KTM: Každý začátek je těžký
Text: Jiří Mikšík | Zdroj: SpeedWeek | Foto: Aspar Team, KTM, Circuit Albacete | Zveřejněno: 13.12.2011 | Zobrazeno: 5 454x
Text: Jiří Mikšík | Zdroj: SpeedWeek | Foto: Aspar Team, KTM, Circuit Albacete | Zveřejněno: 13.12.2011 | Zobrazeno: 5 454x
Tak ani nevím, jestli se nemáme víc těšit na tuhle třídu, než na nové litry (které asi nebudou zase tak odlišné od současných 800...)...?!
Snad to našim klukům sedne a pojede!!!
neznamyScooter - 11:40 - Jenom točila o pár tisíc otáček víc, než na příští rok pro Moto3 nařídil SPZka!
To mamba: Jasně, když se nedaří, tak se nedaří. Děkuji.
To Bosso- Zarazila mě věta: "Zapalování je celé úplně nové a každý tým, každá továrna přijde s jinými CENZORY.(?)" Pčedpokládám správně, že jde jen o překlep a má tam být správně SENZORY?
Cortese: " A my ani netušíme, kolik točila Oliveirova Honda." Ona se tato Corteseho věta dá vyložit tak i onak. Jen vševěd Akro ví vždycky všechno přesně!
takže v tom španělsku přece jen nejela Moto3ka která pojede příští rok velkou cenu. Chudák Akro, dostal vynadáno a nakonec měl pravdu
Děkuji, už je to opraveno.
chybka v druhym odstavci :) 'tedy německé šasí Kalex vybavené !čtyřválcovým! motorem KTM M32 o objemu 250 ccm.'