Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Elektročemusi rozhodně nefandím, stejně tak jako zeleným teroristům, ale Petra znám už od dob seriálu ADT a vím, že vždy prosazoval to nejlepší. Ale elektromotky prostě jsou, někdo jim fandí a baví ho, tak proč by si nemohl zazávodit. Všichni dobře víme, že právě zdokonalování závodních strojů se následně přenáší do sériové výroby.
Tak ať se elektrokolečkářům daří!
Ukamenujte mě, ale enduro je u nás úspěšně mrtvé už asi desetiletí a Vámi zmiňované "elektro-sračky" řeší dva problémy, které Enduro závodům brání a to jsou splodiny a hluk. Samozřejmě prašnost a zásah do terénu zůstává, ale co ucho ekok-č...a neslyší, to ho tolik nebolí.
Mají elektro-motorky masovou budoucnost? Těžko říct s baterkama asi ne.
Je to možnost, jak teď zachránit enduro a motokros? Na hobby úrovni určitě. Žádný blbý kecy závistivých sousedů a podobných falusů.
Nesmíte se dívat na Kubero a podobný hračky pro děti, ale trochu KTM a hlavně ALTA Motors začínají dávat smysl a cenově i váhově se to hýbe správným směrem. Pokud Vám chybí zvuk, tak si k rámu přidělejte bluetoothový repráky a určitě bude nějaká appka pro hillbillíky, kde se bude dát uměle vyvuzovat zvuk. Je libo zvuk V12 z Ferrari nebo B6 z Porsche?
Smutný, když to má problém jet 40 minut. Co kdybych chtěl závodit celý den. Ale nejvíc supr bude, že až mne bude honit policie nebo ekolog na elektroenduru, tak stačí vydržet jet hodinu a je od nich klid na půl dne 8)
Pořád sem moulové tlačí ty elektro-sračky! Na enduro je to k ničemu a ta tzv. ekologie s výrobou elektřiny je nesmysl!, od idiotů z EU a břitroulých tzv. ekologů!
Tahle nucená elektro moto revoluce je v celosvětovém měřítku ekologická katastrofa větší než Fukušima. Spalovací motory mají větší elektivitu a jsou ekologičtější ve srovnání s výrobou elektrické energie, její distribuce a skladování. Nemluvě o likvidaci - recyklaci baterií a všeho kolem.
Elektročemusi rozhodně nefandím, stejně tak jako zeleným teroristům, ale Petra znám už od dob seriálu ADT a vím, že vždy prosazoval to nejlepší. Ale elektromotky prostě jsou, někdo jim fandí a baví ho, tak proč by si nemohl zazávodit. Všichni dobře víme, že právě zdokonalování závodních strojů se následně přenáší do sériové výroby.
Tak ať se elektrokolečkářům daří!
Ukamenujte mě, ale enduro je u nás úspěšně mrtvé už asi desetiletí a Vámi zmiňované "elektro-sračky" řeší dva problémy, které Enduro závodům brání a to jsou splodiny a hluk. Samozřejmě prašnost a zásah do terénu zůstává, ale co ucho ekok-č...a neslyší, to ho tolik nebolí.
Mají elektro-motorky masovou budoucnost? Těžko říct s baterkama asi ne.
Je to možnost, jak teď zachránit enduro a motokros? Na hobby úrovni určitě. Žádný blbý kecy závistivých sousedů a podobných falusů.
Nesmíte se dívat na Kubero a podobný hračky pro děti, ale trochu KTM a hlavně ALTA Motors začínají dávat smysl a cenově i váhově se to hýbe správným směrem. Pokud Vám chybí zvuk, tak si k rámu přidělejte bluetoothový repráky a určitě bude nějaká appka pro hillbillíky, kde se bude dát uměle vyvuzovat zvuk. Je libo zvuk V12 z Ferrari nebo B6 z Porsche?
KARING: A neříká se ekologů ale ekolobů.
Smutný, když to má problém jet 40 minut. Co kdybych chtěl závodit celý den. Ale nejvíc supr bude, že až mne bude honit policie nebo ekolog na elektroenduru, tak stačí vydržet jet hodinu a je od nich klid na půl dne 8)
Pořád sem moulové tlačí ty elektro-sračky! Na enduro je to k ničemu a ta tzv. ekologie s výrobou elektřiny je nesmysl!, od idiotů z EU a břitroulých tzv. ekologů!
Tahle nucená elektro moto revoluce je v celosvětovém měřítku ekologická katastrofa větší než Fukušima. Spalovací motory mají větší elektivitu a jsou ekologičtější ve srovnání s výrobou elektrické energie, její distribuce a skladování. Nemluvě o likvidaci - recyklaci baterií a všeho kolem.