Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Pity: Pochopitelně, že máš pravdu,ale pokud do toho měl možnost někdo z jezdců mluvit, byl to Capirex. On v podstatě mašinu nevyvíjí ani Rossi. Ten jenom dává podněty k úpravám a nastavuje si podvozek a trakci. Stejně tak si myslím, že Stoner si nevyvinul ani tuhle Hondu, na které je tak rychlý. Ten kluk asi umí na všem ...teď mi padla na mysl ta hláška s vítězstvím i na dveřích od stodoly.
Tak v tom případě má Rossi obrovskou výhodu před všemi současnými i minulými jezdci Ducati, takže asi nebude takový zázrak, když tu šanci zůročí a uvidíme kdy. Ale stejně si myslím, že takhle jednoznačně to snad ani nemůže fungovat. Kdyby továrna nebrala v potaz zpětné vazby jezdců. Je fakt, že se tam perou s přední vidlí už 3 roky, ale to může být také záležitost konstruktérů, jak se s tím poperou a né, že by to nechtěla továrna změnit.
Marex, Ogg: no, s tím vovjem ducati...:))) víte jak to bylo v minulosti, Vale říkal xkrat (ještě za dob litrů?) že do Ducati nechce jít, protože u Ducati jezdec nemůže vyvíjet motorku, motorku komplet připravuje továrna, takže si nemyslím že by měl Casey či Loris nějaký hlavní slovo pro vývoj 800cc ale prostě všechno si dělala továrna sama a pak jim dala motorku a řekla jim "naučte se na tom jezdit" taková byla politika, myslím že o tom ví dost lidí, těžko např. Loris zažádal změnu v roce 04 aby o rok později používali bridgestony. Ducati proště šla jinou cestou než japonské značky, kde měl hl. slovo jezdec. Až teď s příchodem Rossiho ducati změnila cestu a už to nechává vše na Rossim takže v podstatě, Loris a všichni dalšj jezdci v minulosti ducati nikdy nevyvíjeli nebot to továrna dělala ve vlastní režii sama. není problém si tuhle teorii někde na netu najít :)
Marex: to je přesně ono, když někdo je jenom negativně vymezenej, tak to ukazuje na nějakou psychózu. Jenom mě jímá hrůza, když si představím, že v SBK fandíme stejnýmu člověku, jestli jsem vlastně v pořádku!
Nuvolari, Italšrot: Pořád mi není známo, komu v GP fandí. Víme ale, komu nefandí. Já bych se na MGP nekoukal jenom proto, že doufám, že to jednomu borci nepojede a pak se z toho těšil...
Marex: přesně!
Mad Max: ty ses měl původně narodit jako vůl, ale na poslední chvíli si to pábůh rozmyslel nebo vlatně spíš nerozmyslel. Znáš nějaké jiné slovo, než žlutka? Asi ne, že? A umíš něco jiného, než po někom plivat? Taky asi ne. Asi jsi měl těžký dětství, je mi Tě fakt líto...
Sorry, za upřímnost, ale maximálka už dlouho nic podstatného nevypověděla a měli ji často nejpomalejší jezdci. Jinak si myslím, že Stoner by za současných podmínek měl na titul téměř s prstem v nose, ale tsunami a další věci to jistě v budoucnu ovlivní. Samo, že není okruh jako okruh a set-up je každým rokem loterie s mnoha novými komponenty, ale ty kecy na Stonera napříč spektrem se nedají číst. Nejsem upnutý fanda Stonera, padal hodně, ale kdo nebude padat na Ducati a bude rychlejší než on a vzhledem k vývoji strojů i rychlejší než on na Hondě, tak ať machruje, ale zatím podle daných podmínek, je to nejtalentovanější jezdec, co tam je. Udělal pár chyb, jako každý jiný a myslím, že se z nich poučí a nezačne být agresivnější jako jiní a ještě nám ukáže, kdo je pan jezdec.
Zdravím:Především bych chtěl říci,že bych přál Bautistovi nejrychlejší možné uzdravení.Bude mi chybět,je to bojovník!Jinak Karel mi dělá radost,neustále zrychluje!Ten,kdo viděl moment,u kterého mi zatrnulo,tak musí uznat,že Karel má cit pro stroj!
Ogg: Tak na to, že jsi traťák jsi poměrně mimo mísu. Jezdec si totiž nevyvíjí motor, takže řeči o tom, jak Rossi vyvinul pomalý stroj jsou úsměvné (první 800 Yamahy byly opravdu slabé, ale pouze výkonově!). Nehledě tedy na to, že píšeš, že Kejsí si vyvíjel vítězný stroj. Všeobecně je známo, že hlavní slovo při vývoji měl Capirex. Ty prostě meleš cokoliv, hlavně že je to na A4. Obsah je nepodstatný.
Ps: Výsledky Kejsího jsou vynikající!!! Snad to potvrdí i v závodě. Možná nevíš ani to, že body se připisují až za umístění v závodech...radši jsem ti to napsal. Traťáku.
AKRO: ale tak 16 jezdců nebude, pořád bude 17, Suza jasně řekla že když se zraní Alvaro, pojede Hopper. A ten ve ČT či ve ST jezdil na suzuki kvůli PR akci takže by tam měl být a nevidím důvod, proč by zítra do kvaldy nenastoupil. Horší by to bylo např. když by zranil někdo z repsolu, tam bych to neviděl že by někdo na třetí repsolce jel, ale u suzuki se jen vymění jezdec a jede se dál. Jen to necahpu, to co jsem viděl bylo už jen, jak se bautista klouze po asfaltu a to vypadalo normalně, ale asi ho ta motorka vykopla ale to v záběru nebylo, když ma takové zranění.
OGG-skvělý komentář a co se podělit o to , co na HRADĚ NEFUNGUJE co bys zlepšil nebo co se tam nedělá pořádně?Ony ty oslavný oody na Hrad a televizi znova trochu uspávají
Tak to s tím Bautistou je malér a škoda! Pokud se ještě někdo zraní, tak pojedou zase testovací jezdci, aby tu ostudu MGP-SPZ, teď už o 16 jezdcích mohli nazývat Mistrovství světa! Ten SPZka je neuvěřitelná škodná!!!
v FP1 ztrácel 5.Vale na druhého Pedra desetinu, v FP2 Cal krásně zatáhl a celkově Barbera taky překvapení, těším se na závod, ale teď když Ogg předpověděl celou sezónu rovnou z Brněského dromu, tak už se vlastně nemám na co těšit
CHENZIIR1 -
A nebo taky na //www.rossi-ducati.cz/
Pro fanoušky valentina rossiho www.valerossi.cz
Pity: Pochopitelně, že máš pravdu,ale pokud do toho měl možnost někdo z jezdců mluvit, byl to Capirex. On v podstatě mašinu nevyvíjí ani Rossi. Ten jenom dává podněty k úpravám a nastavuje si podvozek a trakci. Stejně tak si myslím, že Stoner si nevyvinul ani tuhle Hondu, na které je tak rychlý. Ten kluk asi umí na všem ...teď mi padla na mysl ta hláška s vítězstvím i na dveřích od stodoly.
martin1 v 10:24:ty se šetří pro Akra-kdyby ho napadlo škárlit "ty nahoře"...
PityGPX v 09:47:tak nějak-podobně to prý bylo. Kdy a jestli se to změnilo,ale nevím...
Tak v tom případě má Rossi obrovskou výhodu před všemi současnými i minulými jezdci Ducati, takže asi nebude takový zázrak, když tu šanci zůročí a uvidíme kdy. Ale stejně si myslím, že takhle jednoznačně to snad ani nemůže fungovat. Kdyby továrna nebrala v potaz zpětné vazby jezdců. Je fakt, že se tam perou s přední vidlí už 3 roky, ale to může být také záležitost konstruktérů, jak se s tím poperou a né, že by to nechtěla továrna změnit.
Pro redakci:přečtěte si komentáře našeho kolegy Mad Maxe a zamyslete se!Nebo banány došli?
Marex, Ogg: no, s tím vovjem ducati...:))) víte jak to bylo v minulosti, Vale říkal xkrat (ještě za dob litrů?) že do Ducati nechce jít, protože u Ducati jezdec nemůže vyvíjet motorku, motorku komplet připravuje továrna, takže si nemyslím že by měl Casey či Loris nějaký hlavní slovo pro vývoj 800cc ale prostě všechno si dělala továrna sama a pak jim dala motorku a řekla jim "naučte se na tom jezdit" taková byla politika, myslím že o tom ví dost lidí, těžko např. Loris zažádal změnu v roce 04 aby o rok později používali bridgestony. Ducati proště šla jinou cestou než japonské značky, kde měl hl. slovo jezdec. Až teď s příchodem Rossiho ducati změnila cestu a už to nechává vše na Rossim takže v podstatě, Loris a všichni dalšj jezdci v minulosti ducati nikdy nevyvíjeli nebot to továrna dělala ve vlastní režii sama. není problém si tuhle teorii někde na netu najít :)
Marex: to je přesně ono, když někdo je jenom negativně vymezenej, tak to ukazuje na nějakou psychózu. Jenom mě jímá hrůza, když si představím, že v SBK fandíme stejnýmu člověku, jestli jsem vlastně v pořádku!
Nuvolari, Italšrot: Pořád mi není známo, komu v GP fandí. Víme ale, komu nefandí. Já bych se na MGP nekoukal jenom proto, že doufám, že to jednomu borci nepojede a pak se z toho těšil...
Mad Mixomatóza 23:21: Tak zase jsi mne přechválil,ale já to zkousnu a pro tentokrát uznám, že máš pravdu.
Sycak v 00:18:asi zase neoklepal
Marex> velmi dobře napsané
Marex: přesně!
Mad Max: ty ses měl původně narodit jako vůl, ale na poslední chvíli si to pábůh rozmyslel nebo vlatně spíš nerozmyslel. Znáš nějaké jiné slovo, než žlutka? Asi ne, že? A umíš něco jiného, než po někom plivat? Taky asi ne. Asi jsi měl těžký dětství, je mi Tě fakt líto...
Sorry, za upřímnost, ale maximálka už dlouho nic podstatného nevypověděla a měli ji často nejpomalejší jezdci. Jinak si myslím, že Stoner by za současných podmínek měl na titul téměř s prstem v nose, ale tsunami a další věci to jistě v budoucnu ovlivní. Samo, že není okruh jako okruh a set-up je každým rokem loterie s mnoha novými komponenty, ale ty kecy na Stonera napříč spektrem se nedají číst. Nejsem upnutý fanda Stonera, padal hodně, ale kdo nebude padat na Ducati a bude rychlejší než on a vzhledem k vývoji strojů i rychlejší než on na Hondě, tak ať machruje, ale zatím podle daných podmínek, je to nejtalentovanější jezdec, co tam je. Udělal pár chyb, jako každý jiný a myslím, že se z nich poučí a nezačne být agresivnější jako jiní a ještě nám ukáže, kdo je pan jezdec.
BrokyB6 - rychlost by měl stejnou, ale ten mezičlánek mezi řidítky a motorkou zatím stejný není!
mad-max: nejak nam zloutnes.
Koukám Abaja stejnou maximálku jako Casey, ted jeste dosahnout i jeho casu.
Zdravím:Především bych chtěl říci,že bych přál Bautistovi nejrychlejší možné uzdravení.Bude mi chybět,je to bojovník!Jinak Karel mi dělá radost,neustále zrychluje!Ten,kdo viděl moment,u kterého mi zatrnulo,tak musí uznat,že Karel má cit pro stroj!
Čurex: a ty víš všechno nejlíp, žluťásku
Ogg: Tak na to, že jsi traťák jsi poměrně mimo mísu. Jezdec si totiž nevyvíjí motor, takže řeči o tom, jak Rossi vyvinul pomalý stroj jsou úsměvné (první 800 Yamahy byly opravdu slabé, ale pouze výkonově!). Nehledě tedy na to, že píšeš, že Kejsí si vyvíjel vítězný stroj. Všeobecně je známo, že hlavní slovo při vývoji měl Capirex. Ty prostě meleš cokoliv, hlavně že je to na A4. Obsah je nepodstatný.
Ps: Výsledky Kejsího jsou vynikající!!! Snad to potvrdí i v závodě. Možná nevíš ani to, že body se připisují až za umístění v závodech...radši jsem ti to napsal. Traťáku.
PityGPX - Když by bylo nejhůř, může na Hondě jet některý z Japonských testovacích důchodců! Kolik to ti dva měli let? Jeden tuším 42 a druhý 44?
AKRO: ale tak 16 jezdců nebude, pořád bude 17, Suza jasně řekla že když se zraní Alvaro, pojede Hopper. A ten ve ČT či ve ST jezdil na suzuki kvůli PR akci takže by tam měl být a nevidím důvod, proč by zítra do kvaldy nenastoupil. Horší by to bylo např. když by zranil někdo z repsolu, tam bych to neviděl že by někdo na třetí repsolce jel, ale u suzuki se jen vymění jezdec a jede se dál. Jen to necahpu, to co jsem viděl bylo už jen, jak se bautista klouze po asfaltu a to vypadalo normalně, ale asi ho ta motorka vykopla ale to v záběru nebylo, když ma takové zranění.
add AKRO: tohle je fakt smutny...
OGG-skvělý komentář a co se podělit o to , co na HRADĚ NEFUNGUJE co bys zlepšil nebo co se tam nedělá pořádně?Ony ty oslavný oody na Hrad a televizi znova trochu uspávají
Tak to s tím Bautistou je malér a škoda! Pokud se ještě někdo zraní, tak pojedou zase testovací jezdci, aby tu ostudu MGP-SPZ, teď už o 16 jezdcích mohli nazývat Mistrovství světa! Ten SPZka je neuvěřitelná škodná!!!
S tím Bautistou je to mrzuté takže asi pojede Hoper?
v FP1 ztrácel 5.Vale na druhého Pedra desetinu, v FP2 Cal krásně zatáhl a celkově Barbera taky překvapení, těším se na závod, ale teď když Ogg předpověděl celou sezónu rovnou z Brněského dromu, tak už se vlastně nemám na co těšit
Tzn Hopper zpět v mgp? SL může "slavit".