EWC – První na startu je SRC Kawasaki, český IVRacing BMW CSEU je osmý!
Text: Petr Czyž | Zdroj: fimewc.com | Foto: Kawasaki Racing | Zveřejněno: 15.9.2017 | Zobrazeno: 4 224x
Text: Petr Czyž | Zdroj: fimewc.com | Foto: Kawasaki Racing | Zveřejněno: 15.9.2017 | Zobrazeno: 4 224x
//www.fimewc.com/live-timing/
FCC na zemi GMT jde do cela ... docela se moto poklouzala a jezdec od FCC musel bezet pro bike dost daleko
Hlavně ať 21-BMW jedou strojový tempo a žádný "excesy" ! Může se jim to
vyplatit - do cíle ještě 4 hodiny a Hondy 5 + 111 si nejspíš "půjdou po krku"
s Yamahou 94 až do cíle ... Ovšem 2 - SERT je už blízko za nimi
pro info SERT jede řetěz RK viz více na linku:
https://suzuki-racing.com/ewc2017/machine.aspx?OBJ_ID=24956
Njn, Zazi, Renda na ni vletěl (na ten novej motor, co měl za sebou jen tréningy)
ve stylu GP, po pár kolech 5 sec náskok a jeho teamster, "veterán" Foret se tak
vůbec nesvezl, aby se rozloučil s kariérou, jak si plánoval ...
Ale žeby motory Kawasaki byly až tak háklivý ??
SERT jede RK řetězy.
#21 naprosto skvělá práce 👍🏻
Mrzí mě SRC
herdek spojka 7 kol tak tady byl zakopaný pes. škoda
Karel jede kolo pod 2 minuty a pak už jen Canepa a Foray ,
tak doufejme, že "to" nepřežene ...
Karel jede
Ivane2T to musíš kouknout na sponzory na kapotě...určitě tam najdeš logo řetězu který SERT jezdí
ja tu značku řetězu na dálku a v tom letu neviděl
Jakápak to byla značka, ten řetěz, Gorkine ?
Samozřejmě, může se stát, ale už mám dost
takových "náhod", když sleduju i ten "progres"
Suzuki v MotoGP ...
To o tom "křepčení" je ještě ubožejší, než kritiky těch, co něco umí .
Až někdo z nás, "pisálků", pojede kdekoliv 25. z 59 na startu jakýho-
koliv závodu, může "křepčit" ...
LAI Fabrizio: Tentokrát musím chválit mnoho času pod 2:02
až teď v Hajlajtech jsem koukal jak dostal jezdec SERTu řetězem přez záda twl
Jestli jsem byl moc nespravedlivý k 21 tak se tedy omlouvám, ale v omyl mě přivedly ty co to komentují, protože v 7 jak zase začal přenos dělali jako že vše bylo v pohodě, až v dalším průběhu z nich vylezlo, že tam byli technické problémy 21.
IvanDvoutakťák: No tak promin , že chci aby naši skončily co nejlépe. Já vím že ty by jsi křepčil i kdyby jeli mometálně na 25 místě.
Asenade, neztrapňuj se - "občas" ( i tady ) "někdo, něco" ví o endurance racingu
i o týmu start.č.21 . . .
Škoda Maco racing
IV Racing podle sestřihu tehcnický problém v noci ale P9 je parádní navíc náskok na dalšího v pořadí je jedno kolo
GMT Yamaha mají 19 pit stopů a stejně jsou druzí ...jedou hroznou palici, v noci je potkal problém stejně jako SERT...
Z 5 propad na 9 a 3 kola na 8 Jo to je úspěch To měli říct hned že jedou aby dojeli, Takhle se propadnou to tedy museli jezdit příšerné časy i s Hanikou
Joska jako spíkr super ... u něj se člověk nenudí... spoustu se dozví a i se zasměje
Maco stále v boxu.
Už jsou 33.
Za dívčím tímem.
Ach jo.
Maco racing sroubuji na biku :( dolu slo viko spojky...
Osklivy pad jak se jezdec kutalel, na zacatku pri prvnim SC, se Nozane probral po padu a sednul na moto a v boxu z toho v podstate spadl a YART jede jen ve dvou .
IV Racing velmi dobře drží P5 :) a MACO racing P10 i pres drobne tehcnicke problemy
Bourák, jezdec zůstal ležet na trati (Yamaha 96) a sejftykár
dík za info
LAI Fabrizio čím mín bude na motorce tím lépe
Náhradník je pro případ, že někdo vypadne už v treninku. Do závodu zasáhnout nemůže.
Neví někdo jak to je s náhradníky jestli je tým může nasadit v průběhu závodu ? Viz situace u YART kdy Nozane po držkopádu a vypnutí nakonec dojel do boxu ale tam spadl z moto a jedou ve dvou ... do konce 22h 5min
Na startu 59 týmů a "Karel & Co." na místě osmém
Tak snad budou mít tu "kupu" závodnickýho štěstí,
který je pro čtyřiadvacítku rozhodně potřeba