Abrahama vyřadila z boje o body prasklá řadička

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
keny46 (196) napsal 17.04.2015 v 19:46

Neco na tom bude. V kazdem pripade Ti prju at te letos Karlos nesklame neco slusnyho zajede! Mej se.

Fast17 (431) napsal 17.04.2015 v 08:32

Mě se nejevi negativní, ona je, stejně jako moje vyjádření taky nejsou úplně objektivní, ale spíš pozitivní. Nikdo si nevymejšlí, jen klademe důraz na jiný věci (chceme je vidět jinak) možná i proto, že já mu fandim a ty ne... Holá pravda je, že tam není tragickej, ale bohužel je nevýraznej. Ale rozdíl je, že já věřim tomu, že se to posune a ty ne. Nic složitějšího v tom neni.

keny46 (196) napsal 16.04.2015 v 15:23

Dobra otazka. Nabizi se rict podle vysledku. Nevim jestli by me to bavilo bez vysledku.. A kdyby me to nebavilo tak bych to nejspis nedelal. Naprosto uprime si myslim ze ani Kaju to moc nebavi a ze ho tam drzi tatka.

K tem vlastovkam: Ja to nechci zmensovat nebo tak, umistit se umistil a uspech to samozrejme je. Jenomze ja ty zavody videl a vim proc vyhral. Bylo to stesti. Ale jak casto rikate: HISTORIE SE NEPTA.

14:38 v tom se shodnem. Nikdo po nem taky nechce at dojizdi ne bednu. Nejdriv musi zacit porazet jezdce ne stejnych strojich. To je prece apon nejake objektvni meritko.

Ano kritika se ti jevi jako negativni protoze je objektivni. Nenapsal sem nic vymysleneho. Snazims se byt objektivni a v zadnem pripade nechci NIKOHO pospinit.. Nejsem sice Kajuv fanda ale nepreju mu nic spatneho.

Fast17 (431) napsal 16.04.2015 v 14:43

a upřímě - ty by ses zbalil, když bi ti někdo umožnil (umožňoval) tam jezdit?

Fast17 (431) napsal 16.04.2015 v 14:41

navíc na týhle úrovni je důležitá i víra v to, že něco můžeš dokázat (obecně řečeno "hlava") - nejde o to, že je demotivovaný a fláká to, ale o to, že když nevidíš možnost úspěchu (nebo je úspěch 20tý místo) tak se prostě nezmáčkneš tolik (podvědomí te prostě neposune) jako dyž jedeš o 10tý nebo o bednu. Já na tom nic strašnýho nevidim.

Fast17 (431) napsal 16.04.2015 v 14:38

vono když to vezmeš detailně - letos je 15 továren = motorek s o parník větším potenciálem, než Open stroj bez ohledu na značku. Situace s Yamahou z loňska se podle mě opakovat nebude, takže pro každýho openistu je cesta k bodům opravdu trnitá - musí bejt supr setup, žádný chyby, ideálně někdo s továrnou na zemi. Pokud tovární piloti zajedou jenom slušně Open body nedostane. Pokud Open zajede slušně, body nedostane. Musí prostě zajet skvěle a mít drobet kliku (jak se říká "Štěstí přeje připraveným")

Fast17 (431) napsal 16.04.2015 v 14:32

sou to tvoje fakta, já vidim jiný, a máš pravdu, shodnout se nemůžeme. Protože můj přístup je pozitivní (fandění má podporovat) a tvůj je negativní. Kritiku uznávám, ale konstruktivní - tj. naznačit východisko (a tím neni "zabal to di do..."). Navíc z hlediska našeho vlivu, odbornosti a schopností vlastně ani konstruktivní kritiku nemůžeme praktikovat, protože nemáme dostatečný vliv ani na to, aby se ten kritický názor dostal k cíli. Pohybujeme se tedy v oblasti názorů a osobních preferencí, "faktů" které prezentují nejlépe naše vidění situace. Takže se neshodneme. Ale to neni nic strašnýho. S Akrem se taky většinou neshodnu a diskuze s ním mě nijak nepobuřuje, protože dokáže objektivně posoudit situaci (když se s nim zrovna nebavíš o Rossim a gumách).
Moje fakta můžou být jeho první sezóna s Duc, nebo ty "vlaštovky" který zase nerespektuješ ty...

keny46 (196) napsal 16.04.2015 v 13:28

Takze myslis ze Kaja nemel motivaci a proto byl az 4 ze 4 Open Hond? Kdyby to tak bylo tak nevim jestli to neni jeste horsi nez kdyby mel motivaci a byl nemehlo. Jeste nic nedokazal nato aby mel stracet motivaci... Argumentujes osobnima domenkama proti faktum takze se asi nemuzeme shodnout.

Fast17 (431) napsal 16.04.2015 v 12:33

a abych byl úplně exaktní a předešlo se tomu, že někdo řekne, že něco nepřijmu - je potřeba bejt mezi openama do 5 týho místa a minimálně jednou se v týhle subkategorii dostat na první místo. Pak se podle mě prosadil. I tak to bude fuška Když bude celkově před Millerem jenom dobře...

Fast17 (431) napsal 16.04.2015 v 12:23

nicméně furt platí, že podle mýho by se měl ukázat už letos...

Fast17 (431) napsal 16.04.2015 v 12:22

i když ještě jedna poznámka - bez ohledu na výsledek si nemyslim, že by se Abájovci stáhli po téhle sezóně, když neustále deklarujou, že snažení směřujou na tu příští, kdy by se měla specifikace "srovnat". V uvozovkách je to protože nejsem tak naivní, jak to může vypadat

Fast17 (431) napsal 16.04.2015 v 11:29

psal sem proč - když jezdíš na střepu, neni motivace to tlačit do hrany (protože je to stejně naprd), nebo tlačíš moc a pak seš Padája. Prostě letos - motka dobrá, uvidíme

keny46 (196) napsal 16.04.2015 v 10:30

Fast: A proc lonskou sezonu nehodnotit taky tak? On Kaja uz davno neni v nejakem hajeni novacku. Naopak! On je tet na vrcholu.

keny46 (196) napsal 16.04.2015 v 10:28

Virago: Vzpoinas proc byl prvni Open? Stejne vybojovane jak vitezstvi v Moto 2. Ja vam to neberu. Je to vitezstvi ale ne vydrene. Proste stesti. Vzdycky se tu ohanite jednou vlastovkou. Ale celkove umisteni se pocita s nasbiranych bodu za celou sezonu...

Fast17 (431) napsal 16.04.2015 v 10:26

keny 46 10:22 - to je přesně to, co sem chtěl naznačit, s tímhle souhlasím. Nicméně si myslím, že to tak nebude

Fast17 (431) napsal 16.04.2015 v 10:24

keny keny (když pominu, že máš v nicku pravopisnou chybu) - loňskou sezónu neberu jako srovnávací, protože když jezdíš na něčem, co ani v tvojí subkategorii nesnese srovnání s konkurencí, moc tě to netlačí na hranu.
Letos oproti tomu je Honda srovnatelná dostatečně, důchodce nedůchodce, je to mistr světa (a je mladší než VR46, tudíž kecy o důchodcích sou tak nějak mimo mísu). Nováček nenováček, bavíme se o srovnání jezdců po sezóně, a když přijmu místní názor o kvalitě, tak kvalitní jezdec dokáže pořádně tahat už v první sezóně. Koneckonců, je to královská třída, žádnej begginer camp. A moje důvody jsou stejně moje, jako tvoje důvody sou tvoje. Kdo chce frasnit, důvod najde. Já se dokážu srovnat s lecčíms (klidně se tu na mě optej). Jak sem napsal, tahle sezóna je pro mě ta, kdy se ukáže...

1100Virago (3057) napsal 16.04.2015 v 10:23

keny 46: A přesto dokázal být v jednom závodě jako první Open v cíli. Povedlo se to i jiné Hondě? Nejsem si jistý.

peytl: Jsem rád, že ses pobavil. A zkus mi napsat, co je v mém příspěvku tak veselého nebo nepravdivého.

keny46 (196) napsal 16.04.2015 v 10:22

Jinak ja to vidim tak, ze pokud se Kaja se svimi skusenostmi letos mezi open Hondama ktere sedlaji novacci jasne neprosadi, tak je to bohuzel jasny dukaz toho, co tu mnozi porat tvrdi. Ze na to jednoduse nema a nemel by tam byt.

keny46 (196) napsal 16.04.2015 v 10:11

Pokud si lonskou sezonu sledoval tak vis ze ze zminenych 4 stejnych stroju skoncil az ten 4. To jsou proste fakta se kterymi se nekteri z nas fanousku nedokazi srovnat.

keny46 (196) napsal 16.04.2015 v 10:08

Fast17: V lonske sezony si mel taky moznost porovnat jak na tom Kaja ve skutecnosti je. Byli tam 4 stejne stroje jake mel nas Kaja. Letos jich tam je uplne stejne akorat jeho souperi se az na jednoho zmenili. Tet to jsou novacci a jeden skoro (zavodni) duchodce. Proto si myslim ze loni bylo srovnani objektivnejsi a ferovejsi.. Ale o to Ti nejspis moc nejde ba naopak co?

IvanDvoutakťák (5090) napsal 16.04.2015 v 10:08+1

Dvě nefiltrovaný budou (?) mnohem lepší než Diazepam !

Bothrops (249) napsal 16.04.2015 v 10:05

ano, zatim jen dva zavody. Uvidime co bude dal. Jestli to ale takto bude i po dvou tretinach sezony a nekdo tady bude stale psat, ze jezdi Brno pod dve...zacnu brat Diazepam

AKRO (-498) napsal 16.04.2015 v 09:16

Fast17 - Přeji ti to!

Fast17 (431) napsal 16.04.2015 v 09:05+1

já vim, ale mluvíte o nich stejně často... Pro mě, jak sem napsal, bude letošní sezóna ta co ukáže. Jezdců se srovnatelnou technikou je víc, sice vyměnili několik poměrně důležitých komponent, ale pokud je kvalitní jezdec, tak se s tim musí srovnat a ukáže v plné nahotě, jak na tom je. A já mu při tom držim palce... Jestli budu mít radost nebo ne uvidíme tak po dvou třetinách sezóny. Zatim sem spokojenej s tim, že když jede, stíhá bojovat s těma, se kterejma by měl. Kvalifikace zatim slabé, takže tam je potřeba zamakat nejvíc. Jestli se za někým vyveze, nebo ne, jestli mu tam někdo vjede, není relevatní, Marquezovi taky ostatní "vadí" a přesto kolo zvládne... Takže ještě jednou držim palce (a chci mít radost)

AKRO (-498) napsal 16.04.2015 v 08:22

O PRACHY TADY VŮBEC NEJDE!, ALE TY VÝSLEDKY!

Fast17 (431) napsal 16.04.2015 v 08:03

naštěstí ty peníze nejsou naše, ale jejich, takže se o ně nemusíme bát Jen ať tam zůstane

AKRO (-498) napsal 15.04.2015 v 22:33+1

Bothrops - Jeho výsledky hovoří jasně, škoda peněz!

Bothrops (249) napsal 15.04.2015 v 22:17

Ivane, diky . jen jeste doplnim, ze to,ze se neposeru ze je Brnak.., neznamena ze Kajovi nepreju uspech ! Aby nedoslo k omylu. Jen zatim neni duvod se z niceho radovat, nebo byt prehnane unešenej ..

IvanDvoutakťák (5090) napsal 15.04.2015 v 21:32+1

Bothropsi, ve 20:02 jsi mně definitivně přesvědčil, že náš pohled na nejvyšší
úroveň závodů na okruzích je diametrálně odlišný .
V SOUČASNÉ DOBĚ do jezdců a to zdaleka nejen na "top level", nikdo love
nesype, protože už je léta ""normální"", že kupy peněz musí do týmů přinášet
jezdci všech výkonnostních skupin . O MM a DP ale nic v tomto směru nevím
Všem těm, co se "posírají" jen pro národnost / státní příslušnost jezdců, jichž
jsou fandy , mám dobrej tip : Pampers jsou nejlepší !

Bothrops (249) napsal 15.04.2015 v 20:46-1+1

Dejavue - praveze mindrak nemam a navic se jako vy neposeru jen proto, ze jsou to dva ceši . S tim jak jsi je oznacil nesouhlasim a pisu to sem,to je vse ty mindraku. Nemusis na me reagovat,konec .

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist