V Aragonii testovaly týmy Moto2 a Moto3

Den po skončení závodů Grand Prix Aragonie patřil okruh týmům nižších kubatur mistrovství světa, které na okruhu MotorLand Aragón zůstaly a v pondělí celý den testovaly. Počasí jezdcům přálo a během dne byla na dráze převaha jezdců šestistovek ve srovnání s několika zástupci třídy Moto3. Časy nebyly uvolněny, ale cílem testu byla především příprava techniky na misi po Pacifiku a novou sezonu 2018.

Lídr průběžného hodnocení Moto2 Franco Morbidelli (Estrella Galicia 0,0 Marc VDS) během dne pracoval na novinkách v odpružení Öhlins. Na to samé se zaměřil také Mattia Pasini (Italtrans Racing Team), ale moc kilometrů nenajel. Jezdci KTM Miguel Oliveira (Red Bull KTM Ajo) a Brad Binder (Red Bull KTM Ajo) pokračovali v dalším vývoji jejich prototypů včetně zkoušek novinek od výrobce brzdových systémů Brembo.

Tým Dynavolt Intact GP byl prvním, který dostal k vyzkoušení nové podvozky Suter. Nejdřív s ním jezdil Marcel Schrötter, pak Sandro Cortese. V sedle svého stroje Suter testoval vítěz z Misana Dominique Aegerter (Kiefer Racing).

Kalex testoval nové díly a zadní rameno 2018 s týmem SKY Racing VR46 Team. Dalším jezdcem, který měl k dispozici nové zadní rameno Kalexu pro rok 2018 byl Jorge Navarro (Federal Oil Gresini Moto2). Druhý jezdec průběžného hodnocení Thomas Lüthi (CarXpert Interwetten) se soustředil na testování stávajícího stroje a jeho nastavení plus vyzkoušel novou pneumatiku Dunlop.

Američan Joe Roberts testoval japonský podvozek NTS s nímž bude závodit příští rok u RW Racing GP. Na dráze MotorLand Aragónu byl rovněž jeho nový týmový kolega Steven Odendaal, jenž měl k dispozici další stroj NTS potom, co s ním absolvoval čtrnáctý víkend sezony na divokou kartu. Na dráze byl rovněž Danny Kent, který testoval se Speed Up Racing s nímž pojede sezonu 2018.

Z jezdců Moto3 jich testovalo jen osm. Joan Mir (Leopard Racing), který v neděli závod vyhrál, ale za kličkovanou z posledního kola dostal penalizaci, pokračoval v pondělí v přípravě své Hondy na závěrečné čtyři podniky šampionátu. Nový podvozek Hondy 2018 testoval Enea Bastianini (Estrella Galicia 0,0), Aron Canet (Estrella Galicia 0,0) a Jorge Martin (Del Conca Gresini Moto3). Všichni najeli spoustu kilometrů.

Na přípravě nové techniky pro rok 2018 pracoval rakouský výrobce KTM, který měl u týmu Red Bull KTM Ajo hned čtyři motorky. Jezdci Bo Bendsneyder (Red Bull KTM Ajo) a Niccoló Antonelli (Red Bull KTM Ajo) v průběhu dne střídali jednotlivé motorky. Nový model KTM také testovali u stáje SKY Racing VR46 Team. Stejnou motorku bude mít příští rok také český závodník Jakub Kornfeil.

Informace o redaktorovi

Petr Czyž - (Odebírat články autora)

Autor článku obdržel prémii 0.5 Kč od 1 uživatele.
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.
masi přispěl 0.5 Kč
Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (1x):



TOPlist