Nové změny v předpisech MotoGP

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
PacienT.cz (687) napsal 05.08.2013 v 07:49

Pro ty co jsou slepý a nevidí to, tak tady je jedna věta od manažera týmu BMW v superbicích.

Andrea Buzzoni:
When you change things people tend to be scared, but I see no negative aspects to them. Let's be clear, a WSBK bike isn't a production machine, it's a prototype, and we're talking about 240bhp here so a Superbike has nothing to do with the production bike.

//www.crash.net/world+superbikes/interview/194217/2/exclusive_andrea_buzzoni_bmw_-_qa.html

Takže kdo chce mít dvoje závody prototypů, tak ať to řekne na rovinu.

IvanDvoutakťák (5090) napsal 03.08.2013 v 12:10+1

Pravděpodobně jsi, Akro, myslel FIA
Na FIM totiž nejsou už ani ti blázni - tam je SPZ

AKRO (-498) napsal 02.08.2013 v 21:59+1

Tak oni jsou na FIM dost dobří blázni! Sranda je, že jsem četl rozhovor s Ecklestonem a on byl proti!

IvanDvoutakťák (5090) napsal 02.08.2013 v 14:46

UŽ JE TO TADY !
V r.2014 místo dosavadních osmiválců 2,4lt budou
šestiválce ŠESTNÁCTISTOVKY TURBO !!
Ve F1 !!!
Carmelo "do práce" - svět motoGP chce taky změny

AKRO (-498) napsal 01.08.2013 v 22:15+1

Naprostý souhlas Josefe! Dnes jsme se bohužel dočkali doby, kdy je vše o několika hvězdách a penězích! Když čtu staré časopisy, nebo koukám na zprávy na internetu z minulých let, zjíšťuji, že všechny třídy byly uznávané, i když nejvyšší třída stála pochopitelně nejvýše. Jezdci tehdejší doby neměli potřebu za každou cenu jezdit nejvyšší třídu, protože tituly v každé z nich byly skoro stejně ceněné. Dnes, je třída, kde tak pěkně jezdí Hanika považovaná pomalu, za přípravku žáků, MOTO 3 je něco jako dorostenecký přebor a MOTO 2 taková juniorka.

josef58 (826) napsal 01.08.2013 v 20:32+2

SPV 09:53
Celý příspěvek , ale chtěl bych vyzdvihnout tuto část. : My tu jsme stále. ...,protože nás zajímá GP všeobecně. Někteří tu nejsou, protože je zajímá jen někdo.

Přesně tak, některé bych zmínil a to ty, které zajímá jen 46tka , o moto3 a moto2 nejsou schopni napsat ani holou větu za X let Při bedně 46ky za rok se rozkvetou jak "pampelišky" na jaře Ale už před sezónou jsem psal, že jen KAŽDÝ PRŮMĚRNÝ jezdec by měl na továrně zajet 4-5 jak prvních, tak i druhých a třetích míst. Takže je to pro 4 továrny (Ducnu po dvouleté úsilovné vývojové práci dvojice VR+JB vynechávám z "pojmu" tovární).
Je vidět, že Vale je na tom z té čtveřice, ikdyž neměl oproti ostatním třem zranění absolutně nejhůř, takže JASNĚ PODPRŮMĚRNÝ jezdec
Né, vůbec z toho radost nemám, to jen lidi reagují na vás ultra fans 46. Věřte, že antifans46 nejsou ani tak kvůli Rossimu, ale hlavně kvůli chování fans46

josef58 (826) napsal 01.08.2013 v 19:25+1

SPV + IvanDvoutakťék + AKRO = jednoznačně

AKRO (-498) napsal 01.08.2013 v 13:28+1

Hodně hladový car...

IvanDvoutakťák (5090) napsal 01.08.2013 v 10:33+2

Tvoje poslední dvě věty,SPV, mně tak trochu dávají zapravdu,
že Ezpeleta je podobný "car" a eminence ovládající veškeré
dění, jako Ecclestone

IvanDvoutakťák (5090) napsal 01.08.2013 v 10:17+3

I za ostatní, SPV, slibuju, že vytrváme

SPV (816) napsal 01.08.2013 v 09:53+3

PacienT: pokud jsem to s tím Stonerem blbě pochopil, tak se Ti omlouvám.
Ono, těžko se tu můžeme bavit o technických detailech, když nová nařízení o nich zatím také nemluví. Napsat, že bude jednotná ECU je fajn. Ale jaká bude, a co bude umět ?
Náhodou tato diskuse je velice slušná. Jsou tu dva tábory, každý má trochu jiný názor, ale vedeme ji slušně, a tak to má být.
Díky AKROvi, Josefovi, Ivanovi, Pitymu a možná i mě, se tu máme o čem bavit. Samozřejmě Pacient přinesl také spoustu zajímavých pohledů na věc. My tu jsme stále. Je evidentní, kdo tu chybí z těch, kteří jsou jinak pod každým článkem s ožehavým tématem. My tu jsme pořád, protože nás zajímá GP všeobecně. Někteří tu nejsou, protože je zajímá jen někdo.

Pavle, napsal jsi, že není pravda, že Marquez měl lepší motorku než ostatní. No, nemůžu říct na 100%, že ji měl. Ale jak se ukázalo, používal zakázané rychlořazení, a v paddocku se koluje, jak to Marquez (jeho tým ) dělal s motory, aby se dostal k "jinému zablombovanému". Talent určitě má. Ale na titul jen talent nestačí... Ezpeleta si vždy vybere některé jezdce, které nějakým způsobem podpoří. Aby to nevypadalo, že myslím jen Marqueze a Rossiho, tak to byl třeba i Stoner. Pro nás je GP koníček a sport. Pro Ezpeletu je to jeho vlastní show podle jeho pravidel.

josef58 (826) napsal 31.07.2013 v 23:10-1+1

No, ale abych tohoto největšího likvidátora, nebo-li hrobníka silničního motocyklového sportu v celé jeho historii jen nekritizoval za jeho jemu kvalitou odpovídající "reglementy" , přeci jen jedno "+" u mě má, - ta letoění kvalda motogp
Vždy jsem psal, že nejlepší byly 4 QP ihned od pátečního rána Ve čtvrtek býval volný tzv. seznamovací trénink. Pak z toho SPZka udělal "show" o jedné kvaldě. Výhodu té letošní vidím hlavně v tom, že když budou hlásit propršený celý víkend, tak nikdo nebude vědět, jestli v so. nebude totálně ch cát a tak vyjedou i v pátek kvůli těm top 1O. Loni by kroužilo jen pár spz-crt.

Ale zas se dívám, že ho chválím jen za odvolání jeho nesmyslných reglementů. To by mohl dostat pochvalu i za odvolání JEHO reglementu o nováčcích, o 4 bajcích od fabriky ... atd,. atd. Ještě tak odvolat jeho geniální regloše o mototech, palivu, otáčkách, vrtání, počtu válců, spz-ecu a spz-crt ...atd..vlastně to vrátit do stavu před "reglementizací". Takže jsme zas na úplném začátku, tedy žádné , ale samé

josef58 (826) napsal 31.07.2013 v 22:30+1

SPV... se vším

josef58 (826) napsal 31.07.2013 v 22:29+1

AKRO 12:24
před rokem by bylo pozdě

Evo (411) napsal 31.07.2013 v 18:16

Ivane, nedelej si srandu. To jsou vazne veci. Takhle ty aspekty nerozlouskneme.

IvanDvoutakťák (5090) napsal 31.07.2013 v 17:45+1

S konopím, co jim hoří u zadele, nebo tím zakázaným ??

Evo (411) napsal 31.07.2013 v 16:36+1

Tim ale nechci rict, aby jsme netlachali. Je to predse zabava.

Evo (411) napsal 31.07.2013 v 16:29+2

Paciente, jakepak technicke aspekty, vzdyt jsou to jen tlachy. Stejne jakymi jsi lidi odusevnele krmil(a nejen ty)ve snaze omluvit Valeho neuspechy na Ducati.
Nejdriv to byl moc tuhy karbonovy ram, ktery si udajne Kejsi vymodlil, pak zase motor nebo co ,atd. Jak rikam, tech blabolu bylo vsude plno a cas to ukazal.Udelala se nova motorka a hovno. Porad to nejede. Takze se tady klidne muzeme bavit o technickych aspektech,jenom si nesmime hrat na odborniky , protoze ti sami nekdy nevedi kam s konopi.

IvanDvoutakťák (5090) napsal 31.07.2013 v 16:13+1

Škoda se vracet do svých"brlohů" - nepřiměřená míra zarputilosti trvání "na svém" nikoho neoslovuje a tak
postupně vymizí Stačí napsat svůj názor k tématu
článku a ne k dalším komentátorům .
Subjektivní"hodnocení" konkretních oponentů je přece
pod naši úroveň

PacienT.cz (687) napsal 31.07.2013 v 14:13-1

Jenom škoda, že se do takovéto diskuse nezapojí více lidí a nebavíme se zcela normálně o technických aspektech celé věci namísto některých - a to mě odpusťte ten termín, "pološílených výlevů".
Jsem pořád přesvědčený o tom, že žijeme v zemi, kde je kolem motorek spousta fachmanů. Vídal jsem to od mládí v depu na závodech a ta parta kolem motorek se moc nezměnila. Proto dmítám považovat obsah této diskuse za "reprezentativní vzorek technické gramotnosti českých motorkářů", přestože je to diskuse na "největším motorkářském webu u nás", který ale zřejmě více lidí čte, než je ochotno se zapojovat do diskuse s takovýmto "průběhem"..

Teď se vrátím do svého jak někteří rádi říkají "žlutého brlohu" za těmi "infatilními fanoušky" a budu si tam psát ty svoje blbiny, aby tady bylo dost prostoru na ty Vaše, které se třeba, když se budete opravdu hodně snažit, stanou skutečnou normou.

IvanDvoutakťák (5090) napsal 31.07.2013 v 14:07+1

Mně "se to čeká", když jsem nejšťastnější při roadracingu,
kde jezdci míjí mou tělesnou schránku (po trati!)ve vzdá-
lenosti několika metrů a to i když se ve stejný den jede
třeba MotoGP ...

Evo (411) napsal 31.07.2013 v 13:32+1

Hura. Beru zpet svuj predchozi prispevek. Vale tam bude jeste tak 10_15 let. Pry dokdy bude schopnen davat na Yamaze nejake to podium. A to s nejlepsi motorkou a pri technickych hendikepech satelitu a crt bude snad nafurt.
Vidis Ivane? Moto GP nekonci, jedeme dal.

IvanDvoutakťák (5090) napsal 31.07.2013 v 12:38+1

Já bych před tím čekáním na to, čeho se dočkáme v r.2014
a 2015, ještě rád dodal, že se začnou "dít věci" až Špa-
nělsko přestane žít na dluh... Nebude ani třeba státního
bankrotu, aby "penězotoky" do sportu vyschly . Španělský
fotbal však bude určitě "na řadě" až jako poslední ...

AKRO (-498) napsal 31.07.2013 v 12:24+1

JV - Už aby ten hrobník skončil...

JV (68) napsal 31.07.2013 v 10:57-1+1

To PacienT.cz: Trochu odbočím oproti jindy (což už je málokdy)ze své historické linie : Mám rád fakta jako ty, nikoli spekulace z křišťálové koule jako chovanci skupiny "Všecí".
Jsem zvědav, co zde bude dít, až Carmelo Espezeleta skončí!
A změny budou pokračovat...ono se stále něco mění, vždyť za 65 let MS jich nebylo málo...a budou další, ale závody stále budou...
A tady si tipnu!
1/ obrovský jásot některých jedinců...konečně
2/ přicházejí změny...výborně (ovšem ty změny budou stále o tom zlevnit a nepustit výkony někam přes 300 a maximálky přes 400)
3/ ale to budou ovšem už správné změny (přeci jen šéfem bude "odborník"), přeci nemůžou někteří přiznat, že by se jejich koule mýlily.
4/ a tady souhlasím s I2T...počkejme si.
5/ diskuse je diskuse, ale když zdejší několikaletí demagogové (kolovrátci) zde mluví o demagogii,je to již jen úsměvné
6/ v klidu se dohadujte...ono vše bude jinak...tak jako vždy
7/ nazdar

PacienT.cz (687) napsal 31.07.2013 v 07:09-1+1

@AKRO: Tím co jsi napsal o Marquezovi jsi dal dokonale za pravdu tomu, že pravidlo o nováčcích žádný zásadní vliv nemělo, ale nakonec to není potřeba řešit, když je stejně zrušené.
No tak se nechme překvapit, kdo bude mít pravdu a kam se nám ty závody posunou, jestli k lepšímu nebo k horšímu

AKRO (-498) napsal 30.07.2013 v 22:31+2

Pacient - No. Spies zrovna na šrotu nejezdil, měl tovární podporu a byl na tom asi stejně jako je dnes Cal, ne-li ještě lépe! Pokud jde o Abraháma, docela bych si typnul, že právě on, pojede příští rok tu Hondu s jednotnou elektronikou a 24 litry paliva!

AKRO (-498) napsal 30.07.2013 v 22:26-1+2

Pity - Zrovna jeden usmrkanec z podkategorie MOTO 2, jak o nich pohrdavě píšeš, vede MS MGP! A víš proč? Protože si nemusel sednout na satelit-SPZ! A neboj se, že by Marques jezdil horší motorku, než jezdí teď, i kdyby neskončil Stoner! On je totiž Marques v hledáčku SPZkových zájmů, protože Rossi nebude jezdit věčně...

IvanDvoutakťák (5090) napsal 30.07.2013 v 22:11-1+3

Hodně už jsem toho od Tebe, Evo, četl, něco i pochopil,
ale že napíšeš takovou ...vinu (začátek dosaď jakýkoli! ),
o vlastně absolutním vlivu VR na MGP, především na jejich
sledovanost, tak to jsem ( ANI OD TEBE! ) nečekal ...
Už jednou jsem se k tomuto pseudotématu vyjádřil, že i kdy-
by VR skončil, do WSBK ani do žádného jiného motocyklového
sportu nepřešel, ale ve svém někdejším flirtu ( určitě taky
provozovaném pro vlastní marketing )s autorallye pokračoval,
tak ta jeho frenetická klaka by s ním prostě přešla do autora-
llye a můžu Tě ujistit, že na světový okruhový motocyklový
sport to bude mít vliv naprosto zanedbatelný . Ddrtivá
většina diváků miluje okruhový motocyklový sport a MGP,
WSBK, Endurance, roadracing bude sledovat i bez VR !

PacienT.cz (687) napsal 30.07.2013 v 21:41-2+1

No to by mě schválně jmenovitě zajímalo, kdo na pravidlo o nováčcích tak strašně doplatil. Doufám že nevytáhneš Spiese, který v roce 2010 pojel v Indy na "satelitním šrotu" obě továrny s Rossim a Lorenzem
Pravidlo o maximálním počtu za továrnu se právě teď dostalo do jiné dimenze, protože továrně už nic nebrání v tom, aby na rámec 4 prototypů se statutem tovární, někomu prodala nebo pronajala prototyp, který bude s jednotným software jezdit se 24 litry a hromadou motorů. Zatím to ale nevypadá, že by Hondě a Yamaze všichni trhali ruce a můžeme se zeptat Abrahama, jestli si nechce místo Aprilie pořídit za dvojnásobnou cenu Ducati

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist