Dnešní testy Moto2 mají zvláštní důležitost

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
mamba54 (1340) napsal 20.03.2013 v 07:53

Jan 26-( 18.3. 14:44 ) Alberto Moncayo

JV (68) napsal 19.03.2013 v 15:38-1

To josef58: Jen krátce.
a) ano - čas je důležitý, ale v testech jako byl Austin určitě nebyl nejdůležitější! Týmy nastřádali neskutečné množství dat, která nyní vyhododnotí atd...z jezdců taky neměl určitě nikdo zájem se zramlovat před Katarem. Tady asi jako vždy budu souhlasit s Mambou54.
b) k tvým oblíbeným "prototypům"
Zde, když jsi vzpomněl historii, tak bych měl jen jednu otázečku.
V 70.letech tedy dle tebe byly Yamahy 250,350 nebo Suzuki RG 500 prototypy? Jen na okraj. Mezi tovární a prodejní Suzi byl jen takový nepatrný rozdíl v hmotnosti 20 kg a ve výkonu jen 20 koníků. Tady věřím, že to rozšíří Suzukiman Ivan. Předem mu děkuji.

Slimáček (146) napsal 19.03.2013 v 10:05

Mamba: Já tobě rozumím, jen nesouhlasím.
Pity: Takže v Austinu jezdci nepotřebovali nastavit motorku a zkoušet zajet rychlejší časy? Naučení se trati a zvládnutí nastavení, by mělo být znát na časeh, ne?

PityGPX (949) napsal 19.03.2013 v 08:30

tak konkrétně test v Austinu je úplně jiný jak test v Seapngu.

Sepang - továrny přivezly nové motorky, komponenty na otestování

Austin - dodatečný test, aby týmy nasbíraly data, jezdci se naučili trať.

A do mě!

mamba54 (1340) napsal 18.03.2013 v 23:34-1

Nerozumíme si. Psal jsem o fascinaci z časů při testech/netestech tipu Austin. Treninky, kvaldy a závody je věc jiná.

Slimáček (146) napsal 18.03.2013 v 22:48

Mamba: Což vlastně platí i o jezdci s nejlepším časem, takže ten rozdíl bude možná v reále ještě větší?
Nemusí jít přímo o závod. Postačí se nekvalifikovat.

mamba54 (1340) napsal 18.03.2013 v 22:02-1

Chápu, při závodech ano, ale v testech, obzvlášť takových jako v Austinu, nejde o výhru.

Slimáček (146) napsal 18.03.2013 v 20:40+1

Mamba: V Moto2 mi nikdo z našich nechybí. Raději je uvidím v Moto3, nebo v konkurenčním seriálu. Josefův postřeh je rozhodně zajímavý a bohužel, nebude se některým líbit. Ale souhlasím s tebou v zásadní věci. V současném MGP je to marné. Časem ta třída snad vyzdraví. Co se týče fascinace časem, tak ta je u závodů poměrně důležitá. Jenom pro informaci. Ten s nižším časem v závodě je rychlejší a vyhrává.

mamba54 (1340) napsal 18.03.2013 v 16:34-2

Mě jen na tvém příspěvku v 16:01 udivuje tvoje nekonečná fascinace dosaženými časy. Chceš opravdu vážně tvrdit, že hlavním důvodem testu v Austinu byly časy???

josef58 (828) napsal 18.03.2013 v 16:21+2

mamba54
co je na tom marné?, nebo co je na tom lživé? Měl jsi krásný příspěvek jak jsi jel na své motce "ostré" kolo starého Masecu. Nevím jaký jsi měl objem, ale myslím, že by ses nevešel ani do 200% času padesátek.
Ale toto jsem čekal, proto jsem psal, že pamětníci pomlčí, ikdyž nevím proč. Copak tenkrát, když ses díval na ty opravdové PROTOTYPY, nepřišly ti jak z jiné galaxie?, mě tedy ano.

mamba54 (1340) napsal 18.03.2013 v 16:09-2

Josef58- nezbývá mi, než použít moje časté rčení, je to marné...atd.

josef58 (828) napsal 18.03.2013 v 16:06+1

A z tohoto důvodu se musí z sbk udělat štoky a štoky se snad už ani víc jak pod sériovou výrobu "degradovat" nemůžou a tak se jednoduše zruší Jak jednoduché a ubohé.

josef58 (828) napsal 18.03.2013 v 16:01+5

Mě tady velice zaujala tato věta:..."To samozřejmě v praxi znamená, že týmy už nebudou smět "podvádět" s jinými, silnějšími a speciálně vyladěnými motory pro testy, aby na sebe rychlými časy nalákaly potenciální sponzory."

a)- naprostá většina zde tvrdí, že testy jsou jen testy a vůbec o čas nejde,...ještě jste si jistí?,...tvrdím, že i teď v těchto testech se VŠE podřídí jedinému měřítku a to jsou ČASY vše ostatní je nepodstatné.

b) - co je ale ještě horší, zde se offi přiznává, že v MS silničních motocyklů, pokud tento název ještě existuje, vlastně už TOP technologie neexistuje, už ji spíše musíme hledat v sériové výrobě. Ještě před vládnutím "top menežéra" to bylo absolutně nepředstavitelné. I na toho posledního na st. roštu tenkrát neměl se sérii se stejným objemem nikdo na Světě ani náhodou. Vím, že zde historici taktně pomlčí.

A dnes??...příklad:
Masec Chorché-motogp prototyp 1.v QP ...1:55:799
Masec Ježek-litrové štoky, motka z obchodu i s gumama... 2:03:864...t.j. 106,96% KVALIFIKOVAL BY SE

Austin Markéš-motogp prototyp 1.v testech..2:03:281
Austin Young-CRT také prototyp, prý budoucnost královské ...2:12:186...t.j. 107,23% NEkvalifikoval by se

Ano, takto dnes vypadaj v podání "top menežéra" prototypy/série. Obdoba se snad v ničem, natož v motosportu nenajde.

jan26 (3706) napsal 18.03.2013 v 15:33+1

AEGERTER uz 6 flek 0,426

jan26 (3706) napsal 18.03.2013 v 14:48

AEGERTER-zatim 8 flek
Ten NAKAGAMI by opravdu mohl po delsi dobe ukazat na stozaru u stupnu vitezu japonskou vlajku
Zazi nas minulej rok upozornoval na jeho kvalitu v budoucnu

jan26 (3706) napsal 18.03.2013 v 14:44+1

Mambo
nejen ze zadny cesky jezdec,ale ani tvuj sympatak Rolfo,ale muzeme se tesit na DONI DATA PRADITA

Papre (193) napsal 18.03.2013 v 14:28+1

Cortese má docela hezkou motorku.

mamba54 (1340) napsal 18.03.2013 v 12:40-3+3

Škoda, že v této třídě nemáme našeho zástupce.




TOPlist