Dovizioso si koupil brzdové updaty

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
desmo69 (638) napsal 23.05.2012 v 12:45

mmlmike, aha, sorry A SPZ žádnej počet neomezil Jen si je nechce nikdo pronajímat, protože továrny nasazují vysoký ceny. A Dovi má taky prototyp. Takže absolutně ani v nejmenším nechápu tvou myšlenku. Výchází mě z toho dvě možnosti jak si to myslel. Buď že má Dovi CRT motorku, nebo že Ezpeleta zakázal vstup jiným továrnám a těm nynějším zakázal víc jak dvě motorky. Jedno větší blbost jako druhá..a pak si vyber

majlo, no to je snad jasný, tvůj šéf je obrovskej břídil a celou firmu táhne do kopru ..

mmlmike (120) napsal 23.05.2012 v 10:38

To Desmo: nepsal jsem kupují, ale kuní. To je fráze z reklamy T-Mobile: "Tomu říkám slušně vykuněná motorka." SPZ s tím má společné to, že omezil počat továrních prototypů a jezdci, kteří chtějí opravdu závodit, si musí za své vylepšovat motorky, aby se na prototypech udrželi.

Gill (288) napsal 23.05.2012 v 08:55

Blackforce: To je zajímavý, Dovi si koupí za svý brzdy a je to řitní alpinismus, jak prosím Tě pojmenuješ, že jezdci mají sponzory a dělají pro ně všemožný akce nebo že jezdci musí dodržovat životosprávu, cvičit atd? To není lezení do zadku podle tvých měřítek? To jsou naprosto normální věci, že jezdec pro úspěch chce mít top, Cal prostě čeká, že to dostane od svýho sponzora taky. Taky nechápu, koho tohle pohoršuje a fandím jak Calovi tak Dovimu stejně, aby se dostali do továrního týmu.

majlo (368) napsal 23.05.2012 v 08:11

Na Doviho nákupní aktivitě nevidím nic špatného. Jestli si chce koupit lepší brzdy než s jakými počítají v teamové strategii tak proč ne. Když se to netluče s pravidly, smlouvou atd. tak ať si každý kupuje za své co chce. Každý svýho štěstí strůjcem a Dovi jde tomu štěstíčku, jak se říká, naproti Já si koupil dvojsimkovej mobil abych nemusel tahat svůj osobní a služební. Ostatní z firmy mají dva přístroje. Teď chci slyšet pohoršení i nad tímhle

AKRO (-498) napsal 23.05.2012 v 07:48

To bys rád tu fotku viděl, viď Mambo!

mamba54 (1340) napsal 23.05.2012 v 07:27

No a co je na tom. Prostě jen odlišný přístup Doviho a Cala. Každý svého štěstí strůjce. P.S. to Josef58- Doufám, že ses nechal vyfotit s kamarádem Akrem a ukážete se nám.

Ermolenko (53) napsal 23.05.2012 v 07:26

nechápu proč by si nemohl koupit brzdy?ono umět si sehnat sponzora patří do závodnickejch dovedností už od začátku

Fullgas1 (746) napsal 23.05.2012 v 06:58

Martin1 trefná poznámka! MotoGP ide do kopru...

.Padre. (76) napsal 22.05.2012 v 23:56

ST21> Naprostý souhlas A ten prototyp nevypadá špatně, jen aby dostatečně jel!

SoulTrain21 (753) napsal 22.05.2012 v 23:16

//www.cycleworld.com/2012/05/22/spied-2014-suzuki-motogp-prototype/

NakasiBMW (0) napsal 22.05.2012 v 23:00

Dovi je při chuti drž to

josef58 (823) napsal 22.05.2012 v 23:00

Jinak jsem závody poprvé od roku 1990 kdy jsem si kvůli tomu koupil satoš (to ještě v TUZEXU) neviděl. Ale nelituji, páč jsem také poprvé byl v Hořicích a pěkné závody. A třídy klasik?, prostě nádhera Jen si říkám, co ti dnešní fandové budou za 40 let na těch dnešních strojích obdivovat, když je Carmelo "dokonale" zunifikoval

Dál jsu moc rád, že jsem odtud poznal další dva skvělé lidi, ...JirkuCS a AKRA

josef58 (823) napsal 22.05.2012 v 22:42

martin1

desmo69 (638) napsal 22.05.2012 v 22:41

mmlmike, jak kupují motorky? Koupil si jen update na svoje brzdy..a ty napíšeš celou motorku Tak vznikají demagogický fámy
Je to soukromý tým a né tovární, takže když na to tým nemá nebo nechce do toho investovat, ať si to koupí jezdec..proč ne
A taky nechápu co má společný Ezpeleta s cenou brzd od italské firmy Brembo? To už jeho pravomoce sahají do jiných firem? Někteří jsou opravdu tuponi

SoulTrain21 (753) napsal 22.05.2012 v 22:37

Chápu Doviho,chápu Cala..

martin1 (658) napsal 22.05.2012 v 22:08

už víte proč to Stoner balí?žumpa přetéká

AKRO (-498) napsal 22.05.2012 v 22:05

MGP - SPZ!

Eso_Rimmer (383) napsal 22.05.2012 v 21:43

ted me napada... v tom mokrem zavode musel mit ale zelezne kotouce, ne carbonove... to by me zajimalo, jestli je tam takovy rozdil v tehle variante.

Eso_Rimmer (383) napsal 22.05.2012 v 21:41

Dovimu se nedivim, ale libi se mi mnohem vic pristup Cala. a o to vic mu drzim palec.

martasjRSV (508) napsal 22.05.2012 v 21:32

Novááá dobááá ... zachvilku nebudou v týmu ani mechanici a jezdci si to budou štelovat sami

mmlmike (120) napsal 22.05.2012 v 21:07

Inu, vítejte z SPZ MotoGP. Jezdci si sami a za své kuní motorky . BTW, DemolitionDave: "Dobře on". Kristovanoho, ty si se kde učil česky?

PityGPX (949) napsal 22.05.2012 v 21:00

Tak cití šanci jezdit poboku rivala z 250, tak se musí snažit porait rivala v tech3 za všech možných podmínek! Nezapomínejte, že Bradly ma smlouvu a tech3 ho chce do MGP! :)

Venda (33) napsal 22.05.2012 v 20:56

Investuje do sebe. nevim co se vam na tom nelíbí.

Nuvolari (2329) napsal 22.05.2012 v 20:10

Tohle je síla, špičkový jezdec si musí za své kupovat špičkový materiál..., kam ten svět spěje?
Obdivuju Doviho, ale zároveň naprosto chápu Cala.

pliczb (3) napsal 22.05.2012 v 19:56

By mě zajímalo, jestli se vůbec takový dobrý brzdy využijí v dešti na 100%

Marex (2570) napsal 22.05.2012 v 19:09

50 tyčí v éčkách... hmmm... pěkný upgrade. Ezpeleta Calovi něco možná dá. To se vyplatí.

JirkaCS (57) napsal 22.05.2012 v 19:04

Když na to má,tak proč by si to nekoupil! Každý chce být lepší,někdo za každou cenu. Crutchlovovi ale zřejmě jde víc o byznys,než o sport (asi jako celá MGP).

josef58 (823) napsal 22.05.2012 v 19:04

Blackforce
Myslím, že už je čím dál víc lidí, kteří nemaj na očích brýle "made in SPZka" nejrůžovější budoucnosti motogp v celé její historii

Blackforce (661) napsal 22.05.2012 v 18:48

Cal má pravdu. Vypadá to, že to MotoGP jde fakt do kopru. Dovi ku..ví zaběhlé pravidla. Připadá mě to, jako řitní alpinismus, aby se dostal do tovarní Yamahy.

Jedi.... (169) napsal 22.05.2012 v 18:23

Tak tenhle přístup se mi líbí. Chce mít lepší stroj, tak šáhne do vlastní kapsy




TOPlist