Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
ano, je to slovíčkaření... píšu "k dnešnímu dni" nikoliv "za celou kariéru"... člověk, který chce pochopit, tak pochopí, že význam mnou psaných slov je daný, a ten co nechce - jako Ty - tak bude vidět jiný vznam, který jsem ale vůbec nenapsal... Vyjádřil jsem se jasně, význam "mezi řádky" tam z mé strany žádný nebyl, jen Ty sis jej vymyslel... aneb když chci mít problém, tak si jej vyrobím, že ano...
Rado: "...k dnešnímu dni je to NULA, co nikoho nezajímá...". Tak nějak nevím, ale asi to patří k tvému slovíčkaření, na kterém tě samozřejmě nikdo nenachytá...Že nezajímá Tebe, neznamená, že nemá fanouškovskou základnu, kterou by mu pořád ještě mohl Max a spousta dalších závidět...
Srovnávat MSC a Maxe je trochu mimo. MSC byl největší ikona ve svém sportu i mimo něj. Navíc v top lize světa. Max byl sice mezi top jezdci, ale vždy ten druhý. Nazývat někoho jako je MSC nulou může pouze diletant.
Podotýkám: nejsem fanouškem MSC, naopak dříve jsem ho moc nemusel a fandil jeho soupeřům, ale rozhodně ho uznávám.
hm, to je slabota, ale tak zrovna R.B. je určo za zenitem a jen se tím baví. Btw, kdyžtak se pls připoj do wsbk fanns na fb. Musíš ty, ja tě vzít zpět nemůžu.
další tragéd je Montoya... v Nascaru se potácí ve třetí desítce, Barrichello v Indycar jezdí okolo 15 a tento víkend se nechal slyšet, že na F1 stále má.. nechápu... Ale OK, v Americe jsou doma, baví je to...
Rado: to je pravda, no da se řici že u M.SCh je to problém v jezdci hlavně, proč neuspěl. Nicméně i kdyby byl ve formě jako byl u Ferrari, těžko říct zda by vyhral s tím autem titul. Ono zase když nevyhraješ titul tak už je jedno jestli si 2. nebo 14.
Fkat je, že K.R. je překvapení a skončil nad očekavaním letos. Kor když jezdí v Lotusu.
Mercedes není nejepší kára, ale Rosberg je mnohem lepší... Navíc MSCh jezdí tuším třetí rokem a letos bylo auto postaveno vyloženě pro něj... Lotus je mnohem větší vražda a Kimi měl taky pauzu (sice jen dva roky ale taky odcházel v době, kdy nebyly sra*ky typu DRS apod) a jak mu to jede...
Je pravda že u Shcumachera je to něco jiného.
1. x let nezávodil, vyšel z formy
2. nema nejlepší auto
3. taky ma trošku tu smůlu, naražejí do něj, ničí mu pneu, udělal taky dost chyb atd
Oproti tomu Max vynechal jeden rok, a pak zase závodil, v MGP a ve WSBK měl vždy motorku kt. byla schopna vyhrát závod (což dokazuje 02 - 05, 07 - součastno).
Ale Schumacher se nevratil proto aby vydělal ale jeho plan byl do dvou let titul. Nevyšlo to.
Vem si Schumiho... k dnešnímu dni je to NULA, co nikoho nezajímá, včera odkroužil závod s JEDINÝM záběrem kamery na svém monopostu když 3 kola před koncem předjel týpka v boji o 14 flek... Jasně, za 10 milionů EUR ze sebe cypa udělám taky, ale morálně je na tom Schumi hodně bídně a dnes nezajímá vůbec nikoho...
GSXJarda >; titul Mistra světa pod hlavičkou FIM je titul Mistra světa... Získal jej šestý? Získal? Kdo (krom Valeho) ze stávajících jich má více, hm? Rozhodně si nemyslím, že tituly 4x 250 + 2x WSBK jsou míň než 4x 250 + 1x MGP. Mezi prvním a posledním je 18. let. Existuje více dlouhověký pilot? Nevím přesně, ale dle mě ne... Jen 4x za těch 18 let skončil celkově mimo podium, a jen jednou (na provinční Sterilgarda Ducati sedmý) za TOP5... tohle kámo, je vrchol...
to je pravda, abs. vrchol je odejít jako mistr světa z FOrmule 1 či z MGP = kralovsé závodění. At chceme nebo ne, titul wsbk je moc hezký ale je to pro fandy/média titul z toho druhého top šampionatu, tudíž ne šampionat, kde jezdí nejlepší jezdci. Ale obrazně řečeno je to pravda, odejde na vrcholu.
Souhlas, stejně tak C.S v MGP a M.S ve F1. Pro žádný šampionat neni dobre když odchází jména a jsou na špici ještě k tomu.
Rok 2013 tipuji: konečná pro starou generaci Checy, Edwardse, Biaggiho. Rossi převezmě po těchto třech žezlo a bude nejstarší jezdec z prvních dvou lig.
Nikdo jiny snad už starší než Rossi neni, že? (jezdíci MS wsbk či mgp).
Pevně věřím, že Max skončí nyní, na absolutním vrcholu a nedá svým zamindrákovaným odpůrcům možnost na sebe nadále plivat... Takto mu mohou všichni VIZIové a jemu podobní vyhulit...
Proc by svolaval tiskovku kvuli tomu, aby rekl ze pokracuje? To snad jeste zadnej sportovec neudelal. Podle me skonci a stejne tak Aprilka prevede tym pod tu Altheu a finito. Jak je vlastne psano v clanku. U CRT jim pribude zakazniku tak se muzou venovat tomu:)
Pity > jasně, právě o to mi jde... To, že "tovární" tým jiné nejmenované italské značky ze sebe dělá tým "privátní" i když je to defacto fabrika je v pořádku, ale do Aprilie se hodí kopnout... Zde jen vidíš, že jisté lidi pohání v jejich reakcích jen nenávist a zášť... Přesně, jak jsme se dnes bavili v telefonu...
možná myslel jen v továrním pojetí. Což je pravda, v době kdy opravdu každá tovarna je zastoupena soukr. týmem tak se da tento krok očekavat časem i u arpilky.
Mimochodem, znám spoustu fandů MSCh kteří se K DNEŠNÍMU DNI za něj stydí...
ano, je to slovíčkaření... píšu "k dnešnímu dni" nikoliv "za celou kariéru"... člověk, který chce pochopit, tak pochopí, že význam mnou psaných slov je daný, a ten co nechce - jako Ty - tak bude vidět jiný vznam, který jsem ale vůbec nenapsal... Vyjádřil jsem se jasně, význam "mezi řádky" tam z mé strany žádný nebyl, jen Ty sis jej vymyslel... aneb když chci mít problém, tak si jej vyrobím, že ano...
Rado: "...k dnešnímu dni je to NULA, co nikoho nezajímá...". Tak nějak nevím, ale asi to patří k tvému slovíčkaření, na kterém tě samozřejmě nikdo nenachytá...Že nezajímá Tebe, neznamená, že nemá fanouškovskou základnu, kterou by mu pořád ještě mohl Max a spousta dalších závidět...
mike > já jej nenazývám nulou, jen že dnes jako nula svou kariéru končí, což je pravda
Srovnávat MSC a Maxe je trochu mimo. MSC byl největší ikona ve svém sportu i mimo něj. Navíc v top lize světa. Max byl sice mezi top jezdci, ale vždy ten druhý. Nazývat někoho jako je MSC nulou může pouze diletant.
Podotýkám: nejsem fanouškem MSC, naopak dříve jsem ho moc nemusel a fandil jeho soupeřům, ale rozhodně ho uznávám.
hm, to je slabota, ale tak zrovna R.B. je určo za zenitem a jen se tím baví. Btw, kdyžtak se pls připoj do wsbk fanns na fb. Musíš ty, ja tě vzít zpět nemůžu.
další tragéd je Montoya... v Nascaru se potácí ve třetí desítce, Barrichello v Indycar jezdí okolo 15 a tento víkend se nechal slyšet, že na F1 stále má.. nechápu... Ale OK, v Americe jsou doma, baví je to...
Rado: to je pravda, no da se řici že u M.SCh je to problém v jezdci hlavně, proč neuspěl. Nicméně i kdyby byl ve formě jako byl u Ferrari, těžko říct zda by vyhral s tím autem titul. Ono zase když nevyhraješ titul tak už je jedno jestli si 2. nebo 14.
Fkat je, že K.R. je překvapení a skončil nad očekavaním letos. Kor když jezdí v Lotusu.
Mercedes není nejepší kára, ale Rosberg je mnohem lepší... Navíc MSCh jezdí tuším třetí rokem a letos bylo auto postaveno vyloženě pro něj... Lotus je mnohem větší vražda a Kimi měl taky pauzu (sice jen dva roky ale taky odcházel v době, kdy nebyly sra*ky typu DRS apod) a jak mu to jede...
Je pravda že u Shcumachera je to něco jiného.
1. x let nezávodil, vyšel z formy
2. nema nejlepší auto
3. taky ma trošku tu smůlu, naražejí do něj, ničí mu pneu, udělal taky dost chyb atd
Oproti tomu Max vynechal jeden rok, a pak zase závodil, v MGP a ve WSBK měl vždy motorku kt. byla schopna vyhrát závod (což dokazuje 02 - 05, 07 - součastno).
Ale Schumacher se nevratil proto aby vydělal ale jeho plan byl do dvou let titul. Nevyšlo to.
Vem si Schumiho... k dnešnímu dni je to NULA, co nikoho nezajímá, včera odkroužil závod s JEDINÝM záběrem kamery na svém monopostu když 3 kola před koncem předjel týpka v boji o 14 flek... Jasně, za 10 milionů EUR ze sebe cypa udělám taky, ale morálně je na tom Schumi hodně bídně a dnes nezajímá vůbec nikoho...
vrchol jo...ale ne absolutní
ale je to jedno...jestli odejde,tak to vystihnul
GSXJarda >; titul Mistra světa pod hlavičkou FIM je titul Mistra světa... Získal jej šestý? Získal? Kdo (krom Valeho) ze stávajících jich má více, hm? Rozhodně si nemyslím, že tituly 4x 250 + 2x WSBK jsou míň než 4x 250 + 1x MGP. Mezi prvním a posledním je 18. let. Existuje více dlouhověký pilot? Nevím přesně, ale dle mě ne... Jen 4x za těch 18 let skončil celkově mimo podium, a jen jednou (na provinční Sterilgarda Ducati sedmý) za TOP5... tohle kámo, je vrchol...
to je pravda, abs. vrchol je odejít jako mistr světa z FOrmule 1 či z MGP = kralovsé závodění. At chceme nebo ne, titul wsbk je moc hezký ale je to pro fandy/média titul z toho druhého top šampionatu, tudíž ne šampionat, kde jezdí nejlepší jezdci. Ale obrazně řečeno je to pravda, odejde na vrcholu.
Tak odchod "na absolutním vrcholu" je přehnaný. Na ten bohužel nikdy nedosáhnul. A to "bohužel" myslím upřímně ... tenkrát jsem mu to přál.
Souhlas, stejně tak C.S v MGP a M.S ve F1. Pro žádný šampionat neni dobre když odchází jména a jsou na špici ještě k tomu.
Rok 2013 tipuji: konečná pro starou generaci Checy, Edwardse, Biaggiho. Rossi převezmě po těchto třech žezlo a bude nejstarší jezdec z prvních dvou lig.
Nikdo jiny snad už starší než Rossi neni, že? (jezdíci MS wsbk či mgp).
co ale ta věta "to že jsem si nasadil přilbu na testech asi ukazuje co chci dál dělat"? :))
Biaggi mi chybět nebude,ale bude chybět WSBK a spoustě fandů. Ještě rok to mohl vydržet. Pro fanoušky, když ty peníze už nejsou tak zajímavé.
Pawka- chudaku...
z tam 10let nema co delat
Pevně věřím, že Max skončí nyní, na absolutním vrcholu a nedá svým zamindrákovaným odpůrcům možnost na sebe nadále plivat... Takto mu mohou všichni VIZIové a jemu podobní vyhulit...
trošku offtopic, ale piaggio group vykazuje posledních pár let čistý zisk přes 50mil EUR
Proc by svolaval tiskovku kvuli tomu, aby rekl ze pokracuje? To snad jeste zadnej sportovec neudelal. Podle me skonci a stejne tak Aprilka prevede tym pod tu Altheu a finito. Jak je vlastne psano v clanku. U CRT jim pribude zakazniku tak se muzou venovat tomu:)
jinak k článku-snadjěště ne...
//www.youtube.com/watch?v=kGIjetX6TBk&feature=player_embedded
nebo to oznámí ve čtvrtek?
Pity > jasně, právě o to mi jde... To, že "tovární" tým jiné nejmenované italské značky ze sebe dělá tým "privátní" i když je to defacto fabrika je v pořádku, ale do Aprilie se hodí kopnout... Zde jen vidíš, že jisté lidi pohání v jejich reakcích jen nenávist a zášť... Přesně, jak jsme se dnes bavili v telefonu...
možná myslel jen v továrním pojetí. Což je pravda, v době kdy opravdu každá tovarna je zastoupena soukr. týmem tak se da tento krok očekavat časem i u arpilky.
VIZI > asi čteme každý jiný článek... je někde napsáno, že Aprilia končí?
no vždyť...stejne to za chvilku budou stockovy motorky...takze co by tam Aprilia delala...!