Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tovární Ducati mu byla málo? A "zajímavý", že pravidelný kroužil z motogp nyní v sbk vesměs bojuje o titul..hm.
Taky dobrý, jak se vymlouvá na to, že ho to nebavilo, že byl jen číslo apod..ale místo v motogp hledal jak urvanej
ne, že by Melandri byl můj nejoblíbenější jezdec, ale pravda je, že po katastrofálním roce u Ducati, kde horší už to bejt fakt nemohlo, se opravdu kousnul a s tím HayateKawasaki si zase vybojoval respekt a smlouvu aspoň na další rok. To, že zpátky na Hondě už to nebylo tolik vono, je věc další.
Já bych to viděl spíš na dobrej a špatnej tým. Protože i netovární týmy (satelity) mohou mít dobrý a konkurence schopný materiál (viz. Simocelli, ale i Aoyama má podle mě dobrý stroj, Yamahy jsou také asi poměrně vyrovnané). Na druhou stranu ani špičkové tovární zázemí nemusí být podmínkou úspěchu - viz. Dovi, který se na Repsolu evidentně dost trápí .
Já si zrovna myslim že to co má Monster se hodně blíží tovární Yamaze... Docela by mě zajímalo, jestli ta LCR Honda je tak bídná a nebo jestli na to Toni nemá...
Tovární Ducati mu byla málo? A "zajímavý", že pravidelný kroužil z motogp nyní v sbk vesměs bojuje o titul..hm.
Taky dobrý, jak se vymlouvá na to, že ho to nebavilo, že byl jen číslo apod..ale místo v motogp hledal jak urvanej
Jen tak dál
ne, že by Melandri byl můj nejoblíbenější jezdec, ale pravda je, že po katastrofálním roce u Ducati, kde horší už to bejt fakt nemohlo, se opravdu kousnul a s tím HayateKawasaki si zase vybojoval respekt a smlouvu aspoň na další rok. To, že zpátky na Hondě už to nebylo tolik vono, je věc další.
Já bych to viděl spíš na dobrej a špatnej tým. Protože i netovární týmy (satelity) mohou mít dobrý a konkurence schopný materiál (viz. Simocelli, ale i Aoyama má podle mě dobrý stroj, Yamahy jsou také asi poměrně vyrovnané). Na druhou stranu ani špičkové tovární zázemí nemusí být podmínkou úspěchu - viz. Dovi, který se na Repsolu evidentně dost trápí .
nojo krouzeni v motoGP mu staci na vitezstvi v SBK, tady se ukazuje rozdil
Elias sám řikal že se na motorce necítí vůbec dobře takže to bude spíš jezdce, ale třeba si zvykne
Já si zrovna myslim že to co má Monster se hodně blíží tovární Yamaze... Docela by mě zajímalo, jestli ta LCR Honda je tak bídná a nebo jestli na to Toni nemá...
tak spíš bych srovnal hondu pedrosi a aoyami nebo eliase. to už tak stejné nebude. nebo yamaha cala a lorenza...
Mad Max: Promiň ale sám jsi chudák... běž radši komentovat články na novinky.cz a neza*irej to tady. Děkuji.
"Pokud bych se vrátil nazpět do MotoGP, tak jedině s dobrým motocyklem. Už nikdy bych nechtěl jet v satelitním týmu"
Hlavně že na tovární motorce (Ducati) tolik zářils, ty chudáku
Akro: No tim si úplně jistej nejsem, někde jsem četl že ty tovární průběžně vylepšujou a nový díly nabízej satelitům až s odstupem dvou závodů...
Martin1 - pokud jde o výkon vůbec žádný, oba jsou tovární a liší se jen barvou! To samé Kájův údajný satelit je taky tovární Duceti, jako má Hayden.
jedna je bíla druhá repsol
Akro-a jaký je rozdíl mezi motkou Sice a Pedra ??
Není satelit skoro stejný jako tovární motorka, jak tedy prohlašují místní "odborníci!?
Myslím, že Melandri má letos na to, být mistrem, max.2. No uvidíme.
je to jen euforie z počátečních úspěchů. moc tomu prohlášení nevěřim.
Marco přesně vystihl nynější situaci v GP, které ani vyvážení jezdců nepomůže odstranit rozdíly továren a satelitů.