Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Těžko říct. Já už do toho vlastně ani nevidím po všech těch úpravách pravidel atd. Hafo věcí se mi nelibi:
1. max 4 bajky od jedné továrny. To ať se na mě nikdo nezlobí, ale pokud má AB Cardion peníze na 5. RC213V tak proč nemá právo si ji koupit? To je prostě vydírání ze strany P. Ezpelety aby takové týmy (jako Cardion , Asparú nemohli mít top nářadí!!
2. Max 24 bajků na roštu. Co je to zase za krawinu? Ve WSBK jich bylo 40 a nikdo se nezabil a do paddocku se všichni vešli.
Ja souhlasím s Dornou že MGP se musí zlevnit, ale Dorna, kdyby nechala co se týče počtu motorek neomezeně, tak je možné že by bylo více jak 12 prototypů a ten zbytek by mohli být motorky právě jako se nyní připravují tj produkční levnější hondy, vytuněné gp aprilky, a ty yamahy motory v dobrých šasích, které jsou dobré a úspěšné :) a máte celkem oslidní kralovskou třídu. Co víc řešit?
Hlavně jedna věc: pro všechny bajky stejné pravidla tj stejný obsah válců, palivovvých nádrž, stejné pneu, žádné výhody pro ty slabé motory jako doposavaď, jinak by se vám na to každej vykašlal.
Já myslím,že to má pan Carmelo velmi dobře vymyšlené.Nejdříve začal podporovat CRT,aby tu celou šaškárnu s neúměrným vyhazováním peněz trošku přibrzdil a dostal do hry soukromé týmy s tím,že továrny se chytnou za nos a začnou nabízet konkurenceschopný materiál za rozumné peníze až uvidí,že se CRT neustále časově přibližují.A už je to tu.A navíc budou provozovány za úplně jiné peníze.Já tleskám,je to lišák.Velmi dobrá taktika,jak na továrny!!
Tak sezona začíná za týden v neděli, a my na Hradě budeme mít veřejné jízdy dne 7.4. Jenže venku sněží a já musím odklízet sníh na cílovce!
Tak opravdu nevím, zda se ten rekord uskuteční, když bude trať zasněžena. Já sice dělám co můžu, ale nemá to cenu. Inu, nezávidím těm motorkářům, kteří se přijedou za týden podívat na okruh. Já totiž gumy do sněhu nevlastním a myslím, že většina také ne!
Marexi, příteli, přijedeš se na nás podívat, když si kousek od Hradu? Minule sis přijel na Hrad pro vánoční cukroví, a jak chutnalo! I brácha si před odletem do Sepangu něco málo nabalil!
Ještě by to chtělo omezit maximální otáčky, aby tovární s pneumatickým ovládáním ventilů neměly výhodu Pak by privátní týmy mohly být docela konkurenceschopné
Ještě by to chtělo aby Aprilka tam vystupovala jako čistokrevný prototyp. Ten tovární tým Aprilky by pak byl v týmu Cardion AB protože Aspar se spojí se Sůzou. :)
Jestli toto byl od začátku jeho záměr, pak to vypadá, že Don Carmelo je silnější v kramfekách, než jsme si mysleli. Fakt je, že CRka v současné podobě na prototypy neměla. Ale biky soukromých týmů se šasi od malovýrobce a s továrním motorem (nejen od Yamahy) by mohly být řešením nedostatku konkurence schopných motorek na startu.
Těžko říct. Já už do toho vlastně ani nevidím po všech těch úpravách pravidel atd. Hafo věcí se mi nelibi:
1. max 4 bajky od jedné továrny. To ať se na mě nikdo nezlobí, ale pokud má AB Cardion peníze na 5. RC213V tak proč nemá právo si ji koupit? To je prostě vydírání ze strany P. Ezpelety aby takové týmy (jako Cardion , Asparú nemohli mít top nářadí!!
2. Max 24 bajků na roštu. Co je to zase za krawinu? Ve WSBK jich bylo 40 a nikdo se nezabil a do paddocku se všichni vešli.
Ja souhlasím s Dornou že MGP se musí zlevnit, ale Dorna, kdyby nechala co se týče počtu motorek neomezeně, tak je možné že by bylo více jak 12 prototypů a ten zbytek by mohli být motorky právě jako se nyní připravují tj produkční levnější hondy, vytuněné gp aprilky, a ty yamahy motory v dobrých šasích, které jsou dobré a úspěšné :) a máte celkem oslidní kralovskou třídu. Co víc řešit?
Hlavně jedna věc: pro všechny bajky stejné pravidla tj stejný obsah válců, palivovvých nádrž, stejné pneu, žádné výhody pro ty slabé motory jako doposavaď, jinak by se vám na to každej vykašlal.
Tak tu mou esej předejte někdo do Dorny a uvidíme
Pěkné zimní velikonoce všem!
Já myslím,že to má pan Carmelo velmi dobře vymyšlené.Nejdříve začal podporovat CRT,aby tu celou šaškárnu s neúměrným vyhazováním peněz trošku přibrzdil a dostal do hry soukromé týmy s tím,že továrny se chytnou za nos a začnou nabízet konkurenceschopný materiál za rozumné peníze až uvidí,že se CRT neustále časově přibližují.A už je to tu.A navíc budou provozovány za úplně jiné peníze.Já tleskám,je to lišák.Velmi dobrá taktika,jak na továrny!!
Tak sezona začíná za týden v neděli, a my na Hradě budeme mít veřejné jízdy dne 7.4. Jenže venku sněží a já musím odklízet sníh na cílovce!
Tak opravdu nevím, zda se ten rekord uskuteční, když bude trať zasněžena. Já sice dělám co můžu, ale nemá to cenu. Inu, nezávidím těm motorkářům, kteří se přijedou za týden podívat na okruh. Já totiž gumy do sněhu nevlastním a myslím, že většina také ne!
Marexi, příteli, přijedeš se na nás podívat, když si kousek od Hradu? Minule sis přijel na Hrad pro vánoční cukroví, a jak chutnalo! I brácha si před odletem do Sepangu něco málo nabalil!
ehm kolik stálo to CRT a ART?!je to pořád ode zdi ke zdi-nevidím v pravidlech nic stálého a kvalitního k šampionátu...
Super článek, ale trochu zavádějící fotky. Já ten motor M1 tam nikde nevidím
To se zas budou rušit ty nesmyslné reglementy , které skoro nezačaly ani platit?
Mimochodem luxusní info. Dík.
Jen tedy přidám drzou otázku. Bosso, bude skutečně motor z M1 a šasí FTR, Suter... hi- tech?
Zní to slibně,ale velkou část úspěchu továrních prototypů činí elektronika. ART bude možná stejně dobrá, možná i lepší, než tato varianta. Čas ukáže.
Pity: aprilka by si určo vzala Lavertyho z SBK a Giugliano je taky mladej divočák, takže myslim, že by s Kadlíkem vydrbali :) maj svý "lepší"
Ještě by to chtělo omezit maximální otáčky, aby tovární s pneumatickým ovládáním ventilů neměly výhodu Pak by privátní týmy mohly být docela konkurenceschopné
martasjRSV, kdyby opustil tak všechny ty Sutery, FTR a další vykopne. Do čeho asi tak ty M1 motory dají?
Takže pan SPZka už upustil od názoru, že CRT je budoucností MotoGP?
Ještě by to chtělo aby Aprilka tam vystupovala jako čistokrevný prototyp. Ten tovární tým Aprilky by pak byl v týmu Cardion AB protože Aspar se spojí se Sůzou. :)
Bylo by super kdyby jeden bike urval Karel
Jestli toto byl od začátku jeho záměr, pak to vypadá, že Don Carmelo je silnější v kramfekách, než jsme si mysleli. Fakt je, že CRka v současné podobě na prototypy neměla. Ale biky soukromých týmů se šasi od malovýrobce a s továrním motorem (nejen od Yamahy) by mohly být řešením nedostatku konkurence schopných motorek na startu.
A pak že to nejde. Původní myšlenka se stává realitou. Hold chtělo je to trošku vystrašit
pane Abraham :) žhavte telefón :)