Grand Prix Malajsie – závod

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2571) napsal 02.11.2009 v 21:03

Jóóóóóó. Ale je to diskriminace. Chyba v Matrixu!!!

Marex (2571) napsal 02.11.2009 v 21:02

Néééééééééééééé.To je omýýýýýýýýýýýýýýýýýl!!! Ono to fakt nejde napsat Jde napsat alespoň opička?

Marex (2571) napsal 02.11.2009 v 21:01

Tak už to chápu. To je automatická cenzura sprostých slov. Tak příště s mezerou? O p i č á k?

Marex (2571) napsal 02.11.2009 v 21:00

To je hustý. Já napsal ve větě: opičák a ono se mi to vykřížkovalo To je samec od opice. Nic sprostýho!!!

Sarka_Farka (0) napsal 02.11.2009 v 03:26

stejně si na nšj rossi opčkal abhy si to dali spolu žádná chyba

Majkl_GSXR (0) napsal 29.10.2009 v 19:01

AKRO-opět se opakuješ,ať je jakej chce,momentálně má titul.Na tebe tu taky nikdo každej tejden nevytahuje,že to doma na zahrádce děláš slepicím

AKRO (-498) napsal 28.10.2009 v 22:02

MajklGSXR - Jen si nepřej, aby jedou Valentýnkovi neutekl ten jeho Ciaao k jinému teplouškovi! Aby si pak taky nemusel brát na tři závody volno, aby se z toho sebral!

Pavel-BMW (9) napsal 28.10.2009 v 21:36

to Majkl GSXR: No další který ví co Stonerovi bylo.. Až budeš mít nějaký další zprávy ohledně něho tak je sem napiš. Jsou fakt zajimavý.

Majkl_GSXR (0) napsal 28.10.2009 v 20:37

No aby jste se z toho psychicky labilního Stonera nepo...li

Kryšpín (7) napsal 28.10.2009 v 11:51

To, že máte hoši jiný názor, je naprosto v pořádku. Já netvrdím, že mám patent na rozum. Otřesná je ale vaše naprostá netolerance s jiným názorem. Pokud je jiný názor pro vás blábol a nedokážete uznat chybu, pak je to líto. Pokud máš Pavle BMW pocit, že jsem tě napadal, pak se omlouvám, neměl jsem to v úmyslu a nejsem si ani vědom toho, že bych zde někoho napadal. Pokud mi ale někdo vkládá do úst něco, co jsem neřekl, tak reaguji. Takže toho asi necháme a budeme se zas bavit o motorkách, ne?

Kryšpín (7) napsal 28.10.2009 v 11:42

Pavel BMW:Nic nehledej, protože by jsi v mých příspěvcích nic takového nenašel. O Stonerovi jsem neřekl, že je průměrný jezdec, to bych si nedovolil. Omlouvat se nemusíš, to byl žert. Uznávám Rossiho jako jezdce, ale uznávám i Stonera, Lorenza, Pedrosu, Haydena a další. Tvůj názor, že jsem nekritický fanda Rossiho je asi tak stejně objektivní, jako tvé tvrzení o průměrnosti Stonera, které mi tak vehementně vkládáš do úst a které jsem nikdy neřekl. Takže asi tak.

Pavel-BMW (9) napsal 28.10.2009 v 10:18

To Kryšpín a Mick_D: Když už někde něco napíšete, tak by bylo vhodné, abyste si to aspoň pamatovali a nenutili mě, abych se znova probíral těmi bláboly co jste napsali. A Kryšpíne, já se v diskuzích držím faktů a nikoho nenapadám a tudíž nevidím důvod, proč bych se Ti měl omlouvat za to, že jsi naprosto nekritický fanda Valentina. Já ho jako jezdce uznávám, ale to je vše. Jako člověk je mi Casey mnohem bližší...

Mick_D (1) napsal 28.10.2009 v 09:13

Tie uvahuy o sabotazi Casey-ho motorky su super . perfektne som sa pobavil, fakt... . To tam akoze prisli mechanici z HRC, ako komando, pristupuli k Casey-ho motorke, rozladili a odisli... Niekedy je lepsie byt trocha skromnejsi a povedat, ze to jednoducho z nejakeho dovodu nejde, nez pustat taketo veci... ja normalne ani neverim, ze by toto casey niekedy povedal, ved by sa totalne zosmiesnil a smial by sa mu cely svet. Urcite nema IQ 10, aby take nieco povedal...ci to nahodou nebude iba nejaky novinarsky vymysel, alebo "mierne" prekrutene casey-ho slova a potom to takto vyznelo. Neviem...
ja som tiez nikdy nepovedal, ze casey je slaby, alebo tak. Uz som tu uz pisal, ze ja neriesim, kto je najlepsi a podobne. Na rozdiel od nejakych machrov a expertov, ja si netrufam z TV a z nejakych clankov a bezne dostupnych info jedoznacne povedat, ze je lepsi casey rossi, alebo lorenzo..., a "obdivujem" ludi, ktori to dokazu. Vacsinou aj tak ludia prisudia statut najlepsieho niekomu, na zaklade emocii. A tiez som nepovedal, ze casey-ho prva sezona, bola uplny vybuch. Bola to priemerna prva sezona na priemernej motorke. A tak isto polemizovat o tom , ci by rossi, alebo ktokolvek iny dokazal jazdit WSBK alebo TT MAN, je uplne zbytocne a o nicom, aj tak tu ma kazdy svoje "fakty", preco ano a preco nie. Ked to rossi alebo casey, alebo niekto iny urobi, potom sa da o tom pobavit. To je vsetko...

Kryšpín (7) napsal 28.10.2009 v 08:48

AKRO:Rossi by určitě vyhrával i SBK, taky to níž píšu, stačí jen číst. Takovej Nakano, byť dobrej jezdec se SBK přizpůsobit nedokázal, sám to píše v článku o uvaživaném konci svého působení. Takže nějakej rozdíl mezi těma motkama a stylem jízdy bude. A ne každej to zvládne. Nemusíš s tím souhlasit.

Kryšpín (7) napsal 28.10.2009 v 08:43

Řekl jsem svůj názor, nikde netvrdím, že musí být správný. Úvahy o sabotáži motorky se mi zdají dost přitažené za vlasy. Stonera jako jezdce samozřejmě uznávám a pokud čtete moje přízpěvky, tak to tam je. Stoner svoji první sezónu samozřejmě neměl úplně špatnou, dost nevyrovnanou a je pár lidí, co ji měli i lepší. To platí i o 250. On zkrátka jel stylem věnec nebo kotrmelec. Od té doby na sobě obrovsky zapracoval a stala se z něj hvězda. Co nechápu je vaše agresivita vůči jinému názoru a potřeba ho zesměšnit. Se hoši trochu proberte

Martyn125 (0) napsal 28.10.2009 v 00:36

[lol] [lol] Prostě Casey Borec..

AKRO (-498) napsal 27.10.2009 v 22:44

Taková hezká umístění i přes sabotáž k tomu! Kryšpíne, ještě, že mu tu motorku přestavovali! Vždyť by to vyhrával už tenkrát!

PityGPX (949) napsal 27.10.2009 v 22:19

On jel ze začatku dobře ale pak začal padat .o( A víte proč? prostě jel tak dobře že to sralo u HRC že nevyhrávaj Repsolaci ale LCR a tak šli mechanici z HRC do LCR hondu a rozeštovali mu jeho Hondu před závodem a on o tom nevěděl a tak díky tomu padal že ji měl jinak nastavenou než myslel. Řekl to rozhovoru pro motoráj, na otázku proč si tak často padal odpověděl něco ve smyslu: Ta otazka mě neskutečně štve. Prostě nekdo u Hondy rekl "chceme abys vyhraval (ukazano prstem na Repsol) ty a ne ty (Ukazano prstem na Caseyho)".

Martyn125 (0) napsal 27.10.2009 v 21:52

No taky jsem trochu koukal když napsal že jí nenaučil jezdit. nojono ta pamět.

AKRO (-498) napsal 27.10.2009 v 21:31

Martyn125 - On už to Kryšpín zapomněl, to víš je to už dlouho! Jinak to byly asi nejlepší výsledky nějakého jezdce na satelitní motorce! Je to borec! To druhé místo !

Martyn125 (0) napsal 27.10.2009 v 21:24

to Kryšpín: tvoje slova: Stoner Hondu jezdit nedokázal naučit. A jentak aby jsi si něco uvědomil tak jeho PRVNÍ sezona v Motogp na NETOVÁRNÍ Hondě vypadala 6.Španělsko, 5.Qatar, 2.Turecko, 5.China, poté třikrát 4.Francie,Nizozemí,Velká Británie, 6.Česko, 8.Malaysie, 6.Austrálie... Mysliš že opravdu jezdil první sezonu na netovární Hondě tak špatně a nenaučil jí jezdit? Prober se...

AKRO (-498) napsal 27.10.2009 v 21:09

Kryšpín - Nesouhlasím! Pokud by Rossi jel Superbiky, spolehni se, že by jezdil špičku a vyhrával by! Zapoměň na nesmysly, že někdo umí jezdit jen SBK a jiný MOTO GP! Záleží pouze na kvalitě motocyklu a jezdeckém umění!

Kryšpín (7) napsal 27.10.2009 v 18:52

Pavel BMW: Ukaž mi, broučku, konkrétně v mých příspěvcích, kde jsem napsal, že Stoner je průměrný jezdec. A pokud se Ti to nepodaří, tak se okamžitě omluv!

Pavel-BMW (9) napsal 27.10.2009 v 16:44

to Kryšpín a Mick_D - co to tady šíříte za nesmysl, že Stoner byl na Hondě průměrný jezdec?
Vždyť on jel na Hondě svou 1.sezónu v MotoGP!!! Ve druhé sedl na Ducati a byl mistrem světa...

Kryšpín (7) napsal 27.10.2009 v 07:39

Jdou jim SBK...

Kryšpín (7) napsal 27.10.2009 v 07:38

Crispon: Checa i Edwards jsou opět příklady jezdců, co jim jsou SBK. Mě by fakt zajímalo, jak by jel Rossi na SBK, podle mě úplná změna stylu proti Yamaze. Jestli by dokázal změnit svůj styl na velkej bike. Já myslím že určitě, ale myslet, znamená h.vno vědět, já vím. Edwards to dokázal (dneska jede na Yamaze špičkově, takže asi dokázal upravit svůj styl), ale trvalo mu to pár sezón.

Kryšpín (7) napsal 27.10.2009 v 07:33

DaliboRR:Dobrá, dobrá, máte pravdu, přehnal jsem to. Chtěl jsem jen ukázat, že mezi motkama jsou dost rozdíly ve stylu jízdy. Zatímco Honda a Yamaha se evidentně blíží stylu 250, tak Dukna je podle mě spíš bike, hrubá, vlnící se atp. Proto je to i o stylu jízdy jezdce, Stonerovi podle mě Dukna prostě sedí, Hayden je taky spíš zvyklej na větší motky (miniHonda pro Pedrosu mu neseděla vůbec), tak by mu Dukna mohla jít. Lorenzo je jistě výborněj jezdec (sice asi bude něco pravdy na tom, že mu pomáhají Rossiho data a Rossi se proto vzteká), ale troufám si spekulovat, že by mu Dukna šla asi tak stejně jako Melandrimu (podobný jezdecký styl). Je to jen má spekulace, nemusí být pravdivá. Ale podobně jako Nakano nemůže přijít na chuť jízdnímu stylu SBK, protože nedokáže předělat svůj 250tkový styl, a tudíž nemá výsledek, stejně tak si myslím, že Stoner by s přechodem na SBK neměl až takový problém. Jsou to jen mé dohady. Nikomu neberu velikost a umění těchto jezdců, to jsem určitě nechtěl.
Mimochodem - spekulace o mé velikosti - měřím skoro 2 metry a vážím 95 kg. Jestli ti připadám malý, může si spolu "zatančit"

AKRO (-498) napsal 26.10.2009 v 22:06

Imtheman - No prču z toho občas mám, máš recht! Ale pokud myslíš Ducati, jako synonymum kolejovité jízdy, tak to je pravda jen u Yamah, ale u Stonerovy Ducati to dost často vypadá jako by jel na terénní motorce! Tak nesedící stroj se jen tak nevidí! Jak to Stoner dělá, že stačí je záhada!

imtheman (3) napsal 26.10.2009 v 21:56

Me se vždycky zdá, že tu AKRO stejně jen provokuje a ma z toho prču Jinak Ducati bylo vždycky synonymum pro pevnou ruku a kolejovitou jízdu a pochybuju, že tomu je jinak, tudíž jízdní vlastnosti má špičkový, jako každá Dukárna, jen se naní je potřeba udržet. Jinak Vale je mistr a velký cg

AKRO (-498) napsal 26.10.2009 v 21:27

Crispon. a DaliboRR -

Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující



TOPlist