GP Španělska – Pole position získal Dani Pedrosa

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
motokawasaki (153) napsal 06.05.2017 v 20:42

Tak ano, ale stejne je to tak trochu vydrb s ostatnimi.
Aspar ma jako tovarni tym proste v garazi uz drive homologovane dily, ktere ostatni nemaji a jako stare uz je nesezenou.
A vyhoda tovarniho tymu pri zkouseni novych vychytavek krome tech homologovanych tu proste je.
Samozrejme jako u vsech tovarnich tymu.

TDM851 (4147) napsal 06.05.2017 v 20:40

voloda.m 15:00 Buď tolerantní. Mě na start rozjížděk v Rakousku tlačili pořadatelé podle čísla. Z rozhlasu jsem neslyšel ani náznak mého jména a volba dráhy byla v pr...

bpun (242) napsal 06.05.2017 v 20:36

Tak co? Honda nemá tak špatnou motorku že ? Dokonce to vypadá že naopak tu nejlepší v poli...

alfi166silver (55) napsal 06.05.2017 v 20:30

Něco málo z pravidel ohledně výfuku moto3:
Exhausts are not included in the Moto3 Chassis Homologation regulations
(Art. 2.6.4), so the choice of exhaust supplier is free.

All Performance Parts, excluding wheels and exhausts (see f. and h.
below), will be homologated, with a homologation deadline of 31 January
for each season. Homologation includes submission of a price list for all
parts required for the motorcycle, the total of which may not exceed
120% of the complete chassis package price.

Takže výfuk u Arenase schválení nepodléhal

alfi166silver (55) napsal 06.05.2017 v 20:19

Ale to byla stará kapotáž z roku 2014. Takže již dříve homologovaný díl, takže to schválení chápu. Ale dle pravidel by měli být nové díly k dispozici pro šest jezdců, ale použít je nemusí, když si je koupit týmy nechtějí, ale k dispozici by být měli.
Vzpomeň si na diskvalifikaci Kuby, za použití nehomologovaného dílu u jeho KTM při přechodu na nové rámy

motokawasaki (153) napsal 06.05.2017 v 20:11

Homologovane dily pro vsechny?
Aspar mel loni jinou kapotaz, stacil pisemny souhlas ostatnich tymu.
Arenas jel s wild card s novym vylepsenym vyfukem.
Krome tovarniho tymu nikde zadny technik od Mahindry.
Je to clanek z lonska, ale myslim, ze se moc nezmenilo.

//www.motoforum.cz/sport/peugeot-mahindra-jdou-na-barikady-/

TDM851 (4147) napsal 06.05.2017 v 20:09

Pro mě je největší překvapení Folger. Před sezonou jsem nechápal proč, ale je fakt dobrej!

vinokurov (494) napsal 06.05.2017 v 19:30

Velká gratulace HRC a Calevi zítra jasné vítězství Marc &Dani

Dejf57 (605) napsal 06.05.2017 v 17:58

alfi166silver: Jojo, taky si to myslim. Tvdri-li nekdo opak, prosim odkaz.

alfi166silver (55) napsal 06.05.2017 v 17:52

Podvozek u Mahindry je stejný jak ten loňský a stále ho dělá Suter, změny nedělali. Motorem se výkonem přitáhli na loňskou Hondu, ale na letošek to stačit nebude. Aspar musí mít podle pravidel stejnou Mahindru jak ostatní, díly jsou homologovány a MUSÍ BÝT dostupné pro šest jezdců.
Dalla Porta jezdil ve FIMCEV KTM u Laglis přebarvenou na Husquarnu, přechod na jiný, slabší bajk, nemusí být snadný, stačí se podívatt na YH68 a jeho začátek sezony

Dejf57 (605) napsal 06.05.2017 v 17:42

A co treba tenkrat Manzi? Prvni zavod v MS na divokou kartu, na Mahindre (ne Asparovo), a z posledniho na ctvrtej kus. Pak teda spadl nebo co, no dobre.. Ale netvrdim, ze je nekdo z nich levej. oni uz letos nemaj ten podvozek od Sutera, jo? Tak to jsem nevedel..

Georgio88 (1229) napsal 06.05.2017 v 17:28+1

-> Dejf: Bagnaia se zmiňoval o loňské Mahindře, která ale nebyla ještě plně napadena taliánem, tzn. měla hodně společnýho s Mahindrama z předchozích let, které vyráběl pro indiány nějaký neznámý pan Suter ve Švýcarsku. Teď z toho, ale dělaj seňoři taliáni střep rok od roku horší... klasická talijánská vlastnost.

Kubajz není levej a Dalla Porta ani Arbolino nejsou protekční kluci, co neumí tahat... loňskej FIM CEV Moto3 tomu budiž svědkem.

Sokol291 (89) napsal 06.05.2017 v 17:24

Bagnia mluvil o Asparově mahindře.
Ta je po dnešní kvaldě evidentně lepší než Peugeot.

Nuvolari (2328) napsal 06.05.2017 v 17:22

Dejf57: nezapomeň, že Bagnaia mluví o LOŃSKÉ Mahindře. Letos může být rozdíl mezi indokolem a Hondami+KTM klidně větší. Neříkám, že to tak je, ale klidně být může. Zase se mi nezdá, že by Kornfík byl taková hůlka.

gorkin (4512) napsal 06.05.2017 v 17:02+1

pech...kvůli crashi...4 věřím že by tu 3 dal
ale dobrý

voloda.m (480) napsal 06.05.2017 v 17:01

Tak Filda nakonec čtvrtý. Ale jel fajně.

Dejf57 (605) napsal 06.05.2017 v 16:59

Na crash.net je peknej rozhovor s F. Bagnaiou. Hlavne pro ty, kdo tvdri, ze Mahindra je srot. Rika tam treba, ze Mahindra je trochu slabsi na rovine, ale ma opravdu dobry sasi. Podle nej to rozhodne neni spatna motorka, protoze 2 vitezstvi a 7 podii by na spatny motorce nedokazal. Nechci Kornfeila nejak hanit, ale neco na tom asi bude.

gorkin (4512) napsal 06.05.2017 v 16:31

no ty krááwo pěkně to tam lítá

gorkin (4512) napsal 06.05.2017 v 16:25

Tak dneska Salač doufám Bedna

Dablicek200Mph (298) napsal 06.05.2017 v 16:18

Dani pěkně, ještě by to mohl přetavit ve vítězství.

Motofighter (471) napsal 06.05.2017 v 16:08

Me dost potesil Zarco, jak se zacina zvykat na vyssi kubaturu, jinak Iannone konecne zabral a stejne tak Lorenzo, uvidime co zavod. Rozhodne se bude na co koukat !

gresini (4529) napsal 06.05.2017 v 15:58

A Marquez se začíná prosazovat čím dál více,obrovská škoda pádu předminule v posl.kole při boji o první flek s Morbidelim! Tabulka by vypadala jinak

Mistr-kat (562) napsal 06.05.2017 v 15:44

Konečně zabral i Maniac...Celý ty dva dny to vypadalo, jako by nevěděl, co má mechanikům a technikům sdělit, aby mu ty koníky pod kapotou vypustili ze stáje...Nakonec zajel pátej flek...zítra by mohl zatáhnout na bednu. Divokej je na to dost, bohužel umí i padat a toho se obávám nejvíc...I přes to, jak dopadla kvalda, sázím na Mavericka...

gresini (4529) napsal 06.05.2017 v 15:36

Pedro hodně překvapil a hondy jsou prý šrot podle zdejších odborníků Věřím ve výborný závod

jan26 (3711) napsal 06.05.2017 v 15:33

Zřídka se vidí takový pád co předvedl DA77.
Zůstat na vnitřní straně zatáčky

voloda.m (480) napsal 06.05.2017 v 15:28-3

Nuvolari : ale vždyť jo, já jsem tolerantní, jinak bych ho vždycky vypnul, jen jsem to musel ze sebe dostat.
Jen mi přijde, že by měl komentátor umět česky.
Za mě byl nejlepší Karel Březina.

voloda.m (480) napsal 06.05.2017 v 15:24

Připadá mi, že Top gun dotopgunoval. Stačí jeden pád a už jede opatrněji? Asi ne, včera taky padl.
Samozřejmě, je stále nejlepší Yamaha, ale když měl MM fazónu, vyhrál 10 - krát (11 ?) za sebou.
Předsezonní testy - první, pak tři závody a ve všech kvaldách i závodech první ( až na ten poslední). Prostě nedostižný.
A teď? Co se děje?

Orgovany (832) napsal 06.05.2017 v 15:21

Dovi docela zklamal ...

Nuvolari (2328) napsal 06.05.2017 v 15:18

Jinak na muj vkus je vepředu nějak moc přehondíno!

Nuvolari (2328) napsal 06.05.2017 v 15:17+2

voloda.m: tak měj pro pana Svobodu trochu tolerance. To, že začal některá jména vyslovovat konečně správně není k smíchu, naopak je to pozitivní, viz. McPhee - mekfí nebo DiGianantonio - didžanantonio. Přestože nesnese srovnání s úžasnými italskými komentátory, kteří závod prožívají na 100%, je náš nejlepší, jen to srovnej s tím tragédem, co komentuje na masecu, nebo s Opařilem či Enem.




TOPlist