Kornfeil závod v Aragonii nedokončil

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
mamba54 (1340) napsal 02.10.2013 v 16:46

osiris

osiris (55) napsal 02.10.2013 v 12:27

vakuzovi: ptáš se čím to? no na jedný motorce sedí "jelito" a na druhý ne
...vůbec nejlepší je, když "jelito" začne házet chyby na všechno kolem sebe

Marex (2570) napsal 01.10.2013 v 15:42

Vakuz: Já tyhle konspirace nemám moc rád. Vůbec ti nerozumím.

Marex (2570) napsal 01.10.2013 v 15:41

JV: Až třetí? No to musel být nešika.

JV (68) napsal 01.10.2013 v 15:18

To mamba54: No, Vláďo. Nevím jaká máš kritéria na jezdce. Ale jezdec, který vyhrál ME v Mostě a celkově byl třetí v 500 v roce 1987 asi nebude ořezávátko . Ovšem, manažer, to nevím...

hubas111 (178) napsal 30.09.2013 v 19:51+2

S tím týmem je to kluci asi jako s kterýmkoliv sportovním mančaftem. Můžeš mít super sezónu vyhraješ titul (fotbal, hokej). Další sezónu odejde pár hráčů, přijdou nový, záleží jak se zapracují jaká je chemie v týmu a ouvej další sezóna může být silně pod očekávání. Nejinak tomu bude v případě Kornfeilova týmu.

Kluci snad krom RBRC a podobných nováčkovských soutěžích je technika vzácně vyrovnaná. Pokud jde o motocykly MS tak ve všech kubaturách jsou rozdíly na technice evidentní. A každej tým má to, na co má prachy, konexe, národnost, lobby. Myslím si, že se asi nikdy nedočkáme jednotné techniky tak jako např. v RBRC aby se opravdu projevily pouze a jenom čistě jezdecké schopnosti. Prostě to tak je, smiřte se s tím

vakuz (932) napsal 30.09.2013 v 19:21-1+3

Chlapi,ne že bych chtěl ze sebe dělat chytráka, ale nikdy jsem něvěřil a nevěřím,že je Folger lepší a rychlejší pilot a nikdy jsem nevěřil a nevěřím, že ti co se pravidelně bijí o špici v závodě tak i v kvalifikaci, že jsou o 1.7 sek/kolo lepší a rychlejší jenom díky svým rukám!!!Tak to ani náhodou!!!A i kdyby mělo v pekle začít sněžit,tak neuvěřím!!Zajímavé je,že tovární KTM nestíhá?!Jak to,že továrna,která dodává motory nejede o špici?!Salom začíná být úplně OUT a zbytek týmu nestojí za řeč,prostě druhá liga!!Že by zakopaný pes byl v elektronice a mapování motorů,které ale tovární KTM nemá???!!Velmi zvláštní toto,jeden by simyslel,že někdo "heknul" tovární elektroniku a management motoru?!Že by?!A co jiného by to mohlo být?!Nemyslím si,že jakákoliv část bajku a i kdyby všechny ostatní části bajku dali dohromady takový časový rozdíl?!OK tlumiče můžou dělat hodně!

Nuvolari (2329) napsal 30.09.2013 v 19:17+2

Fantom40: jasně, co píšeš je fakt. Ale přece existuje nějaký vlastník týmu. A že by si úspěšný vlastník úspěšného týmu nechal přijít bandu diletantů? To se zase papírově nezdá moc pravděpodobné. A jseme zase, kde jsme byli, nevíme. Doufám, že Jakub bude mít příležitost předvést něco víc.

Marex: Jasan, Iwema byl vedle Jakuba vždycky o třídu níž, o tom žádná. Já taky nikdy netvrdil, že je hůlka, to ne. Ale těžko se dá podle aktuálních výsledků hodnotit, jestli je v trošku lepším průměru moto3 nebo něco víc.

Fantom40 (320) napsal 30.09.2013 v 15:46+1

Kubát:
Přesně tak. A proto si myslím že nejsou si všichni rovni. A tak to se v sobotu a neděli díváme na CIRKUS

Marex (2570) napsal 30.09.2013 v 15:46+2

Nuvolari: Těžko to posoudit. Nevidíme do toho. Jasper každopádně od Kuby dostává celkem pravidelně dost na frak. Folger už může mít jiný motor... moře věcí lze koupit,ale je otázkou, jestli na to tým má...??? Je totiž také otázkou, kolik stojí ta jedna vteřina, která Kubu často dělí od špice? Jednou vyhrál RRC, tak to není žádný máslo.

Fantom40 (320) napsal 30.09.2013 v 15:44+3

Nuvolari
K tomu kdo všecohno v týmu RW reacing zůstal po odchodu Saloma k Ajovi nelze nic dodat. Mechanici odešli. To znamená že Kuba má někoho nového přiděleného. Hl. manažer také ukončil spolupráci. S takovým odejdou konexe!! a to bez diskusí. Takže zůstal jen název (RW ...) a hospitality s kamionem a zázemí týmu.

Asi tak.

Kubát (1404) napsal 30.09.2013 v 15:35+3

fantom: stačí mrknout na každou kvaldu a ti 3 jsou cca o 0,7 sec před zbytkem. od 4 místa je dalších deset jezdců ve vteřině. to je taky zvláštní

Kubát (1404) napsal 30.09.2013 v 15:31+2

nuvolari: teď jde ale o to, zda kalex folgera je stejný jako kalex kuby. když dáš do této rovnice jezdec + motorka + tým kubu a iwemu, tak zase vychází jako tuplovaný vítěz jakub. stejný tým, snad "stejná" motorka výsledky diametrálně odlišné

Fantom40 (320) napsal 30.09.2013 v 15:11+4

enzo_r : Nerad bych se pletl , ale ani do KTM motorů se nesmí šahat. Tak kčertu kde berou rychlost ti španělé když na rovinkách jedou cca o 10km/h rychleji. A to si vem že tihle dva - tři takhle jedou celou sezonu? Všichni musí být dováženi na limit. A přesto zbytku světa ujedou o parník? Je to normální? NO JÁ MYSLÍM ŽE NE. Teď mi řekněte jestli se Vám takové MS líbí, když na stupních vítězů stojí samí Španělé? Jak má člověk poznat, jestli jsou tak vyjímeční? a nebo podvádějí. Viz Markez v M2 a dvojí elektronika. Ovšem , kterou mu nezakázali. Zase nějaká prasárna. Zřejmě vyjímečný ODDÍL
Zřejmě to těm svým ESPEZETKA trpí.

Nuvolari (2329) napsal 30.09.2013 v 14:45-1+4

Kubát: kalex sám o sobě asi tak špatný nebude, když Folger má neskonale lepší výsledky! Fakt nevím, co si myslet..., jedno je jasné, že balíček motorka - jezdec - tým stojí za hov..., kdo nebo co je v tom balíčku slabý článek, si netroufám říct. Jediné, co je vidět jsou papírové předpoklady, tj. stejná motorka s Folgerem a tým, který měl vloni vicemistra světa. Takže ty papírové předpoklady ukazují na to, že slabým článkem je Jakub. Jenže je to právě jenom papírově. Že to není žádný Marquez nebo Vinales, je jasné, že dělá občas chyby a neumí kvalifikace taky, ale přesto může mít na víc, než kolik předvádí. Snad se mu to podaří dokázat v příštím roce.

DutchTT (846) napsal 30.09.2013 v 13:25+2

to dante peklo..jaký je pan Amatrian manažer nevím, v tomhle jsem ho nezažil. To co se píše v mediích jsou ale jen spekulace, nikdo ty smlouvy které nedodržel neviděl (myslím nikdo z nás diskuterů). Snad to bude mít pro Kubu dobrý dopad. Nezapomň, že někdy si jezdec nevybírá své okolí a to mu doporučí nebo vnutí sponzor!Ale jaký je toto případ se uvidí časem. Kubovi nepřišli výsledky, všude kolem je to samý Hanika a tak asi znervózněl, chce to klid a věřit svým schopnostem, je to výborný jezdec!

Kubát (1404) napsal 30.09.2013 v 11:52+5

marex: člověk do toho sice nevidí, ale letos mi ten kalex nepříjde bůhví jaké terno (děje se to každý rok, třeba po první sezoně mistrovská moriwaki byla další sezonu na chvostu...) a třeba při srovnání s týmovým parťákem je kuba o parník vepředu a nejmarkantnější je to na těch rovinkách. kuba se kolikrát neudrží za někým ani z větru...a neřekl bych, že je jeho počínání vyčpělé. kubajz je borec a do moto3 rozhodně patří!

dante.peklo (951) napsal 30.09.2013 v 11:09-1+3

Marex:
Taky mi přijde jako by to nebyl on.. snad je jen frustrován tou technikou a v příští sezoně bude bojovat o top ten pravidelně a skvělý by bylo i s Hanikou..! 2 jezdci pravidelně v Top 10 - dříve snad jen sen..

Mamba:

Marex (2570) napsal 30.09.2013 v 10:43-2+2

Kuba se mi na začátku kariéry GP hrozně líbil. Líbily se mi i jeho sebereflexe-vyjádření. Nyní se mi to jeví tak, že Kuba v prvních kolech skomírá,aby nabral dech a pak stahuje ztracené pozice. Což nevede pochopitelně k žádným velkým úspěchům. Snad si moje slova vezme k srdci a začne tahat už od začátku.

mamba54 (1340) napsal 30.09.2013 v 09:14-2+3

Amatriainovo nejlepší umístění v závodech GP bylo 11.místo. V SBK byl jednou třetí. Toť vše.

dante.peklo (951) napsal 30.09.2013 v 08:15

DutchTT: Dal jsem sem jen to co psal o něm Mamba v jiné diskuzi, ale to, že kontroverzní manažer je, tak na tom se snad shodnem, ne? Pokud si pamatuju, tak u každého jezdce, kterému dělal manažera byly vždy nějaké "zákulisní" problémy, tak nevím..?

DutchTT (846) napsal 30.09.2013 v 06:56+2

to dante.peklo s tou průměrností to jako bereš , že když španěl není mistr světa v MotoGP (500ccm) tak je průměrnej? Amatrian nebyl v žádném případě průměrný jezdec, aspoň v těch závodech co jsem ho viděl na živo.

dante.peklo (951) napsal 30.09.2013 v 05:59-3+1

Nevím, ale jak píše Mamba na jiné diskuzi:
Manažer Amatriain - Kdysi hodně průměrný jezdec, později velice "kontroverzní" manažer..!
Takže si raději počkám, co zajímavého ve finále nejen na Kubově stole "přistane", ale jak to hlavně dopadne..!

enzo_r (29) napsal 30.09.2013 v 02:06+5

Jste nějak mimo chlapci a pláčete nad cizím hrobem.Technicky předepsané je jen vrtání, max. otáčky a elektronika.A jak dobře víte tak je na takovém motoru ještě spousty věcí které se dají vypiplat.Tak by se nad tím měli ti nerovní zamyslet. A Kuba nad tím, že se závodí od té chvíle co zhasnou světla a ne od zjištění, že je první desítka v nedohlednu.
Jinak jsem si všiml, že při tom pádu z toho Kubovi odlétl řetěz,mohl to
být až následek pádu, ale také možná vyžší nájezdovka jestli to křuplo na brzdách.
Už se těším na jaře na Karla, to bude u Akiho doufám jiná káva

AKRO (-498) napsal 29.09.2013 v 22:48+7

No, to je paráda, já myslel, že to mají být vyrovnané SPZ-motory, které točí do 14 000 ot/min, čili stejně výkonné! Že nejsou, je vidět na rovinách, Španělům to jede aspoň o 10-15 km rychleji, TaKŽE ZASE JSOU SI VŠICHNI ROVNÍ A NĚKTEŘÍ ROVNĚJŠÍ!!!

Pepavšechnoznal (34) napsal 29.09.2013 v 21:26-2+1

Je opravdu jisté ,že po přestupu budou výsledky lepší podobné příspěvky jsem tady četl již v minulosti a výsledky se nedostavily.

Fantom40 (320) napsal 29.09.2013 v 21:18+3

Biker_xx - Ok tohle jsem už četl. Jsem zvědav co mu nabídnou za tým. Ale výsledky v minulosti měli - to je fakt!

Biker_xx (2319) napsal 29.09.2013 v 21:12+4

Fantom: Při závodním víkendu v Misanu Adriaticu došlo k velmi zajímavé dohodě. Jakuba bude od nynějška zastupovat bývalý manažer Jorge Lorenza, někdejší majitel týmů Fortuna Honda, Fortuna Aprilia, Lotus Aprilia, Belson Derbi nebo Teamu Campetella, pan Daniel Amatriain.

Muž, který se svými týmy a jezdci získal mnoho vítězství a několik světových titulů, se do paddocku MotoGP vrací po několikaroční pauze. Svůj comeback odstartoval s Isaacem Viňalesem, kterému služby tohoto renomovaného manažera zajistil Viňalesův mentor Manuel Durán. Poslední jmenovaný již během roku 2012 projevil zájem o spolupráci také s Jakubem Kornfeilem. Po několika jednáních se to také podařilo a výsledkem je tedy osa Kornfeil, Durán, Amatriain. I přes velmi krátkou dobu, co spolu tihle tři spolupracují, přistálo na Kornfeilově stole několik zajímavých nabídek. Jednání o nich neustále probíhají a k rozuzlení tajenky zůstání či přestupu v případě Jakuba Kornfeila se rozhodne v nejbližších dnech.

vakuz (932) napsal 29.09.2013 v 20:59+3

Fantom40: Dobře chlape,vidím to velmi podobně!

Fantom40 (320) napsal 29.09.2013 v 20:53+4

Kdo je Jakubovým manažerem? Takový člověk by měl jezdit s Kubou na každý závod a hlídat jestli tým pracuje na 110% pro mého klienta. Jestli si musí Kubík hlídat práci týmu a mechaniků sám a HL. sponzor jen platí a logo je na motorce i zcela marného IWEMY, tak to je pro RW recing jen klidná voda a prachy v kapse. !!! A NEBO ZMĚNIT MANAŽERA !!! OK VÍM ŽE PRO PŘÍŠTÍ SEZONU PRO KUBU BUDOU PRACOVAT ŠPANĚLÉ. Myslím že to je poslední sezona kdy může něco dokázat. Pak bude šlus.
Přeji do zbylých 3 závodů hodně štěstí a lepší motor než ti tři ŠPANĚLÉ.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist