Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jak zmiňuje Komik64 úvodem, jsou to unikátní životní příběhy, i mezi jezdci daleko
nižších úrovní okruhového sportu, než je ta jeho světová, nejsledovanější, špička .
V jakém věku a za jakých okolností kdo jel ty svoje poslední metry jednou stopou
a nebo taky úplně jinak . Angel Nieto a Norick Abe při dopravní nehodě,
Mike Hailwood v bajkerské penzi, v automobilu se svojí dcerkou, taky nezaviněně.
Daijiro Kato na vrcholu kariéry továrního jezdce Hondy, když na začátku sezony
"vyplácel" na vyřazené 2T-4V 500 obludné pětiválce 990, jehož hrůznou havárii
na továrním okruhu Hondy v Suzuce, který určitě znal do nejmenších detailů, sice sledoval z bezprostřední vzdálenosti Sette Gibernau, ale nikdy nebylo vyšetřeno, zda příčinou byla technika ...
Obrovským paradoxem je i pád v Misanu, jakých předtím šampion Wayne Rainey
jistě absolvoval více,ale závod ve kterém jel s Kevinem S. o titul byl jeho poslední .
za mě W. Rainey nejenže válčil za mojí nejoblíbenější značku ale hlavně za to že se krátce po úrazu vrací jako manažer týmu.pro mě největší moto srdcař
jo to jo , tohle se číst dá , takže to sem sázejte v neomezeném množství
... a ty články o letošní sezoně .... " kdyby tak by možná asi ... asi ne ..." , tak ty klidně úplně vynechte
Těším se na pokračování A připomnělo mi to, jak jsem po Katóově nehodě den za dnem hltal zprávy o jeho stavu... až to vzdal. Až se nechce věřit, že je to už tolik let. Každopádně je to pěkná přehlídka opravdu mimořádných osobností.
A taky je asi třeba připomenout, co mohlo být KDYBY...
Jen u těch zde jmenovaných - Kató a Rainey bezesporu, Hailwood "při lepších možnostech"..., jak by Doohan asi teprve jezdil se zdravou nohou atd.
Těchhle článků není nikdy dost, protože někteří "fandové s klapkami na očích" prostě ani základní historii, statistiku apod. asi neznají a pak jsme tady nuceni číst zcela nesmyslné "výkřiky"...
Katóa mi bylo strašně líto... Japonců by se, podle mého, mělo, už jen vzhledem k výrobě motorek, "ve světě" prosazovat daleko víc. Ale..., omlouvám se, mám je, bohužel, hodně spojené právě s motoúmrtími (mimo K. i Tomizawa, Wakai, nakonec i Abe a další třeba i na TT...)
Toni Mang, Boeri, veľký plagát zelenej Kawy...prvé frajerky...Pekné spomienky.
Jak zmiňuje Komik64 úvodem, jsou to unikátní životní příběhy, i mezi jezdci daleko
nižších úrovní okruhového sportu, než je ta jeho světová, nejsledovanější, špička .
V jakém věku a za jakých okolností kdo jel ty svoje poslední metry jednou stopou
a nebo taky úplně jinak . Angel Nieto a Norick Abe při dopravní nehodě,
Mike Hailwood v bajkerské penzi, v automobilu se svojí dcerkou, taky nezaviněně.
Daijiro Kato na vrcholu kariéry továrního jezdce Hondy, když na začátku sezony
"vyplácel" na vyřazené 2T-4V 500 obludné pětiválce 990, jehož hrůznou havárii
na továrním okruhu Hondy v Suzuce, který určitě znal do nejmenších detailů, sice sledoval z bezprostřední vzdálenosti Sette Gibernau, ale nikdy nebylo vyšetřeno, zda příčinou byla technika ...
Obrovským paradoxem je i pád v Misanu, jakých předtím šampion Wayne Rainey
jistě absolvoval více,ale závod ve kterém jel s Kevinem S. o titul byl jeho poslední .
za mě W. Rainey nejenže válčil za mojí nejoblíbenější značku ale hlavně za to že se krátce po úrazu vrací jako manažer týmu.pro mě největší moto srdcař
jo to jo , tohle se číst dá , takže to sem sázejte v neomezeném množství
... a ty články o letošní sezoně .... " kdyby tak by možná asi ... asi ne ..." , tak ty klidně úplně vynechte
Těším se na pokračování A připomnělo mi to, jak jsem po Katóově nehodě den za dnem hltal zprávy o jeho stavu... až to vzdal. Až se nechce věřit, že je to už tolik let. Každopádně je to pěkná přehlídka opravdu mimořádných osobností.
V pondelok bol o tom na NOVA SPORT super dokument Racing together.
Za mňa Eddie Lawson. A vďaka za takýto článok.
A tahkle jezdí Wayne Rainey... Myslím že to bylo po Brně ta nešťastná nehoda.
A taky je asi třeba připomenout, co mohlo být KDYBY...
Jen u těch zde jmenovaných - Kató a Rainey bezesporu, Hailwood "při lepších možnostech"..., jak by Doohan asi teprve jezdil se zdravou nohou atd.
Těchhle článků není nikdy dost, protože někteří "fandové s klapkami na očích" prostě ani základní historii, statistiku apod. asi neznají a pak jsme tady nuceni číst zcela nesmyslné "výkřiky"...
Katóa mi bylo strašně líto... Japonců by se, podle mého, mělo, už jen vzhledem k výrobě motorek, "ve světě" prosazovat daleko víc. Ale..., omlouvám se, mám je, bohužel, hodně spojené právě s motoúmrtími (mimo K. i Tomizawa, Wakai, nakonec i Abe a další třeba i na TT...)