Testy MotoGP - Sepang II., 3. den

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
DOMINATOR (1260) napsal 28.02.2013 v 13:34-1

1100Virago
no vidiš a neni to nahodou jak cca při treningach?

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 28.02.2013 v 13:10-2+3

Tak Vale pekny, 0.07sec za Lorenzem

Plastky266 (659) napsal 28.02.2013 v 13:04-1+1

Tak koukám, že nový motor asi dělá dost, Abája hezký, Lukin taky potěšil, ti čtyři mušketýři vepředu slibují hodně zajímavou podívanou (ale uvidíme na delší vzdálenost) a i zbytek prototypů vypadá nadějně...

God (1003) napsal 28.02.2013 v 13:03+2

SPV: Tak tomu bych klidně i věřil

SPV (816) napsal 28.02.2013 v 13:02-1+3

Aby nakonec nebyl největším soupeřem Lorenza právě Marquez... Pedrovi už moc nevěřím.

Le-Corbusier (432) napsal 28.02.2013 v 12:35-1+1

...error

Le-Corbusier (432) napsal 28.02.2013 v 12:33-1+6

1100Virago - chceš říct že bude dělat Rossi Lorenzovi nosiče vody a krýt mu záda jo? myslím že ne. Pokud bude jezdit Jorge před Rossimu rozhodně to nebude z důvodu teamové režie.

AdosR (254) napsal 28.02.2013 v 12:29+1

0,6 není moc ale pořád to je za celý závod 13 sekund. Ještě jsem zvědav co se bude dít za 11 dní v Austinu.

bobus (255) napsal 28.02.2013 v 12:24+4

Dovi dnes hodně dobý, ztráta jen necelých 0,6 s na Rossiho

funtom999 (32) napsal 28.02.2013 v 12:09+1

Pro lepsi nahled na situaci kouknete me komentare k testovacim dnum 2 a 1, delam prumerne casy, ktere maji trochu lepsi vypovidajici hodnotu nez nejrychlejsi kolo. Ted se jdu pustit do analyzy dnesniho dne Ovsem jsou to jenom testy, takze souhlasim se slunce11 a virago1100

1100Virago (3057) napsal 28.02.2013 v 12:08-1+2

DOMINATOR: Lorenzo, Pedrosa, Rossi. Tipoval bych prvního Pedra, ale tým Yamahy si navzájem pomůže spíš, než že by Danimu občas helfnul nováček Marquez. Jorge je rychlý a Rossi mu bude v případě potřeby krýt záda a Daniho zdržovat.

smiders666 (242) napsal 28.02.2013 v 11:53+4

No, Karel sice má sekundu ztrátu na Barberu a DePunieta, ale to sou závěsové, dali jedno rychlé kolo za někym na prototypu a šlus. Benchmark je Espargaro a tam je 0,6, tedy slušný. A Pešek porazil Petrucciho na staré motorce!

DOMINATOR (1260) napsal 28.02.2013 v 11:48-1

1100Virago

Jak vidiš že by mohla dopadnout gp2013 1-2-3misto??

Slimáček (146) napsal 28.02.2013 v 11:42+2

RANDY!!!
Kája porychlil,ale na nejrychlejší ART je tam pořád přes 1 sec. Což je dost. V závodě ale asi Kája zase pojede rychleji, než v kvaldě a testech.

JollyJoker (1004) napsal 28.02.2013 v 11:33-3+1

To Pity: Ale v závodní simulaci takto odrovnáš gumy po třech kolech takže je to k ničemu

PityGPX (949) napsal 28.02.2013 v 11:26-1+7

Jak tady psal jednou josef58, každý jezdec co testuje, musí jet max. nejrychleji, aby zjistil, jestli ten komponent je ok. Všechny novinky se musí testovat když s tím jedete na max. nasezení, takže věřím, že časy jsou ty nejlepší v podání, že každý jezdec ten čas zajel s max. nasazením jak nejrychleji mohl.

zzzmrzlinar (471) napsal 28.02.2013 v 11:26-1+3

tak nakonec dobrý, jsem se bál, že Pešoun skončí s lucernou, ale nakonec jich asi spoustu pojezdí včetně týmového kolegy, paráda

Abája taky dneska oukej, snad se ještě vytáhne a zatopí brzo Asparovcům

jan26 (3659) napsal 28.02.2013 v 11:14+2

LAAAVERTY

rogih (1010) napsal 28.02.2013 v 11:14+8

23. PESEK, Lukas Came IodaRacing Project 2:04.674

slunce11 (9) napsal 28.02.2013 v 11:03+3

1100 Virago konečně někdo kdo to chápe

gorkin (4485) napsal 28.02.2013 v 11:01-1+6

Lukyn na závěr zatáhl

DOMINATOR (1260) napsal 28.02.2013 v 10:57-1+2

jan26 moje řeč

1100Virago (3057) napsal 28.02.2013 v 10:57-1+8

DOMINATOR: Ano, berou to vážně. Ale zatímco jedni hledají vhodné nastavení a testují to na rychlých kolech, jiní zkoušejí výdrž pneu při závodní simulaci. A tam se jede trochu jiným způsobem, takže porovnání těch časů, dosahovaných za různými účely, nemusí být příliš vypovídající.
I v závodě může nejrychlejší kolo zajet poslední jezdec. Mimochodem, kdysi se za to udělovaly extra body, což by i dneska mohlo být zajímavé zpestření. Taky jsem si říkal, jak by vypadaly závody, kdyby se bodovalo pořadí po průjezdu každým kolem. Nutilo by to jezdce cpát se dopředu a ne se jen takticky vozit za soupeři a trhnout se až v závěru.

jan26 (3659) napsal 28.02.2013 v 10:56-3+8

Dominator
jsem zastance toho,ze testy jsou velmi dulezity,a kazdy tym potazmo jezdec chteji zajet co nerychlejsi cas!!!V testech je nejdulezitejsi CAS

DOMINATOR (1260) napsal 28.02.2013 v 10:51-2+3

Nevim všichni řikate že to je jen trening je to tak, ale oni to berou dost važně podle toho co o tom pišou.

DOMINATOR (1260) napsal 28.02.2013 v 10:47-2+1

čim dal tim zahadnejši.

jenzek (13) napsal 28.02.2013 v 10:45-2+2

Vale a Yamaha skvělá to dvojka..už se moc těším na závody!

slunce11 (9) napsal 28.02.2013 v 10:42-4+2

Pane bože už zas Vždyť to jsou testy Spoustu jezdců dnes za to ani netahalo díky dešti a i když je to hezké takhle vidět Abaju, pravda je taková že to o ničem nevypovídá. Takže názory typu tomu a tomu to nejede je hloupost. Už to píšu po padesátý, pardon ale jste fakt jak tataři. Každej jezdec má určité úkoly, co a jak otestovat . Testy nám amatérům moc neukážou, jezdci zkoušejí díly, simulace, gumy, různé nastavení, hranice, nájezdy do zatáček, posez, vyvážení atd Plus jsou rozdílné podmínky než před rokem, to když tu někdo plácá, že by se Stoner smál.90% lidí tady, otevře net koukne na pořadí a řekne jeeeeee tomu a tomu to nejede a tomuhle zase jo. Bože vzpamatujte se

blátošlap (28) napsal 28.02.2013 v 10:39-8+3

jan26:buď si jasnovidec nebo debil. Děkujeme Ti za rozbor

petridas (275) napsal 28.02.2013 v 10:23-1

clovece ten Laverty už potáh!!




TOPlist