Dozvuky z Assenu – 125 ccm

Po dalsim triumfu Madara Gabora Talmacsiho panovala v boxu KTM, stejne jako po jeho prvnim vitezstvi v Mugellu, rozpoluplna nalada. Na strane jedne prvni misto madarskeho jezdce, na strane druhe po padu finskeho pilota Kallia ztratil jmenovany Skandinavec prvni misto v prubeznem poradi. Takze “Babo rad”…

Ale v kazdem pripade je nyni Madar Talmacsi behem sedmi absolvovanych zavodu uz patym jezdcem, po Simoncellim, Kalliovi, Pasinim a Lüthim, ktery vede tabulku mistrovstvi sveta ! Ale zaroven prvnim madarskym pilotem v historii vubec, ktery to dokazal !!!
Gabor Talmacsi (1.) - KTM
“Vazim dohromady se zavodnim oblecenim 70,5 kg a jsem proto jednim z nejtezsich jezdcu teto tridy. Presto jsem mel dnes k dispozici nejrychlejsi motocykl ze vsech a proto musim v prvni rade podekovat KTM. Na tomto okruhu se nesmi jezdec ocitnout prilis vzadu, takze jsem se vzdy snazil zustat mezi prvni trojici. A ze je muj motocykl v Assenu konkurence schopny, to jsem vedel po druhem miste v kvalifikaci. V poslednim kole jsem videl, ze Simoncelli upadl. Nevedel jsem ale jak ? A uz vubec jsem nemel cas si spocitat, kolik jezdcu jede vlastne v tomto “baliku”. A kdyz me predjeli Bautista a Masbou, tak jsem si rikal, kolik lidi je vlastne tady ? A co se tyka poradi v mistrovstvi sveta ?, bez toho padu v Portugalsku, ten me stale jeste strasi, by to vypadalo jeste lepe. Ale musim byt vlastne velmi spokojeny. Na rovinkach jsem schopen vsechny soupere ze zavesu predjet. Pochopitelne, ze se nyni zaobiram titulem mistra sveta. Chci jeste vice vitezstvi a podiovych umisteni”.
Héctor Faubel (2.) - Aprilia
“Ackoliv jsem skoncil druhy, nejsem spokojeny. Sest az osm pilotu zde bojovalo o vitezstvi. A ja jsem byl poprve u takove mackanice “live”. Bylo to hodne brutalni, nebot s mym motocyklem bylo hodne tezke nekoho predjet. A tak mohu jen doufat, ze to bude pri pristich zavodech podstatne lepsi !”
Mattia Pasini (3.) – Aprilia
“Jsem sice v mistrovstvi sveta na body stejne s Talmacsim, to je jedine plus. Ale jinak jsem dnes odstartoval velmi spatne a byl jsem po prvnim kole az devaty. Bohuzel jsme zvolili prilis tvrdou zadni pneumatiku a to nebylo dobre reseni. Porad mi to vzadu klouzalo. Proto take nejsem spokojeny a mohu jen doufat, ze to v budoucnosti bude lepsi.”
Thomas Lüthi (10.) - Honda
„Okamzite po skonceni zavodu jsem sel k Simoncellimu boxu a omluvil se. Byla to proste moje chyba. Najel jsem mu do zadniho kola, nebot jsem byl prilis richly. Ovsem v mistrovstvi to nevypada vubec spatne, mam ztratu pouhych 11 bodu. Ale Kalliuv pad jsem vubec nepostrehl…”
Michael Ranseder (12.) - KTM
“Velmi dobre jsem odstartoval, presto jsem v prvnim kole jel prilis opatrne a tak jsem byl az 22. Potom jsem jel ve skupine, ktera si navzajem prekazela. Ale presto jsem se na zaver proti hodne souperum prosadil, takze musim byt spokojeny.”
Mika Kallio (out) - KTM
“Projizdel jsem prave rychlosti 200 km/h rychlou levou zatacku, a kdyz jsem zatocil, tak do me zevnitr najel Lüthi. Proto jsem mussel svoji KTM znovu srovnat a jeste jednou zatocit. To me ale vyneslo mimo trat a zde mi uklouzlo predni kolo !”
Marco Simoncelli (out) - Aprilia
“Nevim, proc jsem vlastne spadl ! A teprve mechanici mi v depu rekli, co se stalo. A pak prisel Tom ke mne a omluvil se mi. Tim jsem se dozvedel, co se stalo a take to pro me skoncilo. Byl to proste zavod.”

Informace o redaktorovi

Jiří Mikšík - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist