Budoucnost Velké ceny České republiky v Brně

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
majlo (368) napsal 08.05.2014 v 12:22-1+6

Biker xx: jasně, ti co se zastávají dotací pro GP Brna to nechápou? Nechci se tě dotknout ale to že stát potažmo vládnoucí sorta bere lidem na daních prachy a jako s celkem s nimi pak pracuje není výmysl posledního desetiletí. Takhle to probíhá celá století od dob kdy vládnoucí kníže co ovládal pár luk vybíral desátky. A ať se to někomu líbí nebo ne tak stát se má krom jiného starat i o sportovní/kulturní odvětví. Jestli opravdu chceš aby se nedotovaly různé akce, odváděly se minimální nebo radši žádné daně a každý si platil jen to svoje tak ti asi nezbude nic jiného než jít bojovat na politickou scénu s tímhle volebním programem.

mongol_ (128) napsal 08.05.2014 v 12:20+1

jít proti dotacím, je jako jít proti hospodářskému systému. Takto je v EU nastavena dotační politika a je na každěm subjektu, aby (pokud má na něj nárok) dotací využíval v max. míře

mamba54 (1340) napsal 08.05.2014 v 12:17+3

Lukkkas123- Nebuď líný a mrkni na ten pořad. Možná už mj.pochopíš, že návštěva 200 tis. lidí je souhrnem za tří dny, tudíž tu sumu musíš podělit třemi, protože nikdo si nekupuje každý den novou vstupenku. Navíc do tohoto počtu lidí jsou započítáváni všichni, tzn. Pořadatelé, zdravotníci, policie, VIP hosté. Prostě všichni, kteří se v danné dny pohybují v areálu automotodromu.

IvanDvoutakťák (5090) napsal 08.05.2014 v 12:11+5

Jak "to dělají" v Sasku je perfektní ukázka rozdílu mezi
německým ´untrnémerem´ a "céskim podníkavcetelem" ...

gorkin (4485) napsal 08.05.2014 v 12:08-1+3

Lukkkas123
když to bereš Matematicky
cituji...
ale když to vemu matematicky tak mi to nesedí !!! Návštěvnost= tvrdí 220 000 výnásobte to nějakým rozumným průměrem za lístek a dostanete se na částku 500 000 000
Blahopřeji k tvému vzdělání v oboru matematiky (prý rozumný průměr)

mamba54 (1340) napsal 08.05.2014 v 12:05-1+4

Daleko zajímavější by bylo, nahlédnout do hospodaření p.Ječmínka v ACCR. Sám za sebe budu raději daněmi přispívat na GP, než platit policejní zásahy proti chuligánům na fotbale.

gorkin (4485) napsal 08.05.2014 v 12:01-1+3

hele malem jsme měli v Praze Olympíadu
a o jakém baliku se tehdá Radní spolu s Olympíjskem Výborem bavili ??? ano právě tim výborem který nechce Brnu pusit ani Ká
čert ber GP Brna ta je za levno

Lukkkas123 (2) napsal 08.05.2014 v 11:57-7+4

Nevidíme do toho , ale když to vemu matematicky tak mi to nesedí !!! Návštěvnost= tvrdí 220 000 výnásobte to nějakým rozumným průměrem za lístek a dostanete se na částku 500 000 000 !!! Tady něco nehraje ? Samozřejmě je to o zisku, ale jakém ??? Proč nezískat ještě nějaký milion ze státní kasy v Česku normální ... a to, že zruší GP možná jen umělý tlak na vládu aby jim ty peníze dali = možná že ne , možná že jo ... ale je jasně vidět, že se tu jedná o obrovské peníze a to co čteme v médiích ... není nejspíš úplná pravda. Ani jednou co jsem viděl Abraháma st. vykládat v televizi při moto gp o tom jak to tu nebude = ani jednou nezmínil kolik vybral peněz na vstupenkách ( radši ) jen kolik to navštívilo lidí ... takže můj názor ? Že až půjde do úzkých tak Abrahám řekne, že sehnali sponzory a že to nějak vyjde = přece si nenechá ujít 500 000 000 no ne :) ... kdo by nechtěl za trochu snahy 30 - 50 mil navíc :)

IvanDvoutakťák (5090) napsal 08.05.2014 v 11:57+2

Za největší "objev" považuju, že veškerý finance se kterými
"žonglují" NÁMI ZVOLENÍ, jsou z našich kapes. Velká Pardubic-
ká se bude jezdit dál a tam si můžeme i vsadit ...

kovik59 (10) napsal 08.05.2014 v 11:41+3

Brno mě bavilo v letech 1974-1977 teď už je to o ničem.Je potřeba se podívat na hospodaření p. Abraháma a ředitelky okruhu a potom se můžeme bavit o nějakých dotacích.

Bosso17 (105) napsal 08.05.2014 v 11:37-1+5

Všude na světě přispívají zemské vlády na jednotlivé závody GP, v USA pak třeba i dovozci motocyklů. V Sasku dokonce založili sdružení místních podnikatelů z okolí okruhu - majitelů penzionů, hotýlků atd., - kteří pochopitelně na GP Německa vydělávají, a ti dávají pořadateli na Sachsenringu peníze, aby se tam mohlo jezdit. Dovedete si představit, že majitelé penzionů Rosice, Tetčice, Ostrovačice, V. Bíteš aj. přispějí Abrahamovi na GP? Přitom se jistě za závodní víkend docela dobře nabalí.

Remi-la-bo (7) napsal 08.05.2014 v 11:24+2

je to BORDEL v BORDELU!!! stat nepomuze aby tam nalil nase prachy danovich poblatniku! a kdyby třeba jo,tak za par let bude zalistovaci poplatek 100mega!!! tak se na to vysere tuplem! a DORNE je to stejne u prdele jak naší vlade,nahradi BRNO jinaci velka cena!!! holt na historiji a tradice se dnes sere!!! ten kdo ma prachy ma vse!!! jo a mistrostvi světa není vyznamnou sportovni akci!!! me poser na holy zada...

cameron (627) napsal 08.05.2014 v 11:22-2+3

Bikerxx: ty si myslíš, že kdyby stát najednou zastavil vyplácení všech dotací na sportovní a kulturní akce, tak ti sníží daňovou zátěž? Tak to fakt nehrozí ani náhodou...

Opatrný (29) napsal 08.05.2014 v 10:54+4

Je to samozřejmě fikce, ale kdyby někdo opravdu rozkryl finanční toky peněz DORNY ! To by mě fakt zajímalo na kterých účtech ty nemravné zisky končí a jak jsou zdaněny. Myslím reálně, nikoliv podle oficiálního účetnictví.
A my naivkové se tady hádáme. Za chvíli bude zalistovací poplatek dělat miliardu a my budeme nadávat, proč to stát nezaplatí. Ale ten stát to samozřejmě vytáhne z naší kapsy.
Běžte si raději zajezdit !

Biker_xx (2325) napsal 08.05.2014 v 10:51-1+14

Vy kdož se tady zastáváte dotací a tvrdíte, že bez dotací všechno chcípne, to opravdu nechápete, co vlastně dotace jsou? To není žádnej erár, kterej se odněkud z čista jasna vzal. To jsou vaše peníze, který vám stát vzal a rozhoduje za vás, bez vás, za co je utratí. Opravdu si myslíte, že jakejkoliv úředník rozhodne líp než vy sami, za co utratí vaše peníze? Když nebudou dotace, tyhle peníze zůstanou vám v kapse a vy sami si je utratíte za co chcete. Ok, lístek GP nebude stát 1.600, ale třeba 3.000, ale vy ty peníze budete mít, protože je vám stát předtím nevzal a neutratil třeba za fotbal nebo košíkovou. Že vám stát vezme 1,- Kč za každou kilowatthodinu a dá je spřátelenejm solárním baronům vám taky nevadí? Taky máte pocit, že úředník líp rozhod, jak utratí vaše peníze? Máte radost z toho, že platíte 2,- Kč z každýho litru benzínu nebo nafty Babišovi na pěstování řepky? Platili byste to dobrovolně, protože pěstovat řepku je cool?

SLEEPER (1002) napsal 08.05.2014 v 10:36+7

S tim DPH bych radeji moc neoperoval, "modri" vedi, jak to chodi s penezi ve sportu.

Jinak souhlas s Bikerem_XX, od sameho zacatku je to jen vyhruzka a hrani na city. Nechapu, jak na to valna vetsina mohla skocit.
Nedavno jsem delal event pro motorkare na vinohrade.., mel jsem si zazadat o statni dotace.

Veronika-Suzuki (211) napsal 08.05.2014 v 10:16-1+3

ViktorST (85.70.117.xxx) napsal 07.05.14 v 20:26: +1 -5

VIZI- pochop jednu věc, proč by měl autoklub brát dotaci na soukromou akci, pokud je tam nezainteresují na zisku

Autoklub ČR vlastní část akcií společnosti Automotodrom Brno a.s.

ullw (-277) napsal 08.05.2014 v 10:13+3

budoucnost Velké ceny je v prde.i a to je určitě velká škoda!

tic-tac (330) napsal 08.05.2014 v 10:09

//www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10101491767-studio-ct24/214411058320506
Něco málo k GP Brno z ČT 24

cedo (-105) napsal 08.05.2014 v 09:46-2+6

muj nazor je ten ze to stale klasickej spor mezi Abrhamem a ACR...a dale si myslim ze jeho nema spoustal idi rado a tak se to odrazi i trosku v tomto,vzdyt se podivejte na jeho neoficialni mistrostvi republiky CAMS,prijede par hobiku ale nikdo se špicky,na motocrosu ma zaplnenej zebrik z poloviny!pisou o novych tratich jezdi se stale stejne...mozna jsem trosku odbocil ale od te doby co to ma ABAJA starsi tak to jde s kopce...superbike v pr...a ted i GP...beztak je za tim nejakej tunel

PacienT.cz (687) napsal 08.05.2014 v 09:36-5+2

Myslím si že v článku chybí odkaz na nějakou petici na podporu takové žádosti.
Diskuse k článku je fajn, ale nic moc neřeší, mnohem efektivnější by byla internetová petice, kterou by mohl Autodrom při žádosti použít.
Dá se poměrně snadno založit třeba tady //www.petice24.com/

cameron (627) napsal 08.05.2014 v 09:32+3

přínos od tuzemců nemůže být nulový, už třeba kvůli DPH za vstupenky. A ještě ohledně dotací - žijeme v době dotací, přerozdělování je obrovské ať už na státní nebo evropské úrovni. Může se to některým líbit, některým zase ne. K dispozici je zkrátka určitý balík peněz, ten se prostě MUSÍ UTRATIT. A když tu dotaci nedostane GP ČR, tak ji dostane někdo jinej. Ale ten z motocyklových fanoušků, který lamentuje nad možnou státní dotací pro GP, se pak nemůže divit, až uvidí oslavný článek popisující jak se u nás díky dotacím postavilo už 99. golfový hřiště ( nic proti golfu ).

1100Virago (3057) napsal 08.05.2014 v 09:20+1

Nuvolari: Proč myslíš, že přínos od tuzemců je nulový?

mike.46 (604) napsal 08.05.2014 v 09:11+3

kwaker636: čerpat můžeš, ale uvědom si, že to je pohled pouze jedné strany, která je na tom samozřejmě zainteresovaná. Taky si konečně uvědomte, že ty peníze, o kterých pořád mluvíte, nejsou peníze státu, ale jsou to naše peníze, se kterými stát pouze hospodaří (že ne dobře a efektivně je bohužel jasné asi každému). Dotuje se kde co (bohužel) a na ty opravdu důležité věci (tím rozhodně nemyslím GP) bohužel finance nezbývají.

IvanDvoutakťák (5090) napsal 08.05.2014 v 09:07+1

Nebudu se pídit, kdo zde v předchozím napsal, že je potřeba propustit pár zbytečných úředníků AMD Brno a bude peněz dost.
Dotyčnému se může rozsvítit jedině když se zeptá pořadatelů
např. v Hořicích, tedy akce daleko menšího rozsahu, kolik
u nich je "zbytečných" lidí a nebo jestli všichni už měsíce
před závodem "lítají s vyplazeným jazykem".Aspoň podle mého
názoru,na AMD v Brně "teplý fleky" nejsou,tam se maká

mamba54 (1340) napsal 08.05.2014 v 09:06+12

Tak jsem si to dočetl až sem, ale z některých příspěvků je mi hodně smutno. Přečetli jste si vůbec ten článek pořádně a do konce? Panují zde různé názory na Abrahama. Budiž. Ale já si myslím, že míček je na straně Autoklubu. Kdo jiný by měl hájit zájmy motoristů a mj.propagovat tento sport? Zahrádkáři?!Co pro vás, aktivní jezdce, ACCR dělá, kromě vybírání peněz za licence? GP v Brně se dle mého názoru nedá považovat za soukromou akci. Na to je příliš mohutnou a známou akcí. Nakonec, nemá ve svém názvu GP Automotodromu, GP Brna, nebo dokonce GP Abraham, ale kupodivu stále ještě Grand Prix ČESKÉ REPUBLIKY. To by musela pak být za soukromou akci považována každá sportovní akce na našem území. A ještě speciálně pro- martin1: To je ono, jak není po mým,(SBK) tak ať zajde všechno. Aby ses pak tou lopatičkou s pískoviště nemlátil do hlavy ty, až kvůli chybějící GP se za 1.)sníží zájem agentur, za 2.)zvedne podstatně cena za toto ježdění. Zakončím to takhle: Kdyby Ječmínek s celým Autoklubem udělal pro silniční sport u nás jen desetinu toho, co K.A., bylo by to moc dobře.

Nuvolari (2329) napsal 08.05.2014 v 08:57+4

Největším škůdcem je mainstreamové socialistické uvažování ve většině západního světa. Státy jsou ochotny sypat peníze, takže Espézeta si může šroubovat ceny a ono mu to prochází. Je to podobný eurozmrdí dojič jako třeba Babiš, který má svůj byznys postavený na zákonnem stanoveném pančování nafty biosložkou. Kdyby státy nebyly ochotny platit, musel by velký Karamel s cenou dolů, protože by se všichni provozovatelé dromů zachovali tak, jak to udělájí vlastníci toho brněnského, pokud ndostanou dotaci, zruší prodělečné závody.
Pokud se týká pohádek o ekonomickém přínosu pro stát, tak hodně přesně věc popsal biker xx. Jsem rád, že se již aspoň diskutuje pouze o penězích cizinců. Že je přínos od tuzemců naprosto přesná nula zřejmě pochopilo už více lidí.
Jistě je tady nepeněžitý efekt, že ČR pořádá jednu z největších světových sportovních akcí atd., atd, to je nepochybně fakt.

IvanDvoutakťák (5090) napsal 08.05.2014 v 08:56+3

Marex(už včera)popsal skutečnost : shnilá Evropa / EU .
Španělské mistrovství světa zvané MotoGP, TŘI španělské GP
ročně, """zalistovací""" lichva pro ŠPANĚLSKÉHO promotéra,
Španělsko na pokraji ekonomického kolapsu, atd, atd,
ale pořád "hraje hudba a na HORNÍCH PALUBÁCH se tančí" jak
na Titaniku Však ony to ty ovečky pasené institucemi
EU všechno jednou zaplatí ... Vymytý mozky už na to mají
dostatečně. Pěknej příklad je sám terminus technikus
ZALISTOVACÍ poplatek, který všichni papouškují : the LIST
je totiž anglicky SEZNAM a v SEZNAMU GP,pořádaných v násle-
dujících letech chce,pochopitelně, každý pořadatel GP být
a tak za to MUSÍ zaplatit "příslušný" poplatek PROMOTÉROVI
mistrovství světa MotoGP. Název *ZALISTOVACÍ* je tedy pou-
hopouhým anglicismem, v českém jazyce používaným podobně
jako kdysi spousta rusismů, těmi co buď neumí česky ani na
úrovni základní školy, nebo neumí patřičně překládat doku-
menty ŠPANĚLSKÉ Dorny, psané ANGLICKY ...
Ne žeby REGISTRAČNÍ poplatek byl vrcholem češtiny, ale roz-
hodně vystihuje daleko lépe a srozumitelněji účel a funkci
SEZNAMU pořadatelů GP .

cameron (627) napsal 08.05.2014 v 08:48-1+2

Bikerxx: k tomu vzestupu kurzu koruny vůči euru - i kdyby všichni návštěvníci směnili svá eura za koruny během jediného dne, tak na kurz koruny to bude mít naprosto minimální vliv. V denním objemu transkací na FOREXu je to jako když plivne. Když podrážela ČNB nohy koruně, musela prodat 90 mld korun, aby srazila kurz vůči euru o pouhých 5 % !

kama55 (-74) napsal 08.05.2014 v 08:42+6

Souhlasím s tím, aby se nic nedotovalo. Zajímalo by mne přesné rozložení částky 70 mil., tedy co všechno v ní je zahrnuto. Za dva roky může Ezpeletovi mrdnout v kebuly a bude chtít zalistovací poplatek 100 mil. A co pak? To máme skákat, jak si on píská. Pokud je akce ztrátová, nevidím důvod, aby se dělala znova. každý chce být v černých číslech a ne stále v červených.




TOPlist