Slovák Repák zajel v Oscherslebenu dvakrát na stupně vítězů

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
JA-NE (781) napsal 28.08.2019 v 11:20

Boze tolko zbytocnych žvastov som uz dlho necital.. hybaj plakat nekam inam

KARING (245) napsal 24.07.2019 v 22:40

Podvádí se všude a podplácejí se funkcionáři, tak proč ne v motorismu???

alfi166silver (55) napsal 24.07.2019 v 19:12

Ta zmiňovaná cena za podvozek mi přijde trochu mimo... Dá se to odhadnout podle fotek, pokud má na motorce vzadu TTX36GP (cca 2500,-€ dle verze), tak je "mimo pravidla", je povolený tlumič kolem 800,-€. To je vidět na první pohled.
Kartrige do toho "černýho humusu" vepředu nemůže stát 80K v českých, tak max 30K...

Ale "legálně" se podvádí všude, stačila mi letošní návštěva ETC ve Španělsku, kecy o motorkách z krabice a láci, se kterými se tento šampionát zaváděl, zůstaly kecama... Jo a techničtí komisaři rozebírali motorku nějakého "hosta na wild card", který ji měl asi opravdu z krabice, zato "pil" si vůbec nevšímali. Zřejmě se ten 180kg těžký komisař nechtěl moc unavit v tom vedru, co panovalo...

foxtrot (79) napsal 24.07.2019 v 15:44

jendo, motorsport není levný, ale nikdo nemůže za tvoji nizkou výplatu,měl jsi se líp učit.Pokud nemáš dvěsta na novou Ninju 400, tak okolo jednoho sta koupíš roční R3 se vším potřebným. Pak ještě dokup jedny šikovné ruce co to budou řídit

Cendajenda (295) napsal 24.07.2019 v 13:18+1

Konecne se chytil nekdo ze jmenovanejch. A hned urazet. Je mi te lito, kdyz takhle pises a neznas mapu.
To ze na to tri lidi maji je hezke, mozna pro tebe. Co ostatni rodice, kteri to delaji pro sve deti se stejnou vervou a radosti, s duverou a snahou.
Primarne je cela diskuze o prilis velkejch penezich ve tride pro mlade kluky. A o lidech kteri tuhle novou tridu ku.vi, i kdyz by na to uz z principu meli dohlizet!
Stejne jsem rad ze se nekdo capnul.

foxtrot (79) napsal 24.07.2019 v 12:56-2

cendajenda, mě by zajímalo jestli za tvými příspevky je nenávist, peníze nebo jen hloupost. Všechno sedá na internetu dohledat. Ceny dílů pro SSP300 jsou limitované, přední kartridž ca 18.000,-, cena zadního tlumiče to stejné, Power commander nebo Bazzaz nebo Rapid bike jen ty nejlevnější provedení jsou povolené. K tomu potřebuješ ještě výfuk,kapoty, kotouče a můžeš jet velmi dobře Alpe Adrii. A jsi na 200.000,-.Pokud Repákova motorka stála půl mega, tak tam je někde dvěstětísíc v něčí kapse. To co píšeš jinde o vačkách , pístech ap. tak je to další snůška nesmyslů. Chyť se za rypák a vy ostatní mu přestaňte tyto žvásty věřit.

aprilia256 (6) napsal 24.07.2019 v 12:29

Cendajenda : aha tak to trochu upřesním jsem ty díly poptával na svoji kawu ninja 400 letos u Ohlins pro ČR za tu cenu máš cartridge a zadní tlumič bez tlumiče řízení.

Cendajenda (295) napsal 24.07.2019 v 10:29

aprilia26: za to nekoupis ani zadni tlumic . Cartrige jsou jeste mnohem drazsi. Jenom tlumic rizeni stoji pres 10 tis. Promin bavime sa o top zavodnim materialu, ne dilech na chopera nebo enduro.

aprilia256 (6) napsal 24.07.2019 v 09:54

Cendajenda : jsem podvozek na Kawu poptával za 35cca Ohlins to 120 je co zač?

waterfall (78) napsal 24.07.2019 v 09:50

Ok. Nemyslel jsem ale novou motorku..., 1 rok jeta je ok. A asi nevis, ze lhabich toho hodne napovida. Podvozek Ohlins je drahej a taky jsou ceny a ceny...

Cendajenda (295) napsal 24.07.2019 v 09:19

Jen te poopravim. Cena novy kawy ja 130 tis. bez dph a cenou pul melounu pro Halbicha se chlubil tata jeho jezdce. Jenom podvozek Ohlins je kolem 120tis.

waterfall (78) napsal 24.07.2019 v 08:14+1

V principu souhlasim, jen si dovolim trochu dovysvetlit, aby se nesirily nepravdy... Pravidla naseho mistraku nedela ACR, ale Alpe Adria a promoter je Lutec. Tzn. Autoklub do toho nijak nezasahuje a neovlivnuje to. Pravidla ve svete jsou jaka jsou a Czech Talent Team se samozrejme snazi a musi motorky udelat na hrane, jinak nemaji sanci. Cena motorky je znama nekde okolo 100tis. bez DPH, upravy na motorce jsou 100-150tis. max. Neni to tak prepalene jak tady nekdo napsal.

Cendajenda (295) napsal 24.07.2019 v 05:39+1

Stejny motorky, stejny motory a prisna kontrola. To je cesta pro nas mistrak jak najit talenty a ty nejlepsi pak podporit, kdyz chteji jit ven. Tomu bych rozumnel a jiste vsichni tatove co to museji platit. U naz ale utopie. Cesta acr je jina. Mas prachy tak ti udelame motorku. Mas vic penez pod knam do talent teamu. Halbich to umi udelat, tak se samo sebou prida. Jejich jezdci jsou vepredu , tak maj reklamu jak Brno. Chces bejt vepredu hrozne zaplat. Nemas na to, kup si svou motorku a jezdi si jak chces, protoze jenom nasi vyhravaj. A to ze Halbich odmitl kontrolu je gol do vlastni branky jak prase, to je ubohe.

LAJWEC (380) napsal 24.07.2019 v 00:12

Cendo,jo teď jsem si ještě vzpomněl měl se u nás ještě jezdit Hyosung 650GT Cup,ale myslím že se toho moc nejelo.Taky to měly být košer závody.Tak vidíš u Nás to není možný.

KARING (245) napsal 23.07.2019 v 23:51

Waterfall - Co se stalo, vždyť ty začínáš psát normálně! Dal bych ti souhlas, ale už dnes mám vyčerpáno!

KARING (245) napsal 23.07.2019 v 23:47

Ono je to stejné jako v hokeji, tam taky mládežnické repre nehrají nejlepší hráči, ale jen ti kteří mají prachaté rodiče a u motorek to platí ještě víc!

KARING (245) napsal 23.07.2019 v 23:44

Jo Samueli, podvody, kam se podíváš!

Samuel007 (376) napsal 23.07.2019 v 23:37

Cendo, souhlas až na to že RBRC taky začíná smrdět...

LAJWEC (380) napsal 23.07.2019 v 23:30

Cendo,u nás NEMOŽNÉ! To o čem tady píšeš jsem zažil v 90tých letech když jsme se motali v Německu po závodech.Tenkrát se jel Ducati Cup na supersport750 už si nepamatuju kolik jich bylo,ale byl to celej rošt.Taloši je dovezli ve dvouch kamionech udělali ohradu z plotovejch zábran a vyštosovali tam do řady všechny motorky k tomu servisní stany.Kolem toho všeho byli jen Taloši a všichni v červených overalech,teda mechoši co byli z Cupservisu ti měli firemní hadry Ducati.Motorky se tahaly z"klobouku" a po treningu hned do ohrady a na závody zase vyfasovat a po zas zpátky.Dovnitř se dostali jen jezdci.Jo to byly fér závody a hned bylo vidět jak na tom kdo je.
Jěště se v rámci Německého mistrovství jezdil pohár Suzuki GSX750R pod patronem Suzuki Německo a hvězda těchto závodů byla Katja Poengsen a byli to taky supr závody!
U nás to takhle chtěl pan Medveď s Mito Cupem a vydrželo to chvilu.

KARING (245) napsal 23.07.2019 v 23:29+2

Takže žádný velký talent, ale neférová motorka!! Takzvaná levná třída pro začínající jezdce je samý podvod!

waterfall (78) napsal 23.07.2019 v 21:17-1+2

Je to tak, musi se to omezit a hlavne dodrzovat nastavene pravidla. Po dojeti zavodu odmitl Halbich podstoupit kontrolu motorky, takze asi levarna... je to spatne! Cendo, souhlasim!

Cendajenda (295) napsal 23.07.2019 v 16:59+2

LAJWEC: presne jak rikas. Je to fakt hruza. Jak pred tim utect. Vysvetli nejakymu mladymu, ze tata nema pul melounu, takze jezdcum vepredu proste stacit nebude, muze se i rozkrajet. Ale hned videt kdo tuhle tridu takle nici hned v zacatcich. Sypat do toho takovej ranec . To uz by bylo lepsi 20 stejnejch motorek, ktere dela jeden mechanik, motor nebo motorku si vylosujes a ted se predved. Cenu drzet na minimu. V tomhle dava smysl redbullrookies cup. Je mi lito mladejch rychlejch jezdcu bez penez.

LAJWEC (380) napsal 23.07.2019 v 16:32+3

Cendo,bohužel to je u nás už folklór a začalo to katalogama levná třída pro budoucí závodníky,no a jak to dopadlo! A co Aprilia Cup klasika česká vychcanost velký karbece,Políni kity a to dokonce 160ccm!!! a dojeli kluci z Rakouska a nestačili se divit. Mito Cup to bylo skoro to samý. A dnes podívej se na ty vetoše sporty některý Fourky tam jsou origo akorát kartery! To prostě vidíš jak to letí,některý závoďáci tak nejely ani v době kdy jely MS,ME a byly to nový stroje.
Bohužel u nás to tak je všechno nějak Vochcat.

Cendajenda (295) napsal 23.07.2019 v 15:35+3

Dalsi rychlej cobolko. Zrejme je jim ten slovakiaring ke prospechu, kdyz se zrychluji. Zarazi me jina vec a jsem zni hrozne sklamanej.
Minulej rok sem si chtel koupit kawu 400 ze si v tehle tride zazavodim. Na 600 si uz netroufam a podle prvnich vyjadreni to mela byt levna trida. Pak sem si nastip obratel, tak to neslo. Ted sem uz ok, ale motorku si urcite nekoupim! Vsichni do to rvou prachy a ten kdo da vic je ve predu. Motorka tohohle kluka je od halbicha na upravach za pul melounu!!! Chce se mi brecet a je mi lito ostatnich jezdcu, kdo chce zavodit a nema takovou kladu jako nekteri zbohatlici. Taky by me zajimalo, co by Halbich delal, kdyby mu ji proverili na technicke kontrole, stejne jako loni u Sasi, nebo predloni u Kacabu. Uz by to nebil takovej usmev. Za mne to neni dobra cesta, kterou se tahle trida ubira, jiz na tehle urovni. Tohle by preci mel nekdo regulovat, aby byla schudna cesta pro zacinajuci jezdce ale i kvalitni jezdce z nizsich trid. Sikovni kluci z minigp budou muset sehnat hned od zacatku tezky love, nebo budou vozit lucernu.
Za mne pro smer tehle tridy palec dolu.

LAJWEC (380) napsal 23.07.2019 v 15:19

To je Talent! 12tiletý kluk a už jezdí hlavou a ještě pojezdí mazáky. Dobře Maxime,jsi BOREC ať se Ti dál takhle daří.Přeju Ti další závody na bednu.

rosho (545) napsal 23.07.2019 v 15:13

Pekné výsledky,len tak ďalej.

JA-NE (781) napsal 23.07.2019 v 14:17

WOW

dejf. (1341) napsal 23.07.2019 v 13:44




TOPlist