GP San Marina – Po pátečních jízdách je nejrychlejší Dovizioso
Text: Petr Czyž | Zdroj: motogp.com | Foto: Ducati Media | Zveřejněno: 7.9.2018 | Zobrazeno: 22 695x
Kapitoly článku
Moto2 – 2.volný trénink
Druhý trénink vyhrál časem 1'37,763 sekundy Marcel Schrötter (Dynavolt Intact GP), který jen potvrdil, že v Misanu umí zajet výborně a je připraven usilovat o přední pozice v nedělním závodu. Jen v pátek dvakrát chyboval a v obou trénincích skončil na zemi. Na druhém místě je Francesco Bagnaia (SKY Racing Team VR46), který byl o necelou desetinu pomalejší. Třetí je Mattia Pasini (Italtrans Racing Team). Do pátého místa zajel Joan Mir (Estrella Galicia 0,0 Marc VDS Racing) a Alex Márquez (Estrella Galicia 0,0 Marc VDS). Podobně jak v prvním tréninku havaroval v samotném závěru Sam Lowes (Swiss Innovative Investors), který trénink dokončil s třináctým časem. Sheridan Morais (WilliRace Racing Team) je s kolem za 1'40,468 sekundy jednatřicátý.
23°C, dráha suchá, 30°C, vlhkost: 80%
1. | # | 23 | Marcel SCHROTTER | GER | Dynavolt Intact GP | Kalex | 1'37.763 | ||
2. | # | 42 | Francesco BAGNAIA | ITA | SKY Racing Team VR46 | Kalex | 1'37.855 | + | 0.092 |
3. | # | 54 | Mattia PASINI | ITA | Italtrans Racing Team | Kalex | 1'37.875 | + | 0.112 |
4. | # | 36 | Joan MIR | SPA | EG 0,0 Marc VDS | Kalex | 1'38.075 | + | 0.312 |
5. | # | 73 | Alex MARQUEZ | SPA | EG 0,0 Marc VDS | Kalex | 1'38.089 | + | 0.326 |
6. | # | 10 | Luca MARINI | ITA | SKY Racing Team VR46 | Kalex | 1'38.177 | + | 0.414 |
7. | # | 24 | Simone CORSI | ITA | Tasca Racing Scuderia Moto2 | Kalex | 1'38.204 | + | 0.441 |
8. | # | 7 | Lorenzo BALDASSARRI | ITA | Pons HP40 | Kalex | 1'38.279 | + | 0.516 |
9. | # | 40 | Augusto FERNANDEZ | SPA | Pons HP40 | Kalex | 1'38.295 | + | 0.532 |
10. | # | 77 | Dominique AEGERTER | SWI | Kiefer Racing | KTM | 1'38.308 | + | 0.545 |
11. | # | 44 | Miguel OLIVEIRA | POR | Red Bull KTM Ajo | KTM | 1'38.425 | + | 0.662 |
12. | # | 97 | Xavi VIERGE | SPA | Dynavolt Intact GP | Kalex | 1'38.458 | + | 0.695 |
13. | # | 22 | Sam LOWES | GBR | Swiss Innovative Investors | KTM | 1'38.526 | + | 0.763 |
14. | # | 87 | Remy GARDNER | AUS | Tech 3 Racing | Tech 3 | 1'38.526 | + | 0.763 |
15. | # | 13 | Romano FENATI | ITA | Marinelli Snipers Team | Kalex | 1'38.542 | + | 0.779 |
16. | # | 20 | Fabio QUARTARARO | FRA | + Ego Speed Up Racing | Speed Up | 1'38.556 | + | 0.793 |
17. | # | 9 | Jorge NAVARRO | SPA | Federal Oil Gresini Moto2 | Kalex | 1'38.688 | + | 0.925 |
18. | # | 41 | Brad BINDER | RSA | Red Bull KTM Ajo | KTM | 1'38.838 | + | 1.075 |
19. | # | 2 | Jesko RAFFIN | SWI | Temporary Lavorint SAG Team | Kalex | 1'38.896 | + | 1.133 |
20. | # | 27 | Iker LECUONA | SPA | Swiss Innovative Investors | KTM | 1'38.929 | + | 1.166 |
21. | # | 5 | Andrea LOCATELLI | ITA | Italtrans Racing Team | Kalex | 1'38.944 | + | 1.181 |
22. | # | 89 | Khairul Idham PAWI | MAL | IDEMITSU Honda Team Asia | Kalex | 1'39.101 | + | 1.338 |
23. | # | 66 | Niki TUULI | FIN | Petronas Sprinta Racing | Kalex | 1'39.156 | + | 1.393 |
24. | # | 45 | Tetsuta NAGASHIMA | JPN | IDEMITSU Honda Team Asia | Kalex | 1'39.202 | + | 1.439 |
25. | # | 52 | Danny KENT | GBR | + Ego Speed Up Racing | Speed Up | 1'39.257 | + | 1.494 |
26. | # | 62 | Stefano MANZI | ITA | Forward Racing Team | Suter | 1'39.267 | + | 1.504 |
27. | # | 4 | Steven ODENDAAL | RSA | NTS RW Racing GP | NTS | 1'39.290 | + | 1.527 |
28. | # | 16 | Joe ROBERTS | USA | NTS RW Racing GP | NTS | 1'39.541 | + | 1.778 |
29. | # | 64 | Bo BENDSNEYDER | NED | Tech 3 Racing | Tech 3 | 1'39.601 | + | 1.838 |
30. | # | 95 | Jules DANILO | FRA | Nashi Argan SAG Team | Kalex | 1'40.375 | + | 2.612 |
31. | # | 12 | Sheridan MORAIS | POR | Willi Race Racing Team | Kalex | 1'40.468 | + | 2.705 |
32. | # | 32 | Isaac VIÑALES | SPA | Forward Racing Team | Suter | 1'40.511 | + | 2.748 |
33. | # | 21 | Federico FULIGNI | ITA | Tasca Racing Scuderia Moto2 | Kalex | 1'41.081 | + | 3.318 |
34. | # | 18 | Xavi CARDELUS | AND | Team Stylobike | Kalex | 1'41.370 | + | 3.607 |
Informace o redaktorovi
Kapitoly článku
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.