Grand Prix Portugalska – závod

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
papula (0) napsal 08.10.2009 v 21:20

to:Larry

PityGPX (949) napsal 08.10.2009 v 16:51

Ok, všichni piloti co jezdí u mě nejsou franotvé. Franta je u mě pojem typu: špičkový jezdec avšak v MGP nestíhá. Nic proti žádnému pilotovi na dvou kolech, ju? Buďme rádi za situaci jaká je. PEACE.

JV (68) napsal 08.10.2009 v 15:41

To AKRO: Upřesním, nikoho nepodceňuju a kdyby nebylo těch """frantů""", tak nevidíme žádné závody!!! Jinak kapacita Masecu byla v roce 1987 55 moto, nyní při AA je 53! Při MS byl ale počet omezen na 36, takže kvalifikace stály za to, když se sešlo 55 osminek!
PitGPX: Jestli jsou Talmacsi (mistr světa 125) a Canepa (vítěz litrových štoků) "frantové", tak nevím??? No, ale každej máme nějakej názor, co takhle Carlos???
Honza

AKRO (-498) napsal 08.10.2009 v 14:04

PityGPX - On se Lorenzo dost brzy může dostat na podobný plat jako má dnes Rossi a těžko by ho u Ducati dostal i na rok 2011, pokud by nejel příští rok na špici a mám obavu, že na Dukně by asi na prvních místech nebyl. Takže také výhledově i z hlediska peněz je u něho Yamaha o hodně perspektivnější! A ti "frantové" jak píšeš Canepa a Gábor Talma, asi by potřebovali jet jinou třídu než MOTO GP, ta jim nějak nesedí. Já bych docela rád uměl na motorce to co oni, určitě jistě bych byl Česká špička.

PityGPX (949) napsal 08.10.2009 v 09:48

No s tím lorenzem souhlasím, že udělal dobře že zůstal u Yamahy jak píšeš ale pak si odporuješ v tom, jak si psal že v první řadě de vždy o prachy. A příklad lornezo ukazuje, že radši bude pobírat menší plat ale za to ma jistotu že bude v MGP pořád na špici díky motorce a týmu. A těžko i kdyby vyhrával mu budou dávat plat vyšší, nebo tkaový jaky by měl u té Ducati, to si nemyslím. Ten rozdíl mezi platem Ducati a teď co ma u Yamahy je obrovsky. Tím chci říct, že ne vždy u MGP jde o prachy. Ok? Jinak, v MGP jsou v letošní sezoně "frantové" dva: Talma a Canepa :) Souhlas? Příští rok tam třeba nebude žádný. To samé v SBK.

AKRO (-498) napsal 07.10.2009 v 23:21

JV a PityGPX - Já bych ty jezdce SBK moc nepodceňoval! Oni taká musí zajet limit, aby mohli vůbec startovat, stejně jako v MOTO GP! A těch 24 jezdců,co tvrdí Pity,že by stačilo: V MOTO GP by to v porovnání se současným stavem byla "BOMBA", ale já si myslím, že by jich mohlo být víc, tak 28 - 30. Pokud by ovšem došlo aspoň k nějakému srovnání výkonnosti motocyklů a nejezdilo by se s takovými rozdíly výkonů jako dnes. 125 ccm mají na roštu často i 36 jezdců a kolo dostane pár jezdců. S tím Gáborem - Já ho nezatracuji, ale to MOTO GP mu prostě nesedí a dost se mu divím, že tam jede,protože na to nemá a hazarduje se svou pověstí. Že je i v WSBK to závodění pořád dražší je jasné i z výkonů motorů a i tam se počet týmů,co seženou sponzory snižuje. A pokud jde o ty údajné "franty" na startu SBK, jak tady oba píšete, tak to platí i o MOTO GP: Občas to vypadá, že ti tzv. "frantové" je polovina jezdeckého pole MOTO GP.

AKRO (-498) napsal 07.10.2009 v 22:55

PITYGPX - Pokud jde o ty peníze,tak ono někdy platí méně dnes, může znamenat o hodně víc za rok nebo za dva! Třeba tebou komentovaný Vermeulen - ten momentálně vůbec není v pozici,že by mohl někde dostat solidní smlouvu a jeho slova,že mu nejde o peníze, ale o dobrou motorku, no jasně dobrá motorka může znamenat lepší umístění a samozřejmě i lepší smlouvu /a více peněz/ na další rok. A Lorenzo? Sice by měl asi o něco víc u Ducati než u Yamahy kde se prý,ale dohodli na lepší nabídce,než byla původní. Lorenzo velice dobře ví,že má Yamaha daleko nejlepší motocykl,který mu může přinést titul Mistra světa už letos a byl by blázen, aby přesedl na Ducati,u které není vůbec jisté,zda bude příští rok aspoň trochu stačit!A uznej než dopadnout jako Hayden a další, co Duknu jeli...!

PityGPX (949) napsal 07.10.2009 v 19:58

Hm, ale tak já chtěl říct ať je v SBK méně ale za to více kvalitních týmů. Samo že nechci aby jich bylo jak v MGP, mně přijde opitmální počet 24 jezdců na roštu :) co vy?

JV (68) napsal 07.10.2009 v 19:34

To PityGPX: No jo, ale ti "frantové" právě dělali a dělaj ty, i tebou, obdivované plné rošty!!! Takže, pity raď!!!
Kfyž to bude v SBK podle tebe, tak jich tam máš co by dup 18!!! Možná!!! Protože 7x2 je 14!!!

PityGPX (949) napsal 07.10.2009 v 19:20

Mně spíš vadí na SBK že prostě tam do toho seriálu může vstoupit kdejaký "franta". Tím že to je MS tak by to mělo mít určité kritéria a tudiž prostě ať tam jdou týmy kt. opravdu maj na celou sezonu a můžou jezdit po celem světě. A né že 1/3 týmů zkrachuje či si nemůžou dovolit kyalami, usa, apod. To mi vadí. I ten nejslabší tým v MGP prostě cestuje všude. Kdyby prostě do SBK chodily týmy kt. opravdu maj fin. zajištění a najímali jezdce kt. odsloužili v MGP a jsou kvalitni atd, tak z toho je parádní seriál.

JV (68) napsal 07.10.2009 v 16:12

To AKRO: Stačí se podívat do výsledků, kvalda prvních 15 kol! Ohledně Talmy, nevím proč jej zatracuješ, ale asi to máš od TV komentátorů! Vždycky musí být někdo poslední, aby ten první moh jásat a zfanatizované davy s ním !!! Proč se to tak rozsype, to nevím! Ale porovnal jsem si lap charty (průjezdy) poslední GP a 2.jízdy SBK - podobné! Jen v GP byl zajímavý postup Eliase, v SBK také prakticky setrvalý stav! Holt záleží na režii, kterou kameru stříhne!!! GP první poslední rozdíl přes 1 minutu 20 a v SBK 1 minuta 20. Akorát v té minutě dvacet bylo 19 jezdců z 24 na rozdíl od 13ti ze 17ti!!! GP už se snaží něco řešit, kdyby vyšlo to s těmi motory (to už tady ale taky bylo)bylo by to dobré! Jak to ale bude s SBK, to je ??? Nebýt toho, že tam přišla Aprilia a BMW, tak jich letos taky nebylo moc!!! Určitě pamatuješ rok 1993 v Brně 46 jezdců!!! Jinak ještě před pár lety o SBK nikdo u nás nic nevěděl, a to jezdil Jura Mrkývka x let celej seriál! Ono mi to někdy připadá...třeba TT, když jí bylo 100 let, tak se našlo pár lidí, který si pokecali! Teď, když tam zaúřadoval Indy, všichni jsou velcí znalci!!! Ale to sem nepatří, protože to jsme celí my!!!
Honza

Larry (114) napsal 07.10.2009 v 15:06

když si lidi něco přejí třeba na konci roku,tak se s oblibou říká...hlavně zdraví, peníze nejsou potřeba..nakonec ale vidíme a víme, že peníze jsou to nejdůležitější, nechá se za ně někdy i to zdraví lečbou koupit...platy sportovců,kteří mají plnou hubu fair-play, jsou v nepochopitelných výšinách..nevím,kdy a jak budou někdy na nějakým stropě...je mnohem víc profesí,kde člověk taky musí být zdatný,má zodpovědnost i za životy jiných lidí, zachraňue lidský životy a přesto nemá platy některých dnešních fotbalistů, či hokejistů,anebo některých hvězd MGP. Zůstává rozum stát, kolik dnes už nejenom milionů, ale miliard se mrskne nějaký hvězdě, nebo "hvězdě. Viž "náš" Leoš Mareš. Peníze člověka kazej, kazej sport, kazej pak i ty co mi tak obdivujem.Pitváme tady co kde kdy a proč...hádáme se tady...rozebíráme Rossiho a jeho daně...slídíme po tom, s čím byl Stoner nemocnej...a nevíme vlastně o jejich životech vůbec nic...jsme jen odkázaný na to, co kde nějakej pisálek vymyslí a mrskne do nějakýho plátku...berme to všechno s rezervou

PityGPX (949) napsal 07.10.2009 v 14:43

Akro: no, jak který pilot myslí na peníze, třeba Vermeulen jasně řekl, že o prachy nejde že chce dobrej bajk :) a jsou další piloti kt. klído by jezdili zadarmo ale aby meli možnost bojovat o vítězství. Prostě né každý je na prachy. Viz Lorenzo! Proč nepřijal mega velkou nabídku od Ducati a zůstla u Yamahy kde ma plat o x % menší jak Rossislav? :) Prostě, ti co chtějí do MGP tam jdou aby získali titul mistra světa v nejlepší motocyklové kategorii. Né aby si tam vydělali na důchod (to taky ale to je u nich "druhořadé"). Btw, tohle píšu o té skupině, kt. opravdu žijí závodama a né penězma.. jasně že takový Talma je v MGP že má x prachů od Molu. Ten asi nemá cíl získat titul v MGP :)

AKRO (-498) napsal 07.10.2009 v 12:34

Miura - Máš recht měli bychom s Desmem ten nekonečný duel trochu ztlumit,protože se asi stejně nedohodnem!

AKRO (-498) napsal 07.10.2009 v 12:31

PityGPX - Je to tvůj názor a já ti ho neberu i když si myslím,že nemáš pravdu! Měl bys vědět,že o prachy jde především a o nic jiného tady nejde,když tedy pominu to, že jsou závody MOTO GP pro závodníky jistě pohodlnější, při těch pár startujících,co MOTO GP jedou. V SBK se rozhodně nadřou víc! A s tou propagací máš naprostou pravdu! Ta v WSBK není na potřebné úrovni.

PityGPX (949) napsal 07.10.2009 v 11:41

Hej, musím reagovat na jednu větu, dle mě do MGP nejdou jezdci kvůli vyššímu platu, aspoň ti normální co maj zájem jezdit GP, třeba takovy Ben, by dle mě dostal vyšší mzdu u Yamahy..ale on tam šel kvůli tomu aby jezdil na nejlepším bajku na světě, aby závodil s těma nejlepšíma borcama na světě, to je hlavní důvod těch mladých proč tam jít. Peníze si vydělají slušné, tj jasné, ale věřím že kdyby Yamaha SBK nabídla vyšší mzdu než Herve, stejně by Ben nezustal a šel by do GP aby moh být v ELITE. Co dělat v SBK druhým rokem když už letos vyhrával závody a byl na úplné špici? To není motivace pro mladeého borce aby jezdil dalších 10 pořád ty samé závody, pro mladé borce je motivace dosáhnotu vrcholu a tu každý začínající jezdec kariéry MS (ať chceme nebo ne) považuje MOTO GP ! Ti co na to nemaj vědí že prostě je pro ně MGP uzavřena kapitola a dou se soustředit na druhou nejprestižnější třídu na světě a tím jsou WSBK. Prostě objektivně vždy bude MGP vrchol. Druhá věc je atraktivita závodů, souhlasim s tím že fanouškům se libi víc závody SBK kvůli předjíždění, ale samotní jezdci na tohle nehrají a chtějí do MGP aby sedlali nejlepší bajky a chtějí se hnat za slavu kt. jim MGP díky propagaci dá, neboť kolik máš zpráv v ČR že spies vyhrál závody SBK atd?? Skoro žádné, většinou vždy F1 či MGP uvidíš v médiích jak se o nich píše, muhehehe. Tak a teď do mě

Larry (114) napsal 07.10.2009 v 11:35

papula... pokud si mě npochopil tak přidám

miura (5) napsal 07.10.2009 v 09:25

wow, koukám že se tu z toho stalo grafomanGP, resp. duel

AKRO (-498) napsal 07.10.2009 v 00:24

Desmo69 - Tak já mám tady dávat nějaké nápady jak vylepšit MOTO GP! S tím ať si lámou hlavu ti pitomci jako je tvůj oblíbenec Ezpeleta co podle tebe, toho tolik dělá pro MS a ostatní žraloci, co poslali MOTO GP ke dnu! Ať se klidně použijí upravené motory ze sporťáků, nebo jednotné motory, ať se vyhodí polovina elektroniky, nebo třeba ať udělají něco jako MOTO 2 s motorem 800 nebo 1000 ccm. Nebo také třeba jednotné rámy, co já vím! V každém případě jsou motorky, u kterých stojí jen roční pronájem jednoho stroje 30 miliónů úplně o ničem. Znovu ti musím připomenout, že jedna motorka SBK přijde jen na 3 milióny a ačkoliv to nerad slyšíš,jsou prakticky stejně rychlé! A neboj se, dopadlo by to jako v MOTO 2, bylo by najednou tolik zájemců, že by se nevešli na rošt! A nikdo by nemusel prosit Yamahu,Suzuki apod, o nějaký motocykl nebo satelitní tým navíc! To samozřejmě ti nenažraní šmejdi z Dorny, IRTY apod, dobře vědí, ale nechtějí to, protože kdo ví, jak by to pak bylo s exkluzivitou MOTO GP, se sponzory a hlavně jejich zisky. Jak jsi velice správně poznamenal - lidi jsou od narození svině a jen hrabou peníze!

desmo69 (638) napsal 06.10.2009 v 23:26

a jen tak mimochodem. Když jsi tak chytrý a máš vše vypočítáno, tak by mě zajímaly tvoje nápady na vylepšení motogp..samozřejmě reálný nápady. Nějaký že návrat k 990ccm a podobný srance neberu v úvahu. Nápad je to sice fantastický, ale řekni to Hondě aspol. a ti tě vykopnou už na recepci. Představ si že jsi Ezpeleta, jsi na každým závodě motogp a mluvíš se všemi zástupci týmů a továren..co by jsi jim asi tak řekl?:) "Vy svině, zlevněte to, nebo vás nakopu do hub"? Jó kéž by to bylo tak lehký, možná by se to uplatnilo i jinde a za chleba by jsme platili 2Kč. Jenže bohužel no, lidi jsou od narození svině a jen hrabou peníze. A narozdíl od některýh jim to nemám za zlý, protože být na jejich místě tak dělám to samí:)

desmo69 (638) napsal 06.10.2009 v 23:18

Akro, tvoje otázka je dost dětinská. Prej jak víš že nepřezouval...třeba podle zajetých měřených kol posobě. Ale to ti asi nic neříká:) Nedejbože vyjádření jezdců po kvaldách, to nejpíš taky nečteš, co by jsi z toho taky měl že?:) U wsbk je to v trenikách podobné a v závodě vyrovnané jen díky počtu motorek. Už jsem říkal snad stokrát že být v motogp např. 25 motorek tak je to mazec. Jenže na kdyby se nehraje a Dorna s tím nic neudělá, opakuji že Dorna s tím nic neudělá, Akro, chápeš?:) Až bude Yamaha ochotna dodat 5. bajk. Suzuki až bude ochotna udělat sat. tým, tak pak můžem hovořit o tolika jezdích..do té doby s tím Dorna fakt nic neudělá, to si chlapče piš:) Mýslíš že snad nějaká Dornička ze Španělska může dirigovat gigantu jako Suzuki, kolik má postavit motorek na startovní rošt?:) Nejsem tak naivní abych věřil že Dorna má takový vliv jaký si ty myslíš.

AKRO (-498) napsal 06.10.2009 v 20:59

JV - To je potom dost zajímavé,když jsou v tréninku všichni i s Gáborem ve 2,5 vteřinách, proč tedy mají závody MOTO GP tak trapný průběh? A proč jsou mezi nimi takové obrovské rozdíly? WSBK jsou na tom po tréninku dost podobně a při závodě je to velmi vyrovnané a pořád se něco děje! A ty gumy? Jak víš,že např. Lorenzo jel jen na jedné a že nepřezouval? Já s tebou úplně souhlasím,že jak MOTO GP i WSBK mají své místo na slunci,ale pokud se s MOTO GP něco neudělá, tak aspoň pro mě to bude jen 2 liga!

AKRO (-498) napsal 06.10.2009 v 20:44

Desmo69 - Já se nesnažím dělat z SBK něco co není! Ono WSBK samo o sobě atraktivní je! A hlavně se tam něco při závodě děje! A ten Doviziozo jako vítěz...? Když ostatní nedojeli až na Stonera,který si vzal na sucho mokré gumy.

papula (0) napsal 06.10.2009 v 19:53

to Larry respektuju všechny nikdy na nikoho neútočím a s nikým se nehádám až na jablíčko46,takže se všem omlouvám už do toho fanatika rýpat nebudu.

desmo69 (638) napsal 06.10.2009 v 18:57

JV Borec, mluvíš mě z duše akorát to umíš líp a jednodušeji podat. Borec

JV (68) napsal 06.10.2009 v 18:25

To AKRO: Asi takhle, kdybys takto svými vlastními argumenty hájil MotoGP, tak budu proti tobě hájit SBK ! Obě MS mají své místo na slunci! Ale fakta k těm gumám!
Tak kvalifikace MotoGP Brno - Lorenzo ujel na jedné zadní 15 kol!!! Z toho 11 v čase okolo 1,56,5! V závodě potom 1,56,7! Superpole SBK Spies 1,58,8! V závodě 1 nezajel nikdo pod 2,00! Ve druhém Spies 1,59,9!
Nepřu se s tebou o atraktivitě, ale rozdíl mezi prvním a posledním v MotoGP je 2,5 vteřiny na kolo v Brně! Na SBK se podívej sám!!! Jinak letos Yamaha, kdysi MV nebo Honda! Vždy tato kubatura má několik let svého jezdeckého krále, protože nemá možnost přestoupit někam jinam!!! Není kam!

desmo69 (638) napsal 06.10.2009 v 17:12

Čoveče Akro, ty si rebel:) Na co mě je 30 jezdců v SBK, když špička je o těch stejných čtyřech jezdcích. Na co mě je 30 jezdců, když jen 4 z nich dokáží vyhrát závod, z toho ještě jeden jen jednou. V motogp máš ze 17ti jezdců 5 vítězů závodu. Vidíš tam ten trošku divný poměr?:) 30x4..17x5. Kde jezdí víc křoví když se tak pořád oháníš že v motogp je pár borců zbytek křoví?:) Neberu ti že sbk jsou atraktivní, ale nedělej z toho něco co to není:)

AKRO (-498) napsal 06.10.2009 v 16:08

JV - Zdravím! Ty abys zase nehájil své oblíbené MOTO GP! To tě fakt ty nudné závody tak baví? A ty dvě Yamahy - tam není co opakovat,je to bohužel tvrdá realita a že se jednu nepovedlo na jeden závod ideálně nastavit,to na věci vůbec nic nemění!

AKRO (-498) napsal 06.10.2009 v 16:02

Desmo69 - Pokud se někdy stalo,že v SBK jelo "pouze" 26 jezdců /jen kdyby jich jednou tak "málo" jelo v MOTO GP/a dojelo jen 17, tak je to vyjímka, většinou je jich na startu víc a také jich víc dojede! Také to svědčí o tom,že se tam bojuje a padá! Pořád je to lepší,než v MOTO GP,kde je předem jasné,že pokud dojedou,tak budou všichni bodovat a často není ani komu dát body za poslední místa!A podle toho taky jedou a my máme smůlu, když se na to koukáme. Pokud jde o jezdeckou úroveň MOTO GP,máš sice pravdu,že jezdci jsou výborní,ale ty rozdíly ve výkonnosti motocyklů jsou tak propastné že je jim málo platné,jací jsou jezdci a kolik mají titulů! Prostě když to nejede,nedá se s tím nic dělat! Nakonec Gábor je taky bývalý mistr světa a větší trapák už na Moto GP dlouho nejel! Ty kvalifikační pneumatiky mi snad nezapřeš,ty superměkké sady to zrychlují o hodně a v závodě by ujely jen několik kol,takže speciální jsou!Jestli jsou Bridge lepší na MOTO GP a Pirelky na SBK je celkem věc názoru a já si osobně myslím,že je to blbost. Když už mluvíš o té atraktivnosti a argumentuješ 125 a 250tkami máš určitě pravdu,horší ale je,že ten údajný vrchol MOTO GP je trapná mizérie a bída!

desmo69 (638) napsal 06.10.2009 v 14:50

joo ještě jen tak mimochodem. Stěžuješ si že z 17ti jezdců v motogp dojede 14 a všichni bodují. No dobře, ale že v SBK z 26 dojede 17 ti jako extrém nepřipadá?:) No mě teda bohužel ještě jako větší

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist