VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
ludanek (66) napsal 30.04.2013 v 12:20-1+3

Pro Ducati je životně důležité mít konkurece schopný superbike (na rozdíl třeba od Hondy) takže Biaggi by byl tou správnou volbou! Lepší jezdec ted k mání není a hned tak nebude! Navic za Biaggim stojí hromada zkušeností a určitě i peněz! Checu mám rád, ale je otázka do jaké míry za jeho titulem stojí fenomenální 1098R v době, kdy Ducati hráli pravidla do karet. A jestli je ted neůspěch Panigale "jenom" v jejím nevymazlení, pak je k přivedení Biaggiho ještě větší důvod!

motorbreath (491) napsal 30.04.2013 v 12:19-3+3

mně by k němu nejlíp sedělo, kdyby už teď definitvně skončil... někteří prostě neví, kdy přestat...

Superbiker (245) napsal 30.04.2013 v 12:18-1+2

Honza-K: Vloni nebyl ve startovním poli více chybující jezdec než Checa. Letos si ostatně 1 ze 3 kol taky pokazil vlastní chybou (pád a následná absence). Ale samozřejmě že by jinak byl o něco výš.

Nicméně hlavní je otázka, nakolik umí Checa poskytnout technikům feedback pro vývoj motorky. Pokud to neumí, tak by návrat Biaggiho, který kdysi vedl v 500cc/MotoGP vývoj Yamahy a Hondy a nedávno v SBK úspěšný vývoj Aprilie, dával smysl, bez ohledu na to, jestli by v závodě dojel před nebo za Checou.

Superbiker (245) napsal 30.04.2013 v 12:14+1

Nuvolari: Návrat na Aprilii ve WSBK podle mne smrdí nepovedeným comebackem a la Schumi víc než příchod do MotoGP na několik závodů. Důvod? Pokud ve WSBK sedne na Aprilii, všecko ostatní kromě vítězství bude hodnoceno jako neúspěch (co teprve kdyby dojel za Lavertym nebo Guintolim??). MotoGP na Suzuki = pohoda, žádná očekávání, žádný tlak. Všichni budou vědět, že Biaggi tam jde sbírat data, ukázat se v paddocku, bez jakýchkoliv ambicí na výsledek. Totéž platí i o comebacku s Panigale (opět příchod bez ambicí na výsledek, sbírání dat..), ale mně k Maxovu příběhu líp sedí to, aby se ještě jednou ukázal v MotoGP a pak definitivně skončil.

Nuvolari (2329) napsal 30.04.2013 v 12:07+2

Superbiker: možná máš pravdu. Ale nerad bych viděl Maxův návrat stejný, jako Schumacherův. Takže za mě radši SBK. Kdyby dokázal dopiplat Panigale, byl by za hrdinu, ale v jeho letech není čas na experimenty, takže nejlepší volba by byla Aprilia, věřím, že by mu ji dali na stejné úrovni, jako Lavertymu a Guintolimu...

Honza-K (830) napsal 30.04.2013 v 12:06+2

Myslím, že u Ducati nebude problém v jezdcích. Nepředpokládám, že by Checa zapoměl o roku 2011 jezdit. Loni mu přidali váhu na motorku a letos má nedoladěnou novinku... Proto nevěřím tomu, že by Max na stávající Dukně něco zajel...

Honda.boy (331) napsal 30.04.2013 v 12:01-1+2

Letos WSBK a příští rok MGP. Doufám, že Maxe ještě na trati uvidím

Superbiker (245) napsal 30.04.2013 v 11:56+1

Pár divokých karet v MotoGP na Suzuki by pro Biaggiho byla nejlepší volba. Už jen to, že by se na start MotoGP postavil v továrním týmu, by pro něj bylo po jeho hořkém odchodu v roce 2005 obrovským zadostiučiněním. Žádný výsledek se čekat nebude - motorka je ve vývoji - takže riziko, že si pokazí jméno po mistrovském odchodu nehrozí, ať zajede jakkoliv.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist