VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
mikes123 (0) napsal 27.02.2011 v 16:14

není každý den posvícení, ale nemá cenu dělat závěry kdo co a jak,

Kufr (15) napsal 27.02.2011 v 15:33

Je to dobrý, je to první závod. Věřím že se Kuba zlepší

Rado_ (564) napsal 27.02.2011 v 15:11

AKRO > Haslam asi a jsem zvedav zda se zmatori Honda

AKRO (-498) napsal 27.02.2011 v 15:04

Rado - Uvidíme, třeba se k těm dvěma ještě někdo přidá!

Rado_ (564) napsal 27.02.2011 v 14:57

AKRO > ono to ani jinak myšleno být nemohlo... Max jel opravdu profesorsky, sezona bude dlouhá a on moc dobře ví, že díky tovární podpoře pro něj Checa v kontextu celé sezony nebude soupeřem v boji o titul, byť by si to jeho příznivci přáli, takže 40 bodů je dobrých.

AKRO (-498) napsal 27.02.2011 v 14:50

Rado - No snad jsi to pochopil jako vtip! Oba důchodci jim těžce naložili!

Rado_ (564) napsal 27.02.2011 v 14:47

Nuvolari > jaké mládí zvítězilo? Myslíš 2x prvního Carlose a 2x druhého Maxe? ) Jako pokus o vtip dobrý...

PityGPX (949) napsal 27.02.2011 v 14:17

Já su rád, že letos nebylo během jednoho dne ve foru vytvořeno milion topicu s názvem, kde sledovat závody atd a že každý pochopil můj navod. (to se týka i sobotního superpole). Doufám, že ste nabrali zkušenosti s letošní možností jak sledovat sbk na netu a že už budete za čtyři týdny na odkazy ve foru

//www.motorkari...?ft=85940&fid=25

klikat bez ptaní

AKRO (-498) napsal 27.02.2011 v 14:17

Saarinen - Zase Kubovi slouží ke cti, že jezdí hlavou a zbytečně neriskuje! Kdyby byl každý druhý závod na zemi, tak ho brzy z týmu vyřadí a co by si tady od fandů o sobě přečetl!

Nuvolari (2329) napsal 27.02.2011 v 14:13

Tak k mé velké radosti zase zvítězilo dravé mládí. Ti staříci, jako Max nebo Carlos by to fakt už měli zabalit, už na to prostě nemají v té konkurenci mladých střelců...
Dobře Haslam a Melendri, Kuba zajel, co jsem asi tak čekal, je to krása, zase koukat na závody. Jen ten nekřesťanský noční čas...

Saarinen (1448) napsal 27.02.2011 v 14:00

Samozřejmě že má Kuba navíc. Ty jeho starty jsou fakt otřesný a nepamatuju si, kdy si po prvním kole polepšil. Letos mu bude 28, nejvyšší čas s tím něco udělat. Jinak motocykly v porovnání s Checou totožné nemůžou být. Záleží taky snad na nastavení. Bohužel ještě tak rok dva bez výsledkovýho progresu a začnu si myslet, že měl Kuba v celé své kariéře rozhodně udělat lepší výsledky. Je to tak trochu i jeho jezdeckým stylem; příliš neriskuje a jezdí hlavou ..ostatně to sám několikrát přiznal. Jenže bez riskování prostě nezrychlí.

LukyCat (2) napsal 27.02.2011 v 13:58

první závod a tady každej Kubajze pranýřuje,že jel špatně- s prominutím jděte do pr..le...

PityGPX (949) napsal 27.02.2011 v 13:36

SL: v Doningtnu už pojede tvůj oblibenec na divokou kartu Hopper, (a snad i Koljův oblíbenec Chris) tak jsem na něho zvědavý.

docela mazec, zase se sejde jedno tovarni duo a to tovarni duo suzuki mgp z roku 06,07 pokud to vše dobře půjde s rehabilitací.

PityGPX (949) napsal 27.02.2011 v 13:09

SL: ale jo, ja ti rozumim, prostě závody wsbk jsou atraktivnější než mgp, s tím souhlasím na sto pro, ale občas se stane, že nějaký závod je podobný mgp. MGP má víc horších závodů, ale všechny zádoy wsbk např. za rok 2010 mě tolik nenadchly jako např. v min. letech kdy to byla palba skoro vždy!

WSBK = nejlepší (produkční) motocyklové závodění na světě.

SoulTrain21 (753) napsal 27.02.2011 v 12:54

walli:no,já myslím,že sám Kuba o tom problému moc dobře ví,viz jeho fozhovor na fans of smrž

"Už druhý rok jste byl několikrát nejrychlejší v tréninku. To se jistě cení.

Jediný můj problém je úvod závodu, což se během sezóny podařilo trochu zlepšit. Ale ještě to nebylo ono. Pořád hodně ztrácím proti těm, co jsou nahoře. Udržet se po startu první tři kola v prvních pěti, tak je realistické i s horší motorkou jezdit o stupně vítězů. Potíž letos byla v tom, že jsem se naučil startovat na Ducati, a pak jsme změnili motorku. Pak nějaký čas trvalo, než jsem si zvykl a než se to trochu zlepšilo."

Pity:jj,sorry v jednom závodě za rok se to v MGP taky stane no,ja jsem zapoměl.A to,že se to ve WSBK v roce 2008 nestávalo? To je snad vtip ne?Tohle se stávalo i v támhle v roce 99,tohle se prostě stává v každých závodech,problém je vtom,že v MGP se to stává už 4 roky každý závod,až na 3 vyjímky.Tohle se stává i v MT2,když ma Iannone či Elias den a to tam mají jednotné motory,tak mi tu nepiš blbosti.

AKRO (-498) napsal 27.02.2011 v 12:51

Tak až na vyjímky, žádné velké drama to nebylo, hodně překvapil Max a hlavně Melandri, který se nakonec možná vzpamatuje z role kroužila, kterou léta hrál v MGP. Checa je borec,Smrž...no čekalo se trochu víc! On dovede zajet rychlá kola, ale v závodě to nějak není ono.

JP (206) napsal 27.02.2011 v 12:50

Super závody, konečne už to začalo. S Kubou je to pořád dokola ta samá písnička - po startu neudrží dobrou pozici a do první zatáčky ztratí min. 5 míst. Pak se pere jako lev , vydře dobrý místo, ale bez dobrých startů to bohužel nepůjde.

walii (31) napsal 27.02.2011 v 12:44

to patřilo odstřelovači

walii (31) napsal 27.02.2011 v 12:41

4star - jo souhlasím s Tebou. Je to MS, tam není nikdo ořezávátko. Všichni jsou pro mne borci. Ale? Já moc fandím našim klukům a přeju zrovna Kubovi moc a moc. Jenže nedá se nevšimnout si, že start a první dvě kola mu dělaj problém. Každý může mrknout na záznamy závodů a je to prostě tak. Rychlej je dostatečně a dnes i oba starty dobrý. Ale potom co zatáčka tak o místo dozadu. Až uvisí první dvě kola na dostřel špici, tak o bednu pojede pokaždé. Já to vidím zkrátka na málo ostré lokty v prvních kolech.

Rado_ (564) napsal 27.02.2011 v 12:33

Jojo, přesně tak... Pokud bych se měl ještě naposled vrátit ke Kubovi, tak jezdecky na to má, fyzicky taky, technika je taky dobrá, takže je to v hlavě. Chce to si srovnat věci s Docentem Chocholouškem a bude to OK

PityGPX (949) napsal 27.02.2011 v 12:29

Rado: myslím, že myslíš případ Simonceli z roku 2008

PityGPX (949) napsal 27.02.2011 v 12:29

SL21: nechci nic říkat, ale takové souboje o třetí flek jsou v mgp taky docela často, zapni si první lonský závod v kataru, uvidíš souboj o třetí místo kt. se rozhodl mezi Haydnem a Dovim na cilové rovince v poslendím kole. To, že ale v prvním závodě byly první dva jezdci už dány po pár kolech je pravda a takový průběh závodů wsbk minulost nenabízela, pokud se podívaš na rok 2008 třeba :)

WSBK jsou pěkné závody, ale je fér říct, že když se nějaký závod nepovede (atraktivně) tak to připomíná závody MGP kt. taky nebývají vždy špatné a i v MGP kolikrát vidíme pěkné souboje až do konce.

Ja nejsu žádný fanatik, ohledně motorek ducati je to tady psano, a jak píše Rado, yamaha ve wss je dva roky stara a přesto tato "babička" dnes slavila

//www.motorkari...t-ducati--17536.html

Rado_ (564) napsal 27.02.2011 v 12:02

Myslím si, že rozdíl letošní/loňská motorka není žádný, vzpomeňme si na dobu, kdy ve 250ccm jezdil Pešek, titul mistra vyhrál teď už nevím jaký, ale na starém stroji, včera v SSP vyhrála Yamaha která byla stará dokonce dva roky!!!

4star (219) napsal 27.02.2011 v 11:51

nejel spatne, ale ty prognozy pred zacatkem byly stabilne TOP 5

ariba (100) napsal 27.02.2011 v 11:49

Kuba dobrý

odstrelovac (0) napsal 27.02.2011 v 11:46

Jak můžete říct, že Kuba jel špatně? Sakra, vždyť je to MS a ne nějakej okresní přebor. Myslím, že jsou všichni borci i ten poslední. Navíc zase jiná motorka.

Sgt.Dornan (1) napsal 27.02.2011 v 11:26

A jo Suzuki Top 5 to letos musí stačit a i v tipovačce se celkem dařilo. Od Kaw jsem čekal daleko víc po té brutální přípravě nového bajku, no uvidíme dále

SoulTrain21 (753) napsal 27.02.2011 v 11:24

Tvle jak tohle můžeš soudit po 1. závodě? Já tyhle prognózy vážně nechápu.Vždyt tam až někdy do 6. kola jela na čela skupina 6ti jezdců,kteří se drželi ve skupince.Pak to rozseknul Daviesův defekt..A to se ještě nepředvedl Foret,který měl taky defekt či Gino,nemluvě o Marinovi,kterej absolutně zaspal start a prakticky z posledního místa dojel 7.vážně si myslím,že na tyhle prognozý je ještě hodně brzo

Kubát (1404) napsal 27.02.2011 v 11:23

mamba 11:16: souhlasím

mamba54 (1340) napsal 27.02.2011 v 11:16

To Soul: Kdyby takový souboj o 3. flek probíhal v MGP, tak sem někteří napíšou, že nějakej boj o 3. flek je nezajímá. Bohužel. Mě osobně se tentokrát líbil boj v SSP, rozhodnutý až na čáře. Jen mám strach, že to letos bude zase max. o 3-4 jezdcích. Ti ostatní hodně zaostávají.




TOPlist