Vedení závodu řeší pomalou jízdu v Moto3

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 26.06.2015 v 21:08-1

Za kým se vyvezl Hanika?

1100Virago (3052) napsal 26.06.2015 v 17:17

unavix: Čili formát starého superpole v superbajcích.

unavix (595) napsal 26.06.2015 v 16:48+1

Měli by zvolit formát kvalifikace stejný jako mají WTCC. Každý jezdec má nárok na jedno rychlé kolo - dráhu má pro sebe. Zabere to stejný čas jako nyní. Ve WTCC takto odjede za 30 minut kvalifikaci nějakých 24 aut.
Jeden jezdec projede do rychlého kola a za ním je vypuštěn další do zaváděcího.
3 tréninky po 45 minutách jim na seznámení s okruhem a nastavení prostě musí stačit.

JollyJoker (1004) napsal 26.06.2015 v 14:22-1

Ať kvaldu rozdělí na dvě nebo tři kvalifikační skupiny a je klid.
Jinak MOTO3 jsou super zábava skoro každý závod

azgum (89) napsal 26.06.2015 v 12:25

to: DutchTT - to by nic nevyresilo nedela jim problem jet i 5 kol v zavesu za nekym jinym. Ten system 107% je dle me dobry napad.

Kubát (1404) napsal 26.06.2015 v 11:27

jako někdy bylo vidět, že je to opravdu nebezpečné...chápu to snažení se za někým vyvézt, ale ne způsobem, že pojedu krokem v pomalé stopě. to je o zdraví

DutchTT (846) napsal 26.06.2015 v 11:03-1

to AKRO: je to jediná třída kde jezdí všichni jezdci na závodních motorkách různých značek a za stejných podmínek, takže jediné skutečné mistrovství světa. Moto2 je soutěž typu pohár Honda a MotoGP je soutěž několika továrních jezdců ozdobena boji dalšícxh cca 15 pilotů ve třídách třídě Open, satelit+ Melandri.

DutchTT (846) napsal 26.06.2015 v 10:58-1+1

Sestavit GRID podle průměru z 5 kol v kvalifikaci každého jezdce.

AKRO (-498) napsal 26.06.2015 v 10:29-5

No jo, SPZkova MOTO3. Jezdcům se není třeba divit!




TOPlist