North West 200: Bombový alarm a olej na trati

Tradiční závod "North West 200" byl letos poznamenán v hlavním závodě superbiků především nejdříve odloženým startem kvůli bombovému alarmu v paddocku a potom ještě olejem smíšeným s vodou - na trati - což je pro jezdce ta nejvíce nepřijatelná varianta.

Úvodní závod supersportů letošního ročníku "North West 200" byl sice zkrácen na 5, místo 6 kol, ale proběhl ještě docela normálně. Důvodem zkrácení byl předchozí déšť, a jezdci tak mohli absolvovat ještě dvě kola, aby se seznámili s aktuální situací na trati.

Relentless International North West 200 - SSP, závod

01- Alastair Seeley – Relentless Suzuki by TAS – Suzuki GSX-R 600 – 5 kol za 24’50.702
02- Cameron Donald – Wilson Craig Racing – Honda CBR 600RR – + 0.844
03- Bruce Anstey – Padgett’s Motorcycles – Honda CBR 600RR – + 14.081
04- Michael Dunlop – Street Sweep Racing – Yamaha YZF R6 – + 23.104
05- Gary Johnson – East Coast Racing – Honda CBR 600RR – + 25.227
06- William Dunlop – Wilson Craig Racing – Honda CBR 600RR – + 28.845
07- Ryan Farquhar – KMR Kawasaki – Kawasaki ZX-6R – + 42.558
08- Guy Martin – Relentless Suzuki by TAS – Suzuki GSX-R 600 – + 58.777
09- Lee Johnston – East Coast Racing – Honda CBR 600RR – + 58.891
10- Conor Cummins – McAdoo Kawasaki Racing – Kawasaki ZX-6R – + 59.185
11- Luis Carreira – CD Racing – Yamaha YZF R6 – + 1’12.729
12- Robert Wilson – Stoddart Racing – Kawasaki ZX-6R – + 1’18.601
13- William Davison – Hill Contracts – Honda CBR 600RR – + 1’26.091
14- John Burrows – Cookstown BE Racing – Yamaha YZF R6 – + 1’28.269
15- Leo Aldersley – Richard Robinson NM Tuning – Honda CBR 600RR – + 1’28.978
16- Si Fulton – Si Fulton Racing – Yamaha YZF R6 – + 1’33.566
17- Krik Jamison – Marie Curie Cancer Care – Yamaha YZF R6 – + 1’37.527
18- Stefano Bonetto – Speed Motor – Honda CBR 600RR – + 1’40.573
19- Dererk McLaughlin – Derek McLaughlin Racing – Honda CBR 600RR – + 1’50.558
20- Paul Shoesmith – Ice Valley Racing – Yamaha YZF R6 – + 1’55.881
Jako druhý měl být na programu závod superbiků a ten měl hodně zajímavou a především hodně rozhodující předehru. Byl totiž vyhlášen bombový alarm v paddocku a celý prostor musel být vyklizen. Alarm se naštěstí ukázal jako planý a tak s velkým zpožděním byl potom závod superbiků konečně odstartován, ale brzy přerušen kvůli "míchanici" oleje a vody na trati, tedy podmínkám absolutně odporujícím závodění na motocyklech. Celá tato nová situace vznikla z motocyklu Kawasaki Ryana Farquhara. 

"Z ohledu na všeobecnou bezpečnost byl letošní závod pro následující kubatury definitivně anulován a jeho pokračování bude až v roce 2012" oznámil technický ředitel Mervyn Whyte. 
 
Tato situace na okruhu “Triangle Circuit” mezi obcemi Portrush, Portstewart a Coleraine není ničím novým, poprvé jsme ji zažili před dvěma roky - 2009.

Informace o redaktorovi

Jiří Mikšík - (Odebírat články autora)
Press - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (1x):



TOPlist