Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
mike99, no já myslím že hodně dlouho. Jak chceš továrnám zakázat používání těhle prototypý? Prostě jak jim nakázat, že jejich motorky budou muset být jako CRT? A vůbec, týmům CRT nikdo nepřikazuje jezdit s motorama s koncepcí ze sériovky. Když si seženou motor z RC213V tak můžou jezdit, ba dokonce s celou RC213V...
Rozdíl mezi satelitním a CRT týmem je, že CRT týmu do závodění "nekecá" továrna od které maji motorku. Bohužel když chceš GP12, RC213V, M1 tak ti do toho továrna bude kecat vždy..tzn. CRT týmem nebudeš.
Jednoduše řečeno - dokud do pravidel nebude přímo jasně napsáno, že motor musí být se základem ze séie, tak prototypy jak je známe do teď rozhodně nezmizí. Minimálně těch 6 (Honda, Yamaha, Ducati) tam jezdit bude. Připočti za pár let Suzuki, nejspíš BMW a Aprilku a jsme tam kde dřív
To all: Jak nyní bude fungovat pravidlo o nově příchozích jezdcích? Budou muset začínat na CRT, nebo továrny postaví další bike na úrovni továrního stroje, jako lze očekávat časem u Marqueze?
desmo69: no neviem som cital clanok, kde Carmelo hovoril, ze CRT zaviedol preto, aby v roku 2013 nestali na starte len tovarne Hondy. Takze ruzovo to asi nevyzera, no
A toto je zase z clanku na motorkari.cz
"Šéf promotérské firmy Dorna Carmelo Ezpeleta je hodně naštvaný touto kritikou a plánuje dokonce nahradit na rok 2013 všechny satelitní motocykly těmi, které budou odpovídat reglementu CRT."
mike99, nechápu co tím myslíš Ty "pravý prototypy" na který jsme byli zvyklí do dnes, budou jezdit ještě x let. A jezdci kvalit Stonera, Lorenza atd. si místo na těhle strojích vždycky najdou. To že v týmech typu Gresiny, Tech3, Aspar, Pramac, LCR apod. budou místo motorek za 3mil€ jezdit motorky za 1mil€ může být "Stonerům" úplně u p*dele, protože ti by stejně jen tak nešli do satelitního týmu na satelitní Hondu...
Takže minimálně na další tři-čtyři roky nám to může být jedno, protože to bude absolutně stejný jako do teď, akorát že o 5. místo a hůř nebube "bojovat" 10 jezdců na motorkách za miliardy, ale 15 jezdců BOJOVAT prakticky jako v moto2 o každý cm na trati. Takže pro fanouška jednoznačný posun dolů no
desmo69: no ja by som tak kludny nebol. Myslim, ze po vyhlaseni Stonera na adresu CRT sa Carmelovi zvysil krvny tlak Nemyslim si, ze by to trvalo dlho a Carmelo po dalsich vyhlaseniach Stonera bude na infarkt, tak mu zatrhne Hondu a bude koniec
..pokud se nemýlím, tak MSMA měla vůči Dorně/FIM (teď nevím) závazek, že zaplní startovní rošt. Což se při pohledu na příští sezónu a 12 prototypových motorek co mají co dočinění s MSMA, jaksi nepodařilo. Bodeď by ne když chcou za pronájem takový nekřesťanský peníze. CRT vypadá jako nouzový řešení, páč MSMA, resp. továrny měly času dost vyřešit otázku nákladů a hlavně cen pronájmu motorek...
No každopádně mě je to zatím jedno. Prototypy tam budou tak jako tak, jen u satelitních týmů se vystřídá náčiní. Až i tovární týmy budou nuceni přejít na podobný motorky jako nynější CRT, tak to bude k zamyšlení..zatím je čas a byl bych ohledně toho klidný
pasolini: vlastne uz povedal, ze v roku 2013 ziadne satelity. Uvidime dokedy tam budu prototypy
JollyJoker: kym tam bude Carmelo, tak CRT sa nezrusia. To skor do kytek pojdu prototypy
God: Colinovi fandim aj ja No ako to dopadne asi s tymi motormi? Myslim si, ze Carmelo im da vynimku a povoli mozno 15 na sezonu. No kazdopadne sa nechajme prekvapit
To Josef58: Jak jinak než neshoda ! Nechápu, proč tě to jako pamětníka tíží? Takových krizí už bylo a ještě bude. Stále tady vzpomínáte na půllitry, Xkrát už tu bylo napsáno, že je dokázalo špičkově ovládnout jen pár lidí každý rok. Většina tady píše, jaké to byly závody...jistě na DVD jsou vždy vybrány jen ty parády (jinak desátej dostal kolo a patnáctej za bod kola dvě)! On tady je asi problém v názvu...kdysi to bylo prodejní závodní moto, X let Suzuki nebo Yamaha, i Honda něco prodala. Takže co? Osobně si počkám na první závod a po kvaldě uvidíme. A proč se "jásá" nad SBK, vždyť ty už dávno nesplňují to Xkrát omílané..."upravené" sériové stroje. Ta finační nálož už je bohužel neskutečná, jak v GP, tak v SBK, a že by za to mohl jeden človíček??? Asi se v brzku dočkáme klasiky...ale to si najdi sám jako pamětník . A hlavně stále to budou závody.
To jsem teda zvědavej Aprilka má prej problémi s výdrží a 12 motorů na rok jim asi nebude stačit to je asi cena za zatím nejvýkonější motor do CRT to jsem zvědav jak tento paskvil dopadne,ale Colinovi fandím je to fakt hustej týpek
CRT dostanou rok a pak,jestli nedoženou továrny je buď zruší,nebo jim povolí turbo,a nebo zakážou tovární bajky.Ale třeba se CRT chytnou,ale nemůžeme to čekat od začátku
Marex, dle tebe slušný?, a že se bude na co koukat?
Dle mě to bude trapný a ubohý, kam až může jeden člověk dotáhnout "MS silničních motocyklů" A to ještě není se svou prací u konce
Zdá se, že tvrdé jádro fans SPZ je ještě zaslepenější, než fans 46, které tak nějak ještě chápu.
desmo69: no hadam budes mat pravdu.
mike99, no já myslím že hodně dlouho. Jak chceš továrnám zakázat používání těhle prototypý? Prostě jak jim nakázat, že jejich motorky budou muset být jako CRT? A vůbec, týmům CRT nikdo nepřikazuje jezdit s motorama s koncepcí ze sériovky. Když si seženou motor z RC213V tak můžou jezdit, ba dokonce s celou RC213V...
Rozdíl mezi satelitním a CRT týmem je, že CRT týmu do závodění "nekecá" továrna od které maji motorku. Bohužel když chceš GP12, RC213V, M1 tak ti do toho továrna bude kecat vždy..tzn. CRT týmem nebudeš.
Jednoduše řečeno - dokud do pravidel nebude přímo jasně napsáno, že motor musí být se základem ze séie, tak prototypy jak je známe do teď rozhodně nezmizí. Minimálně těch 6 (Honda, Yamaha, Ducati) tam jezdit bude. Připočti za pár let Suzuki, nejspíš BMW a Aprilku a jsme tam kde dřív
To all: Jak nyní bude fungovat pravidlo o nově příchozích jezdcích? Budou muset začínat na CRT, nebo továrny postaví další bike na úrovni továrního stroje, jako lze očekávat časem u Marqueze?
Zdá se, že Ezpeleta doufá, že se na CRT Rossi nějak chytí!
desmo69: no neviem som cital clanok, kde Carmelo hovoril, ze CRT zaviedol preto, aby v roku 2013 nestali na starte len tovarne Hondy. Takze ruzovo to asi nevyzera, no
A toto je zase z clanku na motorkari.cz
"Šéf promotérské firmy Dorna Carmelo Ezpeleta je hodně naštvaný touto kritikou a plánuje dokonce nahradit na rok 2013 všechny satelitní motocykly těmi, které budou odpovídat reglementu CRT."
Takze neviem ako dlho tie prototypy tam este budu
Myslím, že ani Ezpeleta nebojuje tak o své názory, jako "malý" Ezpeleta v podobě Desma69 o názory "velkého" Ezpelety!
mike99, nechápu co tím myslíš Ty "pravý prototypy" na který jsme byli zvyklí do dnes, budou jezdit ještě x let. A jezdci kvalit Stonera, Lorenza atd. si místo na těhle strojích vždycky najdou. To že v týmech typu Gresiny, Tech3, Aspar, Pramac, LCR apod. budou místo motorek za 3mil€ jezdit motorky za 1mil€ může být "Stonerům" úplně u p*dele, protože ti by stejně jen tak nešli do satelitního týmu na satelitní Hondu...
Takže minimálně na další tři-čtyři roky nám to může být jedno, protože to bude absolutně stejný jako do teď, akorát že o 5. místo a hůř nebube "bojovat" 10 jezdců na motorkách za miliardy, ale 15 jezdců BOJOVAT prakticky jako v moto2 o každý cm na trati. Takže pro fanouška jednoznačný posun dolů no
Šak to taky je WSBK , a né nějaký CRT
desmo69: no ja by som tak kludny nebol. Myslim, ze po vyhlaseni Stonera na adresu CRT sa Carmelovi zvysil krvny tlak Nemyslim si, ze by to trvalo dlho a Carmelo po dalsich vyhlaseniach Stonera bude na infarkt, tak mu zatrhne Hondu a bude koniec
Marex: budeme fandit spolu
Budu fandit Aprilii.
..pokud se nemýlím, tak MSMA měla vůči Dorně/FIM (teď nevím) závazek, že zaplní startovní rošt. Což se při pohledu na příští sezónu a 12 prototypových motorek co mají co dočinění s MSMA, jaksi nepodařilo. Bodeď by ne když chcou za pronájem takový nekřesťanský peníze. CRT vypadá jako nouzový řešení, páč MSMA, resp. továrny měly času dost vyřešit otázku nákladů a hlavně cen pronájmu motorek...
No každopádně mě je to zatím jedno. Prototypy tam budou tak jako tak, jen u satelitních týmů se vystřídá náčiní. Až i tovární týmy budou nuceni přejít na podobný motorky jako nynější CRT, tak to bude k zamyšlení..zatím je čas a byl bych ohledně toho klidný
martin1:
pasolini: vlastne uz povedal, ze v roku 2013 ziadne satelity. Uvidime dokedy tam budu prototypy
JollyJoker: kym tam bude Carmelo, tak CRT sa nezrusia. To skor do kytek pojdu prototypy
God: Colinovi fandim aj ja No ako to dopadne asi s tymi motormi? Myslim si, ze Carmelo im da vynimku a povoli mozno 15 na sezonu. No kazdopadne sa nechajme prekvapit
Fans SPZ!
JV: Tak WSBK jsou upravené sériové stroje. Né, že né. Žel míra úprav přesáhla rozumnou míru ... několikrát.
To Josef58: Jak jinak než neshoda ! Nechápu, proč tě to jako pamětníka tíží? Takových krizí už bylo a ještě bude. Stále tady vzpomínáte na půllitry, Xkrát už tu bylo napsáno, že je dokázalo špičkově ovládnout jen pár lidí každý rok. Většina tady píše, jaké to byly závody...jistě na DVD jsou vždy vybrány jen ty parády (jinak desátej dostal kolo a patnáctej za bod kola dvě)! On tady je asi problém v názvu...kdysi to bylo prodejní závodní moto, X let Suzuki nebo Yamaha, i Honda něco prodala. Takže co? Osobně si počkám na první závod a po kvaldě uvidíme. A proč se "jásá" nad SBK, vždyť ty už dávno nesplňují to Xkrát omílané..."upravené" sériové stroje. Ta finační nálož už je bohužel neskutečná, jak v GP, tak v SBK, a že by za to mohl jeden človíček??? Asi se v brzku dočkáme klasiky...ale to si najdi sám jako pamětník . A hlavně stále to budou závody.
To jsem teda zvědavej Aprilka má prej problémi s výdrží a 12 motorů na rok jim asi nebude stačit to je asi cena za zatím nejvýkonější motor do CRT to jsem zvědav jak tento paskvil dopadne,ale Colinovi fandím je to fakt hustej týpek
josef 58: nedodrží, jist se musi!
KAWASAKI-FTR HERNANDEZ ,BUDOU LEPSI
Marex - máš recht
josef: Nebo spíš to jádro SPZ antifans je tak zaslepené, že nechápe ani jednoduchou ironii. Myslím, že jsem ten zmatek vykreslil dost jasně.
CRT dostanou rok a pak,jestli nedoženou továrny je buď zruší,nebo jim povolí turbo,a nebo zakážou tovární bajky.Ale třeba se CRT chytnou,ale nemůžeme to čekat od začátku
To neměl Kameník říkat. Ted udělá dědek všechno proto, aby se jeli pouze CR už od 2013. Tak zbaví své "miláčky" konkurenta
Coline, ona to bude opravdová katastrofa i na jaře. Myslím, že takový sympaťák si ke konci kariery takovou šaškárnu v podání CRT nezaslouží
Jen su zvědav na Stonera jestli dodrží slovo a na CRT nesedne, a do wsbk nepůjde Tak to už těch 9 titulů jistě neudělá
Marex, dle tebe slušný?, a že se bude na co koukat?
Dle mě to bude trapný a ubohý, kam až může jeden člověk dotáhnout "MS silničních motocyklů" A to ještě není se svou prací u konce
Zdá se, že tvrdé jádro fans SPZ je ještě zaslepenější, než fans 46, které tak nějak ještě chápu.
martin1 - pravda
1,5 měsíce-je jasné, že to bude průser jak vrata!
Já to myslel tak, že pořádný boj bude v "sekci CRT" Colin vs. Randy. Jak daleko za továrnama se CRT budou pohybovat se ještě uvidí po Sepangu...
jen abysme vsichni nakonec nebyli radi aspon za to, ze budou vsechny crt jezdit o krapet lepci casy nez moto2
No. Budeme mít na co koukat. 4 třídy za víkend, z toho 2 v jednom závodě, k tomu přimíchaný vítězný superbike z roku 2010... slušný.
Takze chlapci by mali poriadne makat, lebo s tou stratou na Colinov cas u Tech 3 je to dost velka priepast