Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Marex > myslíš, že momentálně je Baw lepší, než RSV4? Jako.. pokrok asi udělali největší od počátku sezony... ale že by byli lepší... bohužel se to nedozvíme
tak a to by bylo pekne na h... WSBK bez Duc jen se mi nelibi jejich pristup,kdyz WSBK bylo Ducaticupem a dlouha leta nevyhraval nikdo jiny nez prave rudi,bylo vsechno ok. Ted jsou najednou chudacci o 15km/h pomalejsi na rovince a uz by to chteli balit
Mamba: Ty jsi ale Matěj! Pochopitelně, že by se vyselelktovalo cca 40 nejrychlejších jezdců! Nebyly by třeba takové davy techniků, vývojářů... cestovní náklady nesnížíš,ale necestovalo by jich s každým týmem 20,ale jenom 5 (obrazně). Bohatým bych jezdit nezakázal. Pokud by nebyli rychlí a měli by love, poslal bych je do GP.
Marex-K tomu MS sériových strojů.V něcem máš pravdu,ale co se týká věty:"Minimalizace nákladů,plné pole jezdců[těch nejlepších-ne nejbohatších]. Jsi naprostý snílek a idealista.Za1.to by to startovní pole čítalo kolik,800jezdců??? Za2.To bys těm bohatým zakátal start???Za3.Pokud by to mělo být MSopravdu na úrovni,muselo by probíhat na stejných tratích a při stejném počtu závodů jako tedˇ.Ana to by zase měli jen ti bohatější!!!Tak jak tedˇz toho???
JV: Souhlas především s těmi přecukrovanými WSBK. Už jsme na to dva, takže jsme dav. Osobně nemám problém si vybrat třídu, kterou mám sledovat. Horší je KDE? Na čem?! Ve zprávách na TV Nova je motorkář i závodník FMX. Koukat na Moto2 mi opravdu nestačí a motat parabolou jak větrníkem... Lidem by to mělo jít přímo pod nos.
Tak tak, Každej nadával že moto 2 bude naprd a jak to sou teď krásný závody. Chci 30 motorek na startu kde bude hlavně záležet na umění jezdce a ne 5 motorek ve vláčku za sebou.
To Marex: Jednoduše!
1/ GP - prototypy
2/ SBK - upravené seriové moto ( nikoli to, co vidíme nyní - i AKRO najednou přitlačil v cenách )
3/ v návaznosti na předcházející - národní šampionáty, tedy teoreticky Moto2 a budoucí 3 a vrchol tady asi vyšlechtěné "seriové" SBK! A pochopitelně dvoustupňové! Do toho CEC a bude to velice zajímavé nebo ne???
Rado:05.08.10 v 20:57:Moc jsem tvoje pochody nepobral,ale moje myšlenky v tomto směřují k MS sériových strojů. To znamená: Minimalizace nákladů, plné pole jezdců (těch opravdu nejlepších- ne nejbohatších) a podle toho, kdo bude mít nejlepší stroj si pak koupíš bike. Takže momentálně má nejlepší litr BMW,ale ve WSBK je to na houby, pže všechny ty mašiny mají se sérií stejný jenom "obal".
To Rado: To chce klid ! Jezdíš na klasiky - paráda! Ale, co normální MR??? Nebýt AA, tak neexistuje!!! Kdysi byly 4 kubatury, nyní??? X a v nich Y jezdců??? Asi určitě máš loňské DVD z TT. 180 minut - 6 závodů a... obyčejnej smrtelník se probudí a řekne - stejné barvy, stejný motky, stejná čísla, stejné zatáčky... co vlastně byly ty tříkolky???
tak aby jezdili Ten Kate v MGp, to je spíš dle mě sci-fi. Přece se kdysi dávno řeklo, že Hopperův plat za rok v MGP by stačil na pokrytí celé sezony týmu v SBK !
rado: neco jiného je krizovy rok a neco jineho je každoroční zvyšování nákladů.POkud si každá továrna bude dělat co chce a bude se vývoj pořád posouvat dopředu,jako se tomu děje ted,tak to pujde do kytek,protože sbk si prostě nemůžou dovolit být tak drahé,jako motogp,nato se ti každý vys**e,když to má takovou bídnou medializaci,to radši pujdou týmy do MGP.Aby jsme se za pár let nedivili až bude v MGp jezdit Ten Kate Honda A ve WSBK bude jezdit 14 zoufalců.
Na jednu stranu se tady rozohňuju, ale ve své podstatě mám nějaké WSBK na háku... Zajedu si do Branné na klasiky, kde to drtí mezi zdmi kilopade a v létě na Bike Show do Sevastopolu - v sobotu jsem se vrátil, bratru 5500km na Monsteru a setkání s Prezidentem Night Wolves MG Russia i Putinem... na pozadí tohoto na nějaké světové závody kašlu... 22.8. je Těrlický okruh
Spíše je smutné, že všichni víceméně volají po jednom závodě sériových motorřek... no dobrá, po dvou (šestky a litry - přesně tak, jak se prodávají)... dnes máme 3+4 kubatury a lidem to nevoní... nechápu...
mamba: K té 100: Měl jsi se líp učit.A ten zelenej je můj tiskovej mluvčí. Zrovna mi tady našeptává nějaký sprosťárničky,ale já ne! Jsem ženatý!!!
Marex > myslíš, že momentálně je Baw lepší, než RSV4? Jako.. pokrok asi udělali největší od počátku sezony... ale že by byli lepší... bohužel se to nedozvíme
me by nevadilo kdyby skoncili pokud by na jejich misto nastoupilo KTM s jejich RC8 a 2V svet by se tocil dal
Co já vím?Z fotky poznám prd?A kerej ty vlastně seš?Ten v té kapuci,nebo ten druhej?Nejvíc mě mrzí žes mi vyfoukl to 100!
mamba: Vapadám jako volič levicových zřízení?
Roman: Už to chtěla sbalit i Honda, tak proč by ne Duc. Já kvůli nim na závody nechodím... i když by mi taky chyběl ten jejich véčkovej twin!!!
Já se lek,že bys těm bohatejm pomalejm přikázal sponzorovat ty chudý rychlý.
tak a to by bylo pekne na h... WSBK bez Duc jen se mi nelibi jejich pristup,kdyz WSBK bylo Ducaticupem a dlouha leta nevyhraval nikdo jiny nez prave rudi,bylo vsechno ok. Ted jsou najednou chudacci o 15km/h pomalejsi na rovince a uz by to chteli balit
Rozuměj do první ligy.
Mamba: Ty jsi ale Matěj! Pochopitelně, že by se vyselelktovalo cca 40 nejrychlejších jezdců! Nebyly by třeba takové davy techniků, vývojářů... cestovní náklady nesnížíš,ale necestovalo by jich s každým týmem 20,ale jenom 5 (obrazně). Bohatým bych jezdit nezakázal. Pokud by nebyli rychlí a měli by love, poslal bych je do GP.
Marex:na moto 2 mi nešahej. Při atletice se taky koukáš radši na vyrovnaný boj běžců,a prd ti sejde natom,že všichni mají tretry Nike!
Marex-K tomu MS sériových strojů.V něcem máš pravdu,ale co se týká věty:"Minimalizace nákladů,plné pole jezdců[těch nejlepších-ne nejbohatších]. Jsi naprostý snílek a idealista.Za1.to by to startovní pole čítalo kolik,800jezdců??? Za2.To bys těm bohatým zakátal start???Za3.Pokud by to mělo být MSopravdu na úrovni,muselo by probíhat na stejných tratích a při stejném počtu závodů jako tedˇ.Ana to by zase měli jen ti bohatější!!!Tak jak tedˇz toho???
teamwhd: Ale ono je to na prd. Ale jsou to pěkné závody. Je to k ničemu,ale kouká se na to dobře.
JV: Souhlas především s těmi přecukrovanými WSBK. Už jsme na to dva, takže jsme dav. Osobně nemám problém si vybrat třídu, kterou mám sledovat. Horší je KDE? Na čem?! Ve zprávách na TV Nova je motorkář i závodník FMX. Koukat na Moto2 mi opravdu nestačí a motat parabolou jak větrníkem... Lidem by to mělo jít přímo pod nos.
Tak tak, Každej nadával že moto 2 bude naprd a jak to sou teď krásný závody. Chci 30 motorek na startu kde bude hlavně záležet na umění jezdce a ne 5 motorek ve vláčku za sebou.
To Marex: Jednoduše!
1/ GP - prototypy
2/ SBK - upravené seriové moto ( nikoli to, co vidíme nyní - i AKRO najednou přitlačil v cenách )
3/ v návaznosti na předcházející - národní šampionáty, tedy teoreticky Moto2 a budoucí 3 a vrchol tady asi vyšlechtěné "seriové" SBK! A pochopitelně dvoustupňové! Do toho CEC a bude to velice zajímavé nebo ne???
100
JV: Co hulíš za značku... já jsem na tohle asi moc střízlivej. Honzo prosím tě pro mě speciálně...polopatě!!!
Rado:05.08.10 v 20:57:Moc jsem tvoje pochody nepobral,ale moje myšlenky v tomto směřují k MS sériových strojů. To znamená: Minimalizace nákladů, plné pole jezdců (těch opravdu nejlepších- ne nejbohatších) a podle toho, kdo bude mít nejlepší stroj si pak koupíš bike. Takže momentálně má nejlepší litr BMW,ale ve WSBK je to na houby, pže všechny ty mašiny mají se sérií stejný jenom "obal".
To Rado: A to ještě neberu v potaz, ventilovej rozvod u Aprilky???
To Rado: To chce klid ! Jezdíš na klasiky - paráda! Ale, co normální MR??? Nebýt AA, tak neexistuje!!! Kdysi byly 4 kubatury, nyní??? X a v nich Y jezdců??? Asi určitě máš loňské DVD z TT. 180 minut - 6 závodů a... obyčejnej smrtelník se probudí a řekne - stejné barvy, stejný motky, stejná čísla, stejné zatáčky... co vlastně byly ty tříkolky???
Jeziš pity,ja jsem to myslel obrazně,ty chytráku jeden! ty máš na všechno odpověd!
tak aby jezdili Ten Kate v MGp, to je spíš dle mě sci-fi. Přece se kdysi dávno řeklo, že Hopperův plat za rok v MGP by stačil na pokrytí celé sezony týmu v SBK !
rado: neco jiného je krizovy rok a neco jineho je každoroční zvyšování nákladů.POkud si každá továrna bude dělat co chce a bude se vývoj pořád posouvat dopředu,jako se tomu děje ted,tak to pujde do kytek,protože sbk si prostě nemůžou dovolit být tak drahé,jako motogp,nato se ti každý vys**e,když to má takovou bídnou medializaci,to radši pujdou týmy do MGP.Aby jsme se za pár let nedivili až bude v MGp jezdit Ten Kate Honda A ve WSBK bude jezdit 14 zoufalců.
Pity > jo, Maxe rád uvidím vždy, ale ty přírodní okruhy prostě mají větší koule...
Na jednu stranu se tady rozohňuju, ale ve své podstatě mám nějaké WSBK na háku... Zajedu si do Branné na klasiky, kde to drtí mezi zdmi kilopade a v létě na Bike Show do Sevastopolu - v sobotu jsem se vrátil, bratru 5500km na Monsteru a setkání s Prezidentem Night Wolves MG Russia i Putinem... na pozadí tohoto na nějaké světové závody kašlu... 22.8. je Těrlický okruh
Jak kdo, já třeba pudu na Maxe
Pity > kontrolní otázka... Myslíš si, že raději půjdu na Maxe na WSBK, nebo na Kolštejnský okruh v Branné?
Spíše je smutné, že všichni víceméně volají po jednom závodě sériových motorřek... no dobrá, po dvou (šestky a litry - přesně tak, jak se prodávají)... dnes máme 3+4 kubatury a lidem to nevoní... nechápu...
Ohledně budoucností WSBK
Hrozby:
Až se u konkurence zavedou litry, BMW a Aprilie můžou přejit do MGP a tím pádem můžou ukončit angažmá v SBK
Díky "medializaci" flamminiho si všichni stěžuji, že nejsou vidět a tak nemá cenu závodit pro pět lidi na okruzích. To není žádná reklama pro ně.
Příležitosti:
Továrny budou chtít závodit za levnější penize v levnějším šampionatu a tak se budou držet v SBK než aby šly do MGP
Je krize, všudu se musí šetřit, radši v SBK v hristi, než MGP na střeše