VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Rado_ (564) napsal 05.11.2012 v 20:20+3

Mimochodem, znám spoustu fandů MSCh kteří se K DNEŠNÍMU DNI za něj stydí...

Rado_ (564) napsal 05.11.2012 v 20:16+2

ano, je to slovíčkaření... píšu "k dnešnímu dni" nikoliv "za celou kariéru"... člověk, který chce pochopit, tak pochopí, že význam mnou psaných slov je daný, a ten co nechce - jako Ty - tak bude vidět jiný vznam, který jsem ale vůbec nenapsal... Vyjádřil jsem se jasně, význam "mezi řádky" tam z mé strany žádný nebyl, jen Ty sis jej vymyslel... aneb když chci mít problém, tak si jej vyrobím, že ano...

mike.46 (604) napsal 05.11.2012 v 20:13

Rado: "...k dnešnímu dni je to NULA, co nikoho nezajímá...". Tak nějak nevím, ale asi to patří k tvému slovíčkaření, na kterém tě samozřejmě nikdo nenachytá...Že nezajímá Tebe, neznamená, že nemá fanouškovskou základnu, kterou by mu pořád ještě mohl Max a spousta dalších závidět...

Rado_ (564) napsal 05.11.2012 v 20:06+2

mike > já jej nenazývám nulou, jen že dnes jako nula svou kariéru končí, což je pravda

mike.46 (604) napsal 05.11.2012 v 20:03-1+6

Srovnávat MSC a Maxe je trochu mimo. MSC byl největší ikona ve svém sportu i mimo něj. Navíc v top lize světa. Max byl sice mezi top jezdci, ale vždy ten druhý. Nazývat někoho jako je MSC nulou může pouze diletant.
Podotýkám: nejsem fanouškem MSC, naopak dříve jsem ho moc nemusel a fandil jeho soupeřům, ale rozhodně ho uznávám.

PityGPX (949) napsal 05.11.2012 v 19:40

hm, to je slabota, ale tak zrovna R.B. je určo za zenitem a jen se tím baví. Btw, kdyžtak se pls připoj do wsbk fanns na fb. Musíš ty, ja tě vzít zpět nemůžu.

Rado_ (564) napsal 05.11.2012 v 19:34+1

další tragéd je Montoya... v Nascaru se potácí ve třetí desítce, Barrichello v Indycar jezdí okolo 15 a tento víkend se nechal slyšet, že na F1 stále má.. nechápu... Ale OK, v Americe jsou doma, baví je to...

PityGPX (949) napsal 05.11.2012 v 19:34

Rado: to je pravda, no da se řici že u M.SCh je to problém v jezdci hlavně, proč neuspěl. Nicméně i kdyby byl ve formě jako byl u Ferrari, těžko říct zda by vyhral s tím autem titul. Ono zase když nevyhraješ titul tak už je jedno jestli si 2. nebo 14.
Fkat je, že K.R. je překvapení a skončil nad očekavaním letos. Kor když jezdí v Lotusu.

Rado_ (564) napsal 05.11.2012 v 19:32+2

Mercedes není nejepší kára, ale Rosberg je mnohem lepší... Navíc MSCh jezdí tuším třetí rokem a letos bylo auto postaveno vyloženě pro něj... Lotus je mnohem větší vražda a Kimi měl taky pauzu (sice jen dva roky ale taky odcházel v době, kdy nebyly sra*ky typu DRS apod) a jak mu to jede...

PityGPX (949) napsal 05.11.2012 v 19:29

Je pravda že u Shcumachera je to něco jiného.
1. x let nezávodil, vyšel z formy
2. nema nejlepší auto
3. taky ma trošku tu smůlu, naražejí do něj, ničí mu pneu, udělal taky dost chyb atd

Oproti tomu Max vynechal jeden rok, a pak zase závodil, v MGP a ve WSBK měl vždy motorku kt. byla schopna vyhrát závod (což dokazuje 02 - 05, 07 - součastno).
Ale Schumacher se nevratil proto aby vydělal ale jeho plan byl do dvou let titul. Nevyšlo to.

Rado_ (564) napsal 05.11.2012 v 19:23-2+2

Vem si Schumiho... k dnešnímu dni je to NULA, co nikoho nezajímá, včera odkroužil závod s JEDINÝM záběrem kamery na svém monopostu když 3 kola před koncem předjel týpka v boji o 14 flek... Jasně, za 10 milionů EUR ze sebe cypa udělám taky, ale morálně je na tom Schumi hodně bídně a dnes nezajímá vůbec nikoho...

GSXJarda (274) napsal 05.11.2012 v 19:22

vrchol jo...ale ne absolutní
ale je to jedno...jestli odejde,tak to vystihnul

Rado_ (564) napsal 05.11.2012 v 19:17-1+3

GSXJarda >; titul Mistra světa pod hlavičkou FIM je titul Mistra světa... Získal jej šestý? Získal? Kdo (krom Valeho) ze stávajících jich má více, hm? Rozhodně si nemyslím, že tituly 4x 250 + 2x WSBK jsou míň než 4x 250 + 1x MGP. Mezi prvním a posledním je 18. let. Existuje více dlouhověký pilot? Nevím přesně, ale dle mě ne... Jen 4x za těch 18 let skončil celkově mimo podium, a jen jednou (na provinční Sterilgarda Ducati sedmý) za TOP5... tohle kámo, je vrchol...

PityGPX (949) napsal 05.11.2012 v 19:15+2

to je pravda, abs. vrchol je odejít jako mistr světa z FOrmule 1 či z MGP = kralovsé závodění. At chceme nebo ne, titul wsbk je moc hezký ale je to pro fandy/média titul z toho druhého top šampionatu, tudíž ne šampionat, kde jezdí nejlepší jezdci. Ale obrazně řečeno je to pravda, odejde na vrcholu.

GSXJarda (274) napsal 05.11.2012 v 19:11+4

Tak odchod "na absolutním vrcholu" je přehnaný. Na ten bohužel nikdy nedosáhnul. A to "bohužel" myslím upřímně ... tenkrát jsem mu to přál.

PityGPX (949) napsal 05.11.2012 v 19:11

Souhlas, stejně tak C.S v MGP a M.S ve F1. Pro žádný šampionat neni dobre když odchází jména a jsou na špici ještě k tomu.
Rok 2013 tipuji: konečná pro starou generaci Checy, Edwardse, Biaggiho. Rossi převezmě po těchto třech žezlo a bude nejstarší jezdec z prvních dvou lig.
Nikdo jiny snad už starší než Rossi neni, že? (jezdíci MS wsbk či mgp).

PityGPX (949) napsal 05.11.2012 v 19:09+3

co ale ta věta "to že jsem si nasadil přilbu na testech asi ukazuje co chci dál dělat"? :))

Marex (2571) napsal 05.11.2012 v 19:08+2

Biaggi mi chybět nebude,ale bude chybět WSBK a spoustě fandů. Ještě rok to mohl vydržet. Pro fanoušky, když ty peníze už nejsou tak zajímavé.

xjr008 (89) napsal 05.11.2012 v 19:08+4

Pawka- chudaku...

Pawka (79) napsal 05.11.2012 v 19:01-4+2

z tam 10let nema co delat

Rado_ (564) napsal 05.11.2012 v 18:26-7+7

Pevně věřím, že Max skončí nyní, na absolutním vrcholu a nedá svým zamindrákovaným odpůrcům možnost na sebe nadále plivat... Takto mu mohou všichni VIZIové a jemu podobní vyhulit...

neznamyScooterD (1098) napsal 05.11.2012 v 18:24+5

trošku offtopic, ale piaggio group vykazuje posledních pár let čistý zisk přes 50mil EUR

desmo69 (638) napsal 05.11.2012 v 18:23-1

Proc by svolaval tiskovku kvuli tomu, aby rekl ze pokracuje? To snad jeste zadnej sportovec neudelal. Podle me skonci a stejne tak Aprilka prevede tym pod tu Altheu a finito. Jak je vlastne psano v clanku. U CRT jim pribude zakazniku tak se muzou venovat tomu:)

ChenziiR1 (158) napsal 05.11.2012 v 18:12

jinak k článku-snadjěště ne...

ChenziiR1 (158) napsal 05.11.2012 v 17:53


//www.youtube.com/watch?v=kGIjetX6TBk&feature=player_embedded

martin1 (658) napsal 05.11.2012 v 17:51

nebo to oznámí ve čtvrtek?

Rado_ (564) napsal 05.11.2012 v 17:50-3+2

Pity > jasně, právě o to mi jde... To, že "tovární" tým jiné nejmenované italské značky ze sebe dělá tým "privátní" i když je to defacto fabrika je v pořádku, ale do Aprilie se hodí kopnout... Zde jen vidíš, že jisté lidi pohání v jejich reakcích jen nenávist a zášť... Přesně, jak jsme se dnes bavili v telefonu...

PityGPX (949) napsal 05.11.2012 v 17:47

možná myslel jen v továrním pojetí. Což je pravda, v době kdy opravdu každá tovarna je zastoupena soukr. týmem tak se da tento krok očekavat časem i u arpilky.

Rado_ (564) napsal 05.11.2012 v 17:41-1+2

VIZI > asi čteme každý jiný článek... je někde napsáno, že Aprilia končí?

VIZI (1420) napsal 05.11.2012 v 17:17-6+1

no vždyť...stejne to za chvilku budou stockovy motorky...takze co by tam Aprilia delala...!

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist