Ezpeleta: Plná podpora CRT

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Saarinen (1443) napsal 31.10.2011 v 20:50

A ještě jednu poznámku. Honda se může cítit právem dotčená po těchto slovech Ezplety. Od začátku 80.let kdy se vrátila na závodní okruhy a draze investovala do vývoje - pozvedla určitě hodnotu královské kubatury a teď má vyklidit pole kvůli nesmyslnýmu návrhu? Já chci vidět co nejvíc továren a ne nějaký zaplombovaný kočkopsy. A další věc na přetřes. Proč zrušili teda třídu 250, když teď uvidíme zase stejnej objem a navíc naprosto nevýkonný jednoválce k tomu?

torckx (424) napsal 31.10.2011 v 20:48

to Ivan Dvoutakťák: no dobrá, "tatínek vám vyhlásí válku" napsal opravdu autor, zatímco Camelo to napsal více rozvitě, avšak hodně ostře a jasně. Camelo chce jít proti továrnám, chce jim vzít podporu. Takže autor i camelo myslí to stejné...

Saarinen (1443) napsal 31.10.2011 v 20:43

Vůbec první co by měla Dorna udělat - vrátit zalistovací poplatky na únosnou mez, vrátit ten "technický vývoj" včetně eletroniky zpět před kontrolu trakce a podobných nesmyslů a za třetí PRODAT to někomu schopnějšímu. Jinak mě to připadá jak ÚV KSČ snažící se vymýšlet experimenty aby odvrátilo vlastní zkázu..a v posledním tažení. O čemž svědčí to, že to chtějí prodat - ale jaksi komu? Výsledky hospodaření zméněné organizace - to zřejmě bude na rozsáhlej audit a docela bych byl na něj zvědavej

IvanDvoutakťák (5090) napsal 31.10.2011 v 20:37

To,že se Moto2 docela dobře rozjela a že se nějak začít mu-
selo,to je sice pravda, ale nesmíme mluvit jeden o "koze" a druhej o "voze" Myslíš,že by"to" nezačalo a nerozjelo
se úspěšně, kdyby od samého začátku mohly v Moto2 být motory
jakýchkoli značek ??? A když ano,tak kdo, komu a za kolik
dohodil ten "super-byznys" s motory Honda NA TŘI ROKY ???

josef58 (826) napsal 31.10.2011 v 20:34

Že to takhle dopadne bylo jasné snad všem, krom těch, kteří maj růžové brýle made in SPZ, a věřili v jeho předsezoní prohlášení,že nynější budoucnost motogp je nejrůžovější v celé její historii To už tenkrát bylo zralý na Chocholouška. Snad tu nevznikne fans vs. antifans, né 46, ale SPZ

josef58 (826) napsal 31.10.2011 v 20:22

Doufám,že už tu není nikdo,kdo nám bude tvrdit,že Ezpeleta má na starosti jen mediální propagaci

Kryšpín (7) napsal 31.10.2011 v 20:01

memphis.unv: No "první kategorie" které se účastní 4 značky a jedna uvažuje, že to zabalí. Takže příští rok Honda, Yamaha (která to letos sbalila ve WSBK a příští rok možná i v GP) a Ducati. A dál?

mike99 (322) napsal 31.10.2011 v 19:59

memphis.unv:

memphis.unv (17) napsal 31.10.2011 v 19:49

a stejně se pořád najdou lidi kteří tvrdí že tráva neni škodlivá...

akorát by mě ještě zajímalo po té vlně unifikace a anonymizace kde budou někteří jedinci brat právo nazývat to "první kategorií", když se ty střepy ála barevná krabička budou moct jít vystolicovat, stejně jako wss jsou lepší než slavný moto2

akorát si moc nedokážu představit kdyby se tenhle trend šířil do běžnýho života, představte si že vedle vás někdo zastaví na benzince na cigáro a zeptá se vás jaké podvozek pod tou nou-nejm kapotou jezdíte
nj, neska už se nejezdí na hondě, na alprilii, ducati nebo na yamaze, neska se jezdí na názvu čehosi co jsme v životě neslyšeli a to je kůl

ChenziiR1 (158) napsal 31.10.2011 v 19:34

o co jde...

ChenziiR1 (158) napsal 31.10.2011 v 19:33

Jako,o co jse továrny ať si stavý své tovární stroje a lízují si je za kolik chtějí a do toho ať si konstruční firmy staví svoje stavby a na trati ať se ukážeNení v tom svoboda tvořit-Nebo se pletu?

Orgovany (826) napsal 31.10.2011 v 19:28

Co znamená "Claiming-Rule-Team" v překladu ?

mike99 (322) napsal 31.10.2011 v 19:20

AKRO: tak tak

mamba54: 100 ludi, 100 chuti. Preco ludi nezaujimaju serie ako su formula BMW ci formula Renault? MS - ako prezradza nazov, by mali byt Majstrovstva sveta, nie? A nie len jednej znacky, ale asi viacerych z celeho sveta. A to, ze niektora tovaren ma viac penazi a sponzorov, tak co? Investuju do vyvoja a snazia sa preslavit a presadit svoju znacku aj na medzinarodnom fore.
Tak mozme skusit podat navrh aj na upravu pravidiel 24-hodinovky v LeMans, aby motory pre vsetkymi timy dodavalo Audi,hm? Mozno by to timy uvitali, aby usetrili...
To mozme chlapcov kupit minibiky, budu sa vozit celu sezonu po okruhoch v Spanielsku a mozme to nazyvat MS Moto2

Interceptor: souhlas

Kryšpín (7) napsal 31.10.2011 v 19:13

Opravdu si nemyslím, že je třeba soudit den před večerem. Ano, přechod z 250 na Moto2 zabolel (mě tedy jo). Ty stejný motory byly určitě dost omezením vývoje. Ale nějak se začít musí a tak se začalo začalo. Teď už je zřejmé, že se to docela dobře rozjelo a nyní se třeba pustí volné motory a uvidíme, třeba to bude ještě lepší . U GP už je zřejmé, že pokud nepřijde nějaké omezení, tak to bude o tom , že 1 (maximálně 2) fabriky postaví za hromadu peněz špičkový stroj a v sezóně budou ostatní jen outsideři. To se Vám evidentně nelíbí. Dobrá, je tu návrh zkusit CRT, zlevnit a zkusit tím dosáhnout více konkurenceschopných týmů a potlačit cenový diktát fabrik. Ještě to ani nevyjelo a už zase soudíte (jako u Moto2), nebo spíš odsuzujete, nic konrétního nenavrhujete, ale máte jasno, že je to špatně. Vzít do ruky kámen a hodit, to umí každý...

mamba54 (1340) napsal 31.10.2011 v 19:03

Do moto 2 si budou moci vybrat od r.2013, do moto1 už příští rok.

IvanDvoutakťák (5090) napsal 31.10.2011 v 18:54

Neviditelná ruka trhu(a další žvásty)to byly typické
"klauzovštiny" do začátků 90.let,
ale že by mohlo uškodit, že by si týmy, chystající se do no-
vé Moto2, mohly vybrat různé značky motorů 600ccm,
tak to se mně nezdá...

desmo69 (638) napsal 31.10.2011 v 18:10

Crucio 14:27...myslíš si snad, že Aspar, Cardion, Tech3, Pramac, LCR jezdí/jezdily s nějakou šancí na titul? Nemluvě o xx týmech v moto2/250ccm a moto3/125ccm...tam bude/bylo 90% týmů bez šance na titul..a vůbec mě teda nepřipadá, že by je to nebavilo jak ty říkáš Vždyť už jak Ezpeleta říká, ať se popere 6 továrních motorek o titul a o zbylých 16 se postará..však to je jako dnes Nepamatuju sezónu, kdy by o titul bojovali víc jak čtyři jezdci, možná tak do půl sezóny, ale pak? Vždy se to stáhne na dva. A jestli za něma bude "kroužit" 15 jezdců na motorkách za miliardy, co se předjedou párkrát za závod, a nebo za něma si to bude rozdávat 20 borců na CR motorkách jako v moto2...no nevím, "opravdu těžký" si vybrat no

mamba54 (1340) napsal 31.10.2011 v 17:43

Interceptor- pamatuji dobu, kdy v královské kubatůře žádné tov týmy nebyly a vše obstarávali dovozci jednotlivých značek do svých zemí. A závody to byly jak řemen.

mamba54 (1340) napsal 31.10.2011 v 17:35

Ivane, no ono to není až tak dávno, co jsem slyšel, že: Konkurence a neviditelná ruka trhu vyřeší všechny problémy. On čas od času asi musí někdo zavelet a stanovit nějaká, byť mnohdy nepřesná a občas dokonce poněkud nedemokratická pravidla v zájmu přežití.

SoulTrain21 (753) napsal 31.10.2011 v 17:35

jan:A vážně jsi si tím tak jistý?Já totiž ne.

//www.motorcyclenews.com/upload/275111/images/ducati-amg-1.jpg
Ono Marlboro tam určitě ještě figutuje ale pumpuje do toho ještě pořád ty samé peníze jako tomu bylo kdysi?Jestli ano,tak jakto,že název týmu se po roce 09 změnil?
"Ducati Marlboro Team" to je oficiální název týmu v roce 2009
"Ducati Team" rok 2011

A pokud vím,tak se už tento rok mluvilo i o odstoupení Rizly co by sponzora...

Interceptor (108) napsal 31.10.2011 v 17:30

Nemohu si pomoci, ale dle mého názoru je pan Ezpeleta v.l. Kralovská kubatura bez továrních týmů?? . Úpravy pravidel?? Zvyhodňování CRT týmu?? To budou krásné závody. Spoustu lidí zajímá především právě konstruktérská, technická soutěživost mezi značkami a jestli na tom sedí Pepa nebo Karel je jim více či méně jedno. Je to hnus co je v očekávání..

mamba54 (1340) napsal 31.10.2011 v 17:28

Akro, jakpak jsi došel k názoru, že Moto3 bude "cup"? Ža by nějakátvoje nová, nám odepřená vize budoucnosti? Poděl se s námi nevědoucími, nepoučenými a netušícími.

IvanDvoutakťák (5090) napsal 31.10.2011 v 17:23

Mike99, já a další nezatracujeme ZÁVODY v Moto2,ale způsob
jakým byla tech.pravidla naoktrojována : všichni,kdo chtěli
startovat v této nové třídě si mohli vybrat, motor Honda
anebo nestartovat... Opravdu v duchu zásady "konkurence mat-
ka pokroku"...

pasolini (260) napsal 31.10.2011 v 17:15

Nemyslím si, že to po tomto SPZ vyjádření s továrnama sekne o zem. Honda a další si paralelně zcela bez problémů vyvinou vlastní CR motorky, který nabídnou dnešní m satelitům. Takže jim dědek stejně ty prachy vysoli. Jen oklikou.

mamba54 (1340) napsal 31.10.2011 v 17:11

mike99 No a co, že Moto2 je dočasně "jen" Honda cup? Tobě to vadí? Mně, a statisícům jiných fandů NE! Já jsem vždy bral MS silničních motocyklů především jako šampionát JEZDCŮ! Značky pro mě byly vždy až v druhém plánu. Na co dnes pamětníci při pohledu do minulosti víc vzpomínají?! Na jezdce, nebo na značky? Obzvlášť, když ti jezdci měnili značky tak často. Svoje jména však meměnili! Ať tak, či tak, vždy mě nejvíce uspokojovalo, když byly závody pokud možno co nejvyrovnanější a bylo mi šumafuk, které značky se o to zasloužily. Co je mi platné, že v letošní sezóně je v MGP více značek, když na v nevyrovnaných závodech,( na jejichž nudný průběh si zde neustále a vcelku oprávněně stěžujete ) je na čele většinou stejně jen jedna značka?! To mi daleko větší zábavu poskytuje ten( jak ty říkáš "cup" ) a dovolím si zcela neskromně tvrdit, že nejen mě.

AKRO (-498) napsal 31.10.2011 v 17:07

MGP měla být elita a poslední vývoj! Nakonec to sklouzne do upravených sporťáků, jako WSBK! MOTO 2 už Cupy jsou, MOTO 3 budou a MGP k tomu směřuje taky!

AKRO (-498) napsal 31.10.2011 v 17:02

Kryšpín - Jak píše Mike99, MOTO 2 jsou jen Honda Cup! Stejně dramatické závody ti předvedou supersporty, Stocky1000 a Stocky600. Nebo vlastně jakýkoliv CUPový závod, kde jedou skoro stejné motorky!

Foxx5 (633) napsal 31.10.2011 v 16:58

Kryšpín (195.113.196.xxx) napsal 31.10.11 v 16:42:

mike99 (322) napsal 31.10.2011 v 16:50

ChenziiR1: presne tak a nove zmeny pravidiel si vyzaduju len dalsie a dalsie peniaze

ChenziiR1 (158) napsal 31.10.2011 v 16:47

Tím myslím všechny:sponzory,týmy i továrny...vlastně i dromy




TOPlist