Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
SLEEPER bavíš se o "jaké si " kontrole tr. KIMS na starších modelech ZX10 2008. nahoru? To ale není kontrola trakce ne? Jen jakési napodobení TC a navíc pouze tři stupně, nebo se pletu? Nedá se ladit a funguje na jiné, principu, než plnohodnotná kontrola trakce. ...například u Panigale
gresini> Rozdil ti jeste nereknu, muj test "kontroli trakce" skoncil na jipce. Ale uz jsem ok, normalne mi to uchcalo na hasana, holt to neni vsemocny a i tak se musi plynule.
Ale v nemecku pri endurance jsem jel na kluzke trati za s1000rr a tam to bylo strasne znat. Na vyjezdech jsem u souperu jen slysel zachrochtani trakce a vsichni byli hned pryc. Ovsem nejsem zadnej rychlik - mistr sveta, max amoleta.
bpun: Pokud to budeme brát takhle doslova tak je v globálu logické že je mnohem lepší vzít motorku a jet se podívat na nějaký hrad, než čím dál vzácnější benzín nesmyslně projíždět jak idiot někde na okruhu a honit se za nějakým časem který ti nic nedá...to je fakt.
Přitom rád čumím na závody, ale pokud se nad tím člověk zamyslí, je to vlastně směšné jak se jezdí pořád dokola.to zase TT je alespoň z bodu A do bodu B.
Sleeper - o kolik jsi v Brně rychlejší na litrové motce bez moderních elektronických vychytávek oproti klasice? I když DTC je jistě věc skvělá a smyk zadního kola a kopanec s pádem je opravdu většinou hodně špatnej. Jen mi napiš ten rozdíl,protože vidím,že okruhy lítáš - dík Ivane, pokud jsou v těch stříkačkách jen vitamíny,tak ještě dobrý ne??
Ivan2> Ja jsem se prave na K6 neco na okrouzil (ziskal jsem cele 3 poharky ), ale uz je to dneska, bohuzel, take zastarala technika. Nejde ani tak o vykon (ja tam mel 191PS), ale o ovladatelnost a zpetnou vazbu, ktera je dneska uplne nekde jinde. Navic mi prijde, ze ta odvezva od predniho kola byla snad nejhorsi z japoncu.
A takova elektronika (DTC), konkretne mne, prijde jako velmi dobra vec. Pady na highsidera dost boli a kazdej pomocnik muze nejen zachranit zdravi a stroj, ale pomaha i porychlit (jak neni slider na zemi, uz ma byt plnej). Takze ja pro elektroniku rozhodne jsem a co mam zkusenost tak kazdej, kdo ma "husty" reci o tom, jak je dnesni motorka pro kazdeho "nymanda", tak tu kontrolu trakce nedokaze ani vyvolat/aktivovat.
Co nejsmírněji, SLEEPERe :
chodí sem řada okruhářů, ale hobbíků určitě většina a tak ta "zastaralost" GSXR
asi vadí minimálně . Mně už nepočítaje, ale velká většina co jezdí kubatury 600-1000,
má "toho všeho" i na zastaralé technologii už po cca 10 kolech "plný kecky", nemluvě
o 200+ PS "bestiiích", podobně jako můj synek, kterej "jakš-takš" zvládl 1000K5 (bez
map, bez ABS, ...). Když chtěl "vejš" zjistil, že na WP, či dokonce Ohlinsy dopředu
i dozadu jeho rozpočet nikdy stačit nemůže (a šel od toho ) .
Gresi : jehlám se stříkačkama se rozhodně vyhnout ...
Muj nazor je takovej ze tam velkou roli hrala asi teplota protoze asi v tu hodinu zavodu byla nejvyssi teplota za celej vikend..proto bylo tolik padu v zavode..jen odhad od tv..
Ivane já už to měnit nebudu,jsem spokojený,ale občas se rád podívám na novinky,navíc bych opravdu nechtěl ABS a tolik zbytečné elekroniky! Před týdnem jsem se byl mrknout v Kawě a ceny jsou v průměru o 90 litrů nižší a i tak je to veliký balík, alespoň pro mě. Pravdu máš v tom ,že suzuki je nejlevnější a naopak yamaha suverénně nejdražší!Možná proto,že na tom jezdí doktor a tak i jehly se stříkačkami budou jistě taky dražší bpun - jasně!
Ivane> GSXR bohuzel hodne u konkurenci zaostava, dnes snad nejhorsi volba pro okruh.
Jinak civilni mišlény mely odjakziva problemy s prehrivanim, ale divim se, ze i v GP. Na druhou stranu Jorge se s tim v NE popral bravurne a to jezdi ducati, kt. ma mnohem agresivnejsi projevm nez yamaha nebo honda a tak klade na gumy jeste vyssi naroky.
Tak ,jak jsem si myslel - pneumatiky! Ale je moc zajímavé,jak to ,že to ostatním jelo,co zase chtěla, ta čím dál víc předražená yamaha dokázat??Že by extra vyrobené a upečené pneu jen pro ně?? Letošní model R1 je zase o 10 000,-dražší!! 540 000,-základ!!
IvanDvoutaktak:ale taky byly.Jeden rok Pirelli udelaly novy smesy a Biagi jeste s nekym na Tom nemohli jezdit.Chteli jezdit rok stary smesy a to neslo,tak ta sezona podle toho vypadala.
Nejvyšší čas, aby skončily "kejkle / čachry" Dorny s výběrem jednotných
dodavatelů pro GP ! Začalo to "výběrem" motoru Honda pro MotoGP600 ,
ovšem v této kauze nejde o život jezdců, jako s tím Michelinem
Zajímavý, že ve WSBK tyto problémy nebyly a nejsou ...
Už loni měli někteří jezdci problémy. Pamatuju, že Dani Pedrosa po loňském Jerezu řekl, že "musel jet stylem jako při mokrém závodě". Brzdění, náklony, akcelerace, vše jako na mokru, tak kluzká trať byla. Hodně si stěžoval i Lorenzo, ale to zase někteří nepobrali a obviňovali ho z "brečení". V Jerezu se bohužel sečetlo několik problémů - povrch dráhy (14 let bez položení nového koberce! Co na to DORNA? ), vysoký rozdíl teplot mezi dopoledním warmupem a odpoledním závodem a pak faktor Michelin, což je jeden velký problém sám o sobě. Někdo psal, že Bridge měly taky problémy. Jo, měly, ale Michelin měl za jeden rok tolik problémů co Bridge za celou dobu jejich působení v Motogp.
MV - Zarco byl dnes s Yamahou nejrychlejší, protože měl středně tvrdou směs na obou kolech, ale já a Rossi jsme měli tvrdou, což bylo to, co nám Michelin poradil. Což je stejná pneumatika, jakou jsem použil ve čtvrtém tréninku. Viděl jsem Valentina jak málem upadl, bylo takřka nemožné se na motocyklu udržet.”
@koolja: Dík za odpověď :) .
No, úplnou pravdu nemáš, Klukfuku
Při TT některý třídy "to dávají" z bodu A do bodu B i šestkrát ...
SLEEPER bavíš se o "jaké si " kontrole tr. KIMS na starších modelech ZX10 2008. nahoru? To ale není kontrola trakce ne? Jen jakési napodobení TC a navíc pouze tři stupně, nebo se pletu? Nedá se ladit a funguje na jiné, principu, než plnohodnotná kontrola trakce. ...například u Panigale
gresini> Rozdil ti jeste nereknu, muj test "kontroli trakce" skoncil na jipce. Ale uz jsem ok, normalne mi to uchcalo na hasana, holt to neni vsemocny a i tak se musi plynule.
Ale v nemecku pri endurance jsem jel na kluzke trati za s1000rr a tam to bylo strasne znat. Na vyjezdech jsem u souperu jen slysel zachrochtani trakce a vsichni byli hned pryc. Ovsem nejsem zadnej rychlik - mistr sveta, max amoleta.
bpun: Pokud to budeme brát takhle doslova tak je v globálu logické že je mnohem lepší vzít motorku a jet se podívat na nějaký hrad, než čím dál vzácnější benzín nesmyslně projíždět jak idiot někde na okruhu a honit se za nějakým časem který ti nic nedá...to je fakt.
Přitom rád čumím na závody, ale pokud se nad tím člověk zamyslí, je to vlastně směšné jak se jezdí pořád dokola.to zase TT je alespoň z bodu A do bodu B.
Sleeper - o kolik jsi v Brně rychlejší na litrové motce bez moderních elektronických vychytávek oproti klasice? I když DTC je jistě věc skvělá a smyk zadního kola a kopanec s pádem je opravdu většinou hodně špatnej. Jen mi napiš ten rozdíl,protože vidím,že okruhy lítáš - dík Ivane, pokud jsou v těch stříkačkách jen vitamíny,tak ještě dobrý ne??
Mě baví na moto hlavně cestovat, co se závodění týká, tak na to se rád jenom koukám v TV, sám osobně nemám potřebu plýtvat palivem na okruhu.
Ivan2> Ja jsem se prave na K6 neco na okrouzil (ziskal jsem cele 3 poharky ), ale uz je to dneska, bohuzel, take zastarala technika. Nejde ani tak o vykon (ja tam mel 191PS), ale o ovladatelnost a zpetnou vazbu, ktera je dneska uplne nekde jinde. Navic mi prijde, ze ta odvezva od predniho kola byla snad nejhorsi z japoncu.
A takova elektronika (DTC), konkretne mne, prijde jako velmi dobra vec. Pady na highsidera dost boli a kazdej pomocnik muze nejen zachranit zdravi a stroj, ale pomaha i porychlit (jak neni slider na zemi, uz ma byt plnej). Takze ja pro elektroniku rozhodne jsem a co mam zkusenost tak kazdej, kdo ma "husty" reci o tom, jak je dnesni motorka pro kazdeho "nymanda", tak tu kontrolu trakce nedokaze ani vyvolat/aktivovat.
Co nejsmírněji, SLEEPERe :
chodí sem řada okruhářů, ale hobbíků určitě většina a tak ta "zastaralost" GSXR
asi vadí minimálně . Mně už nepočítaje, ale velká většina co jezdí kubatury 600-1000,
má "toho všeho" i na zastaralé technologii už po cca 10 kolech "plný kecky", nemluvě
o 200+ PS "bestiiích", podobně jako můj synek, kterej "jakš-takš" zvládl 1000K5 (bez
map, bez ABS, ...). Když chtěl "vejš" zjistil, že na WP, či dokonce Ohlinsy dopředu
i dozadu jeho rozpočet nikdy stačit nemůže (a šel od toho ) .
Gresi : jehlám se stříkačkama se rozhodně vyhnout ...
Muj nazor je takovej ze tam velkou roli hrala asi teplota protoze asi v tu hodinu zavodu byla nejvyssi teplota za celej vikend..proto bylo tolik padu v zavode..jen odhad od tv..
Gresini.jehly se stříkačkami
Otázka je proč ty gumy odešly jen tovarni yamaze aby byl šampionát zajímavější?
gresini> Ktera elektronika je zbytecna, ze jsem tak zvedavej.
Ivane já už to měnit nebudu,jsem spokojený,ale občas se rád podívám na novinky,navíc bych opravdu nechtěl ABS a tolik zbytečné elekroniky! Před týdnem jsem se byl mrknout v Kawě a ceny jsou v průměru o 90 litrů nižší a i tak je to veliký balík, alespoň pro mě. Pravdu máš v tom ,že suzuki je nejlevnější a naopak yamaha suverénně nejdražší!Možná proto,že na tom jezdí doktor a tak i jehly se stříkačkami budou jistě taky dražší bpun - jasně!
540 klacků je ale přemrštěných...to je bez debat...
Ivane> GSXR bohuzel hodne u konkurenci zaostava, dnes snad nejhorsi volba pro okruh.
Jinak civilni mišlény mely odjakziva problemy s prehrivanim, ale divim se, ze i v GP. Na druhou stranu Jorge se s tim v NE popral bravurne a to jezdi ducati, kt. ma mnohem agresivnejsi projevm nez yamaha nebo honda a tak klade na gumy jeste vyssi naroky.
Gresi, to abys "nakonec" přešel na GSXR Samozřejmě 1000 ...
Tak ,jak jsem si myslel - pneumatiky! Ale je moc zajímavé,jak to ,že to ostatním jelo,co zase chtěla, ta čím dál víc předražená yamaha dokázat??Že by extra vyrobené a upečené pneu jen pro ně?? Letošní model R1 je zase o 10 000,-dražší!! 540 000,-základ!!
Snad ale od té doby (co ještě jezdil Biaggi)
technologie výroby závodních pneu pokročila ... !!?
IvanDvoutaktak:ale taky byly.Jeden rok Pirelli udelaly novy smesy a Biagi jeste s nekym na Tom nemohli jezdit.Chteli jezdit rok stary smesy a to neslo,tak ta sezona podle toho vypadala.
Nejvyšší čas, aby skončily "kejkle / čachry" Dorny s výběrem jednotných
dodavatelů pro GP ! Začalo to "výběrem" motoru Honda pro MotoGP600 ,
ovšem v této kauze nejde o život jezdců, jako s tím Michelinem
Zajímavý, že ve WSBK tyto problémy nebyly a nejsou ...
Jestli je ta fotka opravdu ze závodu, tak oba piloti Yamahy zaslouží neskutečný obdiv, že na tom dojeli a ještě na bodech.
omg - to je fotka ze závodu?
To vyrábějí snad z plastelíny..
Už loni měli někteří jezdci problémy. Pamatuju, že Dani Pedrosa po loňském Jerezu řekl, že "musel jet stylem jako při mokrém závodě". Brzdění, náklony, akcelerace, vše jako na mokru, tak kluzká trať byla. Hodně si stěžoval i Lorenzo, ale to zase někteří nepobrali a obviňovali ho z "brečení". V Jerezu se bohužel sečetlo několik problémů - povrch dráhy (14 let bez položení nového koberce! Co na to DORNA? ), vysoký rozdíl teplot mezi dopoledním warmupem a odpoledním závodem a pak faktor Michelin, což je jeden velký problém sám o sobě. Někdo psal, že Bridge měly taky problémy. Jo, měly, ale Michelin měl za jeden rok tolik problémů co Bridge za celou dobu jejich působení v Motogp.
MV - Zarco byl dnes s Yamahou nejrychlejší, protože měl středně tvrdou směs na obou kolech, ale já a Rossi jsme měli tvrdou, což bylo to, co nám Michelin poradil. Což je stejná pneumatika, jakou jsem použil ve čtvrtém tréninku. Viděl jsem Valentina jak málem upadl, bylo takřka nemožné se na motocyklu udržet.”
sorry -mechošů!
Problém hlasila jen tovární Yamaha nebo měl problém s pneu i někdo jiný?