Edwardsovy zkušenosti oživily projekt Suter-BMW

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
mike99 (322) napsal 04.12.2011 v 17:12

desmo69: no hadam budes mat pravdu.

desmo69 (638) napsal 04.12.2011 v 13:25

mike99, no já myslím že hodně dlouho. Jak chceš továrnám zakázat používání těhle prototypý? Prostě jak jim nakázat, že jejich motorky budou muset být jako CRT? A vůbec, týmům CRT nikdo nepřikazuje jezdit s motorama s koncepcí ze sériovky. Když si seženou motor z RC213V tak můžou jezdit, ba dokonce s celou RC213V...
Rozdíl mezi satelitním a CRT týmem je, že CRT týmu do závodění "nekecá" továrna od které maji motorku. Bohužel když chceš GP12, RC213V, M1 tak ti do toho továrna bude kecat vždy..tzn. CRT týmem nebudeš.
Jednoduše řečeno - dokud do pravidel nebude přímo jasně napsáno, že motor musí být se základem ze séie, tak prototypy jak je známe do teď rozhodně nezmizí. Minimálně těch 6 (Honda, Yamaha, Ducati) tam jezdit bude. Připočti za pár let Suzuki, nejspíš BMW a Aprilku a jsme tam kde dřív

Marex (2574) napsal 04.12.2011 v 12:24

To all: Jak nyní bude fungovat pravidlo o nově příchozích jezdcích? Budou muset začínat na CRT, nebo továrny postaví další bike na úrovni továrního stroje, jako lze očekávat časem u Marqueze?

AKRO (-498) napsal 04.12.2011 v 12:24

Zdá se, že Ezpeleta doufá, že se na CRT Rossi nějak chytí!

mike99 (322) napsal 04.12.2011 v 02:06

desmo69: no neviem som cital clanok, kde Carmelo hovoril, ze CRT zaviedol preto, aby v roku 2013 nestali na starte len tovarne Hondy. Takze ruzovo to asi nevyzera, no

A toto je zase z clanku na motorkari.cz
"Šéf promotérské firmy Dorna Carmelo Ezpeleta je hodně naštvaný touto kritikou a plánuje dokonce nahradit na rok 2013 všechny satelitní motocykly těmi, které budou odpovídat reglementu CRT."

Takze neviem ako dlho tie prototypy tam este budu

AKRO (-498) napsal 03.12.2011 v 22:56

Myslím, že ani Ezpeleta nebojuje tak o své názory, jako "malý" Ezpeleta v podobě Desma69 o názory "velkého" Ezpelety!

desmo69 (638) napsal 03.12.2011 v 22:19

mike99, nechápu co tím myslíš Ty "pravý prototypy" na který jsme byli zvyklí do dnes, budou jezdit ještě x let. A jezdci kvalit Stonera, Lorenza atd. si místo na těhle strojích vždycky najdou. To že v týmech typu Gresiny, Tech3, Aspar, Pramac, LCR apod. budou místo motorek za 3mil€ jezdit motorky za 1mil€ může být "Stonerům" úplně u p*dele, protože ti by stejně jen tak nešli do satelitního týmu na satelitní Hondu...
Takže minimálně na další tři-čtyři roky nám to může být jedno, protože to bude absolutně stejný jako do teď, akorát že o 5. místo a hůř nebube "bojovat" 10 jezdců na motorkách za miliardy, ale 15 jezdců BOJOVAT prakticky jako v moto2 o každý cm na trati. Takže pro fanouška jednoznačný posun dolů no

josef58 (826) napsal 03.12.2011 v 18:40

Šak to taky je WSBK , a né nějaký CRT

mike99 (322) napsal 03.12.2011 v 15:30

desmo69: no ja by som tak kludny nebol. Myslim, ze po vyhlaseni Stonera na adresu CRT sa Carmelovi zvysil krvny tlak Nemyslim si, ze by to trvalo dlho a Carmelo po dalsich vyhlaseniach Stonera bude na infarkt, tak mu zatrhne Hondu a bude koniec

Marex: budeme fandit spolu

Marex (2574) napsal 03.12.2011 v 12:04

Budu fandit Aprilii.

desmo69 (638) napsal 03.12.2011 v 03:10

..pokud se nemýlím, tak MSMA měla vůči Dorně/FIM (teď nevím) závazek, že zaplní startovní rošt. Což se při pohledu na příští sezónu a 12 prototypových motorek co mají co dočinění s MSMA, jaksi nepodařilo. Bodeď by ne když chcou za pronájem takový nekřesťanský peníze. CRT vypadá jako nouzový řešení, páč MSMA, resp. továrny měly času dost vyřešit otázku nákladů a hlavně cen pronájmu motorek...
No každopádně mě je to zatím jedno. Prototypy tam budou tak jako tak, jen u satelitních týmů se vystřídá náčiní. Až i tovární týmy budou nuceni přejít na podobný motorky jako nynější CRT, tak to bude k zamyšlení..zatím je čas a byl bych ohledně toho klidný

mike99 (322) napsal 03.12.2011 v 00:55

martin1:

pasolini: vlastne uz povedal, ze v roku 2013 ziadne satelity. Uvidime dokedy tam budu prototypy

JollyJoker: kym tam bude Carmelo, tak CRT sa nezrusia. To skor do kytek pojdu prototypy

God: Colinovi fandim aj ja No ako to dopadne asi s tymi motormi? Myslim si, ze Carmelo im da vynimku a povoli mozno 15 na sezonu. No kazdopadne sa nechajme prekvapit

AKRO (-498) napsal 02.12.2011 v 20:51

Fans SPZ!

Marex (2574) napsal 02.12.2011 v 20:30

JV: Tak WSBK jsou upravené sériové stroje. Né, že né. Žel míra úprav přesáhla rozumnou míru ... několikrát.

JV (68) napsal 02.12.2011 v 14:18

To Josef58: Jak jinak než neshoda ! Nechápu, proč tě to jako pamětníka tíží? Takových krizí už bylo a ještě bude. Stále tady vzpomínáte na půllitry, Xkrát už tu bylo napsáno, že je dokázalo špičkově ovládnout jen pár lidí každý rok. Většina tady píše, jaké to byly závody...jistě na DVD jsou vždy vybrány jen ty parády (jinak desátej dostal kolo a patnáctej za bod kola dvě)! On tady je asi problém v názvu...kdysi to bylo prodejní závodní moto, X let Suzuki nebo Yamaha, i Honda něco prodala. Takže co? Osobně si počkám na první závod a po kvaldě uvidíme. A proč se "jásá" nad SBK, vždyť ty už dávno nesplňují to Xkrát omílané..."upravené" sériové stroje. Ta finační nálož už je bohužel neskutečná, jak v GP, tak v SBK, a že by za to mohl jeden človíček??? Asi se v brzku dočkáme klasiky...ale to si najdi sám jako pamětník . A hlavně stále to budou závody.

God (1003) napsal 02.12.2011 v 12:11

To jsem teda zvědavej Aprilka má prej problémi s výdrží a 12 motorů na rok jim asi nebude stačit to je asi cena za zatím nejvýkonější motor do CRT to jsem zvědav jak tento paskvil dopadne,ale Colinovi fandím je to fakt hustej týpek

Evo (411) napsal 02.12.2011 v 10:18

josef 58: nedodrží, jist se musi!

jan26 (3677) napsal 02.12.2011 v 10:06

KAWASAKI-FTR HERNANDEZ ,BUDOU LEPSI

nikto00 (11) napsal 02.12.2011 v 10:02

Marex - máš recht

Marex (2574) napsal 02.12.2011 v 09:10

josef: Nebo spíš to jádro SPZ antifans je tak zaslepené, že nechápe ani jednoduchou ironii. Myslím, že jsem ten zmatek vykreslil dost jasně.

JollyJoker (1004) napsal 02.12.2011 v 08:15

CRT dostanou rok a pak,jestli nedoženou továrny je buď zruší,nebo jim povolí turbo,a nebo zakážou tovární bajky.Ale třeba se CRT chytnou,ale nemůžeme to čekat od začátku

pasolini (260) napsal 02.12.2011 v 07:42

To neměl Kameník říkat. Ted udělá dědek všechno proto, aby se jeli pouze CR už od 2013. Tak zbaví své "miláčky" konkurenta

josef58 (826) napsal 02.12.2011 v 06:46

Coline, ona to bude opravdová katastrofa i na jaře. Myslím, že takový sympaťák si ke konci kariery takovou šaškárnu v podání CRT nezaslouží

Jen su zvědav na Stonera jestli dodrží slovo a na CRT nesedne, a do wsbk nepůjde Tak to už těch 9 titulů jistě neudělá

josef58 (826) napsal 02.12.2011 v 06:38

Marex, dle tebe slušný?, a že se bude na co koukat?
Dle mě to bude trapný a ubohý, kam až může jeden člověk dotáhnout "MS silničních motocyklů" A to ještě není se svou prací u konce
Zdá se, že tvrdé jádro fans SPZ je ještě zaslepenější, než fans 46, které tak nějak ještě chápu.

josef58 (826) napsal 02.12.2011 v 06:21

martin1 - pravda

martin1 (658) napsal 01.12.2011 v 22:53

1,5 měsíce-je jasné, že to bude průser jak vrata!

Foxx5 (633) napsal 01.12.2011 v 21:58

Já to myslel tak, že pořádný boj bude v "sekci CRT" Colin vs. Randy. Jak daleko za továrnama se CRT budou pohybovat se ještě uvidí po Sepangu...

dejf. (1341) napsal 01.12.2011 v 21:51

jen abysme vsichni nakonec nebyli radi aspon za to, ze budou vsechny crt jezdit o krapet lepci casy nez moto2

Marex (2574) napsal 01.12.2011 v 21:49

No. Budeme mít na co koukat. 4 třídy za víkend, z toho 2 v jednom závodě, k tomu přimíchaný vítězný superbike z roku 2010... slušný.

mike99 (322) napsal 01.12.2011 v 21:46

Takze chlapci by mali poriadne makat, lebo s tou stratou na Colinov cas u Tech 3 je to dost velka priepast

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist