KTM: Každý začátek je těžký

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2575) napsal 13.12.2011 v 19:46

Tak ani nevím, jestli se nemáme víc těšit na tuhle třídu, než na nové litry (které asi nebudou zase tak odlišné od současných 800...)...?!
Snad to našim klukům sedne a pojede!!!

AKRO (-498) napsal 13.12.2011 v 19:11

neznamyScooter - 11:40 - Jenom točila o pár tisíc otáček víc, než na příští rok pro Moto3 nařídil SPZka!

Bosso (344) napsal 13.12.2011 v 14:03

To mamba: Jasně, když se nedaří, tak se nedaří. Děkuji.

mamba54 (1340) napsal 13.12.2011 v 14:00

To Bosso- Zarazila mě věta: "Zapalování je celé úplně nové a každý tým, každá továrna přijde s jinými CENZORY.(?)" Pčedpokládám správně, že jde jen o překlep a má tam být správně SENZORY?

mamba54 (1340) napsal 13.12.2011 v 13:52

Cortese: " A my ani netušíme, kolik točila Oliveirova Honda." Ona se tato Corteseho věta dá vyložit tak i onak. Jen vševěd Akro ví vždycky všechno přesně!

neznamyScooterD (1099) napsal 13.12.2011 v 11:40

takže v tom španělsku přece jen nejela Moto3ka která pojede příští rok velkou cenu. Chudák Akro, dostal vynadáno a nakonec měl pravdu

Bosso (344) napsal 13.12.2011 v 10:57

Děkuji, už je to opraveno.

gehenne_ins (0) napsal 13.12.2011 v 10:37

chybka v druhym odstavci :) 'tedy německé šasí Kalex vybavené !čtyřválcovým! motorem KTM M32 o objemu 250 ccm.'




TOPlist