K víkendu v Brands Hatch odpovídal na otázky čtenářů Jakub Smrž

Šestý podnik motocyklového šampionátu MCE Insurance British Superbike Championship přivítal o uplynulém víkendu okruh Brands Hatch. Na vše co vás zajímá jste se mohli ptát v průběhu závodního víkendu a na tyto otázky nyní odpovídal Kuba Smrž.

K víkendu v Brands Hatch odpovídal na otázky čtenářů Jakub Smrž

 

On-line rozhovor: Kuba Smrž, Matěj Smrž

Dotazy je možné vkládat do 22.07.2017 23:00
Kuba Smrž, Matěj Smrž bude odpovídat mezi 22.07.2017 16:00 a 02.08.2017 15:00

Dotazy můžou přidávat jen registrovaní a přihlášení uživatelé.

Otázky a odpovědi

SoulTrain21
Dotaz od SoulTrain21 položen 21.07.2017 v 10:29

Tak předně přeju Matejovi,ať se dá brzo dohromady;) a moje otázka na oba..

Giuliano po prvním víkend u v BSB prohlásil, že byl překvapený, jak tvrdě se v BSB předjíždí,taky to tak vidíte? Protože zrovna u něj mě tyhle slova překvapila.

A na Kubu1)nelákalo by tě zkusit si zajet ještě nějaké závody EWC? Popř. měl jsi nějaké slušné nabídky? Osobně bych tě tam tipoval hodně nahoře.

2)Koho letos tipujes na titul v BSB?

Dik a mějte se.

Odpověď od Kuba Smrž z 27.07.2017 v 09:27

Ahoj a díky! Opět odpovím i za Matěje... Nedivím se, že byl překvapený, protože je to opravdu tak a v BSB si nikdo moc nebre servítky. NAvíc tomu pomáhá charakter okruhů, kde se velice těžko předjízdí. Další věc je ta, že je jedno, jestli jedes 5, 10. nebo 15., skoro pokaždé jsi ve skupině, kde ti nikdo nedaruje ani metr :-) Já už mám pár závodů EWC za sebou a samozřejmě nevylučuju, že bych někdy opět jel. Dalo by se říct, že to je i plán do budoucna. Pokud to bude možné, v příštím roce bych se i klidně nějaký závod svezl. Upřímně by mě ale spíš lákalo, než slušná nabídka, aby se dal dohromady ryze český tým, který by byl schopný jet na špici. A myslím, že jezdci by na to rozhodně byli.
V BSB se může stát cokoliv, ale myslím si, že se bude rozhodovat mezi Byrnem a Haslamem. Taky bych ale nepodceňoval Mosseyho a Brookese.

dracan
Dotaz od dracan položen 21.07.2017 v 10:48

Zdar chlapi. Držím palce,to je jasný;)
Dotaz na oba stejny- mate nejakou kariérní touhu se dostat do jineho tymu? Dík a přeji výsledek nad vaše očekávání.

Odpověď od Kuba Smrž z 27.07.2017 v 09:21

Zdar a díky! Samozřejmě touha každého jezdce je dostat se do továrního týmu, což ale není snadné ... Na druhou stranu já jsem letos maximálně spokojen. Jsme malý tým se skromným rozpočtem, ale o to víc je veškeré zlepšení či posun cennější. A rozhodně máme ještě o dost větší potenciál.

Kandelábr
Dotaz od Kandelábr položen 21.07.2017 v 17:41

Tak hlavně zdraví Matějovi a závodnické štěstí pro oba!
A teď dotaz: Jak se Kuba srovnává s tim, že ted v BSB jezdí BMW, minulý týden jel Yamahu v SBK, prostě jsou si ty motorky hodně blízko, nebo musí pokaždé dělat všechno jinak? Dík

Odpověď od Kuba Smrž z 27.07.2017 v 09:12

Ahoj, samozřejmě je to rozdíl a člověk se musí hodně rychle přehodit na jiný styl jízdy. Yamaha i BMW jsou jiné, nejen podvozkově, ale i průběhěm motoru a elektronikou, takže je hodně věcí jinak. Ale já jsem zrovna takový, že se celkem snadno adaptuju...

ab
Dotaz od ab položen 22.07.2017 v 11:09

Zdravím své oblíbené jezdce.Měl bych první dotaz na Kubu-a to jestli je nějaká šance,že se Brno zařadí do kalendáře BSB,mam pocit že se o tom mluvilo,a jestli o to promotér závodů vůbec stojí vytáhnout to na jiné okruhy stejně jako je Assen.A potom dotazy pro oba-co z jejich pohledu chybí WSBK,pro to aby byli atraktivnější a zajímavější....a jak dlouho by chtěli oba ještě na profesionální úrovni závodit,jestli mají nějaký věkový strop kdy by už nechtěli z jakéhokoliv důvodu.Osobně si přeju aby to pár let ještě bylo...Díky.

Odpověď od Kuba Smrž z 27.07.2017 v 09:19

Taky zdravím a odpovím i za Matěje. BSB se chce výhledově rozšířit po celé Evropě, ale samozřejmě je to i věc financí a ekonomiky, protože přesuny týmů je jedna z nejnákladnějších položek. Pokud dobře vím, proběhla i různá jednání s Mostem (který by podlě mě byl pro BSB perfektní okruh). Ale kdy nastane to, že bude BSB nejen v Assenu, to je otázka. Assen je jednoduchý v tom, že je to z UK kousek trajektem, který navíc mají týmy zadarmo. Po zkušenosti z Laguny si myslím, že zásadní krok pro atraktivitu WSBK by byla jednotná elektronika. Jsou to propastné rozdíly a elektronka, kterou mají tovární týmy je prakticky srovnatelná s technologií v MotoGP. Jenže soukromé týmy to nejsou schopné udržet při životě. Celý systém je strašně složitý! S Guandalinim jsme měli snahu v pátek rozchodit Magneti Marelli, ale bez úspěchu.
Samozřejmě co nejdéle a já bych se asi neřídil věkem, ale tím, jak to dlouho to půjde a jak říkám, dokaď mě za to někdo bude platit :-)

GSXJarda
Dotaz od GSXJarda položen 22.07.2017 v 12:16

Ahoj kluci
1) Proč nejel Coventry FP1?
2) Jelo by se Kubovi na PR BMW v Laguně líp než na Yamaze od Guandaliniho? Nebo dá se to vůbec srovnat?

Oběma vám přeju Good Luck do zbytku sezony!

Odpověď od Kuba Smrž z 27.07.2017 v 09:10

Ahoj Jardo, Coventry měl nějaký problém s motorkou, ale popravdě nevím, jaký, zrovna jsem tam nebyl :-) Asi se to dá těžko srovnávat, ale myslím si, že na BMW bych tam jel určitě rychleji a jelo by se mi líp. Nejen co se jízdních vlastností týče, ale i výkonu. Díky moc!

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 5x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist