Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
A s tou "58" je to mozno ako pise PityGPX. Aj Marco jazdil za Apriliu vo WSBK a Eugene mal to cislo aj minulu sezonu v Yamahe. Mozno si len chce uctit Marcovu pamiatku.
Snad v nejakom rozhovore, ak sa ho na to niekto spyta, nam povie preco ju ma.
hlavně mě nesuďtě, podle mého názoru, pokud porovnám podle sebe designy motogp a wsbk, tak wsbk jednoznačně vyhrávají, pro mě jednoznačně nějhezčí suzuki a velmi mě překvapilo bmw rozhodně velmi pěkně vypadají i stroje Alhea už se těším na sezonu
Eugene Laverty jezdil s "58" už celej loňskej rok na Yamaze, ale hlavně jezdil supersporty s číslem "50". Po loňským příchodu do WSBK se jej ale musel vzdát, protože už bylo obsazeno Sylvainem Guintolim, a tak zvolil právě číslo "58", protože bylo nejreálnější zachovat podobu původního designu "50". S žádným jiným číslem právě mimo osmičky by to dost dobře nešlo.
//www.racers-republic.com/Gallery/Images/Source/Superbikes/2010/48/77766c18-ba82-4ed2-8c7c-2d927414ee6d.jpg
u aprilky nejde tolik vo barvy, spis vo to, ze je to proste nadhernej bajk a nejvic odlisnej od ostatnich. Ten kratkej vocas! akrap! to je proste naprosta nadhera
A nebo si ten Eugene nechal tu 58 schválně jako z úcty Marca. Dělá stejné gesto, jako Loris Capirossi ve Valencii 2011 takhle se to dá taky říct. (nebo snad ne)?
pasolini: ano, v prvom zavode spadol a v druhom bol treti. Vyhral Fabrizio a druhy bol Haga.
Jak píše Richie. Měl 58 už vloni a s Marcem to nemá tudíž nic společnýho.
Jinak Marco jel bajky jen jeden víkend v Imole jako záskok.
Krasne suuuuu uz, aby sa zacalo zavodit
A s tou "58" je to mozno ako pise PityGPX. Aj Marco jazdil za Apriliu vo WSBK a Eugene mal to cislo aj minulu sezonu v Yamahe. Mozno si len chce uctit Marcovu pamiatku.
Snad v nejakom rozhovore, ak sa ho na to niekto spyta, nam povie preco ju ma.
hlavně mě nesuďtě, podle mého názoru, pokud porovnám podle sebe designy motogp a wsbk, tak wsbk jednoznačně vyhrávají, pro mě jednoznačně nějhezčí suzuki a velmi mě překvapilo bmw rozhodně velmi pěkně vypadají i stroje Alhea už se těším na sezonu
Max!!!
Jinak nová Aprilka je nádherná! Opět "Corsaro" jak má být! DAJEEE MAX!!!
Eugene Laverty jezdil s "58" už celej loňskej rok na Yamaze, ale hlavně jezdil supersporty s číslem "50". Po loňským příchodu do WSBK se jej ale musel vzdát, protože už bylo obsazeno Sylvainem Guintolim, a tak zvolil právě číslo "58", protože bylo nejreálnější zachovat podobu původního designu "50". S žádným jiným číslem právě mimo osmičky by to dost dobře nešlo.
//www.racers-republic.com/Gallery/Images/Source/Superbikes/2010/48/77766c18-ba82-4ed2-8c7c-2d927414ee6d.jpg
Suza
u aprilky nejde tolik vo barvy, spis vo to, ze je to proste nadhernej bajk a nejvic odlisnej od ostatnich. Ten kratkej vocas! akrap! to je proste naprosta nadhera
tak Aprilka
a zajímavý barvy mají i u BMW Motorrad Italia
A nebo si ten Eugene nechal tu 58 schválně jako z úcty Marca. Dělá stejné gesto, jako Loris Capirossi ve Valencii 2011 takhle se to dá taky říct. (nebo snad ne)?
pasolini: zas na druhou stranu se #58 v sbk už taky dávno objevila //www.aprilia.com/userfiles/image/news/morte_simoncelli/simoncelli_aprilia600.jpg
PityGPX> osobne bych si do "sveta" 58 nedal a i kdyz uz, tak pouze s malou jmenovkou Marca...
Kazdopadne uz by mohli zacit jezdit.
Ty Suzy vypadaj hoodně našláple!
Zas to kvůli číslu borci nepřehánějte, jak říká Pity. Týka se to GP.
Nj, jenže #58 je číslo GP, nikoliv wsbk, i když...
to jo, to neni od Jůdžína moc pekny...
jinak stroje pekny i gsxr...
Tu #58 si mohli u Aprilky odpustit
hmm, ta alprilka je fešná, řekl bych že návrat do časů z přelomu tisíciletí