GP 2011: Nejvíce pádů za posledních 15 let

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2571) napsal 15.01.2012 v 22:41

Stana: Možná jsi nespadl na dromu a nedošoupal se do kačírku... Nechci to banalizovat... i na dromu to mnohdy končí blbě...

Stana.k. (134) napsal 15.01.2012 v 19:33

nesouhlasim s nazorem "kdo nepada nezrychli"... kdyz jsem spadl ja tak mi trvalo dlouho nez jsem si znovu veril

torckx (424) napsal 14.01.2012 v 22:16

Zajímalo by mě vyjádření těchto pádů ne o do počtu, ale co do EUR. to by jsme koukali.

Karbec_Jikov (106) napsal 13.01.2012 v 13:25

Karel je drop rookie of the year. No o nic nejde vzpomeňme na mistra světa Lorenza v roce 2008, to byly kruté letecké dny se zlámanýma hnátama.
Vzpomínáte na dokument Faster? Tam dr. Costa dává do souvislosti typy zranění s pneumatikama.

martin1 (658) napsal 13.01.2012 v 12:43

Kubát OK ,kontaktům mezi jezdci a nárazům do pevných překážek nezabrání nic

Kryšpín (7) napsal 13.01.2012 v 12:29

Podle té statistiky pády v čase docela výrazně narůstají. Jezdí se čím dál víc na hraně, nebo spíš lehce za hranou (jak to řekl svého času Haga - po pádu se nemůžu dostat na jízdu za limitem a kdo nejede za limitem, nemůže jet špičku). Snad se to litrama (a teoreticky nižší rychlostí v zatáčkách) trochu zlepší a pády, když už budou, tak bez závažnějších následků.

lynx (98) napsal 13.01.2012 v 12:07+1

Tak Kája o tento titul bojuje každý rok a letošní vítězství není rozhodně ojedinělé

Marex (2571) napsal 13.01.2012 v 11:28

Heh...tak jsem si teď pročetl komentáře a zjistil jsem, že se v podstatě jen opakuju po druhých...

Marex (2571) napsal 13.01.2012 v 11:27-1

No tak to je článek jako řemen. Každopádně zajímavé téma.
K těm pádům v MGP v éře 800 bych jenom rád podotknul, že není tak důležité konečné číslo pádů, jako takových,ale spíš to, kde a v jaké rychlosti se padá. Rychlost těchto speciálů v zatáčkách je asi rozhodující... podobně Moto2, které jsou v zatáčkách ještě rychlejší...
Ps: Kája jakožto nováček na to měl právo. Příští sezona snad bude lepší. Kdo nepadá, nezrychlí.

JEFFzx13 (489) napsal 13.01.2012 v 11:07

..padu jako maku
..doufam ze Kaja pristi rok titul neobhaji

neznamyScooterD (1098) napsal 13.01.2012 v 10:42

Johny> tak tak, zase nějaká překladačka
apropo nikde nevidim podle mě zásadní fakt a tím je počet jezdců ve startovním poli??? Třeba právě v roce 07 bylo jezdců o ca 10 méně než v roce 05, a 10 jezdců=+-100pádů, 1 závod =+-50pádů. Taková statistika nestatistika

jan26 (3677) napsal 13.01.2012 v 10:39

dobrej clanek
zaujalo me,ze nejmene padu ma MUGELLO!

Johnny83 (228) napsal 13.01.2012 v 10:38

nechci rejpat ale nějak to tam nesedí. buď je u roku 2008 chyba a nebo byl předchozí rekord právě z tohoto roku a byl tedy překonán o 18 pádů...

neznamyScooterD (1098) napsal 13.01.2012 v 10:26

freddy> ano, bylo jich méně, číst nic nemusím, stačí pár výpočtů, což příště udělej, než něco vybleješ Navíc je to názor jezdců i odborníků, to ty ovšem se svým přehledem jistě víš.

Balouch (277) napsal 13.01.2012 v 10:10-1

Kdo nepadá nezrychlí...

dejf. (1341) napsal 13.01.2012 v 09:49

jinak karel padal dost no, ale ze by suverene vedl, to bych nerek. Kazdopadne je videt, ze chechtáky tam budou, dyz se podle tech cisel letos s ducati ale tezce nežinýroval . Snad mu to zaroven, ale dalo dost zkusenosti, aby v letosni sezone porychlil. Budu drzet palce.

dejf. (1341) napsal 13.01.2012 v 09:47

joker->

JollyJoker (1004) napsal 13.01.2012 v 09:38

Ducati je jak luxusní lehká děva - každou chvíli se válí s nějakým klukem s MotoGp.

Evo (411) napsal 13.01.2012 v 09:26

Bosso: vyborny clanek . Jeste by mne zajimalo, kolik padu mneli jednotlivi jezdci za ery 800. A kolik z tech padu bylo highsideru. Marex totiz tvrdil, ze Stoner jich miva moc , coz se mne nezda.

Evo (411) napsal 13.01.2012 v 09:20

Kubat ma pravdu.

mamba54 (1340) napsal 13.01.2012 v 09:12

Kubát- samozřejmě. Bohužel

SoulTrain21 (753) napsal 13.01.2012 v 09:11

Tak doufejme,ze Karel pristi rok titul neobhaji.

motorbreath (491) napsal 13.01.2012 v 09:09+1

Super, Karel v pádech jednoznačně vyhrál

Kubát (1404) napsal 13.01.2012 v 08:35

martin: toto nebylo myšleno na sice. ale pristě ze statistického lhediska čím víc pádů, tím větší riziko nějaké smrtelné újmy

martin1 (658) napsal 13.01.2012 v 08:28+1

Kubát - tvoje pořekadlo se pro Sice nehodí, kdy se naposled zranil?, ano jezdil po hraně, jen měl smůlu, že přijížděli ostatní, jinak by se vyválel zamával do kamery a na skůtru by valil do boxů...

freddy32 (69) napsal 13.01.2012 v 08:22-1

neznámýskůtr: ono v dobách 500ccm a 990ccm bylo pádů míň?? Čti i odstavce mezi statistikou než zase vybleješ kravinu.

Kubát (1404) napsal 13.01.2012 v 08:03

mamaba: k první odpovědi. nechci být válečný štváč, ale jestli nemá něco společného to, že čím víc pádů, tím větší pravděpodobnost nějaké takové nepříjemné události prostě takové to: jak se chodí se džbánem pro vodu...

neznamyScooterD (1098) napsal 13.01.2012 v 08:02

vždycky si vzpomenu na slova SPZky, že litry musí skončit, protože jsou až příliš nebezpečné, proto zavedl 800 a jak je vidět i ze statistik, byl to velký omyl, jeho další.

mamba54 (1340) napsal 13.01.2012 v 07:46

Jinak, co se týče okruhů, tak si myslím, že Mugellu k tomu nejmenšímu počtu pádů pomohl loni ten nový povrch. Bývalo tam vždycky pádů jako maku.

mamba54 (1340) napsal 13.01.2012 v 07:35

Kdybych to teď neviděl černý na bílým, tak bych se byl schopen hádat, že jich Kája neměl nejvíc. Holt, nováčkovská daň!

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist