Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Co jsem se dočetl, tak tovární Yamaha chce mít v poli čtyři motocykly,dva tovární a dva satelitní s tovární podporou, tak jako to bylo doposud, které bude provozovat místo Tech3, tým Valentina Rossiho, tohle mi přijde logické vyústění mnohaleté spolupráce až příští rok Vale ukončí kariéru.
Monster chtěl po minulé (2017) sezóně přestat podporovat Tech3 a plně se finančně věnovat továrnímu týmu, ale Zarcovy výsledky je přesvědčily, že mají ještě rok počkat
Vypadá to, že půjdou ke KTM
A objevila se zajímavá informace, že by pozici Tech3 měl získat Angel Nieto team takže buď KA pojede v roce 2019 na "tovární" Yamaze, nebo nepojede vůbec
"No tak Herve, ja se tu uz pet let premaham v tovarni sedacce a cekam az konecne ukoncis spolupraci s Yamahou a ja si tak muzu v klidu zalozit tym. A ty porad nic. To chces, abych jezdil i sedive a blokoval furt sedacku tovarni Yamahy? Co pak bude se Zarcem, ktere se na ni zaslouzene trepe? Uz konecne prozri a odejdi od Yamahy, sakra"
"Omlouvam se pane Valentino. To mne nedoslo. Mel jste rict driv. Hned volam Tsujimu."
Contrariamente a quanto si potrebbe pensare, la decisione di lasciare la Yamaha presa da Hervè Poncharal principal di Tech 3 (a destra nella foto, insieme al capo di Yamaha Sport, Lin Jarvis) non ha nulla a che vedere con un possibile arrivo del Team Sky VR46 in MotoGP. L’arrivo eventuale della squadra italiana non riguarda le stagioni 2019 e 2020, quindi sorge spontanea la domanda: chi erediterà la M1 della marca diIwata? (qui l’annuncio ufficiale)
ANGEL NIETO TEAM MOTOGP – Con il livello di prestazioni dimostrato durante lo scorso anno e di nuovo durante gli ultimi test MotoGP del team Tech3, non sono i clienti a mancare. La M1, anche in versione satellite, è una moto molto competitiva … se affidata al pilota e alla squadra giusti. Secondo Mela Chercoles, influente giornalista spagnolo decano dei Gran Premi, il Team Angel Nieto avrebbe già avanzato la propria candidature, attraverso una dichiarazione di Fonsi Nieto (nipote di Angel Nieto, ex pilota e attuale coach di Pramac) durante un talk show che sarà trasmesso sul canale spagnolo Movistar venerdi 23 febbraio.
MARC VDS – Un altro candidato, sempre secondo il giornalista spagnolo, sarebbe il team Estrella Galicia 0.0 Marc VDS, che ultimamente ha dato qualche segnale di insofferenza riguardo il rapporto con la Honda HRC. Questi sono attualmente gli unici due concorrenti noti e considerando che si tratta di due formazioni dalle possibilità finanziarie assai diverse tra loro, la percentuale di successo è ampiamente a favore di Marc VDS. Sarà un caso da seguire con attenzione.
Poncharal to udělal dobře. Než aby se to dozvěděl na poslední chvíli až se Vale usmyslí, a Yamaha mu dá vale, má relativně delší dobu na vyjednávání. Všechno jednou končí...
tak že by příští rok jela RedBull KTM a Monster KTM? nebo že by jeli na tovární M1 Maverick a Zarco a Vale si dal rozlučkovou sezónu ve vlastním týmu Monster Yamaha s tovární podporou?
Vdim to na Tech3 KTM, ale rok je dlha doba, tak sa necham prekvapit, kto a s kym bude na koniec piect.
No, tak jsem zvědavej na tu plnou podporu, pokud bude Zarco pojíždět fabrický Yamahy...
Co jsem se dočetl, tak tovární Yamaha chce mít v poli čtyři motocykly,dva tovární a dva satelitní s tovární podporou, tak jako to bylo doposud, které bude provozovat místo Tech3, tým Valentina Rossiho, tohle mi přijde logické vyústění mnohaleté spolupráce až příští rok Vale ukončí kariéru.
Monster chtěl po minulé (2017) sezóně přestat podporovat Tech3 a plně se finančně věnovat továrnímu týmu, ale Zarcovy výsledky je přesvědčily, že mají ještě rok počkat
Vypadá to, že půjdou ke KTM
A objevila se zajímavá informace, že by pozici Tech3 měl získat Angel Nieto team takže buď KA pojede v roce 2019 na "tovární" Yamaze, nebo nepojede vůbec
"No tak Herve, ja se tu uz pet let premaham v tovarni sedacce a cekam az konecne ukoncis spolupraci s Yamahou a ja si tak muzu v klidu zalozit tym. A ty porad nic. To chces, abych jezdil i sedive a blokoval furt sedacku tovarni Yamahy? Co pak bude se Zarcem, ktere se na ni zaslouzene trepe? Uz konecne prozri a odejdi od Yamahy, sakra"
"Omlouvam se pane Valentino. To mne nedoslo. Mel jste rict driv. Hned volam Tsujimu."
z webu corsedimoto ...
Contrariamente a quanto si potrebbe pensare, la decisione di lasciare la Yamaha presa da Hervè Poncharal principal di Tech 3 (a destra nella foto, insieme al capo di Yamaha Sport, Lin Jarvis) non ha nulla a che vedere con un possibile arrivo del Team Sky VR46 in MotoGP. L’arrivo eventuale della squadra italiana non riguarda le stagioni 2019 e 2020, quindi sorge spontanea la domanda: chi erediterà la M1 della marca diIwata? (qui l’annuncio ufficiale)
ANGEL NIETO TEAM MOTOGP – Con il livello di prestazioni dimostrato durante lo scorso anno e di nuovo durante gli ultimi test MotoGP del team Tech3, non sono i clienti a mancare. La M1, anche in versione satellite, è una moto molto competitiva … se affidata al pilota e alla squadra giusti. Secondo Mela Chercoles, influente giornalista spagnolo decano dei Gran Premi, il Team Angel Nieto avrebbe già avanzato la propria candidature, attraverso una dichiarazione di Fonsi Nieto (nipote di Angel Nieto, ex pilota e attuale coach di Pramac) durante un talk show che sarà trasmesso sul canale spagnolo Movistar venerdi 23 febbraio.
MARC VDS – Un altro candidato, sempre secondo il giornalista spagnolo, sarebbe il team Estrella Galicia 0.0 Marc VDS, che ultimamente ha dato qualche segnale di insofferenza riguardo il rapporto con la Honda HRC. Questi sono attualmente gli unici due concorrenti noti e considerando che si tratta di due formazioni dalle possibilità finanziarie assai diverse tra loro, la percentuale di successo è ampiamente a favore di Marc VDS. Sarà un caso da seguire con attenzione.
Poncharal to udělal dobře. Než aby se to dozvěděl na poslední chvíli až se Vale usmyslí, a Yamaha mu dá vale, má relativně delší dobu na vyjednávání. Všechno jednou končí...
jak víme, hlavním důvodem je V.Rossi a jeho plány vybudovat satelitní tým Yamahy.
Vale chce vlastni tym s Yamahou, tak "nabidl" cosi Hervemu a ten mu uvolni stroje?
tak že by příští rok jela RedBull KTM a Monster KTM? nebo že by jeli na tovární M1 Maverick a Zarco a Vale si dal rozlučkovou sezónu ve vlastním týmu Monster Yamaha s tovární podporou?