GP Španělska – Pole position získal Dani Pedrosa
Text: Petr Czyž | Zdroj: MotoGP.com | Foto: Monster Yamaha Tech 3, Repsol Media, Gresini Racing, Yamaha Racing, Estrella Galicia 0,0 Marc VDS Racing | Zveřejněno: 6.5.2017 | Zobrazeno: 26 260x
Text: Petr Czyž | Zdroj: MotoGP.com | Foto: Monster Yamaha Tech 3, Repsol Media, Gresini Racing, Yamaha Racing, Estrella Galicia 0,0 Marc VDS Racing | Zveřejněno: 6.5.2017 | Zobrazeno: 26 260x
Tak ano, ale stejne je to tak trochu vydrb s ostatnimi.
Aspar ma jako tovarni tym proste v garazi uz drive homologovane dily, ktere ostatni nemaji a jako stare uz je nesezenou.
A vyhoda tovarniho tymu pri zkouseni novych vychytavek krome tech homologovanych tu proste je.
Samozrejme jako u vsech tovarnich tymu.
voloda.m 15:00 Buď tolerantní. Mě na start rozjížděk v Rakousku tlačili pořadatelé podle čísla. Z rozhlasu jsem neslyšel ani náznak mého jména a volba dráhy byla v pr...
Tak co? Honda nemá tak špatnou motorku že ? Dokonce to vypadá že naopak tu nejlepší v poli...
Něco málo z pravidel ohledně výfuku moto3:
Exhausts are not included in the Moto3 Chassis Homologation regulations
(Art. 2.6.4), so the choice of exhaust supplier is free.
All Performance Parts, excluding wheels and exhausts (see f. and h.
below), will be homologated, with a homologation deadline of 31 January
for each season. Homologation includes submission of a price list for all
parts required for the motorcycle, the total of which may not exceed
120% of the complete chassis package price.
Takže výfuk u Arenase schválení nepodléhal
Ale to byla stará kapotáž z roku 2014. Takže již dříve homologovaný díl, takže to schválení chápu. Ale dle pravidel by měli být nové díly k dispozici pro šest jezdců, ale použít je nemusí, když si je koupit týmy nechtějí, ale k dispozici by být měli.
Vzpomeň si na diskvalifikaci Kuby, za použití nehomologovaného dílu u jeho KTM při přechodu na nové rámy
Homologovane dily pro vsechny?
Aspar mel loni jinou kapotaz, stacil pisemny souhlas ostatnich tymu.
Arenas jel s wild card s novym vylepsenym vyfukem.
Krome tovarniho tymu nikde zadny technik od Mahindry.
Je to clanek z lonska, ale myslim, ze se moc nezmenilo.
//www.motoforum.cz/sport/peugeot-mahindra-jdou-na-barikady-/
Pro mě je největší překvapení Folger. Před sezonou jsem nechápal proč, ale je fakt dobrej!
Velká gratulace HRC a Calevi zítra jasné vítězství Marc &Dani
alfi166silver: Jojo, taky si to myslim. Tvdri-li nekdo opak, prosim odkaz.
Podvozek u Mahindry je stejný jak ten loňský a stále ho dělá Suter, změny nedělali. Motorem se výkonem přitáhli na loňskou Hondu, ale na letošek to stačit nebude. Aspar musí mít podle pravidel stejnou Mahindru jak ostatní, díly jsou homologovány a MUSÍ BÝT dostupné pro šest jezdců.
Dalla Porta jezdil ve FIMCEV KTM u Laglis přebarvenou na Husquarnu, přechod na jiný, slabší bajk, nemusí být snadný, stačí se podívatt na YH68 a jeho začátek sezony
A co treba tenkrat Manzi? Prvni zavod v MS na divokou kartu, na Mahindre (ne Asparovo), a z posledniho na ctvrtej kus. Pak teda spadl nebo co, no dobre.. Ale netvrdim, ze je nekdo z nich levej. oni uz letos nemaj ten podvozek od Sutera, jo? Tak to jsem nevedel..
-> Dejf: Bagnaia se zmiňoval o loňské Mahindře, která ale nebyla ještě plně napadena taliánem, tzn. měla hodně společnýho s Mahindrama z předchozích let, které vyráběl pro indiány nějaký neznámý pan Suter ve Švýcarsku. Teď z toho, ale dělaj seňoři taliáni střep rok od roku horší... klasická talijánská vlastnost.
Kubajz není levej a Dalla Porta ani Arbolino nejsou protekční kluci, co neumí tahat... loňskej FIM CEV Moto3 tomu budiž svědkem.
Bagnia mluvil o Asparově mahindře.
Ta je po dnešní kvaldě evidentně lepší než Peugeot.
Dejf57: nezapomeň, že Bagnaia mluví o LOŃSKÉ Mahindře. Letos může být rozdíl mezi indokolem a Hondami+KTM klidně větší. Neříkám, že to tak je, ale klidně být může. Zase se mi nezdá, že by Kornfík byl taková hůlka.
pech...kvůli crashi...4 věřím že by tu 3 dal
ale dobrý
Tak Filda nakonec čtvrtý. Ale jel fajně.
Na crash.net je peknej rozhovor s F. Bagnaiou. Hlavne pro ty, kdo tvdri, ze Mahindra je srot. Rika tam treba, ze Mahindra je trochu slabsi na rovine, ale ma opravdu dobry sasi. Podle nej to rozhodne neni spatna motorka, protoze 2 vitezstvi a 7 podii by na spatny motorce nedokazal. Nechci Kornfeila nejak hanit, ale neco na tom asi bude.
no ty krááwo pěkně to tam lítá
Tak dneska Salač doufám Bedna
Dani pěkně, ještě by to mohl přetavit ve vítězství.
Me dost potesil Zarco, jak se zacina zvykat na vyssi kubaturu, jinak Iannone konecne zabral a stejne tak Lorenzo, uvidime co zavod. Rozhodne se bude na co koukat !
A Marquez se začíná prosazovat čím dál více,obrovská škoda pádu předminule v posl.kole při boji o první flek s Morbidelim! Tabulka by vypadala jinak
Konečně zabral i Maniac...Celý ty dva dny to vypadalo, jako by nevěděl, co má mechanikům a technikům sdělit, aby mu ty koníky pod kapotou vypustili ze stáje...Nakonec zajel pátej flek...zítra by mohl zatáhnout na bednu. Divokej je na to dost, bohužel umí i padat a toho se obávám nejvíc...I přes to, jak dopadla kvalda, sázím na Mavericka...
Pedro hodně překvapil a hondy jsou prý šrot podle zdejších odborníků Věřím ve výborný závod
Zřídka se vidí takový pád co předvedl DA77.
Zůstat na vnitřní straně zatáčky
Nuvolari : ale vždyť jo, já jsem tolerantní, jinak bych ho vždycky vypnul, jen jsem to musel ze sebe dostat.
Jen mi přijde, že by měl komentátor umět česky.
Za mě byl nejlepší Karel Březina.
Připadá mi, že Top gun dotopgunoval. Stačí jeden pád a už jede opatrněji? Asi ne, včera taky padl.
Samozřejmě, je stále nejlepší Yamaha, ale když měl MM fazónu, vyhrál 10 - krát (11 ?) za sebou.
Předsezonní testy - první, pak tři závody a ve všech kvaldách i závodech první ( až na ten poslední). Prostě nedostižný.
A teď? Co se děje?
Dovi docela zklamal ...
Jinak na muj vkus je vepředu nějak moc přehondíno!
voloda.m: tak měj pro pana Svobodu trochu tolerance. To, že začal některá jména vyslovovat konečně správně není k smíchu, naopak je to pozitivní, viz. McPhee - mekfí nebo DiGianantonio - didžanantonio. Přestože nesnese srovnání s úžasnými italskými komentátory, kteří závod prožívají na 100%, je náš nejlepší, jen to srovnej s tím tragédem, co komentuje na masecu, nebo s Opařilem či Enem.