Macau GP: Smrtelná havárie v superbikové kvalifikaci

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
VerkaH. (31) napsal 17.11.2012 v 06:59+3

Gill: Přesně Odkud jen tu větu znám "Jezdím pro radost, až z toho radost mít přestanu - končím ..."
To video mě rozsekalo - vždycky pod tím vidím tu známou tvář ...

Gill (288) napsal 16.11.2012 v 20:58+3

Rado: Upřímně. Někoho baví závodit. Nic víc, nic míň. Když jsem dělal sport, tak proto, že mě to bavilo, ne proto, že by byla možnost být veřejně známej. Takže jestli to je o A a B nevím. Ale vidím, že máš naprosto odlišný pohled na vše než já.

laďa-prášil (73) napsal 16.11.2012 v 20:28+1

Rejmondo: s tím: neberte zveřejňování takových nehod (ať už videa, či fotek) jako nějakou zálibu v morbiditě. ta dokumentace má obrovskou vypovídající hodnotu - samozřejmě souhlasím, ani jezdec sám někdy není, co se stalo

Rado_ (555) napsal 16.11.2012 v 20:22+2

Gill > když někdo závodí a defacto jde do toho se stát veřejně známou osobností, tak to platí v té veselé/pozitivní, i smutné/negativní stránce... tohle přesně je o tom, že "když se řekne A, musí se říct i B"... Takto to prostě chodí, upřímně..

Gill (288) napsal 16.11.2012 v 17:18

Ono už jenom...zemřel týpek v autě je už samo o sobě blbý, někdo ho může znát osobně. Mě by třeba vadilo, kdybych někde četl o kamarádovi a rodině " jeden týpek", ale třeba jsem jen choulostivej, když zemře někdo koho znám a těch kluků bylo bohužel z motorsportu už spousta.

Gill (288) napsal 16.11.2012 v 17:04

Ani ze záběrů videa nikdo neví, co se skutečně stalo. Je to pouze zvědavost, která se tím ukojí.S tím vyhledavačem jsem to možná špatně napsal jinak myslel, ale to psaným slovem asi nevysvětlím. Prostě je to pro senzacechtivé. Normální fanda to zhlédne, když se to nabízí, to je jasné. Když to tam nebude, svět se pro něj nezhroutí (narozdíl od těch pozůstalých). Mě jde hlavně o ty obrázky obličeje jezdce a detaily. Jak jsem psal, v živém vysílání to prostě je, ale ve zpravodajství by tohle nikdy být nemělo.

rejmondo (87) napsal 16.11.2012 v 16:52+1

Gill: "Jak se nehody staly víme od těch, co ty nehody šetří" - tak tuhle zkušenost nemám. komise nemají povinnost informovat veřejnost. a pořadatel může info poupravit tak, aby se vyhnul odpovědnosti.
zbytku příspěvku moc nerozumím, pokud vím, že při nehodě zahynul někdo příbuzný a nechci to vidět, tak to nezadávám do vyhledavače.

Gill (288) napsal 16.11.2012 v 16:21

rejmondo: U TT to jde a jinde ne? Jak se nehody staly víme od těch, co ty nehody šetří. Jasně pokud ty záběry jsou, lidi to zajímá, když nejsou tak je to zajímá taky. Jak jsem psal už dříve...jde o to, že mrtvého není třeba vidět, že pro ty pozůstalé je to nechutné, když všichni vidí a vyhledávají utrpení jezdce či třeba v rally, když jezdec chtě nechtě narazí při hledání na svou nehodu, při níž někdo zahynul. Třeba takový Surer je všude na videích, jen si ho zadám do vyhledavače. To musí být dost zdrcující. Ono nejde o nás fanoušky, jestli to chceme vidět, jde o to, že oni tam mají tak svého syna, bratra, tátu a smazat to nemůžou...oni tu volbu nemají.

PityGPX (949) napsal 16.11.2012 v 16:08+2

Mám pocit že loni , když zemřel M. Simoncceli tak TV nova střihla ten náraz, ukázala video ale video stopla když Rossi s Edwardsem narazili do Simoncelliho právě aby to nebylo vidět jak moc to bylo drastické.
Ale zase musíme pochpoit, že jsou lidi, kteří chtějí vidět jak se ta nehoda stala celá. Souhlas, že jedna věc je vše nafotit, druhá věc je, jestli se na to dotyčný chce podívat či nemusí, jeho volba. Na TV Nově vždycky varují předem, že video není určeno pro slabší povahy.

Jinak ten naraz toho auta opravdu vypadal jak napsal Rado "nevinně" z pohledu laika. Takových karambolů ve F1 v Monacu jsou za víkend desítky.

rejmondo (87) napsal 16.11.2012 v 15:38+1

to Presly: je to věc fotografa, ale na druhou stranu, pokud je zveřejní, mám možnost výběru, jestli je chci vidět, nebo ne

rejmondo (87) napsal 16.11.2012 v 15:34+1

to laďa,Gill: neberte zveřejňování takových nehod (ať už videa, či fotek) jako nějakou zálibu v morbiditě. ta dokumentace má obrovskou vypovídající hodnotu (mám na mysli havárii samotnou, ne šibování sanitek, i když...). teď to možná není na místě, ale po pár letech se fanoušci budou ptát: jak se to stalo? a pokud nebude záznam, bude to stejný, jako s piloty F1 Farinou, Clarkem a spoustou dalších. Nemluvě o tom, že každý takový incident se vyšetřuje a zjišťuje se, jak k němu došlo.

PRESLY (341) napsal 16.11.2012 v 15:17

možná to dělaj pro peníze...

PRESLY (341) napsal 16.11.2012 v 14:59

...četl jsem, tuším v časopise SM, náš přední žurnalista Jiří Franek má fotografii smrtélné havárie Jonoše Drápala z Piešťan..., nikdy ji nikomu neukáže, natož zveřejní !
Na druhou stranu, fotografie smrtelné havárie našeho pilota Bočka, při Velké Ceně na starém Brněnském okruhu vyhrála v anketě o nejlepší sportovní snímek roku 1968, ci 9..., nepochopitelné...
Jsem velký fanda tohoto sportu, ale mělo by to mít nějakou úroveň ...

Rado_ (555) napsal 16.11.2012 v 13:57-1+1

na pohled nevinný boční náraz bez znatelné deformace vozu

Dejvid17 (1088) napsal 16.11.2012 v 13:53

//sport.aktualne.centrum.cz/vrazedene-macao-behem-24-hodin-zemrel-dalsi-zavodnik/r~757a61302fde11e2b48b0025900fea04/ a teď na stejný trati, ale v autě :((

Evo (411) napsal 16.11.2012 v 13:43+1

láďa-prášil: OK , je to vec nazoru.

laďa-prášil (73) napsal 16.11.2012 v 12:26+2

Evo: Máš pravdu... psal hluboce se stydím Já jsem to nechtěl napsat rovnou: Michal Dokoupil je pro mě hrdina. Tak už to víš.

Rado_ (555) napsal 16.11.2012 v 12:25+1

Mimochodem před chvílí zemřel jeden týpek v autě - po nárazu do zdi...

RIP - ale všichni vědí, o čem tento závod je a co obnáší, nikdo jim s pistolí u hlavy nestojí aby je donutil startovat. Gladiátoři ve starém Římě věděli regulérně, že jdou na smrt pro pobavení davů, tam byla ta pravděpodobnost mnohem vyšší...

Evo (411) napsal 16.11.2012 v 12:07+1

lada-prasil: " Bezesporu je to proto, že část lidí, obvykle mužů, je bezesporu hrdiny se všemi atributy tohoto slova, včetně toho, že obvykle toto označení jim část lidí upírá, nazývaje je blázny, zatímco jiná další část je oslavuje, často nejvíce až je pozdě..."
Psal...

laďa-prášil (73) napsal 16.11.2012 v 11:22+2

Nedomýšlej věci. Neřekl jsem, že jsou Asiaté hovada. Jsou prostě jiní.

Rado_ (555) napsal 16.11.2012 v 10:34-1+1

laďa... já bych to neřekl tak, že Asiaté jsou nějaká ho*ada, ale naopak... V EU převládá levičácký "pravdoláskysmus" - a dle toho to taky s námi jde tam, kam jde...

laďa-prášil (73) napsal 16.11.2012 v 10:31+2

Nikde jsem nepsal, že je někdo hrdina.
Video po havárce jsem taky viděl, Asie je jiná mentalita. Nikdy jsem neviděl nehodu z TT se smrtelnými následky. Bouračky normálně, ale ty, o kterých mohli jezdci pak mluvit. Mj. jsem četl cestopis, kde člověk psal ¨že v číně jeli v 8.00 z hotelu na výle kolem bouračky, kde byla mrtvá dívka, na tom místě byla i ve 1 při návratu.. Podle průvodkyně "už byla stejně mrtvá" . Číňani nejsou Angličani. Když se zabil Jefferies, McG řekl: Kéž bych to nikdy neviděl.. Přesto jsou lidi, co by to prostě vidět chtěli. Já ne, věřím komentáři.

Rado_ (555) napsal 16.11.2012 v 09:47+1

Gill > bavím se v ryze pragmatické rovině. Možná tyhle záběry mohou někoho pobuřovat, ale rozhodně je hloupost je direktivně zakazovat... A o to mi šlo, represe a regulace nic neřeší

Gill (288) napsal 16.11.2012 v 09:45+2

Rado: Ani jedna smrtelná A vidět film a vidět atmosféru naživo, vůbec nevíš o co běží. Především v tom tvém rozumu, jezdec a divák. Tam jsi naprosto mimo.

Rado_ (555) napsal 16.11.2012 v 09:43+1

Gill > zrovna minulý týden jsem viděl dvouhodinový film o TT a tam těch detailů nehod bylo dost a dost... Název filmu v polštině "Jazda na krawedzi" a byl to dvouhodinový dokument z prostředí TT. Přece nebudeme vysílat jen líbivé zprávy... o tom je objektivita zpravodajství, vysílat to pěkné, i škaredé - principielně...

Gill (288) napsal 16.11.2012 v 09:36

Mimochodem je zajímavé, že z Manu nikde nenarazíte na fotky či videa smrtelných nehod. Nikomu to nechybí a je to tak správné.

Gill (288) napsal 16.11.2012 v 09:34+3

Rado: Vůbec tomu nerozumíš. Zkus navštívit nějaký závod na přírodním okruhu, zajít i do depa a pochopíš o čem to je. A taková videa nezveřejňovat, protože je tam zblízka umírající člověk, který má příbuzné a kamarády. Nehody jsou o.k., ale tohle ne. Když to běží živě a nikdo nic neví, ale potom to šířit, když to nepřežil je moc špatný. Také na jedné fotce je vidět, že maršál ukazuje, aby to dotyčný nefotil. Sám bys asi nechtěl, aby tvého syna či dceru, pokud by se nedejbože něco takového stalo, aby se to šířilo médiema.

Rado_ (555) napsal 16.11.2012 v 09:05-2+2

R.I.P.
...a souhlas s Evo... Odvážní borci to bezesporu jsou, ale hrdinové ne. Rozhodně nemám problém říct, že poslední, co ty piloty na RR okruzích zajímá je to, že se na ně někdo může mrknout. Žene je tam vlastní potřeba adrenalinu, něco si dokázat, možná i sponzoři a peníze, vlastní ego, ale rozhodně ne fanoušci. Prostě vyslovit úctu - ANO, ale glorifikovat - NE! Je každého oswobní rozhodnutí, jak se svým životem naloží a nikdo jiný mu do toho nemůže kafrat, byť by to mělo skončit tak, jak na videu níže. Z toho titulu nevidím důvod, proč taková videa nezveřejňovat... Budeme mluvit nej o líbivých věcech?

Saly89 (54) napsal 16.11.2012 v 08:06+1

Hrozný video Některý věci by se vysílat neměly, už jen z úcty k pozůstalým. Jinak laďa-prášil to vystihl.
Čest jeho památce

adess (1) napsal 16.11.2012 v 07:58

//www.youtube.com/watch?v=gYxTzx-W5no

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist