Pojede šest Ducati?

Dlouho to vypadalo, že ve startovním poli WSBK v roce 2011 uvidíme po odchodu továrního týmu Ducati Xerox pouze čtyři motocykly z italské továrny v Bologni, tedy Ducati. Nyní se ale situace trochu změnila...

Ernesto Marinelli, do konce superbikové sezóny 2010 týmový šéf továrního týmu Ducati Xerox a nyní vedoucí superbikového projektu v této továrně, říká jasně: "Budeme podporovat satelitní týmy, neboť naším hlavním cílem je poznatky, které získáme na závodech, uplatnit ve vývoji sériových motocyklů, které chceme i nadále vylepšovat". 

"Naše superbikové aktivity nejsou rozhodně pohřbeny, neboť budeme i nadále vyvíjet motocykly pro superbikové a superstockové šampionáty. Díky odchodu továrního týmu Ducati se pro satelitní týmy otevřely nové možnosti. Je u nich pouze otázkou peněz, jaký materiál si budou moci dovolit. Althea už letos dokázala, že je schopná perfektní práce. Je to velmi solidní tým se zdravým budgetem. Také Supersonic se se Scassou zabydlel v šampionátu velmi dobře, ačkoliv začal s práci na motocyklu až později",
je v reálu superbikový manažér Ducati.
 
Jaká je tedy aktuální situace, jen si ji krátce připomeňme: Althea dostane dva motocykly výroby 2011 a personální výpomoc od Marca Lozeje a Marca Frigeria (elektronika). Liberty obdrží letošní tovární motocykly Xerox s modifikacemi 2011 a s Hagovým ex-mechanikem Lucou Ferraciollim. Supersonic pojede s letošními motocykly dále, budou ale vybaveny novou elektronikou včetně "Ride-by-wire". A všechny tři týmy budou mít dále nové motory. "Všechny tři naše týmy budou mít kvalitní materiál, rozdíly nejsou moc velké", říká Ernesto Marinelli a dodává zajímavou novinku: "Jeden italský a jeden španělský tým projevily zájem o naše motocykly. Přičemž ten italský chce jet s Lorenzem Lanzim."      





 

Informace o redaktorovi

Jiří Mikšík - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (9x):



TOPlist