Pojede Ducati v roce 2011 vůbec mistrovství světa superbiků?

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Rado_ (555) napsal 05.08.2010 v 17:09

Ale to je jejich problém, kolik je to bude stát... Aprilii ten úspěch taky něco stojí... rpostě doby, kdy padaly Ducati tituly do klína zadarmiko jsou už naštěstí pryč

Rado_ (555) napsal 05.08.2010 v 17:08

Soul > když Ducati kašlala na MGP, byla ve stejné pozici, jako nyní Aprilia... a to nikomu nevadilo? Aprilia nemá prototypový motor, to už je opravdu hysterie... navíc pokud budou podávat sériovou motorku za milion, bude to pořád sériová motorka, do uvedení RSV4 byla nejdražší motorka 1098... prostě je to jen o tom, že u Duc si prostě zvykli... a to je celé

SoulTrain21 (753) napsal 05.08.2010 v 17:06

A kolik by to asi Ducati stálo,když ta samotná motorka stoji 1,5 milionu?

Rado_ (555) napsal 05.08.2010 v 17:04

Soul > pokud dá do série Aprilia ta ozuebná kola, bude vše OK... a mezi námi, tohle je jen zástupný důvod, mají ta kola tři závody a i předtím dominovali

Rado_ (555) napsal 05.08.2010 v 17:02

ale Ducati čtyřválec má, nemusí nic vyvíjet. jenže pokud by nasadili Desmosedici, musely by být pravidla konečně transparentní a to je věc, která jim nevoní...

SoulTrain21 (753) napsal 05.08.2010 v 17:00

Ale otom to závodění seriových stroju je.Musí se stanovit kompromisy pro všechny továrny.Tady není učelem donutit továrny aby si vyrobily motorky jen pro závodění,jako je tomu v MGP.Proto je potřeba to hlídat,at už dovažováním či jinými věcmi.Jak už tady někdo zminoval WTCC,to je to samé,tam josu Seaty TDI které by byly bezkonkurenčně nejrychlejší,ale aby to bylo vyrovnané a zároven se Seaty TDi mohli zapojit do šampionátu ,tak se dovažují aby se zamezilo tomu,že by nemusely být továrny nuceny dávat miliony nato aby museli vyvinout své TDI,tak proto jsou tam zásahy do reglementu v podobě váhy a proto Seaty začínají s největší váhou.To samé BMW ve WTCC,taky jezdí v větší váhou,protože mají pohon na zadní kola,který se jim hodi do prodejní koncepce ale aby mohli vtomto šampionátu startovat,tak mají větší váhu.Prostě tady nemůžeš říct továně, na**r si,jestli chceš být konkurence schopný,dej miliony na vývoj nebo tahní dopr**le,takhle to u seriových šampionátu byýt nemá,protože by se ti nato každý vykašlal.Duchem tohole závodění je závodit stím,co se hodí továrnám do prodejní koncepce.Proot s emi nelíbí,že Aprilia jede s prototypovým motorem,který není u prodávaných motocyklu.A není tam proto,protože je to dražší.Ale Aprilii to samozdřejmě nevadí,protože ona má nato penez dost a pere to vše do WSBK,ale kam to WSBK teda bude směřovat,když si tam tyhle továrny budou dělat co chtějí?Zachvilku to tam krachne,protože ty ceny budou stejně neunostné,jako je tomu v MGP a podívej se jak to v MGp dopadlo.Musí začít prakticky od nuly.

0ndras (4) napsal 05.08.2010 v 16:49

Jak ubohé od ducati. V GP byly taky velké rozdíly v top speedu. A dyt ma Ducna i V4 - tak at to porovnaj s Aprilkou

Rado_ (555) napsal 05.08.2010 v 16:41

Hele, nemá smysl se dohadovat... doteď se šlo na ruku na Ducati a ta i díky tomuto vyhrávala... Ozubená kola u Aprilie jsou jen plácnutí do vody, i bez nich dominovala... prostě do toho šli po hlavě a je to jejich hlavní šampionát a podle toho vypadají i výsledky... a tím bych to asi shrnul...

Rado_ (555) napsal 05.08.2010 v 16:36

No dobr, tak má Aprilka ultimatum, dají ozubená kola do té nejdražší série a nikdo jim nemůže nic říct... tohle je jen zástupný problém, upřímně...

teamwhd > to snad bylo jasný už předem, že koncepce V4 do V bude lepší, než řadový litr, ne? Navíc RSV4 (a Bawo) je opravdová nová motorka nakreslená z ničeho, narozdíl od ostatních, které jsou koncepčně pár možná i desetiletí zpět...

SoulTrain21 (753) napsal 05.08.2010 v 16:21

Ezpeletou

SoulTrain21 (753) napsal 05.08.2010 v 16:18

A to,že to nestojí na Ducati je taky pěkná pitchovina,protože je určitě lepší,když ti pojede o dalších 6 motocyklu navíc,než o 6 motocyklů mín.A pokud ducati zůstane a startovní listina wsbk naroste otolik,okolik se ted odhaduje,tak to bude k***vsky dobré pokoukání na které se ti šašcí z MGp včela s Espeletou,budou dívat s otevřenou hubou

SoulTrain21 (753) napsal 05.08.2010 v 16:15

rado:kdyby to bylo tak jak píšeš vtom příspěvku 15:46:,tak by Aprilia pro příští rok neměla to ultimátum,které má,nemyslíš?

teamwhd (74) napsal 05.08.2010 v 16:01

Stejně mi je divný že v itálii postavěj motorku která je najednou mnohem rychlejší než ostatní...

Rado_ (555) napsal 05.08.2010 v 15:57

krom nich samotných nikdy nikdo neplakal a nikdy se neměnily pravidla směrek k nikomu krom Ducati. Je logické, že pokud mají Aprilia a BMW neujmodernější a nejnovější motorky, že jsou na výkonové špici WSBK. U Ducati 4 roky spali, tak ať se nediví, že nestíhají

teamwhd (74) napsal 05.08.2010 v 15:55

Jo, pže se mi nelíbilo jak se museli v závislosti na pláči tý který fabriky měnit pravidla.

Rado_ (555) napsal 05.08.2010 v 15:52

Měl bys stejný názor i před 5ti lety, když vyhrávala jen Ducati?

teamwhd (74) napsal 05.08.2010 v 15:51

Ne to jen poukazuju na to že si pravidla určuje zrovna ta fabrika co má prachy, to samý jako když maj v motohausu redakční R1 a ta pak má v tabulkách nejvyšší výkon a v anglickym testu je opak. Prostě by se mělo závodit na sériovkách ze sundanejma světlama a hotovo. Závody se dělaj pro hlavně pro diváky a ne proto aby jedna motorka jela o x km rychlejc a ostatní jen přicmrdávali...

Rado_ (555) napsal 05.08.2010 v 15:46

teamwhd > třeba to v té nejostřejší verzi "replica Biaggi" za mega mají... pak mají klasickou RSV4 a tu bílou ořezanou RSV 4R se snad jmenuje... Myslíš si, že Ducati má vše, s čím závodí i v prodejní verzi? Nebuď bláhový...

teamwhd (74) napsal 05.08.2010 v 15:43

Je mi do toho H ale jedno nechápu, proč může mít aprila rozvod ozubenýma kolama když to serie nemá??? Kdoví jestli to je vůbec litr, Italové nebudou zrovna nejférovější národ no nevim...

JV (68) napsal 05.08.2010 v 15:42

To PityGPX: "...No uvidím jak se na to bude tvářit Colin v pátek při pit walku až mu řeknu že tovarna ducati chce odejít z WSBK..." !!! Opravdu už jsem tak pěkně dlouho nezasmál !!! Jak by se asi tvářil? Odpověď bude jasná:"...Naozaj...???" To víš, ale...nic!

Rado_ (555) napsal 05.08.2010 v 15:38

Navíc pokud budou 4 tovární Aprilie, 3x tovární Kawa, 2x Honda, 2x Suzuki, 2x Yamaha, 2x BMW - to máme minimálně 15 továrních motorek bez Ducati, která dle mě ale neodejde... k tomu 2x satelit BMW, 2-4x satelit Ducati, 2x Honda, 2x Suzuki (Youshimura)... o budoucnost WSBK nemám obavu a na Ducati to rozhodně nestojí a nepadá

Rado_ (555) napsal 05.08.2010 v 14:52

Pity > ale kde je řečeno, že Xerox musí platit zrovna Ducati. Mohou sponzorovat třeba druhý tovární tým Aprilie. Cílová skupina zákazníků (pokud bude jeden jezdec Ital) bude stejná a špičkové výsledky zajištěny...

PityGPX (949) napsal 05.08.2010 v 14:42

Jako vemte si, že vlastně za odchodem Ducati z WSBK budou kritici psát, že za to může příchod Rossiho do Ducati :))) protože ono opravdu, pokud hl. roli hrají peníze tak velká část půjde na jeho mzdu a tím pádem ta továrna musí někde udělat škrty, ale já doufám, že prachy budou jak pro valeho tak i pro SBK ducati! Xerox musí platit nemalé peníze...

AKRO (-498) napsal 05.08.2010 v 14:33

Kryšpín - Já bych nechtěl, aby dvouválce Ducati skončily, mě se líbí, ale pokud skončí, nedá se nic dělat!

AKRO (-498) napsal 05.08.2010 v 14:31

Kryšpín - Tak na tom není nic k nepochopení! Dukna si samozřejmě stěžovat nemusela, když vyhrávala, ale určitě mohly protestovat Japonské firmy! Už jen kvůli tehdejšímu oblemu 750 4V proti 1000 2V bylo mnohem horší než dnešních 10004V/12002V!

AKRO (-498) napsal 05.08.2010 v 14:27

Rado - Už tady byly články, že Flammini chce taky WSBK zlevnit, psalo se o zvyšovámí váhy na motocyklech a dalších úpravách, které by měly snížit výkon a rychlost. Jinými slovy, přiblížit se více Stockům 600 a 1000ccm. Co z toho nakonec bude pravda, se na konci sezóny uvidí! es tou Ducati - nevím, jestli mají vůbec zájem jít do čtyřválců, ale někde jsem četl, že by jim mohlo stačit na homologaci 200 kusů motorek.

Kryšpín (7) napsal 05.08.2010 v 14:25

Já jsem tedy ještě za svůj život nikdy nepotkal někoho, kdo by si stěžoval ve chvíli, kdy vyhrává. Tento tvůj argumet malinko přesahuje moje možnosti chápání. Jinak souhlas - Aprilka (mimochodem součást velkého koncernu) vrhla po skončení MS250 síly do WSBK a sklízí ovoce (je otázka jak moc zaslouženě či spravedlivě - nějaké protesty už taky byly). Japončíci si nikdy v rámci soudobé WSBK moc nestěžovali, oni vlastně ani nemají proč - žádné tovární týmy se tam v posledních letech moc nevyskytují a v éře "dvouválů" dokázali při továrním obsazení v seriálu získat titul s VTRem. No nic, pokud tvůj smysl pro spravedlnost ukojí to, že se Ducati už nebude ustupovat, já Ducatista nejsem, je mi koneckonců buřt jestli tam budou či ne. Jen mi připadá škoda, že pokud by byla možnost se dohodnout tak, aby to mohlo fungovat, kdyby se jí nevyužilo. Howg.

Rado_ (555) napsal 05.08.2010 v 14:10

AKRO > navíc čtyřválcová Desmosedici se normálně pro prodej dělá

Rado_ (555) napsal 05.08.2010 v 14:10

Souhlas s Akrem > když yvhrávali - a to byl reglement o moc více proti nim, než nyní - byli zticha... ba co víc, byli zticha i japončíci, kteří místo aby fňukali, tak začli makat... Podle mě - a to jsem už nekolikrát zopáknul - jim nevoní jen a pouze jedna věc, a sice vstup Aprilie, která po tom, co ji SPZka vyšachoval z 250ccm šla do WSBK doslova po hlavě... a vavříny nejen světové, ale hlavně italské (jsu to nacionalisti) najednou nesbírá Ducati, ale Aprilia... nejlepší motorka, nejmovitější italský sponzor, nejlepší IT jezdec v sérii, točí se tam nejvíce peněz, zřejmě jim neunikne titul v jezdcích i týmech... a na tohle všechno byla zvyklá Ducati, takže okolo sebe kopou... Pokud by ale měl být seriál WSBK "italský", tak zde máme aprilii, tudíž nevěřím tomu, že Flammini bude mít potřebu jít Ducati na ruku nejen proto, že jejich koncepce je v dnešní době brutálně minoritní...

AKRO (-498) napsal 05.08.2010 v 14:05

Myslím, že menší firmy jako je Ducati, mohou mít vyrobeno pro homologaci o dost méně motocyklů, než velké firmy!




TOPlist