Crutchlow zůstává v první desítce, Miller snížil ztrátu na nejlepší

Nová jezdecká dvojice týmu CWM LCR Honda pokračovala ve zkouškách materiálu a motocyklů pro nadcházející sezonu. Crutchlow disponuje tovární specifikací Hondy RC213V s níž v neděli zajel sedmý čas 1'55,624 sekundy. Australan Miller přestoupil do MotoGP rovnou z Moto3 a zkušenosti získává v sedle Hondy kategorie Open RC213V-RS. V neděli byl Miller jednadvacátý v pořadí.

Crutchlow zůstává v první desítce, Miller snížil ztrátu na nejlepší
Devětadvacetiletý Cal Crutchlow zaznamenal během druhého dne pád na přední kolo, z nehody naštěstí vyvázl nezraněn, ale nebyl spokojen s tím, že s týmem válčili s problémy v zatáčkách. „Nijak zvlášť jsem neriskoval, cítil se v pohodě a věřím, že bych v případě nutnosti dokázal zajet ještě rychleji,“ řekl britský závodník.

„Pak jsme ale začali pracovat na nastaveních motorky, udělal jsem chybu a ve druhé zatáčce spadl. Byla to kompletně moje chyba. Šel jsem pozdě na brzdy, dostal se na špinavou část dráhy a skončil na zemi. Tím jsme přišli o nějaký čas, odjetá kola a také o sadu pneumatik.“
„To také znamenalo, že na dnešek plánované delší výjezdy absolvujeme až zítra (v pondělí). Nicméně jsem potěšen tím jak jsem si vedl a jak rychle jsem v závěru večera jel navzdory tomu, že jsem v rychlém kole udělal pár chyb. Rozhodně tu je prostor pro další zlepšení, ale na tom budeme muset v pondělí intenzivně zapracovat.“


Australan Jack Miller pokračuje s týmem CWM LCR Honda v adaptaci novým podmínkám královské kubatury MotoGP, kde sedlá motocykly specifikace Open Honda RC213V-RS. V neděli zajel své maximum na hodnotu 1'56,758 sekundy, což v jeho případě znamenalo zlepšení o půl sekundy a zároveň o něco snížil ztrátu na nejlepší čas dne.
„S dnešním dnem jsem spokojený, ačkoliv to zatím není přesně to, co bych chtěl, ale podařila se nám nějaká další zlepšení díky nimž jsem se dostal blíž předním jezdcům,“ uvedl po skončení testu Jack Miller. „Také jsem si svůj rychlý čas zajel jen já sám, což je pro mě hodně pozitivní a upřimně velká vzpruha.“

„Mám opravdu dobrý pocit na tvrdé pneumatice a to dokonce i v době, kdy má najeto plnou délku závodu. Těším se na simulaci závodu, kterou uděláme zítra (v pondělí) a také na nějaká rychlá kola, o které se pokusím hned v úvodní části, když je dráha ještě v relativně nejlepším stavu.“
.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 2x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist