MV Agusta oficiálně rozvázala kontrakt s Romanem Fenatim. Končí i u Marinelli Snipers

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Kohlstein (104) napsal 17.09.2018 v 10:32

Fenati and Ajo clash in Moto3 warm-up.
https://www.youtube.com/watch?v=x7fep8y0X2w

Rado_ (564) napsal 13.09.2018 v 06:03

Článek jsem nečetl, jdu rovnou do diskuse, zde jsou všichni nejchytřejší

IvanDvoutakťák (5090) napsal 12.09.2018 v 18:26

Je zřejmé, že se "nejedná o hon na čarodějnice", ale "popravu" jednoho jezdce,
za jehož prohřešky vůči faiplay by ho měla trestat k tomu oprávněná instituce
dostatečně odstrašujícím způsobem, s výstrahou kdy přijde distanc (např.) i na
celou následující sezónu . Jen těžko lze objektivně odlišit, je-li někdo jen "dlouhej"
na brzdách, nebo chce(!) soupeře "vyvézt" mimo trať . Bohužel . Ale když někdo
za jízdy "sahá" na ovládací prvek motocyklu soupeře, je to unfair bez pochyb !
Není to přece tak dávno, kdy se za "nebezpečnou jízdu" udělovaly jen
"jakýsi trestný body" ... Ale tentokrát se k potrestání ochotně a rychle přidaly další
"strany" ... Asi to všechno začalo tím konfliktem, když byl Fenati ještě jezdcem
SKY - týmu v MotoGP250, v jiném týmu se mu docela dařilo a letos v MotoGP600
se naskytla příležitost, mu to ještě dodatečně dát "sníst"

spyke (455) napsal 12.09.2018 v 17:58

Vemte kámoše a jeďte si to vyzkoušet na kolech...
Pak napište jestli jste se zvládli nevybourat

Kohlstein (104) napsal 12.09.2018 v 12:29

Fenati je rapl a v současném týmu si s ním nevěděli moc rady, takže situace využili a hodili ho přes palubu jako první. Jestli to bylo i tím, že se nedařilo celkově, když tým Marinelli přestoupil výš do Moto 2, těžko říct. Každopádně letos jezdili oba, Fenati i Manzi, závody lůzrů okolo posledního bodovaného místa, pokud vůbec dojeli.

zmulin (371) napsal 12.09.2018 v 11:10

Cal ho chce vyhodit,páč jinak je tam další talentovanej adept na jeho flek

Marťan81 (140) napsal 12.09.2018 v 11:08+1

Ivane, v pořádku to samozřejmně není. Stejně jako není v pořádku ta falešná korektnost a pokrytectví ze strany majitelů týmů, kteří hodili Fenatiho přes palubu. Ikdyž moc dobře vědí, že se to dělo, děje a dít bude a tenhle hon na čarodejnice je zde jen proto, že to Fenati udělal v přímém přenosu a jediným výsledkem je to, že 22 letý kluk ,vítež 10 závodů GP, jde raději prodávat hřebíky.

Když my tady, obyčejní fandové, kteří nejsou v centru dění, dáme dohromady x obdobných případů, a onen jezdec jezdí dál, o kolika případech vědí lidé z paddocku?

Černou vlajku dostal, stop na dva závody taky a navíc od celýho světa takovou čočku, že se bude bát sáhnout i na vlastní brzdu.

Ani jezdci nejsou jednotní , Cal říká doživotní zákaz, Joan Mir vyzývá Fenatiho ať si to rozmyslí a nazývá jej skvělým atletem...

zmulin (371) napsal 12.09.2018 v 11:02

Ivane,trochu se v tom přeci pohybuješ,tak to musíš vidět.Dyk ho chtěl zcela evidentně 2x sundat a ten mu do brzdy jen ťuknul,že se trochu zavlnil.Ještě ho po tom "hroznym" zásahu do řízení stih znova pěkně v klidu vyvýzt..
https://www.youtube.com/watch?v=rE-ODkfIeTM

alfi166silver (55) napsal 12.09.2018 v 10:56+1

Že dostal flastr je v pořádku a měla přijít i nějaká opravdu "bolestná" výstraha, ale stal se z toho hon na čarodějnice a všichni "moralisté" volají upalte ho a lidé okolo něj, aby na ně náhodou ten hon taky neproběhl, dají radši od něho ruce pryč...

V extrémně hypotetické situaci se jen zkuste představit, ti co volají upalte ho, že místo Manziho by byl aktérem MM93 a druhý aktér VR46. Celá situace by se vyvíjela zcela jinak, odsudky by neprobíhaly a hledaly by se jen polehčující okolnosti a že je to vlastně normální..Říká se tomu dvojí metr a neb, co je dovoleno Jovovi není dovoleno volovi...
Média a sociální sítě mají nad životem chybujícího člověka extrémní moc, jak mu zcela zničit život a zamyslete se, kolik z Vás je toho součástí...

IvanDvoutakťák (5090) napsal 12.09.2018 v 10:26

Takže při warm up na GP Argentiny 2015 asi šlo o rychlejší ohřátí ...
Dík, Kohlstein(e) za fakta
Jinak bych si snad začal myslet, že když se občas tak unfair chovali
jezdci i v dobách, kdy to kamery nemohly zaznamenat,
že to vlastně ani unfair není ...

A trvám na tom, že není ohrožením na životě, když jezdec (tentokrát Manzi)
je dlouhý na brzdách a "vyveze" svého soupeře na ŠIROKÝ VYASFALTOVANÝ
PRUH NA VNĚJŠKU trati ! Ohrožením na životě by to bezesporu bylo na
přírodním okruhu . Na současných motodromech se to x-krát děje při každé GP,
jak v trénincích tak v závodech .

Kohlstein (104) napsal 12.09.2018 v 09:49

K tomu skopávání, je to Argentina 2015, moto 3, #31 je Niklas Ajo, warm up. Trestem pro Fenatiho bylo poslední místo na roštu.
https://it.wikipedia.org/wiki/Gran_Premio_motociclistico_d%27Argentina_2015

PRESLY (341) napsal 12.09.2018 v 09:15

….,stejnou čuňačinu v roce 1987 udělal a s odstupem času se k ní přiznal Reinhold Roth..., při GP v Brně to udělal na cílovce japonskému jezdci Shimizovi a vyhrál o fous naši GP..., kamery to nezychytili a nepotrestali ho..., při cyklistických závodech - v 70 letech hlavně při slavném Závodu Míru se cyklisti mezi sebou řezali pumpičkama , hlavně prý s Rusákama … a já osobně když jsem s klukama jezdil na pionýrech tak jsem je tahal levou rukou za šos od kabátu a přehoupl se přes ně švihem..., ale v 15 letech a rychlostech cca 50 km / h - pak už jsem s odstupem času postupně zrychloval a snad zmoudřel …., byl to zkrat a jemu to už neprošlo, je to tvrdé …..,

Marťan81 (140) napsal 12.09.2018 v 09:03

capan: Souhlas, udělal to před kamerama, před x miliony diváků a všichni se teď musí tvářit strašně korektně a pohoršeně.

cukr v nádrži , taky pěkný...

Capan (190) napsal 12.09.2018 v 08:53

Marťan,ani nemusí ísť rovno o predchádzanie. Stačí ak o súperovi v závese presne vieš a zložíš ho rovnako. Trebárs Rossi sa v Argentíne 2015 pred zložením Marqueza ešte obzrel,aby presne trafil . Alebo Simončeliho nečakané zmeny smeru na rovinkách vo vysokej rýchlosti.Barbera môže ďakovať bohu,že to vtedy nedopadlo tragicky. Pointa je,že u takýchto manévrov sa úmysel nedá preukázať,aj keď všetci vedia,že sa to robí úmyselne.Fenati je teraz akože pre všetkých špinavec,lebo to spravil najivne. Ako sa v športe hovorí,faul je len to,čo rozhodca vidí.
P.S.: ja zasa viem o prípade v Alpe Adria - cukor v nádrži.

Marťan81 (140) napsal 12.09.2018 v 07:59+1

Letos na "zatáčkách" mi v depu u piva vyprávěl kluk, který se cca před 10 lety pohyboval v paddocku IDM o případu, kdy spolu dva jezdci ve třídě 125 ccm bojovali o titul. Skončilo to zamáčklou přední brzdou a zlomenou kličkou na jedné straně a titulem šampiona IDM na straně druhé. Pamatuji si jen jedno jméno a tím byl Marcel Schroter. Kamery to neviděli, takže jen tvrzení proti tvrzení a dál se to neřešilo. Dalším "oblíbeným" manévrem je pak třeba hození myšky při předjíždění, kdy zadním kolem drkneš do předního kola předjížděného...

Capan (190) napsal 12.09.2018 v 06:14

Vraj pokus o vraždu . To,samozrejme,žalujúca strana nikdy nevyhrá,ale asi mu chcú len narobiť nepríjemnosti ,prípadne ho ošklbať.

Rado_ (564) napsal 12.09.2018 v 05:47

taky si myslím že napresrok bude v jiné sérii

KARING (245) napsal 12.09.2018 v 03:27

Je to magor a vykopnutí si zaslouží!

martin1 (658) napsal 12.09.2018 v 03:18

Pawel51-tak měl Romano dojet závod a po závodě by Manzi dostal trest a Romano by měl před sebou slibnou karieru, věřil jsem, že bude po 2020 v Gp...

martin1 (658) napsal 12.09.2018 v 03:13

to nemyslíte vážně, že to Fenati měl pod kontrolou a vlastně to udělal bezpečně , stačilo, aby Manzi trochu změnil stopu a šli oba...ještě chvíli diskutujte a dočkáme se komentu, že mu Manzi najel páčkou do ruky...

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 12.09.2018 v 00:53

Virago : jak píše zmulin. plus i Lukáš Pešek říkal že mu to někdo udělal v gp125 a neřešil to nikdo ani on sám. A to přitom spadl! Navíc to Fenati vědomě udělal jen tak aby ten druhý nespadl. Pro mě je trest stop na 2 závody ok, vše navíc je hon na čarodějnice.

zmulin (371) napsal 12.09.2018 v 00:09+3

za 1. :je to na rozdíl od zdejších diskutérů skvělej jezdec a moc dobře věděl,jak mu na tu brzdu sahnout,aby ho neposlal k zemi...
za 2. : Bubrak má pravdu.Zas tolik to nesleduju a i tak si vybavuju tak 3-4 případy,kdy někomu někdo na brzdu sahnul
za 3. : vždycky to byla odpověď na idiotský chování,jakoze bacha to co děláš už je moc
za 4.: kdo napíše,ze torpedovat někoho ve 200 km/h motorkou 120kg + jezdec při předem nesmyslným pokusu o předjíždění,což ten druhej trouba 2x předtim předvedl ,je díky zonam bezpečný je nesvepravnej idiot

Neříkám,ze to,co udělal bylo ideální řešení,ale tohle je fakt hon na čarodějnice ... možná trochu politiky zákulisní i ...

Lukyn85 (64) napsal 11.09.2018 v 22:40

Ivan2T: cislo 31 je Niklas Ajo

IvanDvoutakťák (5090) napsal 11.09.2018 v 22:04

Start.č.5 je Fenati (na té fotce od Kohlsteina), ale kdo je to start.č. 31 ??

1100Virago (3057) napsal 11.09.2018 v 21:42

Bubrak-ZX10R: "Dělalo často"? Měl bys pár nějakých příkladů, kdy to někdo někomu na závodech udělal?
Stačilo zmáčknout o trochu víc a skončilo to kotrmelcem přes přední kolo, což v rychlosti přes 200 km/h není zážitek, o který by někdo stál.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 11.09.2018 v 20:36

Chudák kluk, úplný hon na čarodějnice, přitom se to dělalo často.

Kohlstein (104) napsal 11.09.2018 v 19:23

Samozřejmě to má pokračování. Kromě toho, že Castiglioni prohlásil, že nedá, aby někdo takový sedlal MV, tak mu italská federace sebrala licenci. V úvahu se vzaly i jeho předchozí incidenty, např. skopávání soupeřů nohou, např. v Argentině 2015. Fenati podle svých vlastních slov odchází dělat do rodinného železářství. Vypadá to, že z něho bude brzo machr přes mříže, obvinění z pokusu zabití se chystá.

unavix (595) napsal 11.09.2018 v 19:07+1

Fenati se vrátí. Vsadím se, že příští rok pojede SSP nebo WSBK. Je to ital a dost dobrej.

Tomas_81 (105) napsal 11.09.2018 v 16:46

S šéfem MV Algusty souhlasím na 1 000 000%

IvanDvoutakťák (5090) napsal 11.09.2018 v 15:06

Pavle51z , i když považuji "sahání na přední(!) brzdu" soupeře za nepřijatelné,
tak na druhé straně není ohrožením na životě, když jezdec (tentokrát Manzi)
je dlouhý na brzdách a "vyveze" svého soupeře na ŠIROKÝ VYASFALTOVANÝ
PRUH NA VNĚJŠKU trati ! Ohrožením na životě by to bezesporu bylo na
přírodním okruhu . Na současných motodromech se to děje při každé GP, jak
v trénincích tak v závodech .

Předchozí
1 2 3 4 5
Následující



TOPlist