Pojede Ducati v roce 2011 vůbec mistrovství světa superbiků?

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Rado_ (564) napsal 05.08.2010 v 14:03

Kryšpín > ale pravidla jsou dávno daná... Když Ducati kašlala na MGP a srali prachy do WSBK, vyhrávali i s dvouválcovou 999. Pak s 1098 1200 byli jasně lepší... to, že v posledních letech ujíždí Ducati vlak je jen obraz jejich neschopnosti, neboť pravidla se směrem k čtyřválům nepřihla... naopak, už potřetí se šlo na ruku Ducati...

Kawakhans (0) napsal 05.08.2010 v 13:57

čemu tam nejebnou to desmo co prodávají za 1500000

AKRO (-498) napsal 05.08.2010 v 13:54

To je ubrečená parta Ducatistů! Když Ducati vyhrávaly a říkalo se SBK Ducati-Cup, tak jim reglement perfektně vyhovoval! Dnes, když mají zapracovat, aby jim to jelo líp, tak pláčou, že je něco špatně! Je to jistě taky tlak na Flamminiho, aby jim dal zase nějaké výhody! Že budou mít asi míň peněz po předpokládaném příchodu Rossíka do Ducati, je taky jasné! Když jim nevyhovují dvouválce, ať si postaví čtyřválec a nemusejí nic řešit!

Kryšpín (7) napsal 05.08.2010 v 13:45

PityGPX: Pár pilotů, co měli slíbený angažmá a pak to celý spadlo, už tu bylo. Faktem je, že Colinovi bych tohle nepřál. Snad máš pravdu, že Taloši jen strašej, aby si vymohli zase nějakou změnu v pravidlech. A srovnávat Ducati s koncerny jako je BMW, Suzuki či Honda asi fakt nejde - kolik si asi tak myslíš, že tahle fabrika vyrobí a prodá motorek za rok? Fakt si myslíš, že může finančně konkurovat těmhle gigantům?

Kryšpín (7) napsal 05.08.2010 v 13:39

S názorem vargase, že špičkovej seriál je o tom, že pořadatel stanoví takový pravidla hry, aby to bylo zajímavý pro maximum závodních týmů můžu jen souhlasit . Proto je dnes WSBK tam - je tam maximum značek, konkurence a pěkný závody.

Kryšpín (7) napsal 05.08.2010 v 13:36

Rado: Hele, ty spravedlivej, hledání absolutní spravedlnosti na prahu 40-tky je trochu dětinskost, nemyslíš??? . Kdo říká, že musí být unfair pravidla, aby Ducati zůstala - já s vargasem jsem akorát řekl, že by bylo dobré, kdyby se našel nějaký kompromis tak, aby Ducati zůstala. Pokud v tom hledáš nějaký podrazy, tak je to jen tvůj boj . Fakt nechápu, proč to ženeš do extrému srovnáním s nějakými Uraly .

Rado_ (564) napsal 05.08.2010 v 13:14

vagas > všechny kroky, tzn i unfair pravidla? To si pak taky budu moci postavit team se starými Uraly, však oni mi "všemi kroky" umožní nejen start, ale i výhry...

vagas (0) napsal 05.08.2010 v 13:11

2 Rado: No vedení by mělo dělat všechny kroky, aby jejich závody byly zajímavé pro továrny a ne aby z nich utíkaly. Možná krize s množstvím jezdců na startovním roštu zamávala, ale úbytek pokračuje, takže bych se nad tím zamyslel, jelikož 12 jezdců v cíli bude strašná bída.

Rado_ (564) napsal 05.08.2010 v 13:09

No a i kdyby... nebude Xerox, budou dva týmy s BMW, PATA se 2 Aprilkama, možná KTM... život jde dál, nelze žít z historie...

mamba54 (1340) napsal 05.08.2010 v 13:06

Pity 11:06-Tak s tím nadšením bych ještě počkal.Minimálně do startu nové sez.Zejména z finančních důvodů.

mamba54 (1340) napsal 05.08.2010 v 13:06

Pity 11:06-Tak s tím nadšením bych ještě počkal.Minimálně do startu nové sez.Zejména z finančních důvodů.

Nuvolari (2329) napsal 05.08.2010 v 13:05

Ukazatel, který vypovídá o velikosti továrny je obrat, ne účast ve sportovním podniku.

Rado_ (564) napsal 05.08.2010 v 12:35

Pity > přesně tak, neodejdou, dělají jen bububu, ale na to, aby odešli jsou měcí... Holt budou muset máknout, aby byli opět na špici. Třiletá siesta skončila...

PityGPX (949) napsal 05.08.2010 v 12:34

Ale tak já tomu nevěřím, xerox určitě uvidíme na 100% příští rok. Když začaly námluvy Colina. No uvidím jak se na to bude tvářit Colin v pátek při pit walku až mu řeknu že tovarna ducati chce odejít z WSBK uvidíme... prostě Ducatky budou i příští rok, tomu věřím Maj zisky z toho, že maj satelity kt. od nich kupuji motorky pak budou mít miliony z reklam kt. jim udělá Rossi :) no problém pro ně! .o)
Mně se líbí jak každý říká že továrna ducati je maličká .))) já tam nikdy nebyl tak nemůžu posoudit velikost továrny Duc s ostatníma japonskýma ale dle mě malá není když má zastoupení v mgp, v sbk :)

Rado_ (564) napsal 05.08.2010 v 12:30

vagas > a co to má společného s paaplášema z WSBK bych rád věděl...

vagas (0) napsal 05.08.2010 v 12:28

No tak to si papaláši co vedou WSBK nedají za rámeček. Ať jsou důvody jakékoliv, tak pokud bude jezdit WSBK taky 17 jezdců, tak to stejná nuda jako MotoGP. Aj kam ta doba spěje...

SpeedyRex (1) napsal 05.08.2010 v 12:27

Proč to nenapíšou přímo? Získání Rossiho do GP nás stojí tolik peněz,že na WSBK už nezbyde...

Feri (0) napsal 05.08.2010 v 12:02

To je teda pěkný Jestli to tak dopadne, tak to v počtu jezdcu na trati, bude pomalu jak v MGP

Rado_ (564) napsal 05.08.2010 v 11:16

Kryšpín > ale jakákoliv dle Tvých slov "neuniformita" vždy vede k protěžování jedné, nebo druhé koncepce... nikdy nedocílíš transparentních pravidel... Viz nafta vs. benzín v LeMans, WTTC, Dakar, dvoutakty 500ccm vs čtyřtakty 1000ccm v MotoGP

Kryšpín (7) napsal 05.08.2010 v 11:13

Udělat novej model, tak za prvé to asi nebude tak jednoduchý ani konstrukčně ani finančně (ona Duc je poměrně "malá fabrika" v porovnání s Japánama nebo BMW a bojuje na dvou frontách, svým způsobem kobouk dolů). Navíc nikde není zaručeno, že zrovna nový model vše vyřeší. Čtyřválec klidně můžou udělat, ale to je podle mě akorát krok k uniformitě celýho seriálu - to už pak rovnou můžou rozdat stejný motory jako v Moto2. No, když se to pokusím shrnout, dvouvály vždy malinko ztrácely (proto bylo dříve omezení 4V v průměru sání). Pokud bude Ducati opravdu donucena odejít, bude to pro celý šampionát podle mě obrovská ztráta. Neříkám, že se má Ducati protěžovat za každou cenu, ale asi bych byl pro, aby se podařilo najít kompromis tak, aby mohla zůstat. Doufejme, že se to podaří.

PityGPX (949) napsal 05.08.2010 v 11:06

wario: no spíš obráceně, ducati se zbavila Kuby. Věř že tým měl zájem dál jezdit Ducati ale Ducati ne-e, proto nedodávala nové díly B&G
Ale teď má aprilku a rozhodně ten tým neprohloupil. Naopak, do budoucna je to lepší, že ano.

Rado_ (564) napsal 05.08.2010 v 11:01

Kubát > jenže na druhou stranu nemůže Ducati jezdit jen z podstaty a historie... Je do očí bijící, že od doby uvedení 1098 neudělali ani krůček vpřed... je to jejich boj a ta aprilka o moc horší zvuk nemá

Kubát (1404) napsal 05.08.2010 v 10:57

to rado: když jezdily 2V 1000 a 4V 1000, tak ty 4V měly omezení v průměru sání. Byla by škoda, kdyb skončila značka, která tento seriál otvírala. Bez zvuku V2 by nebylo SBK to, čím vždycky byla. A to ducati nefandím!

wario (126) napsal 05.08.2010 v 10:41

zaverem snad říci , KUBO tý hechle si se zbavil za 5min dvanáct !

snad ten dvoulitr ducati povolí aby si občas zajeli na bednu . škoda Noriho měl by zkusit ještě yamahu

PityGPX (949) napsal 05.08.2010 v 10:40

Hlavně aby továrna neodešla a xerox stále jezdit, ať má Carlos a Colin kde jezdit .) bylo by na howno jezdit rok staré ducatky bez vývoje! (althea, supersonic, dfx).

Max57 (5) napsal 05.08.2010 v 10:17

to Rado: asi to ani nešlo napsat líp

Rado_ (564) napsal 05.08.2010 v 10:16

Byla by p*r*d*e*l pokud by s dvouválem přišla do WSBK KTM... Pak by Ducati opravdu nezbylo, než odejít, páč by měli z ostudy kabát... Holt asi doba je taková, jak se píše v článku... nejde sypat prachy s maximálním úsilím do obou seriálů... V době, kdy Ducati na MGP kašlala sypali do WSBK a se stejnýma podmínkama to japončíkům dávali... Pokud by to bylo na mě, postavil bych do WSBK čtyřválec. Stejně už na nějakou tradici u Ducati nehrají ani v prodejních motorkách... Monster už není ta klasická motorka, suchá spojka taky pomalu končí, podsedlové rámy dělaj z odlitků apod...

VIZI (1420) napsal 05.08.2010 v 10:12

jo Rado dobrý souhlas, zase kručí o nové podmínky.

Nuvolari (2329) napsal 05.08.2010 v 10:09

Rado: jak jsi pravil. Ámen.

Rado_ (564) napsal 05.08.2010 v 10:02

Takže klasika... Fňuk, už nejsme nejbohatší... Fňuk, už nám ani 20 procent objemu a 9 kilo dolů nestačí (v době, kdy jezdili s 999 byly podmínky stejné s 4V a šloto, to je zajímavé...)... Fňuk, pokud bychom zůstali, museloi bychom opravdu něco dělat, protože ostatní týmy kvůli naší lenosti o těch 15 km/hod nezpomalí... Jdětě k čertu, šašci počmáraní, jste pro smích všem... to říkám jako Dukatista

Předchozí
1 2 3 4 5
Následující



TOPlist