Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Vynikající a vstřícný člověk, co pamatuje úspěchy našich silničních motocyklů v MS a jejich skvělých jezdců, z dob které už se nikdy nevrátí. On byl jedním z nejlepších. Děkuji pane Stašo!
J.B. Tábor
Clovek takoveho formatu by mel za svoje uspechy tezit az do smrti, jako je to normalni ve svete, skoda, ze tomu u nas tak neni. Ja si pany Stasi nesmirne vazim .
Jo, doba myho mladi kdy Stasa piloval svou 4T Cizu, krasne vonel ricin u 2T Stastnyho 4V a ja pojizdel s osmnactkrat opravovanym Walterem 250 po zavodech typu Libissky trojuhelnik!
Paradni clanecek
Pokud to jeste nekdo nevidel - dokument o jeho CZ 860 4V - a i sam Stasa tam vystupuje: //www.ceskatelevize.cz/porady/10209988352-zaslapane-projekty/409235100061007-stop-pro-cezetu/
Krásný článek. Na ten jeho styl se dívá náramně. Stejně jako na syn Bohouš. Pamatuju si jak nádhernej závod zajel právě syn v MR na mokré trati někdy tuším rok 1999. To bylo naposled co jsem viděl jméno Staša na okruzích. Bohužel..
Ten zvuk jeho štvorvalcovej ČZ-ty mám ešte teraz v ušiach...Škoda že vtedajší režim nedokázal pokračovať vo vývoji konkurencie schopných motoriek aj naďalej... Aj tá štvorvalcová dvojtaktná JAWA nemala v tej dobe najhoršie parametre...
Vynikající a vstřícný člověk, co pamatuje úspěchy našich silničních motocyklů v MS a jejich skvělých jezdců, z dob které už se nikdy nevrátí. On byl jedním z nejlepších. Děkuji pane Stašo!
J.B. Tábor
No já zase koukám, že kolem legend se nechává fotit celkem dost parazitů...
pan jezdec
letos jsem ho potkal v Hořicích na IRRC
Nějak se mně přestává chtít cokoliv sem přidávat (právě po předchozím
neveřejném profilu), ale je to přece o Bohušovi z Malenovic u Zlína, ne !!?
Clovek takoveho formatu by mel za svoje uspechy tezit az do smrti, jako je to normalni ve svete, skoda, ze tomu u nas tak neni. Ja si pany Stasi nesmirne vazim .
Jo, doba myho mladi kdy Stasa piloval svou 4T Cizu, krasne vonel ricin u 2T Stastnyho 4V a ja pojizdel s osmnactkrat opravovanym Walterem 250 po zavodech typu Libissky trojuhelnik!
Paradni clanecek
Starej Boďa je kus nám hodně v závodech pomohl.
Hodně se těším na novou knihu o Stašovi, která snad co nevidět vyjde!
Pokud to jeste nekdo nevidel - dokument o jeho CZ 860 4V - a i sam Stasa tam vystupuje: //www.ceskatelevize.cz/porady/10209988352-zaslapane-projekty/409235100061007-stop-pro-cezetu/
Mít stejné podmínky jak Ago kdo ví jestli by neměl nějaký ten titul mistra světa. Pan jezdec .
Škoda, že ho čezeta nevyužívala na 100%
pro mě No.1
Krásný článek. Na ten jeho styl se dívá náramně. Stejně jako na syn Bohouš. Pamatuju si jak nádhernej závod zajel právě syn v MR na mokré trati někdy tuším rok 1999. To bylo naposled co jsem viděl jméno Staša na okruzích. Bohužel..
Ten zvuk jeho štvorvalcovej ČZ-ty mám ešte teraz v ušiach...Škoda že vtedajší režim nedokázal pokračovať vo vývoji konkurencie schopných motoriek aj naďalej... Aj tá štvorvalcová dvojtaktná JAWA nemala v tej dobe najhoršie parametre...
Další z výborných čechoslováků kterému jsme hodně fandili,pěkná vzpomínka! Bohuši drž se,shoď alespoň 15 kg a nemrač se tolik
Hezké připomenutí Bohuša. Materiálů o něm by určitě dalo i na parádní knížku.