Testy MotoGP - Sepang II., 3. den
Text: Jiří Mikšík | Foto: Honda ProImage, Yamaha Racing, Aspar Team, Automotodrom Brno/Marek Paulíček | Zveřejněno: 28.2.2013 | Zobrazeno: 7 454x
Text: Jiří Mikšík | Foto: Honda ProImage, Yamaha Racing, Aspar Team, Automotodrom Brno/Marek Paulíček | Zveřejněno: 28.2.2013 | Zobrazeno: 7 454x
1100Virago
no vidiš a neni to nahodou jak cca při treningach?
Tak Vale pekny, 0.07sec za Lorenzem
Tak koukám, že nový motor asi dělá dost, Abája hezký, Lukin taky potěšil, ti čtyři mušketýři vepředu slibují hodně zajímavou podívanou (ale uvidíme na delší vzdálenost) a i zbytek prototypů vypadá nadějně...
SPV: Tak tomu bych klidně i věřil
Aby nakonec nebyl největším soupeřem Lorenza právě Marquez... Pedrovi už moc nevěřím.
...error
1100Virago - chceš říct že bude dělat Rossi Lorenzovi nosiče vody a krýt mu záda jo? myslím že ne. Pokud bude jezdit Jorge před Rossimu rozhodně to nebude z důvodu teamové režie.
0,6 není moc ale pořád to je za celý závod 13 sekund. Ještě jsem zvědav co se bude dít za 11 dní v Austinu.
Dovi dnes hodně dobý, ztráta jen necelých 0,6 s na Rossiho
Pro lepsi nahled na situaci kouknete me komentare k testovacim dnum 2 a 1, delam prumerne casy, ktere maji trochu lepsi vypovidajici hodnotu nez nejrychlejsi kolo. Ted se jdu pustit do analyzy dnesniho dne Ovsem jsou to jenom testy, takze souhlasim se slunce11 a virago1100
DOMINATOR: Lorenzo, Pedrosa, Rossi. Tipoval bych prvního Pedra, ale tým Yamahy si navzájem pomůže spíš, než že by Danimu občas helfnul nováček Marquez. Jorge je rychlý a Rossi mu bude v případě potřeby krýt záda a Daniho zdržovat.
No, Karel sice má sekundu ztrátu na Barberu a DePunieta, ale to sou závěsové, dali jedno rychlé kolo za někym na prototypu a šlus. Benchmark je Espargaro a tam je 0,6, tedy slušný. A Pešek porazil Petrucciho na staré motorce!
1100Virago
Jak vidiš že by mohla dopadnout gp2013 1-2-3misto??
RANDY!!!
Kája porychlil,ale na nejrychlejší ART je tam pořád přes 1 sec. Což je dost. V závodě ale asi Kája zase pojede rychleji, než v kvaldě a testech.
To Pity: Ale v závodní simulaci takto odrovnáš gumy po třech kolech takže je to k ničemu
Jak tady psal jednou josef58, každý jezdec co testuje, musí jet max. nejrychleji, aby zjistil, jestli ten komponent je ok. Všechny novinky se musí testovat když s tím jedete na max. nasezení, takže věřím, že časy jsou ty nejlepší v podání, že každý jezdec ten čas zajel s max. nasazením jak nejrychleji mohl.
tak nakonec dobrý, jsem se bál, že Pešoun skončí s lucernou, ale nakonec jich asi spoustu pojezdí včetně týmového kolegy, paráda
Abája taky dneska oukej, snad se ještě vytáhne a zatopí brzo Asparovcům
LAAAVERTY
23. PESEK, Lukas Came IodaRacing Project 2:04.674
1100 Virago konečně někdo kdo to chápe
Lukyn na závěr zatáhl
jan26 moje řeč
DOMINATOR: Ano, berou to vážně. Ale zatímco jedni hledají vhodné nastavení a testují to na rychlých kolech, jiní zkoušejí výdrž pneu při závodní simulaci. A tam se jede trochu jiným způsobem, takže porovnání těch časů, dosahovaných za různými účely, nemusí být příliš vypovídající.
I v závodě může nejrychlejší kolo zajet poslední jezdec. Mimochodem, kdysi se za to udělovaly extra body, což by i dneska mohlo být zajímavé zpestření. Taky jsem si říkal, jak by vypadaly závody, kdyby se bodovalo pořadí po průjezdu každým kolem. Nutilo by to jezdce cpát se dopředu a ne se jen takticky vozit za soupeři a trhnout se až v závěru.
Dominator
jsem zastance toho,ze testy jsou velmi dulezity,a kazdy tym potazmo jezdec chteji zajet co nerychlejsi cas!!!V testech je nejdulezitejsi CAS
Nevim všichni řikate že to je jen trening je to tak, ale oni to berou dost važně podle toho co o tom pišou.
čim dal tim zahadnejši.
Vale a Yamaha skvělá to dvojka..už se moc těším na závody!
Pane bože už zas Vždyť to jsou testy Spoustu jezdců dnes za to ani netahalo díky dešti a i když je to hezké takhle vidět Abaju, pravda je taková že to o ničem nevypovídá. Takže názory typu tomu a tomu to nejede je hloupost. Už to píšu po padesátý, pardon ale jste fakt jak tataři. Každej jezdec má určité úkoly, co a jak otestovat . Testy nám amatérům moc neukážou, jezdci zkoušejí díly, simulace, gumy, různé nastavení, hranice, nájezdy do zatáček, posez, vyvážení atd Plus jsou rozdílné podmínky než před rokem, to když tu někdo plácá, že by se Stoner smál.90% lidí tady, otevře net koukne na pořadí a řekne jeeeeee tomu a tomu to nejede a tomuhle zase jo. Bože vzpamatujte se
jan26:buď si jasnovidec nebo debil. Děkujeme Ti za rozbor
clovece ten Laverty už potáh!!