Testy MotoGP, Moto2 a SBK v Jerezu - 3. den

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
ChenziiR1 (158) napsal 26.11.2011 v 20:51

agente tanečníku,musím tě pokárat,zase nic nevíš -zhola nic a tak se začínáš zase vlnit do rytmu.
(Stejně tak jako by tě pokárali u náčelníka krajské správy, ,že jsi jim tam s ničím kloudným nepřispěl)Musíš se víc snažit soudruhu.

ChenziiR1 (158) napsal 26.11.2011 v 20:41

Desmo69 a Mamba54 -s akrem to opravdu nemá cenu,protože on podle všeho mnoho věcí nikdy nedokáže úplně pochopit.On chuďinka zamrzl v době,kdy jěště navštěvoval taneční kurzy.Dnešek je pro něj dávno ujetý vlak.
A proto se taky jen zmůže na ty svoje věčně dokola odrhovaný zmaty Co šíří ze svých15ti PC (jestli se něco změnilo a už jich má 16-tak se omlouvám)

AKRO (-498) napsal 26.11.2011 v 20:37

Náčelníku, jak na tom jezdil Hoffman, je celkem jedno! On na tom závody jezdit nebude! A ty Bridge byly i přes testování a vyvíjení Rossimu stejně málo platné a není se co divit, vzpomeň si, jak letos vyvíjel DUCATI!

ChenziiR1 (158) napsal 26.11.2011 v 20:32

tanečníku,zapoměl ji dodat ,že to vyvíjení mu dohodil Espeleta
PS:mrkni se ,jak na RSV4 jezdil Hoffman

AKRO (-498) napsal 26.11.2011 v 20:29

Pacient.Tcz - Proč by na Bridgestone ty motorky nefungovaly? Není každý jako Rossi! Tomu to na Ducati nejelo, ani když tam měl Bridge, které pomáhal vyvíjet!

AKRO (-498) napsal 26.11.2011 v 20:24

Desmo69 a Mamba54 - Jak jste mohli v poslední době oba zjistit, tak si prostě Ezpeleta rozhodl sám, jak bude MGP vypadat a jaké motorky pojedou v příštích letech! A vůbec k tomu nepotřeboval "delegáty s hlasem poradním" ať už si říkají MSMA, FIM nebo IRTA! Šlo to podle hesla, kdo drží kasu, ten rozhoduje!

Zazi (1006) napsal 26.11.2011 v 19:21

Ono to stejně skončí tak, že do 3-4 let všichni budou CRT. Každá fabrika (Aprilia, BMW, Ducati, Honda, Kawasaki, KTM, Suzuki, Yamaha, etc.) vezmou ten nejlepší agregát, který sériově vyrábí. Nasadí ho do rámu, který se sériově nevyrábí a obujou motorku do libovolných pneumatik (Dunlop, Michelin, Metzeler, Bridgestone, Pirelli) a jedeme! Dost rozdílné od SBK na to, aby mohli koexistovat současně dva šampionáty a dost levné na to, aby se uspokojila touha fabrik o snížení nákladů na MotoGP.

Marex (2575) napsal 26.11.2011 v 18:43

Desmo: Ta Sedici je dobrý nápad!!!

Marex (2575) napsal 26.11.2011 v 18:42

Pity: Od toho už tu jsou WSBK.

PityGPX (949) napsal 26.11.2011 v 18:21

nejelpší by bylo, kdyby motogp byla na vytuněných penigálec, crb1000, apriliích, r1 apod, tzn motorky kt. by vypadali jak sbk ale měli ve vnitř prototypové komponenty a veškerá ta elektronika :)
bylo by dost motorek na roštu, účastnily by se všechny továrny a bylo by všem jasné na čem jedou :)
tzn tak jak to dělá teď aspar s apirlii, tka tak by to dělal repsol s hondou, rizla se suzuki apod :o)
Marlboro Panigale Ducat
Repsol CRB1000 Honda
Aspar Aprilie RSV4
San Carlo CBR1000
...

desmo69 (638) napsal 26.11.2011 v 17:51

Marex, no vesměs vylučuje, protože továrna ti motorku nepronajme s tím, že si s ní můžeš dělat co chceš. Vždycky máš za zadkem inženýry. A o prodeji se ani nemusíme bavit. Prodávat se neprodávali ani 125ccm.
Tak mě tak napadlo, co kdyby někdo "riskl" a vzal Desmosedici RR jako základ pro svoje CRT. By mohlo být zajímavý. Zé sériovky odvozené z prototypu udělat zase prototyp

Marex (2575) napsal 26.11.2011 v 17:42

Desmo: "...pokud by si soukromý tým pronajal Honda RC213V od HRC (což je však nereálné, protože motocykly nejsou na prodej,..."
To se nevylučuje, ne? Prodej a pronájem nejsou to samé.

desmo69 (638) napsal 26.11.2011 v 17:38

Honzisch, no já to blbě napsal. Nemluvě o pronájmu bylo myšleno tak, že to do toho nechci tahat...takže sorry, blbá formulace
Problémem by byli spíš ti inženýři, protože tým se musí o motorky starat sám. Aspar bude prej posílat jen motory do Aprilie na údržbu atd. Protože když si přečteš onená zmiňovaný článek na Pacientově webu, tak je tam:
"pokud by si soukromý tým pronajal Honda RC213V od HRC (což je však nereálné, protože motocykly nejsou na prodej, ale přesto pouze teoreticky) a prokázal, že je zcela soukromým týmem bez toho, aby na jeho chod měla vliv samotná Honda, tak by by takový tým mohl být akceptován jako CRT tým."
Takže Aspar bude muset "prokázat" že na něj Aprilia vliv nemá..jednoduchý jak facka. Horší to potvrdit v praxi.

Marex (2575) napsal 26.11.2011 v 17:34

No nevím. Na jednu stranu nemám moc rád svazování pomocí pravidel,ale tohle je dost anarchie, která má možnost vetování na základě stejných nepravidel... V podstatě stačí se znelíbit a něco pro vyřazení se najde?

Honzisch (11) napsal 26.11.2011 v 17:27

Pravidla pro CRT mimo jine rikaji:
- CRT tymy se zavodu ucastni na zaklade schvaleni GP komise (ostatni schvaluje asociace vyrobcu)
- motocykl musi byt prototyp
- CRT motor je po zavode k dipozici ostatnim tymum za 20.000eur s prevodovkou, 15.000eur bez prevodovky (povinost odprodat max 4 motory rocne)
- jiny tym muze kupit od kazdeho z ostatnich CRT tymu jen jeden motor za sezonu
- jezdec ma max 12 motoru na sezonu + ty odprodane navrch
- CRT status udeluje GP komise na zaklade jednohlasneho souhlasu na 1 rok (proveruje se mira podpory od clenu asociace vyrobcu)
- status CRT muze byt odebran i behem sezony na zaklade namitek vetsiny clenu komise (oznamovaci povinnost s predstihem jednoho zavodu)

Zakaz leasingu jsem nikde nenasel...

PacienT.cz (687) napsal 26.11.2011 v 16:46

Úryvek z článku o CRT, který si "u mě" můžete přečíst:

"Jednoduchou podstatou věci je fakt, že status CRT nemá nic do činění s technikou, ale se vším, co tvoří tým a jeho záměry. Je to tým, který je posuzován a ten je základem pro to, jak bude posuzován a zda-li mu bude udělen status CRT."

A ano, rám musí být prototyp, ale nikde není definice, co přesně to znamená, takže bude teoreticky stačit malá úprava, ale stejně ten rám budou muset pro MotoGP předělat, protož by to jinak na Bridgestonech nefungovalo.

Marex (2575) napsal 26.11.2011 v 16:24

Honzisch 13:33: Mám v tom podobný zmatek. Jestli pořešili prozatím modifikaci rámu bruskou a lepící páskou...nebo?
Jestliže jednou tenhle stroj WSBK jezdil, nemůže být považován za nesuperbike...nebo? ... je to zamotaný.

desmo69 (638) napsal 26.11.2011 v 15:45

Honzisch, tak to by mě zajmalo kde to bylo uvedeno, protože tohle je holá blbost a jako crt by startovat rozhodně nemohli Už jen kvůli těm inženýrům...nemluvě o pronájmu

mamba54 (1340) napsal 26.11.2011 v 15:30

Akro- kdy už konečnš pochopíš, že bez DOHODY ( MSMA, DORNY A FIM) v komisi GP ( která to vše zastřešuje a řídí ), by se mohl Ezpeleta postavit třeba na hlavu a i kdybys mu držel nohy, tak by sám o sobě neprosadil nic!

Honzisch (11) napsal 26.11.2011 v 15:26

Komplikovat neni nic treba, o to se postaral nekdo uplne jiny. Je zajimave sledovat, jak si v Aprilii stejne jako loni ve wsbk, sikovne a hlavne podle sveho vylozili pravidla. Nekde bylo uvedeno, ze motorku budou jen pronajimat, a to za polovicni cenu nez Ducati + dodaji vlastni inzenyry. Odpovida to jeste pravidlum CRT? Jsem zvedavy, ja se to vyvine a jestli stejnou cestou silne modifikovanych superbiku pujdou i ostatni vyrobci. Nabizi se BMW, navrat Suzuki...

desmo69 (638) napsal 26.11.2011 v 14:45

Napřed si něco zjisti tančeníku. Tvoje výmysly mě vůbec nezajímají, nevím proč mě je pořád píšeš... Navíc, když o tom nic nevíš

AKRO (-498) napsal 26.11.2011 v 14:22

Ona se doba nezměnila Desmo, bylo to stejné i dříve a SPZkovi to pochopitelně vyhovovalo, když se v MGP točily balíky peněz!

desmo69 (638) napsal 26.11.2011 v 13:52

Akro, nevšiml sis že se doba změnila? Jde vidět že nic nevíš a jen plácáš

desmo69 (638) napsal 26.11.2011 v 13:52

Honzisch, nekomplikuj to. Pokud ten stroj nemůže dostat homologaci pro závody sbk, tak superbikem není. Myslím že nebudou až tak moc hloupí, aby si týmy kupovali tyhle motorky s tím, že je pak v Kataru ani nepustí na start. Navíc každý tým si s ní bude moct udělat co chce dle libosti. Aprilia jim do toho nesmí kecat..v tom případě by tým nemohl pokračovat jako CRT...

AKRO (-498) napsal 26.11.2011 v 13:45

DESMO69 - Tak nám Dorna a SPZka určuje pravidla a předpisy! Netvrdil jsi celá léta, že Dorna a její šéf jsou v MGP jen na propagaci MGP?

Honzisch (11) napsal 26.11.2011 v 13:33

Pro me je kolem Aprilie hodne nejasnosti. Uvadelo se ze ve spolupraci s Asparem testuji suprebike 2010 s karbon brzdami a pneu Bridgestone. Ok, ale pro kategorii CRT potrebuji prototypovy ram. Ten snad melo puvodne dodat FTR a to uz ted neplati. Motor budou dodavat vyhradne dohromady s vlastim sasi - vlastne to bude komplet klientsky motocykl. Sasi z SBK ale pouzit nesmeji. Podle maskovani pri testech bych soudil, ze se snazi upravit seriovy ram tak, aby mohl byt homologovan jako prototyp. Pokud vim, Dorna se puvodne snazila pravidla formulovat tak, aby v motogp nemohli jezdit upravene superbiky a smysl CRT spociva v moznosti zakoupeni konkurencniho motoru a zabudovani do vlastniho podvozku. V pripade Aprilie v zasade nic z toho neplati. Sikovne balancuji na same hranici pravidel a pochybuji, ze by se do toho pousteli bez posveceni shora. Zmenilo se neco po zastreseni WSBK a MotoGP jednim vlastnikem?

AKRO (-498) napsal 26.11.2011 v 13:18

Foxx5 - Aspiruješ na podnáčelníka?

Bosso (344) napsal 26.11.2011 v 09:57

Byla to Aprilia CRT pro týmy Aspar (A. Espargaro,De Puinet?), Speed Master (West), Paul Bird (Ellison) a Ioda (Petrucci) s motorem z loňského superbiku - ve WSBK letos zakázaný, pro MotoGP ale povolený -, s jiným šasím, karbonovými brzdami a s pneu Bridgestone. Tedy s takovým motocyklem, který minulý týden v závěru testoval ve Valencii Alex Hofmann (ten tam nejdříve jezdil klasický superbik a pro porovnání potom i tento CRT).

Honzisch (11) napsal 26.11.2011 v 09:28

S cim to jezdila Aprilia v Jerezu? WSBK, MotoGP, CRT? Ram vcetne ulozeni kyvky meli zakryty cernou lepenkou...
//motomatters.com/news/2011/11/25/jerez_test_photos_that_mystery_aprilia_a.html

Foxx5 (633) napsal 26.11.2011 v 06:07

ChenziiR1 v 21:59:

Tanečník, no to je supertrefný




TOPlist