Jezdci Movistar Yamahy nebyli ve Valencii pořádně vidět

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
miramara (1568) napsal 14.11.2017 v 22:18

Podle jakého měřítka určuješ první ligu?
Špatně jsem se asi vyjádřil ohledně Zarca, ale šlo mi primárně o Hondu, kterou považuji za komplexně nej motorku v poli (bohužel jen Marquesovu+ jeho porozumění se strojem)...zajel by podobný na Hondě MM výsledek jezdec z Tvé první ligy?
O pneumatikách..hmm...jakým způsobem jsou přidělovány týmům...týmy si vybírají z hromady nebo je někdo přiděluje?
Přidělování stejného materíálu je jen můj subjektivní dojem .
Valencia a Honda - ano Hondě se ve Valencii daří, ale za posledních 10 let se poprvé dostali všichni jezdci Hondy do Top 10...ano nebýt výpadku Ducati.
Ohledně VR a jeho exklusivní smlouvy(ano Top pilot, Top smlouvy), bych počkal až časem vyleze jaké smlouvy nebo podpory(nejen od svých týmů) měli jiní jezdci, ale to ukáže až čas

BSA (338) napsal 14.11.2017 v 21:11+1

1. jamahy model 2017 sou rakety, třetí místo Maverika je jeho neúspěch, jeho selhání, jeho nevyzrálost
2. je překvapující, jak si francouzský tým s francouzským jezdcem rozumí z francouzským výrobcem gum (zřejmě obchází problém jazykové bariéry)
3. Marc je tak vyjímečný, že i u průměrného výrobce motocyklů, který splácá průměrný produkt z průměrných dílů, se může zdát, že ta elektronika od magnetimareli postaví lehlou šunku zpátky na kola (kolika motorkám v závodě explodoval letos motor?)

Nikdo (123) napsal 14.11.2017 v 21:08+1

To miramara:
Kdo je nej, to Ti nepovím, ale můžu Ti říct, kdo je lepší než Rossi. Je tam prostě první liga jezdců, jako jsou MM, DP, JL, JZ, možná Dovi a až za nimi je Rossi. Diskutabilní je Vinales, čekal jsem od něj víc.
Mně třeba nepřijde, že by Zarco jezdil hovno, na satelitu jede často výrazně líp než fabrika.
Jestli sleduješ motorky delší dobu (jak píšeš), tak musíš vědět, jak to chodí s gumama. Ty jsou teď stejné pro všechny. Chodí se fasovat a není s čím šmelit. Naopak nevím, z čeho soudíš, že tým, jako Yamaha nebo Ducati dávají stejný materiál všem jezdcům a Honda ne. Většinou to bylo tak, že Rossi si dokonce smluvně zajišťoval exkluzivní materiál proti ostatním v týmu, to se tu ale již psalo a rozebíralo.
Naopak netuším, jak jsi přišel na to, že Honda dala najednou všem týmům nějaký "lepší" matroš, to je blbost, není to třeba tím, jak Valencie Hondě sedí?

A nevadí mi, že jsi žlutý neob jak se nazýváš, každý jsme nějaký, já taky fandím jezdcům, kteří nejsou top, jako Ty

miramara (1568) napsal 14.11.2017 v 20:07

Nikdo - beru, VR není momentálně nejlepší jezdec (a kdo je nej?...podle jakého měřítka to posoudit?) ...na druhou stranu myslíš, že když třeba Vinales nebo Zarco sedne na Hondu MM a bude u Repsolu no.1 že zajede větší hovno jak na Yamaze?
Já to vidím jinak, Yamaha, Ducati a vypadá že v posledních závodech i Suzuki dávají plus/mínus stejný matroš všem svým jezdcům...Honda to tlačí jen přes jednoho jezdce, tím nesnižuji umění MM, ostatním jezdcům Hondy - Honda občas ,,pomůže" nebo když Honda potřebuje eliminovat ostatní soupeře v boji o titul viz. ted Valencie, všichni jezdci Hondy do Top 10
Ano jezdec s penězi se hodí každé stáji i Yamaze
V kvaldě je slabší, ale za tu se body nedávají
A ohledně pneumatik...o tom víme všichni kulový, jestli jsou všechny stejný

Jo, a asi jsem ,,žlutka" nebo jak se to zde nazývá...fandím VR...už poměrně dlouho (od doby co nejezdí Rainey) a nepotřebuji jak někteří zde diskutující přeskakovat z jezdce na jezdce, tak jak se mi to zrovna hodí

Nikdo (123) napsal 14.11.2017 v 19:44

Jestli svůj názor myslím vážně? Samozřejmě. Nejsem slepý fanoušek MM, ani nikoho jiného, dívám se na to realisticky, a kdo mě sleduje delší dobu, ví, že tento názor mám a mám k němu i argumenty.
Prostě a jednoduše Rossi už není, co býval a je tam celá řada jiných, co jsou lepší. Yamaha je vynikající stroj a kdyby na něj nechali sednout Zarca, mohli být výš. Nejsou výš, protože jim vyhovuje slabší jezdec s penězi. To je jejich volba.
A můžete mi říkat, že je to 9. násobný mistr světa, to je možné, ale na ty kluky už nemá. Jde to vidět v kvalifikaci, kdy je schopen zajet 1 rychlé kolo a nic víc. Ostatní jedou stabilní závodní tempo.
A vymlouvat se na pneumatiky? Nemají náhodou všichni stejné? Mají, tak co. Když jezdil Ducati, na které jiní uměli zajet, tak jste taky hledali výmluvy, že je to kvůli tomu a onomu. A ono to bylo prostě spíš rukama...

1100Virago (3057) napsal 14.11.2017 v 18:36+1

omg 09:19: "...Zarco by zajel kulové na Yamaze 2017 sám ji nechce v sezóně 2018..."

No a dneska jezdil Zarco na Yamaze 2017, dlouho v testech vedl a nakonec skončil druhý Tolik asi k tomu, jak ji nechce a zajel by kulový

IvanDvoutakťák (5087) napsal 14.11.2017 v 16:53

Souhlas s Marexem - některé zdejší komenty fakt "mají hloubku" ...

Jirikh75 (947) napsal 14.11.2017 v 16:51

Nikdo - to byla jen provokace že?

miramara (1568) napsal 14.11.2017 v 16:44

Nikdo - takže kromě MM jsou všichni jen průměrní

Marex (2571) napsal 14.11.2017 v 15:22

Nikdo: Velmi zajímavý názor.

Nikdo (123) napsal 14.11.2017 v 14:41

Jediný důvod, proč není Yamaha mistrem, je ten, že nemá dobrého jezdce, ale jen průměrného...

omg (1418) napsal 14.11.2017 v 09:19

Chyba je ve změně pneu NE u Yamahy už si to uvědomte někteří! Zajímalo by mě, proč Yamaha na testech a první závody jela a Honda měla drobné problémy a po změně pneu najednou Honda jela a Yamaha začala ztrácet a nemohlo se najít žádné nastavení, jak na sucho, tak mokro.
Prasárna od Dorny+Michelin ...Zarco by zajel kulové na Yamaze 2017 sám ji nechce v sezóně 2018. Pneu je velice důležitý faktor pro vyhraný závod.

ugt3000 (176) napsal 14.11.2017 v 08:16+1

Jestli chce Rossi vidět Zarca na tovární motorce, není nic nemožné. Zkusím mu poradit tuto rošádu:

1.Zarco k Vinalesovi do továrny
2. v.d.Mark k Folgerovi k Tech3
3.Rossi vlastní jednočlenný tým s Yamahou podle volby, klidně i rok 2015

Dorna by jistě 25. motorku v tomto případě posvětila a byl by to základ vlastního týmu do budoucna. Nelíbilo by se to asi Yamaze, které Rossi přináší podstatné peníze, jinak je tam na nic.

Jirka4137 (114) napsal 14.11.2017 v 07:03

Doufám že uvidíme Zarca příští rok na továrním stroji a hlavně že technici od Yamahy v příštím roce konečně zaberou šponu.

torckx (424) napsal 13.11.2017 v 23:17+1

no, popravdě: slabé výkony Yamahy byly stále lepší, než "efektivní" závěr sezony od Ducati

unavix (595) napsal 13.11.2017 v 21:46

Tovární Yamaha měla v druhé půlce sezóny potíže s pneu. Asi největší ze všech týmu. Otázkou je proč. Změna směsí? To ví jen gumaři.
Uvidíme co u ladiček vymyslí na příští sezónu.

klukfuk (-128) napsal 13.11.2017 v 21:17

No tak dědek je ten poslední kdo potřebuje aby se nepovedla motorka a on to tak mohl zkusit příští rok v jeho letech , ale ve vší úctě na 38 let po té zlomené noze byl sna ve více závodech konkurenceschopnější jak Vinales...ten koncem sezony úplně vyhasl...posledním závodem včera to pak jen dorazil, Rossi alespoň předváděl kapku bojovnosti, Vinalese snad ani neukázali...
V konečném součtu prohrál s Maverickem o 22 bodů což jsou body které teoreticky mohl v San Marinu uzmout...

Rosička (982) napsal 13.11.2017 v 20:58

Valentýno ještě kus dobré práce odvede .
Nedávno se přece vyjádřil, že by rád viděl Zarca na této jeho motorce, jaké bude zajíždět časy, (pro porovnání).
Bude dobře ať to přes zimu vyladí, budeme držet palce. Něco se ukáže už zítra a ve středu.

Mistr-kat (562) napsal 13.11.2017 v 19:33

VALE...v roce 2018 Ti přibyde další křížek a (při vší úctě..!!!) už to bude jen těžší a těžší. Maverick, Zarco, Rins, Dovi, Janek, Marquéz, Espargaró a spousta nově příchozí, mladé krve...bude Tě čekat smečka dravců, rychlíků a šílených pilotů a závody jsou rok od roku více nekompromisní. Tipnul bych si TOP šest. Na víc už to asi stačit nebude, nicméně rád bych se mýlil. Čím více vítězů, tím zajímavější závody...Přeji jen to nej...

patstreet (214) napsal 13.11.2017 v 18:02+1

chlapci by se meli zamyslet proč jim JOHAN- nováček nakladal jako kdyby měli supersporta a ne special tovarní...
někde soudruzi asi udelali chybu...

Brutto (25) napsal 13.11.2017 v 16:52

Suhlas s Petrom; ja som drzal Valemu, nech udrzi 4tu poziciu celkom; robil celu sezonu , co mohol; ale nestacilo to tak nech ne to lepsie v sezone 2018

Peter87 (26) napsal 13.11.2017 v 15:58+2

Yamaha jak dobre zacala tak na hovno skoncila. Myslel som ze od australie budu spat ale to bol len slaby zablesk. Skoda mohli aj oni jazdit o titul az do konca. Ale klobuk dolu pred Valem zo zlomenou nohou, dokazal toho dost aj na tom co mal pod sebou.

DOMINATOR (1260) napsal 13.11.2017 v 12:32

Chlapci měli byste se zlepšit a konkurence taky nebude spat přes zimu tak at je to lepši přišti rok




TOPlist