Loket přivítal špičku MXGP, MX2, WMX a finále ME juniorů

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Georgio88 (1229) napsal 26.07.2017 v 09:16

Uznávám, že bannery na trati jsou humpl a že jich je rok od roku víc a míst ke sledování míň a samosebou, že se seňor Luongo snaží vydojit z MX čím dál tím víc prachů na jeho jachty.

Samozřejmě, že o MX není v TV takovej zájem, páč je to i pro Eurosport drahý... Na druhou stranu mi přijde, že AMK Loket drží ceny furt stejně a 1100 Kč za víkend a 200 za depo je tu už několik let. Samozřejmě já jsem sólo jednotka a tak i s ropou ze a do štatlu a ubytováním v hotelu mě to vyjde na 5 000 - 6 500 Kč (záleží jestli příjezd v pátek či sobotu a odjezd v neděli či v pondělí ráno) , kdybych sebou měl tahat nějaký odlitky a samičku, tak mě to žíly trhá, ale takhle zatím ani ne.

Jinak závody to byly super, z českýho pohledu lepší než loni. Tehdy mi to přišlo, že pro krosáky v ČR není naděje na cestu dopředu. Teď tam byly vidět světlejší okamžiky, ikdyž v MX2 nás pořád tlačí bota a nějakou chvíli ještě tlačit bude...

sirr (55) napsal 26.07.2017 v 06:45

Do Lokte už na MXGP nejezdím, protože je vidět jen kousek trati ... a celej výlet na víkend výjde min. cca 5tis kč..
A kde jako v TV sledovat...?
Na Eurosportu 2 dávali pouze 2hou jízdu MXGP ... jinak NIC! , pouze zaplať a sleduj přez net..
Kdyby média nezveřejnila sobotní nešťastnou tragédii, tak nikdo ani neví ... že se v Lokti jede/jelo MXMS

Pospák (0) napsal 25.07.2017 v 22:33

závody byly parádní, byl jsem jen v neděli, takže jsem naštěstí nebyl u sobotní tragédie v 85ccm.
Jezdci i místní organizátoři se snažili na max. Co mě dostalo nebyly ani klobásy za 100,- ani malinká dětská trika MXGP za 20E, ani vstupenka za 800,- + 200,- depo by mě nenaštvala, kdyby v každé zatáčce i na rovinkách nebyly panely s reklamou vysoké tak 1,8m. V každém atraktivním místě proti kameře zabírá výhled několik cedulí tak, aby byly v televizi dobře vidět (takže tipuji na dílo promotéra, z čehož místní organizátoři neuvidí ani korunu), o to víc diváků se tísní tam kde nejsou cedule, nebo stojí na zábradlí.
Za mě hnusný přístup - divák u televize má výhled na reklamu a vy na živo si trhněte... Jinak respekt Pospák