Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Desmo: S tou firmou máš recht. Přehlíd jsem to
Asi bych si toho všimnul, kdyby jsi tam místo čárky dal dvojtečku. Ale přesto, uznávám svoji nepozornost.
Marex, ty to proste nebudes cist cely ze? Mluvilo se o letosku, resp o Dovim jeho nakupu brzd, nevim teda co do toho motas pravidlo co mozna bude pristi rok? Je tam nejaka souvislost? A o prodeji firmy..to bylo adresovany Akrovi. Kdybys cetl vse tak se k tomu dopracujes
Desmo: Mluvím za sebe. Nikde jsem nepsal o jeho termínu platnosti. To pravidlo na přetřes přišlo. Hawk.
A že jsem prodal firmu? Tak to je hustý!!! Kdy se tomu tak stalo? Napiš mi o tom prosím,ať si do zapíšu do deníčku. Nějak o mě víš víc, než já sám (to bude mým věkem... asi už senilním). (druhou variantou je to, že jsi si to vymyslel a pak by to byla buď lež, nebo pouhá pomluva... nebo jenom prostoduchý žert?).
Ako citam tu diskusiu, tak kazdy ma na to iny nazor.
Mne z toho vychadza jedna vec. Na rovnakej technike ako ma Cal, nebol schopny toho "druholigistu" porazit, tak si musel kupit nieco navyse, aby nanho mal A to by chcel ist este do tovarneho timu Yamahy, ale ked jazdil v Repsol Honde, tak Dani mu ukazoval len chrbat
A este druha vec. Teraz si to Dovi kupil za svoje, len aby nezacal takyto trend aj v ostatnych timoch. Povedia jazdcom, ked chces nieco lepsie, tak si to kup za vlastne (nam na mysli jazdcov, ktori si miesto v MotoGP kupili - Hernandez)
Nevíte někdo, jak dlouho tam Carmelo ještě bude "úřadovat"? Se bojím, aby nám po 63 letech MS silničních motocyklů, které vždy nezpochybnitelně bylo vrcholem technického umu,...na hony vzdálené produkci, nedotáhl někam až za kupové nároďáky
Su zvědav, o kolik bude "výkvět" prototypové techniky SPZ-CRT v Brně rychlejší než Ondra na štoku .Výhodu nemaj jen v prototypech, ale i jezdcích, prý snad je ta královská jen pro ty nejvyvolenější z vyvolených a to je ještě musí schvalovat kde kdo
Desmo, on je SPZka neuvěřitelná žába na prameni, prachy vybrat dovede skvěle, ale motorkám a hlavně problematice závodů nerozumí vůbec! Nejdříve nesmyslně vyšponoval ceny motorek a celého MGP do nesmyslných výšek a když se to nedalo utáhnout, začal vymýšlet nesmysly a hybridy, jako MOTO2 a MOTO3. Je to sice jakž takž vyrovnané, ale ten samý efekt, by udělaly závody upravených sporťáků, podobných Supersportům nebo CUPových motorek, jen s tím rozdílem, že by to přišlo na pětinu současných cen motocyklů a jelo by to stejně. Obrovské peníze by se ušetřily za jednotné motory a hlavně totálně předražené podvozky od Moriwaki FTR, Sutteru a kdo ví jak se ti rejžováci jmenují! MGP je vůbec skandál, co se z nich dědek pokusil udělat, ty jeho CRT-SPZ nejedou ani jako Superbiky a jsou daleko dražší! Vývoj a původní poslání MGP jako prototypů je na konci! Uznej, že opravdu není co chválit a dokud tam bude dědek dál strašit, nebude to v MGP dobré, protože kdo ví, jaké nesmysly ho ještě napadnou!
Něco jiného? Takže to jako někde tajně mimo veřejnost v podzemním sídle všeho zla světa, sepisuje reglementy jako "maximálně 4 prototypy - porušení se trestá smrtí"..?
Bože, Akro..uvědom se a dej si pohov od těch tvojich trapných konspiračních kravin
Marex, proboha, prosím..už po několikáté co se "známe"..čti to od začátku
Jistý mmlmike psal: "SPZ s tím má společné to (Dovi a jeho nákup updatů brdz..pozn. red. ), že omezil počet továrních prototypů"
Přiznávám že v češtině nejsem žádnej přeborník, ale slovo "omezil" bych pochopil tak, že už se to stalo..a né že možná někdy o tom tady byl článek že někdy možná to tak v r. 2013 "omezil"
Ale abych ti jen nekřivdil. Jó článek o tom byl a samozřejmě se jednalo rok budoucí..tzn. vliv na Doviho a jeho nákup brzd to mělo asi hodně malej A taky jak už snad všichni ví...né vše co řekne Ezpeleta se taky stane.
Akro, aha..když myslíš tak: //www.fim-live.com/fileadmin/alfresco/GP_en.pdf
a update: //www.fim-live.com/fileadmin/alfresco/2012_GP_Regulations_updated_version.pdf
Času máš dost..prodals firmu, jen se válíš apod. tak mě to v těch pravidlech kdyžtak najdi. Dík
desmo: Ale to je až pro následující sezonu. Jsi to nepochopil... nebo popletl...řešil to Ezpeleta a byl tu o tom i článek. Si to najdeš... když budeš chtít.
Marex, nemej zbytecny starosti. Vubec se nepletu.
Za 1. resil se tu letosek, tzn. rok a sezona 2012..a zadny takovy pravidlo proste neexistuje.
Za 2. na rok 2013 jeste nevysel snad ani plan pravidel, ne tak jejich definitivni podoba.
Desmo69 - Co bys čekal od SPZky? Ten by nejraději zrušil všechny tovární motorky ve prospěch CRT-SPZ, do kterých by dodával svou elektroniku a své motory!
Desmo: Myslím, že se pleteš. Taky jsem zaslechl něco o maximálním počtu bajků na továrnu (2+2). Nevím, jestli to pravidlo už je pro násl. sezonu v platnosti,ale v řešení to bylo a jenom čas ukáže, jak tomu BUDE.
Když už jsme trošku u pravidel MGP a dalších tak mě mrzí, že jsou v MGP věci, které jsou pevně určené:
např. Max 32 motorek ve mt3 a mt2 a 24 motorek v MGP. Však v BSB a v dalších jich startují třeba aj 40 přece čím víc motorek, tí víc můžu být na svůj šampionát hrdej! :)
Takže pokud je tým v MGP kt. si chce koupit pátý GP speciál tak nemá šanci :( Snad se to ještě pozmění a týmy přesvědčí pana Ezpeletu, že je tu víc zájemců (možných), které by bralo třeba 5. hondu RC213V protože budou týmy kt. budou chtít závodit s GP než s CRT :) (pan Epp s Tomem Luthim a další). Čím víc GP, tím víc sponzorů :)
Jinak souhlas že zatím je rok 2012 a mikdo neví, jak to bude v roce 2013.
desmo69
záměrně tady nelži tím, že kdo by je zaplatil. Dobře víš, že tvůj guru zakázal víc jak 4 bajky od výrobce motocyklů - továren, a že se bude všemožně starat o své CRT
Pity
jasný, že dle Carmelova příkazu, zákazu, dekretu, či reglementu nesmí žádná motocyklová značka dát víd jak 2 bajky tovární a 2 bajky satelitní Zajímalo by mě, jestli je někdo schopen to tu vysvětlit
Je pravda, že loni v Brně jelo 6 Hond, ale to díky Espeletovi po 63 letech MS silničních motocyklů definitivně jeho "geniálním" nápadem skončilo Někdo říká, že to poslal do kopru, ale to je hodně slabý odvar pro tento výraz.
Pity, rok 2013 nema nic spolecny s Dovim v r. 2012 co si kupuje update brzd. Trosku predbihas dobu :) Co bude pristi rok nikdo nevi. 6 rc213v tam ale rozhodne nebu..kdo by je zaplatil?
Gill: Samozřejmě je každého věc, co si koupí, jestli brzdy, permicu do posilky anebo odlehčený kožený tanga .
Pro mě je nákup brzd za vlastní háky jezdce v MOTO GP, ještě jednou zdůrazňuji v MOTO GP, minimálně prapodivný počin. Pochopil bych, že se to děje v Hořicích, Alpe Adria Cupu atd. a ne na takové úrovni na jaké má MotoGP být. V F1 si jezdci asi taky nekupují díly za svý. A právě od toho mají být sponzoři, aby zajistili pořádné nářadí, když pro ně jezdci dělají takové pí ár šaškárny.
Mašiny polepeny kolikrát jak u kolotočů, kde jakej teeneager nosí hadry s nápojovým gigantem a jezdec si musí koupit brzdy aby byl konkurence schopný. To vrhá stín na sponzory a zárovň někému teamu leze do zadele. Nehledě na to že rozjebe zažité pravidla. Kam ten svět spěje? Konec hlášení.
Desmo: ale pan Ezpeleta dal najevo že v roce 2013 nebude víc jak 4 prototypy od každé továrny, nebo ne?
Já bych chtěl aby pan Ezpeleta povolil více prototypů satel. týmům, tzn ať je na roštu opět 6 RC213V a ne jen 4. Víc prototypů = víc soubojů o 4. flek za triem Stoner (náhradník Stonera = Rossi?), Lorenzo, Pedrosa.
nejsem rád, že takhle píšu, ale je to tak, Když se šlo na 800 měli to fabriky bloknout a nechat litry navěky-ty fabriky a sponzoři vyhodily tuny dolarů a za co, jinak, že si jezdec kupuje matroš je smutné a je to jen výsledek pravidel/ 4 fandím/ted CRT-jde do do kopru a te 80 let. pát už to nějak nebere...Top je Road a SBK GP-pozlacená kulisa
Desmo: S tou firmou máš recht. Přehlíd jsem to
Asi bych si toho všimnul, kdyby jsi tam místo čárky dal dvojtečku. Ale přesto, uznávám svoji nepozornost.
Jako jezdci motogp jsou kámoši, během volna mezi sebou četují a rozebírají Doviho brzdy.
//www.crash.net/motogp/news/180030/1/stoner_to_crutchlow_i_still_use_the_old_brakes.html
Marex, ty to proste nebudes cist cely ze? Mluvilo se o letosku, resp o Dovim jeho nakupu brzd, nevim teda co do toho motas pravidlo co mozna bude pristi rok? Je tam nejaka souvislost? A o prodeji firmy..to bylo adresovany Akrovi. Kdybys cetl vse tak se k tomu dopracujes
Desmo: Mluvím za sebe. Nikde jsem nepsal o jeho termínu platnosti. To pravidlo na přetřes přišlo. Hawk.
A že jsem prodal firmu? Tak to je hustý!!! Kdy se tomu tak stalo? Napiš mi o tom prosím,ať si do zapíšu do deníčku. Nějak o mě víš víc, než já sám (to bude mým věkem... asi už senilním). (druhou variantou je to, že jsi si to vymyslel a pak by to byla buď lež, nebo pouhá pomluva... nebo jenom prostoduchý žert?).
Do kdy tam bude Carmelo? Asi až do biologického "odchodu"!
Ako citam tu diskusiu, tak kazdy ma na to iny nazor.
Mne z toho vychadza jedna vec. Na rovnakej technike ako ma Cal, nebol schopny toho "druholigistu" porazit, tak si musel kupit nieco navyse, aby nanho mal A to by chcel ist este do tovarneho timu Yamahy, ale ked jazdil v Repsol Honde, tak Dani mu ukazoval len chrbat
A este druha vec. Teraz si to Dovi kupil za svoje, len aby nezacal takyto trend aj v ostatnych timoch. Povedia jazdcom, ked chces nieco lepsie, tak si to kup za vlastne (nam na mysli jazdcov, ktori si miesto v MotoGP kupili - Hernandez)
Nevíte někdo, jak dlouho tam Carmelo ještě bude "úřadovat"? Se bojím, aby nám po 63 letech MS silničních motocyklů, které vždy nezpochybnitelně bylo vrcholem technického umu,...na hony vzdálené produkci, nedotáhl někam až za kupové nároďáky
Su zvědav, o kolik bude "výkvět" prototypové techniky SPZ-CRT v Brně rychlejší než Ondra na štoku .Výhodu nemaj jen v prototypech, ale i jezdcích, prý snad je ta královská jen pro ty nejvyvolenější z vyvolených a to je ještě musí schvalovat kde kdo
Desmo, on je SPZka neuvěřitelná žába na prameni, prachy vybrat dovede skvěle, ale motorkám a hlavně problematice závodů nerozumí vůbec! Nejdříve nesmyslně vyšponoval ceny motorek a celého MGP do nesmyslných výšek a když se to nedalo utáhnout, začal vymýšlet nesmysly a hybridy, jako MOTO2 a MOTO3. Je to sice jakž takž vyrovnané, ale ten samý efekt, by udělaly závody upravených sporťáků, podobných Supersportům nebo CUPových motorek, jen s tím rozdílem, že by to přišlo na pětinu současných cen motocyklů a jelo by to stejně. Obrovské peníze by se ušetřily za jednotné motory a hlavně totálně předražené podvozky od Moriwaki FTR, Sutteru a kdo ví jak se ti rejžováci jmenují! MGP je vůbec skandál, co se z nich dědek pokusil udělat, ty jeho CRT-SPZ nejedou ani jako Superbiky a jsou daleko dražší! Vývoj a původní poslání MGP jako prototypů je na konci! Uznej, že opravdu není co chválit a dokud tam bude dědek dál strašit, nebude to v MGP dobré, protože kdo ví, jaké nesmysly ho ještě napadnou!
Něco jiného? Takže to jako někde tajně mimo veřejnost v podzemním sídle všeho zla světa, sepisuje reglementy jako "maximálně 4 prototypy - porušení se trestá smrtí"..?
Bože, Akro..uvědom se a dej si pohov od těch tvojich trapných konspiračních kravin
Pravidla a nařízení SPZky jsou něco jiného! V MGP taky měly jezdit pouze prototypy!
Marex, proboha, prosím..už po několikáté co se "známe"..čti to od začátku
Jistý mmlmike psal: "SPZ s tím má společné to (Dovi a jeho nákup updatů brdz..pozn. red. ), že omezil počet továrních prototypů"
Přiznávám že v češtině nejsem žádnej přeborník, ale slovo "omezil" bych pochopil tak, že už se to stalo..a né že možná někdy o tom tady byl článek že někdy možná to tak v r. 2013 "omezil"
Ale abych ti jen nekřivdil. Jó článek o tom byl a samozřejmě se jednalo rok budoucí..tzn. vliv na Doviho a jeho nákup brzd to mělo asi hodně malej A taky jak už snad všichni ví...né vše co řekne Ezpeleta se taky stane.
Akro, aha..když myslíš tak: //www.fim-live.com/fileadmin/alfresco/GP_en.pdf
a update: //www.fim-live.com/fileadmin/alfresco/2012_GP_Regulations_updated_version.pdf
Času máš dost..prodals firmu, jen se válíš apod. tak mě to v těch pravidlech kdyžtak najdi. Dík
desmo: Ale to je až pro následující sezonu. Jsi to nepochopil... nebo popletl...řešil to Ezpeleta a byl tu o tom i článek. Si to najdeš... když budeš chtít.
To neznamená Desmo, že když jsi to náhodou nečetl,to nesmyslné SPZ-pravidlo neexistuje!
Marex, nemej zbytecny starosti. Vubec se nepletu.
Za 1. resil se tu letosek, tzn. rok a sezona 2012..a zadny takovy pravidlo proste neexistuje.
Za 2. na rok 2013 jeste nevysel snad ani plan pravidel, ne tak jejich definitivni podoba.
Desmo69 - Co bys čekal od SPZky? Ten by nejraději zrušil všechny tovární motorky ve prospěch CRT-SPZ, do kterých by dodával svou elektroniku a své motory!
Desmo: Myslím, že se pleteš. Taky jsem zaslechl něco o maximálním počtu bajků na továrnu (2+2). Nevím, jestli to pravidlo už je pro násl. sezonu v platnosti,ale v řešení to bylo a jenom čas ukáže, jak tomu BUDE.
Když už jsme trošku u pravidel MGP a dalších tak mě mrzí, že jsou v MGP věci, které jsou pevně určené:
např. Max 32 motorek ve mt3 a mt2 a 24 motorek v MGP. Však v BSB a v dalších jich startují třeba aj 40 přece čím víc motorek, tí víc můžu být na svůj šampionát hrdej! :)
Takže pokud je tým v MGP kt. si chce koupit pátý GP speciál tak nemá šanci :( Snad se to ještě pozmění a týmy přesvědčí pana Ezpeletu, že je tu víc zájemců (možných), které by bralo třeba 5. hondu RC213V protože budou týmy kt. budou chtít závodit s GP než s CRT :) (pan Epp s Tomem Luthim a další). Čím víc GP, tím víc sponzorů :)
Jinak souhlas že zatím je rok 2012 a mikdo neví, jak to bude v roce 2013.
Že se nestydíš Desmo!
zadnej takovej reglement neexistuje tak nemel s*acky a nesir paniku
desmo69
záměrně tady nelži tím, že kdo by je zaplatil. Dobře víš, že tvůj guru zakázal víc jak 4 bajky od výrobce motocyklů - továren, a že se bude všemožně starat o své CRT
Pity
jasný, že dle Carmelova příkazu, zákazu, dekretu, či reglementu nesmí žádná motocyklová značka dát víd jak 2 bajky tovární a 2 bajky satelitní Zajímalo by mě, jestli je někdo schopen to tu vysvětlit
Je pravda, že loni v Brně jelo 6 Hond, ale to díky Espeletovi po 63 letech MS silničních motocyklů definitivně jeho "geniálním" nápadem skončilo Někdo říká, že to poslal do kopru, ale to je hodně slabý odvar pro tento výraz.
Pity, rok 2013 nema nic spolecny s Dovim v r. 2012 co si kupuje update brzd. Trosku predbihas dobu :) Co bude pristi rok nikdo nevi. 6 rc213v tam ale rozhodne nebu..kdo by je zaplatil?
Gill: Samozřejmě je každého věc, co si koupí, jestli brzdy, permicu do posilky anebo odlehčený kožený tanga .
Pro mě je nákup brzd za vlastní háky jezdce v MOTO GP, ještě jednou zdůrazňuji v MOTO GP, minimálně prapodivný počin. Pochopil bych, že se to děje v Hořicích, Alpe Adria Cupu atd. a ne na takové úrovni na jaké má MotoGP být. V F1 si jezdci asi taky nekupují díly za svý. A právě od toho mají být sponzoři, aby zajistili pořádné nářadí, když pro ně jezdci dělají takové pí ár šaškárny.
Mašiny polepeny kolikrát jak u kolotočů, kde jakej teeneager nosí hadry s nápojovým gigantem a jezdec si musí koupit brzdy aby byl konkurence schopný. To vrhá stín na sponzory a zárovň někému teamu leze do zadele. Nehledě na to že rozjebe zažité pravidla. Kam ten svět spěje? Konec hlášení.
God: No to je hloupá otázka!!!
Přece u Hondy!
Desmo: ale pan Ezpeleta dal najevo že v roce 2013 nebude víc jak 4 prototypy od každé továrny, nebo ne?
Já bych chtěl aby pan Ezpeleta povolil více prototypů satel. týmům, tzn ať je na roštu opět 6 RC213V a ne jen 4. Víc prototypů = víc soubojů o 4. flek za triem Stoner (náhradník Stonera = Rossi?), Lorenzo, Pedrosa.
Dobře špatně mu to brzdilo koupil si lepší brzdy až mu to špatně pojede kde sežene motor
desmo69: Ty mýho šéfa znáš, nebo si střílel od boku? Ne on je dobrej (taky motosráč ehm.. motorkář )
martin1, 800ccm chtěly samy fabriky tak co by asi tak blokovali Neznalost neomlouvá
a ten 80 let pán
nejsem rád, že takhle píšu, ale je to tak, Když se šlo na 800 měli to fabriky bloknout a nechat litry navěky-ty fabriky a sponzoři vyhodily tuny dolarů a za co, jinak, že si jezdec kupuje matroš je smutné a je to jen výsledek pravidel/ 4 fandím/ted CRT-jde do do kopru a te 80 let. pát už to nějak nebere...Top je Road a SBK GP-pozlacená kulisa