Indi v sedle 125ccm!

Indi se po sérii závodu konečně vrátil zpět do ČR, aby si dal týden pauzu a o víkendu si trochu užil obrácené role „mechanika a deštníkáře „ na přírodním okruhu ve slovenských Kopčanech.

Indi v sedle 125ccm!
Kopčany se nachází hned za hranicemi kousek od Hodonína. Je to trať ve tvaru obdélníku o délce 2200m. (Původně byla délka 3400 m, ale trať byla letos o úsek okolo kostela zkrácena kvůli nekvalitnímu povrchu, což by se ale mělo do příští sezony vyřešit). Po nájezdu na trať jezdce čekala delší rovinku s velmi mírnou pravotočivou zatáčkou. Následovala levá zatáčka přes „roh“, tedy 90° mezi dvě budovy. Kratší úzká ulička končila opět levotočivou zatáčkou, jejíž výjezd vedl opět na delší rovinku, kde byl i start/cíl. Po cílové rovince přišel na řadu právě zmíněný zkrácený úsek okolo kostela, kde byla levá zatáčka ve formě takového menšího vracáčku a následovala série tří krásných esíček, z nichž se vyjelo na zpět na první rovinku.
Mimo veteránů se zde jely třídy 125 SP a GP a 250 SP a GP, Sajdy a SuperMona a tzv. třída O-Parada, kde se jelo vše možné, tak se na start dostalo jedno GSXR, jedna GPZ900R, a dále nějaké 250, 125 a veteráni.
Na místo jsme dorazili v sobotních pět ráno s motocyklem Cagiva Mito zapůjčeným od Martina Turny alias Matese-9 do třídy 125 SportProduction. Indi měl původně opravdu dělat jen doprovod (mě pozn.autora :-D), ale to by nebyl on, aby nedostal chuť si novou trať a hlavně motorku na které nikdy neseděl, vyzkoušet. Přeci jen dvoutakt se chová naprosto jinak a tak jsme byli zvědaví, jak si povede! Indi by rád jezdil příští rok třídu 125 pravidelně na všech našich i sousedních přírodních tratích, pokud bude mít možnost.
Vzhledem k tomu, že byl okruh obnoven po několika letech, neměli jezdci výhodu znalosti tratě. Indiho jsme přihlásili do třídy O-Paráda a již z prvního tréninku bylo zřejmé, že se mu „dváca“ evidentně zalíbila. Jeho časy byly natolik dobré, že by ve třídě 125 SP určitě bojoval o bednu. Druh trénink bohužel nestihl, protože začalo pršet a než jsme stačili přezout, bylo po něm.
Do závodu jsme nastoupili na mokrých gumách, i když bylo sucho, což se projevilo klouzáním zadního kola, ale naštěstí nic strašného. Indi si vedl velmi dobře a „na vlajku“ dokončil závod na 4tém místě za GSXR, GPZ a 250. Vtipnější ovšem bylo, že i tak nedojel opět bez poháru, protože se svojí jízdou trefil do druhého místa v pravidelnosti. No jo…někdo může dělat doprovod a stejně odchází s věncem na krku. Tomu se říká nespravedlnost.

Indi do MACAU GP v sedle BMW!

Už jsme v předchozích reportech z TT něco lehce naznačili, ale nyní už má naše účast na tomto podniku trochu konkrétnější obrysy.
Indi by se měl letos v listopadu zúčastnit mezinárodního podniku MACAU GP v Číně v sedle německého BMW S 1000RR. Tato nabídka přišla přímo z Německa a podmínkou je, že pokud se Indi zúčastní letošní Macau Grand Prix, musí jet za BMW příští rok i NORTHWEST 200 v Irsku a TOURIST TROPHY na Isle Of Man. Dále mají samozřejmě požadavky na barvu vybavení jezdce apod., ale to jsou v tuto chvíli nepodstatné drobnosti.
Momentálně se řeší možnosti tréninku na BMW S1000 RR a je téměř jisté, že se na něm Indi představí na německém přírodním okruhu ve Frohburgu.
Až budou jasné další podrobnosti, budeme Vás o tom informovat!
Pokud se chcete na chvíli do Macau přenést, nebo vůbec netušíte o co se jedná a zajímá Vás to, mrkněte se na videoreportáž z loňského roku:

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 5x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist