GP Kataru – závodní neděle

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
mike.46 (604) napsal 26.03.2014 v 16:58

Jeff: proč by se Stoner vracel kvůli 2T 500ccm?

dejf. (1341) napsal 26.03.2014 v 14:47-1+2

No hosi. Ja zas nekde cetl ze MM ma kontrolu trakce nastavenou na nizsi stupne, podobne jako to pry mel treba Stoner. Tak nevim jak je to doopravdy. Nicmene na to, jak casto vyjizdi zatacku bokem, bych tomu i veril. Ale jasny, nebejt ty kontroly vubec, bylo by to zajimavejsi I mozna proto je BSB diky tomu vyrovnanejsi a atraktivni. (Samo, ze nejvetsi podil delaji ty britsky sileny trate )

gresini (4510) napsal 26.03.2014 v 14:39+1

jak se tak dívám,tak holky motorkářky a nebo holky vůbec se téměř do těchto diskusí nepletou -nezajímá je to snad a nebo nejsou zvědavý na naše kecy??

AKRO (-498) napsal 26.03.2014 v 14:33

gresini (4510) napsal 26.03.2014 v 14:20

550 příspěvků

Dragmax (14) napsal 26.03.2014 v 13:12

Vale is back

desmo69 (638) napsal 26.03.2014 v 11:37

mike.46, vím, psal jsem to na telefonu a nepamatoval jsem si jak si to nazval. Tak prostě to umění nahraď citem pro motorku

lukin86 (165) napsal 26.03.2014 v 09:54+2

Myslím, že špičkoví jezdci jsou natolik komplexní, že dokáží ze stroje po nějakém seznámení vydolovat maximum. Takže 2T by zvládli. JEFF: Nemyslím, že by se Stoner vrátil kvůli 2T. Odešel, protože se mu nelíbil "kolotoč MGP". Ten by se změnou motorek nezměnil.

JEFFzx13 (489) napsal 26.03.2014 v 08:41-3+1

Ano,vratte nam 2T 500 a Stoner je v tu ranu zpatky

mike.46 (604) napsal 26.03.2014 v 07:09+2

Jj, dnešní jezdci jsou opravdu stroje na vyhrávání, navíc jsou i po fyzické stránce připravení jako jiní vrcholoví sportovci.
Desmo: nikde jsem nepsal, že ti jezdci nemají umění, psal jsem pouze o citu pro motorku

AKRO (-498) napsal 25.03.2014 v 23:11+1

Miira - Já bych to vzal s rezervou, protože šlo o první závod po dost měsících pauzy a emoce se trochu rozjely... Ono se to zase další závody zklidní a posune do starých kolejí! Jinak k tomu nápadu jedna diskuze ke každému článku, si myslím, že to není dobrý nápad, protože to už by nebyla diskuze. Navíc pokud by měl někdo něco na srdci, napsal by dalekosáhlý článek, kde by vyjádřil vše, co chtěl k článku napsat. Myslím, že případné mazání článku, který je nevhodný nebo urážlivý bohatě stačí. Pak samozřejmě varování a Ban.

1100Virago (3057) napsal 25.03.2014 v 23:00+1

Tak on se svého času i Niki Lauda posmíval současným pilotům, že jsou to jen cvičené opice a auta jezdí sama. A pak si do soudobé formule sednul v rámci testování a v jednom kole předvedl dvakrát hodiny, takže taková samozřejmost to není. Každá doba žádá prostě své a dneska už nejde zahodit na startovním roštu cigaretu z přilby a pak vyhrát závod jako Barry Sheene.

Počítá se od "XBOX generace" i Stoner, který kontrolu trakce zrovna v oblibě neměl?

matrixbiker (457) napsal 25.03.2014 v 22:21+1

Popravdě si myslím, že dnešní jezdci jsou lepší než ti z historie. Ano jsou to všechno velká jména, ale je třeba si uvědomit, že dnešní jezdci jsou stroje na vyhrávání, kteří tomu podřizují naprosto vše. A je jedno na čem sedí.

desmo69 (638) napsal 25.03.2014 v 20:48

mike.46 to muze byt. Ale zajet 2:02 bez kontrole trakce chce trosku umeni A opravdu si nemyslim ze by nynejsi jezdci meli oroblem jezdit na 500ccm 2T. Ze zacatku samozrejme ano ale po nejake dobe by si zvykli. Jsou to proste talenti. Stejne tak by si urcite zvykla ta stara generace vyletet pod plynem a doufat ze neselhalo cidlo. Proste je to o tom kdo jak na cem vyrustal:)...

mike.46 (604) napsal 25.03.2014 v 20:39+1

desmo: to máš pravdu, ale výkonový rozdíl mezi Moto2 a MotoGP je propastný. Navíc bych řekl, že srovnávat Moto2 a 2taktní 500 je jako srovnávat jabka a hrušky, ač mohou být časy velmi podobné, ale jde hlavně o průběh a nástup výkonu u 500 2taktu. Oproti tomu je šestistovková Honda "krotké koťátko"

desmo69 (638) napsal 25.03.2014 v 20:35

mike.46, bez kontrole trakce jezdil v moto2 a tam se teď jezdí časy ne moc vzdálený časům 500ccm. V Brně je rekord myslím 2:02 nebo tak nějak. Takže bych tu tvoju myšlenku kompletně přehodnotil...

mike.46 (604) napsal 25.03.2014 v 20:22-1+3

IvanDvoutakťák (46.39.164.xxx) napsal 25.03.14 v 19:41 Bylo by zajímavé, jak by se dnešní "XBOX" generace popasovala s 2taktní 500. Někde jsem četl, že by např. Marquez nebyl schopen s vypnutou trakcí své Hondy ani "pořádně objet kolo", resp. objet ho takovým stylem a tak rychle jak obvykle jezdí. Podle mě nemá současná generace mladých jezdců v MotoGP takový cit pro motorku, ale nahrazuje to nasazením a "vypnutím" mozku. Na druhou stranu, když člověk vidí MM, jak ten litr vede bokem do zatáčky, to je prostě nádhera. Od dob G. McCoye tohle moc vidět nebylo. (i když ten to spíš praktikoval na výjezdech a navíc bez kontroly trakce).

PacienT.cz (687) napsal 25.03.2014 v 19:51

Naposledy vloni se o tom diskutovalo, ale panuje přesvědčení, že by to jezdce rušilo a proto se šlo cestou té signalizace vlajek na palubce.
Jo, Vale je už jediný aktivní jezdec, co půlitry pamatuje.
Ezpeletův záměr je dostat ECU plně pod kontrolu a pak začít uplatňovat restrikce. To A) se mu podaří už na sezónu 2016, ale to B), to bude asi horší, když si teď továrny představují, jak budou software na uzavřeném portálu vyvíjet. Určitě ale dojde ke srovnání podmínek pro všechny a to pro závodění jako takové bude určitě plus.

IvanDvoutakťák (5090) napsal 25.03.2014 v 19:41-1+2

VR je dnes už jedinej(?) aktivní jezdec, který "pamatuje"
ty(podle mně krásný!) časy DVOUTAKTNÍCH PŮLLITRŮ v MS .
Ti ostatní by se asi hódně divili, PacienTe, na čem se to
dnes závodí Dalším krokem by mohla být radiokomunika-
ce boxu s jezdcem v průběhu závodu, jako u autoF1 a naši
potomci nejspíš dožijí nejvyšší kategorii MotoGP bez
jezdců, se stroji ovládanými dálkově Zavede to EU,
jako ochranu občanů před následky úrazů při sportu

Eso_Rimmer (383) napsal 25.03.2014 v 19:31+2

JEFF- taky jsem o tom premyslel... to posledni mi tam nejak nesedi

JEFFzx13 (489) napsal 25.03.2014 v 19:27-1

a jeste oggu,muzes nam vysvetlit co to v prekladu znamena,ten tvuj avatar??

JEFFzx13 (489) napsal 25.03.2014 v 19:25-1+1

..a mas rechtm,ale obavam se ze Rada tam nedostanem.vis ze on nechodi se stadem

Ogg (387) napsal 25.03.2014 v 19:10

Bečka bude jen v případě že se Rado omluví čtenářům a přislíbí účast na GP, protože bečka by se dělala kvůli němu. Ostatní čtenáři jsou hodní a není potřeba se s něma udobřovat, tohle mělo být kvůli Radovi aby poznal osobně kamarády z fóra a začal s němi vycházet za dobře.

JEFFzx13 (489) napsal 25.03.2014 v 19:05-1+2

ogg,tak co bude s tou beckou na céčku?

PacienT.cz (687) napsal 25.03.2014 v 18:35+1

Calovi se podělala elekronika a motorka nevěděla kde je, takže při průjezdu cílem si už myslela, že je na pitlane a proto to nejelo...
Ostatně ztráta komunikace ECU jasně vyplývá z analýzy časů, kde se mu od šestého kola přestaly zapisovat časy.
//resources.motogp.com/files/results/2014/QAT/MotoGP/RAC/Analysis.pdf?v1_787c3c5a

Ogg (387) napsal 25.03.2014 v 18:07-2+1

Rado má ban? No co, kdo chce kam, pomůžeme mu tam! Na Radovi je přátelé vidět, že tento člověk není vhodný do internetové diskuze a měl by se místo tlachání do klávesnice zabývat vyjíždkami na kole / Ducati Monster někam na východ za mořem, kde ho přivýtají s otevřenou náručí. Pro český moto web Motorkari.cz je Rada škoda!

Foxx5 (633) napsal 25.03.2014 v 17:08-1+1

Ivane, já bych mínusy zrušil. Přesně z toho důvodu, že někteří tady z nich mají jen trapnou zábavu. Líbí se mi příspěvek, dám plus, nelíbí se mi nebo nesouhlasím, nereaguju...

Eso_Rimmer (383) napsal 25.03.2014 v 16:01

Ivan - jj, myslim si to same... znam to moc dobre

IvanDvoutakťák (5090) napsal 25.03.2014 v 15:55

Podle Calovy"bodylanguage"to spíš vypadalo na prázdnou nádrž
a "dojezd na benzinový páry"

IvanDvoutakťák (5090) napsal 25.03.2014 v 15:53-1+1

Z "mínusování",aspoň podle mého názoru, nelze vyvozovat žád-
né objektivní závěry, protože asi není(?)zjistitelné, jakou
představují většinu,když nekomentují, jen klikají mínusy,
i kdyby těch mínusů bylo třeba dvacet .
A ten "jev", kdy jsou JEDNÍM mínusem "ohodnoceny" komentá-
ře jen vteřiny poté, co se pod článkem objeví, to snad už
vůbec nelze brát v potaz.

Předchozí
1 2 3 4 5 6 7 8 9... 19
Následující



TOPlist