Grand Prix Itálie – závod

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
JV (68) napsal 10.06.2010 v 21:45

To OGG. Moc děkuji, nevěděl jsem, že tomu dáváš takovou váhu!!! Holt si houby pamatuju Ohledně party na "C" dej se dohromady s fankluby Kuby a Ondry a budeš mít plnej dům!
To AKRO: Ono by stačilo začít napřed u štíhlého človíčka a potom u silně předimenzovaného bourače zdí, či naopak

desmo69 (638) napsal 10.06.2010 v 16:24

Pravými jmény Akro, ty už máš fakt dost. Nejspíš si z nás ale děláš srandu jako dřív Ogg. U něho to ale bylo vtipný, u tebe už ne

AKRO (-498) napsal 10.06.2010 v 13:24

Kryšpín - Tak to koukám jaký jsem ničema a darebák! A to jen nazývám věci pravými jmény!

Ogg (387) napsal 10.06.2010 v 08:38

Omlouvám se, zde je správný odkaz.

//www.motorkari...motosport/?cid=16110

Ogg (387) napsal 10.06.2010 v 08:36

2 JV: Ohledně toho případu jsem psal zde, můžeš si to přečíst.
//www.motorkari...motosport/?cid=16146

Důkazy předvedu na srazu, jedná se o dokumenty, který se mi dostali do rukou. Tady nezveřejním nic. Co kdyby tu chodil nějaký špión ?
V Brně se budu těšit. Jedeme s kolegama z Mostu, takže to bude pro nás i takové "školení". Spíme v hotelu který je u Brněnských Veletrhů. Tam navíc mame dolmuvenou i schůzku s...

Kryšpín (7) napsal 10.06.2010 v 07:42

Ogg:Exhibování a provokace AKRA ve zdejších diskuzích, volba hodně silných až urážlivých slov (Ezpeleta=neschopný blbec, Pedrosa=skřet, Rossi=nenažranec, Spies=kroužil atp.), které se jen těžko mohou odvíjet z osobní zkušenosti či osobní znalosti těchto lidí, svědčí o tom, že je AKRO buď nemocný člověk, jak říka Desmo, nebo provokatér, který se tímto baví, nebo zakomplexovaný ubožák, který si anonymním exhibováním a urážkami na zdejších diskuzích ukájí své ego. Nebo je to třeba jinak. Každopádně, když jsem se Akrem chtěl sejít (fakt mě zajímalo, co je zač, zejména, když je ze stejného města jako já), tak odmítl, že to není přece nutné. Takže asi tak. Souhlasím se SoulTrainem, že na diskuse s Akrem je třeba hodně sil, protože na své pravdě poměrně dost lpí a i když připustí, že přestřelil (a slíbí, že se bude krotit ve výrazech - to už tady taky bylo), tak za pár dní už se tu zase hemží skřety, neschopnými blbci atd. Holt, když má někdo od každého zámku troje klíče a všude byl pětkrát, tak je dost těžký s ním diskutovat...

AKRO (-498) napsal 09.06.2010 v 22:51

SoulTrain -

AKRO (-498) napsal 09.06.2010 v 22:50

Ogg - Já se tedy pokusím být na MGP milejší!?

desmo69 (638) napsal 09.06.2010 v 20:08

SoulTrain21 (753) napsal 09.06.2010 v 18:31

nechápu,že máte ještě silu,řešit s Akrem téma MGP,to je to samé jako řešit s desmem WSBK

JV (68) napsal 09.06.2010 v 16:24

To Ogg: Hello, Mr.Ogg! Trochu krátké resumé , vůbec neodpovídá přezdívce "Alois Jirásek tohoto webu" ! Ten taky, když popsal louku, kde byly 3 kytky, tak popsal tři stránky! Ale k věci - kde najdu tu jedinou "pravdu" o Aprilia X Pata??? Bohužel jsem to v tom množství písmenek asi přehlédl, takže předem děkuji za odkaz. Jinak mýliti se v prognozách je lidské, v historických datech ale velice špatné! Měj se fajn, a tom srazu na Wé eS Bé Ká v Brně budeš v pohodě, jestli se sejdete 3, tak budete parta.

Ogg (387) napsal 09.06.2010 v 14:04

2 soudruh: Pročítal jsem včera a dnes ráno tvojí diskuzi s triem včele s JV, s Desmem, s Pitym a nestačím se divit.
Ty až hrozně přeháníš a převrácíš, až z toho vznikají mylné spekulace a nepravdivé informace. Možná máš v něčem pravdu, a v něčem se ti tři jmenovaní mýlí, ale u tebe je to extrém. Hlavně jak nadáváš panu Ezpeletovi, tak to je extrém, uvědom si prosím tě, že tady na motorkářích to čtou skoro všichni. Tohle je web, který funguje už x roků a každý o něm ví. Jak by se asi pan Ezpeleta cítil, když by o sobě musel číst takovéto zplodiny? Ještě že neumí česky.
Tvé názory ti neberu, ale používej slušná pojmenovaní, jako např. Pan Ezpeleta, drobní jezdci (na místo skřetů, koští atd). Jestli se nepolepšíš tak ti zakážu vstup na sraz, který se bude konat při Superpoli během víkendu Wé eS Bé Ká.
Já sám hodně riskuji, tím, jak jsem tady napsal tu skutečnou pravdu, jak to bylo a je mezi Aprilíí a mezi Pata B&G Racing Teamem. Bohužel jsem si tu dal svou fotku, a jestli mě někdo osobně potká a pozná v Brně a zjistí, že jsem rozkecal v diskuzi klauzuli ohledně Aprilie X PATA, tak bych to mohl odnést se zdravím. Takové informace se jen tak neříkají ale já jsem chtěl aby jste to věděli. Proto jsem se tenkrát možná ukvapil. Nicméně takové informace už víckrát říkat nebudu.
Co ale budu říkat, je, že by měl AKRO být trošku milejší na sport MOTO GP. Howgh.

PityGPX (949) napsal 09.06.2010 v 12:56

Jaká plechovka, která má na 12 místo? Vždyť Randy je s ní schopen zajet 4.místo letos. To je právě to, že my říkáme, že jsou stejné, nebo hodně podobné, jsně že stejné nebudou uplně, ale je stále začátek sezony, a před samotným startem, každé vedení továrny prohlásilo, že ze zač. sezony ty stroje budou stejné, jak tovární,tak ty satelitní. Teď jak je par závodů odjeto je asi jasné, že tovární maj nějaké malé updaty od Kataru, a ty časem dostanou satelity, pokud si za ně zaplatí, ale i tak ten rozdíl tam nemůže být markantní kt. by dělal 10 míst rozdílu.

Prostě, i ten satelit, pokud ho ovladá dobrý jezdec je schopen jezdit na 4.místo. Koneckonců to dokázali v mugellu melandri s de punietem bojovat o tu bramboru.
Ty prostě vidíš mega velký rozdíl, tovární bajk je u tebe motorka kt. ma vyhrávat, ale satelit je utebe křáp kt. ma krom kapot a pneumatik vše jiné - horší než továrny.

Prostě, ja už to neřeším, ty říkáš že tam je markantní rozdíl, já říkám, že tam je min. rozdíl kt. není ani moc znát.

Pravdu ví jen borec kt. pracuje v tov. týmu a i v satelitním týmu. Pravdu ví ten Furisawa! Toho se zeptám v Brně pokud ho tam uvidím

Nema cenu to už řešit. Jestli by simonceli jezdil hned v repsolu o stupne vitezů, tot otazka, ale ja si to nemyslim. A tu bojovnost nikdo jen tak neztrati, to mi ver. Kazdy kdo by dostal prilezitost tov. bajk by byl namotivovan co nejlepsimu vysledku.
Ale jak jsem psal minule, na Randym vidiš, že dokaže s LCR stihat duu repsolu. Viz jeho vysledky za stupni vítězů.

AKRO (-498) napsal 09.06.2010 v 12:27

PityGPX - Jaképak satelity, když ty i Desmo tvrdíte, že jsou s továrními stroji prakticky totožné! Když tomu tak je, proč se to tedy odděluje? A s tím tlakem na tovární jezdce, pokud by přišli třeba z MOTO 2, je to tak, že pokud jezdec za něco stojí, má pod tlakem být a snažit se o co nejlepší výsledek! A pochopitelně hned dostat tovární stroj! Co se asi naučí Simmoncelli, když dostane místo pořádné motorky plechovku, která nemá na víc než na 12 místo? Tam nemá žádnou šanci něco ukázat! Opravdu nevím, proč by podle tebe musel jezdit na tovární motorce někde okolo 11 místa? Já si totiž myslím, že dostat hned tovární motorku, tak se dnes tahá o stupně vítězů! Teď po několika závodech na satelitu dát Simmoncellimu nebo Spiesovi tovární motorku, měli by hodně velká problémy jezdit okolo 6 místa, protože už ztratili bojovnost i formu jízdou v hloubi pole a nějaký čas by jim trvalo dostat se zase do formy! Prostě volný výběr, nechat na týmech, co si seženou a ať se pak jezdci ukážou!

PityGPX (949) napsal 09.06.2010 v 09:28

AKRO: vždyt jsem ti to psal minule, že prostě je to dobrá myšlenka pro ty satelitní týmy aby oni si chytli ty talenty z jiných kubatur. A tím pádem když satelit má nadějného jezdce, sice nováčka tak se může těšit, že si ho vychovají a že jim bude jezdit ve předu jako ti tovární jezdci. Jistě, že to nebude hned ale když se podíváš na rok 2003, tak nicky hayden co by nováček v mgp se tak vyjezdil, že ke konci sezony už jezdil na podia. A to samé může letos udělat Ben a tím pádem když satelitní jezdec bude na stupních tak z toho má profit pouze satelitní tým, reklama, peníze, úspěch, atd atd.

Zatím co kdyby ty talenty šli opět do továrny tak na satelitní týmech zbude pouze "druhá liga" kteří jim ty podia asi neudělají. Prostě, já tu podstatu toho pravidla chápu do puntíku. Navíc je další výhoda, že nováček neni první rok pod tlakem, neboť jak známe, továrna vyvíjí na jezdce tlak aby měli výsledky a to není pro nikoho dobré, natož tak pro nováčka, který se učí prvním rokem a zároven musí jezdit tak aby měl výsledky. A když ne, tak pá pá. A zas by šel o třídu níž. Tohle u satelitů nezažije, tam jezdí a není pod tlakem, a i když chybuje tak mu tým dá opět šanci a nemusí se bát, že by přišel o angažmá v MGP.

Prostě ty to nechapeš a nikdy nepochopíš.

Si vem, že by Simoncelli nastoupil letos do Repsolu, myslíš že by s ním repsol byl spokojený když by jim simoncelli jezdivál okolo 11. místa? Vždyť by se chudák trápil a měl by starosti že ho vykopnou, takhle jezdí Simoncelli pěkně v klidu když je u satelitu u gresiniho.

Jinak pojem nováček je všude. Ve F1, i když by přišel Leob do F1 tak by byl taky jako nováček a to má x let a x zkušeností. Když Biaggi šel do WSBK a vyhrál první závod, tak taky všichni psali, že Katar vyhrál "nováček" Biaggi.

Prostě, pojem nováček se používá v každé sérii, nevymyslel to SPZ.
Takže aspoň tohle nekritizuj. Jak říkám, ještě jednou, to pravidlo sice se nemusí líbit, ale když člověk pochopí proč tomu tak je, tak je to vlastně dobré pravidlo. A právě SPZ chtěl aby když přide talent, a musí jet v satelitu, tak aby ten satelit se o toho nováčka staral tak, že by tým vyvinul tlak na továrnu at mu dodávají kvalitní materiál. A tím pádem větší vyrovnanost tov. strojů se satelitníma stroji = větší napinavost, vyrovnanost = větší šance že na stupních nebudou jen tovární jezdci, ale i ti talenti ze satelitu, kteří využívají na 100% svou techniku = pěkné závody = dobrá reklama pro MGP = PRVNI LIGA.

Jednoduché. Ono se to možná přes diskuzi vysvětlit nedá, ale u píva, s tužoku a s papírem kde bych ti to vše vysvětlil, jak to myslím bys to pochopil.

AKRO (-498) napsal 08.06.2010 v 23:58

Desmo69 - Blekotáš totální nesmysly a snažíš se hájit něco co stojí za h.wno a hlavně nemáš argumenty a jen keci! Sám píšeš, že motorky jsou stejné a v posledním příspěvku už zase tvrdíš, že vlastně nejsou absolutně stejné! Tak jak to tedy je? Dále píšeš, že mají s Pramacem dohodu o tovární podpoře takže jaképak rozdíly! Tak jak to, že jedou pomalu a nestačí! Pořád jsi mi neodpověděl, že když jsou ty motorky podle tebe prakticky stejné, proč musí tzv. "nováčci", mimochodem dost deb.lní název pro např. Mistra světa z jiné třídy, povinně startovat na tzv. satelitech, když mezi továrnou a satelity není žádný rozdíl? Je to jasné SPZka se bojí nových jezdců, aby podobně jako Lorenzo nezačali jezdit vpředu a neohrožovali mu jeho preferované "koně"! Jsi úplně mimo a hájíš něco o čem sám víš, že to není pravda!

desmo69 (638) napsal 08.06.2010 v 23:25

Tak blbý otázky bych čekal od někoho, kdo motogp nikdy neviděl Nikdo neříká že motorky jsou absolutně stejný proboha. Ale ty z nich děláš nemohoucí plečky Přitom když na tom jel jezdec co jel i na továrně, zajel úplně stejně (Kallio), ne-li líp na satelitu (Dovi, Colin) Seš prostě absolutně mimo, jen si to nechceš přiznat A pravidlo o nováčcích? Však to j etam úplně na něco jiný. Myslíš snad že nováček by tovární motorku neuřídil, tak mu dají tu "plečku" satelit? Vůbec nechápu tu otázku, protože j etak stupidní, že bych musel byt taky tak debilní abych věděl o co de. Stejně tak s označením satelit Ty už fakt nevíš co za blbosti psat že? Kdybys radši nepsal nic, bude líp. Nebudeš namáhat mě, ani sebe, a hlavně ostatní

AKRO (-498) napsal 08.06.2010 v 23:10

Desmo69 - Ale! Tak ty drtivé rozdíly mezi satelity a továrnou jsou způsobené tím, že motorky jsou stejné a stejně výkonné! Jak můžeš věřit takové blbosti? Stejné jsou jen kola a kapota! Rám, komponenty podvozku a úprava motorů jsou u továren někde úplně jinde! Dovol mi jednu otázku! Když jsou ty satelity a továrny úplně stejné, proč je tady vůbec to SPZ-deb.lní pravidlo, o tom, že musí všichni nováčci jet povinně jen na satelitech? Proč se na něm tak zoufale lpí a hlídá, aby nějaký nepreferovaný jezdec se nedostal na továrnu? Nebude to tím, že všichni jezdci mají vlasně stejné tovární nebo satelitní/?/ motocykly? Když je všechno stejné, proč se vůbec používá, to slovo satelit?

desmo69 (638) napsal 08.06.2010 v 22:58

A nemají snad tu motorku pronajmutou od továrny? Chodí si snad Poncheral, Gresini, Checcinelo, Aspar, Campinoti koupit nějakou motorku rc212v, m1, gp10 někde do obchodu? Všechno jsou to prototypy s minimálním rozdílem Viz. vyjádření presidenta HRC (Tetsuo Suzuki nebo jak se píše) kterej před začátkem sezóny řekl že motorky pro tovární týmy a pro ty soukromy budou stejný, protože je levnější vyrábět jeden druh motorky, namísto dvou:) U Ducati je to už klasika že motorky jsou stejný, plus spolupráce s Pramacem je prej taky na vysoké úrovni (viz. mechanici pramacu, kteří si normálně lítaj po kamionech marlbora atd.) no a u Yamahy nvm, ale Spies má smlouvu přímo s Yamahou a byla mu slíbena nebo co, tovární podpora...takže jakýpak rozdíly? Rozdíly dělá kvalita jezdců a hlavně ty tady na fóru. 100x opakovaná lež se stane pravdou..toho se držíš co?:) No ještě párkrát a možná ti tomu někdo i uvěří

AKRO (-498) napsal 08.06.2010 v 22:28

Desmo69 - Takže křáp-satelit je pole tebe pronajatý motocykl od továrny soukromým týmem! To je, jako bys řekl, že tvůj strejda je dědeček od tvého bratrance, který je jeho švagr! Ale jinak ti přeji vše dobré! A ať ti to nadšení z MOTO GP vydrží!

desmo69 (638) napsal 08.06.2010 v 22:17

JV, jo to by ti nemělo vadit, když budeš jeden z vyvolených kdo dostane 2 třeba ze čtyř existujících kusů na planetě:) A za ty prachy? Poncherala to stojí míň jak ta zbytečnost sbk pro bmw.

JV (68) napsal 08.06.2010 v 22:10

To Pity: Ó, nikoli, neboj určitě se zase chytnem!
To Desmo69: Ale pohoda, jen se mi líbí - "soukromé týmy s od továrny pronajatým motocyklem".. ! Takže si koupím na lízing cokoliv a vůbec mi nebude za ty peníze vadit, že to není to samé s čím jezdí šéf (tím nemyslím šéfa správní rady )...

AKRO (-498) napsal 08.06.2010 v 22:08

PityGPX - On mě zase JV zase tak moc nehájil! Zná historii i současný silniční sport a asi uznal, že na tom co píšu něco bylo! A to považuji zrovna u něho za úspěch, protože v žádném případě nepatřím mezi jeho oblíbence. Na rozdíl ode mě, já ho mám rád a hlavně toho hodně zná!

PityGPX (949) napsal 08.06.2010 v 22:02

JV: seš naštvaný že jsem napsal slovo "skřet" (o Pedrosovi) a proto jako pomstu hájíš Akra :)))
AKRO:

AKRO (-498) napsal 08.06.2010 v 21:56

Desmo69 - Jako bys to neznal jak to ve světě chodí! SPZka dostal řád! TO NEVÍŠ, ŽE ČÍM VĚTŠÍ NEŘÁD TÍM VYŠŠÍ ŘÁD???

desmo69 (638) napsal 08.06.2010 v 21:54

no tak jim začnem říkat "soukromé týmy s od továrny pronajatým motocyklem"..zůstávám u satelitu:)

JV (68) napsal 08.06.2010 v 21:50

To Pity: SBK je bohužel za vrcholem ! A bude hůř! Nevím čím to je, ale dneska AKRa nějak hájím! A tak má jen nyní vzdáleně pravdu! A to v tom, že továrna je továrna! Slovo "satelit" mě po dnešku začíná pěkně míchat, radši vzpomenu na Sputnik
Mějte se fajn, zítra je taky den !

desmo69 (638) napsal 08.06.2010 v 21:46

Akro, no proto Ezpeleta dostal ve španělsku zlatou medaily za sportovní zásluhy. Ale jó. Čech od pc co ezpeletu nikdy neviděl a vlastně ani nezná jeho funkci, ví vše líp, všemu rozumí, a hlavně, kritizuje a kritizuje a kritizuje a ještě jednou kritizuje

AKRO (-498) napsal 08.06.2010 v 21:42

PityGPX - Víš Pity, že zrovna po rozhovoru s dědkem SPZkou netoužím? Proč taky? Vše, co zatím v motoristickém sportu dělal, bylo blbě! Navic má zvláštní schopnost dělat všechno úplně obráceně a špatně!! Jinak ještě k tvému příspěvku: 1/ Rozdíl mezi továrnami a satelity je právě tak o tu zhruba minutu na závod! Prostě satelity jsou předražené křápy! 2/ SPZka drží kasu a vládne, ostatní jsou pouze prdelkové a kejvalové! 3/ Váhy jezdců - není to sice třeba komentovat, napsalo se o tom dost, Bautista je sice taky chcípák, ale uznej na čem by měl zajet, ta Suzuki je pomník, ještě horší než ty křáp-satelity.

PityGPX (949) napsal 08.06.2010 v 21:25

AKRO: dědek potřebuje všech x pilotů, kdyby byla MGP jediná série na dvou kolech tak ti to budu věřit, ale v době, kdy je SBK na "vrcholu" své slávy, tak SPZkovi teče do bot a tak potřebuje každého kvalitního pilota mít v MGP a ještě kvalitní motorky aby ti piloti mohli být vidět.
SPZ není špatný člověk. Jestli chceš, tak já mám známé, kt. by ti možná domluvili schůzku se SPZ. On umí anglicky, můžeš si s ním pokecat. A co to video, díval ses na to?

//www.motogp.com/en/videos/2010/2010+MotoGP+feature+Carmelo+Ezpeleta+award

Jinak, akro, prostě to zabal, jsme dva proti tobě. Já neříkám že máš špatné názory, ale prostě se mi nelibí, že
1. děláš velký rozdíl mezi továrnama a satelitama. O továrnách říkáš že to jsou nejlepší motorky a o satelitech říkáš že to jsou křápy. Přitom výsledky jezdců kt. jezdili v jedné sezoně jak na továrně a na satelitu hovoří za vše. stejná umístění!!

2. Vše svádíš na SPZ. Desmo Ti xkrát řekl že SPZ není jediný kdo tam vládne. Kvůli tomuhle bych ti tu schůzku se SPZ domluvil aby ti to SPZ sám vysvětlil co on vlastně dělá a jakou on má moc. Že nakonec vlastně ani nic nerozhoduje )

3. Sem tam řešíš ty váhy jezdců atd. Jak vidíš, Vale, Ben, maj hodně KG a můžou v pohodě jezdit v té první půlce pole. Naopak Bautista je drobný a přesto není moc vidět.

4. Ostatní.

Ono je možná dobře, že MGp je v takovch sračkách, aspoň prostě se člověk pěkně baví ...

Beztak parádní motto: "I 18 jezdců dokáže udělat pěkné závody."

Předchozí
1 2 3 4 5
Následující



TOPlist