Grand Prix Kataru - sobota

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
PityGPX (949) napsal 20.03.2011 v 14:11

Fourman: pravděpodobně je ta letošní honda takova kt. mu nevyhovuje. On byl pomalý a tvořil chvost už od prvních valencovských testech, tkaže se nezhoršil v průběhu zimy ale byl pomalý hned po svém návratu do MGP. To je první fatk. A proč? O tom jsem už tady ráno daval info:

The only Honda Rider struggling is Tony Elias, what is HRC doing to assist him?

"Of course we know Toni is a fast rider, he has proved this winning a MotoGP race in 2006 and also claiming the Moto2 title last year - there is no doubt in his talent. He has a particular riding style, and we are trying to help him to get better traction and temperature with the rear tire. In this test in Qatar he used a modified chassis and we hope this will help him find a good feeling soon."

fourman (87) napsal 20.03.2011 v 14:06

Pity, já proti tobě nic nemám, ani tě neznám. Ale říct, že motky jsou identické..., to je masakr. Takže podle tebe se Elias během zimy zhoršil( zřejmě kvůli svému stylu) o více než 2s...?!?!

VTRman77 (0) napsal 20.03.2011 v 14:05

Tony dříve v GP nebyl na špici, šel do mnohem vyrovnanějších závodů Moto2 a naložil všem neskutečně a teď se vrátil a zase se trápí (ještě skoro nezačala sezóna, takže uvidíme). Prostě mu to nesedí. Časy některých okruhů, několik let zpět nejsou překonány (jsem si vědom měnících se podmínek a většiny vlivů), ale prostě i na 3 roky staré technologii se dali zajíždět výborné časy, takže já bych to úplně na díly neviděl.

ChenziiR1 (158) napsal 20.03.2011 v 13:49

fo fakt nééééééééééééééé

PityGPX (949) napsal 20.03.2011 v 13:43

Marex: ano! A to je pravě to co se ti (vám) tady snažím vysvětlit už půl hodiny :) bavím se o dvou různých věcech. O tom že jeho posez mu možná brani jen par tisicenk byt rychlejší a druhá věc - a uplně jiná je technika se kt. jede. Vy říkáte že sice nemá repsol, pravda, ale určitě, na zač. sezony ta jeho lcr honda nemůže byt o 2 sec. horší jak repsol, protože je uvod sezony a každý boss všech tovaren říká jasně už milion let, že motorky v první fázi sezony jsou identické a to tady potvrdil i desmo (a ten mgp rozumí). takže jště jednou: aj kdyby mel elias repsolku stejne by jezdil asi poslední, max. by byl rychlejší o nějakou tisicinku. O tom, že rozdíl mezi lcr a repsolkami bude v průběhu sezony je jasné, ale ted na zac. sezony mi nikdo nemůže říct a tvrdit, že jeho lcr honda je o dvě sec. pomala a jen kvůli tomu je elias poslední, když jiný čistokrevný satelit v podání Hira byl v testech v top10. Já se celou dobu bavil o dvou různých vecech:

- jeho posez mu branil byt rychlejší o !tisicninky! nikoliv o vteřiny

- jeho technika (kt. by měla byt na zač. podobná jako repsol). nikoliv horší kt. by dala na kolo dvě sekundy jak tady s Fourmanem píšeš do kola

Já na vás pošlu asi AKRA

Radši už na to ani neodepisujte nebot bych neměl do startu závodu na nic jiného čas.

Marex (2571) napsal 20.03.2011 v 13:37

Pity: Hrách na stěnu...!!! Prostě Elias nemá stejnou motorku, jako má trio Repsolu. S posezem, tisícinami ani desetinami to nemá nic společného. Kapišto?

PityGPX (949) napsal 20.03.2011 v 13:34

kaw750: ja jim své rozumy posílam přes net, takže v klidu, o toto oni (týmy) nepřicházejí. Já neradím eliasovi jak mám jezdit, jen říkam, že kdyby na tom seděl normalně jako každý jiny tak ma o tisicinky lepší čas :) a to je prostě asi pravda protože to tady říká i Marex.

kaw750 (17) napsal 20.03.2011 v 13:32

PityGPX hej to se fakt nedá číst
Fakt si takovej frajer, že můžeš radit mistru světa jak má jezdit... Ty budeš asi fakt machr když víš co by mu pomohlo srazit čas na kolo.. hele můžeš mi říct co tu děláš ? neměl by jsi být někde v depu a rozdávat rozumy ?

PityGPX (949) napsal 20.03.2011 v 13:16

Marex: omfg ... tak ještě jednou. Já vím kolik ztrácí elias. A psal jsem, že kdyby měl podobný jezdecký styl (tzn na motorce by seděl jako ostatní) tak by sice tu vteřinu nesmazal, ale smazal by tisicinky. Na to si mi reagoval že Elias změnou stylu nesmazne vteřiny ale jen desetiny. Na to jsem ti ja reagoval že jsem to tak přesně myslel a že se o tom bavím celou dobu A ted mi zas píšeše že elias ztráci vteřiny ale nikoliv desetiny Kua čtěte to pozorněji tady.

Marex (2571) napsal 20.03.2011 v 13:03

Pity: Elias ale neztrácí desetiny, ani tisíciny. Ztrácí vteřiny!!! Co nechápeš? Fourman ti to vysvětlil celkem pěkně.

italšrot (164) napsal 20.03.2011 v 12:59

AKRO> Máš pravdu...jako vždy!

AKRO (-498) napsal 20.03.2011 v 12:49

Komentátor Svoboda mě včera značně zklamal! Nevím, za kolik to bylo, ale předvedl se jako trapný Abajista!

PityGPX (949) napsal 20.03.2011 v 12:45

Fourman: viz desmo, ja se bavil o zač. sezony a myslim že ted ten rozdil mezi hondamy nemůže byt v rozsahu milionu km,

Raceboy, nuvolari: a jako on je už odjet závod??? To jsem si nevšiml, o Calovi jsem psal, podívej se, jak zvladal superpole loni, to že umí kvalifikace ví každý. Uvidíme co předvede v závodě zda se taky tak bude prát a bojovat o podia.

fourman: ještě jednou, no comment...

JollyJoker (1004) napsal 20.03.2011 v 12:29

Bude to nudný závod. Ujede Stoner,potom za ním 6 sec Pedrosa a dálších 6sec pak zbytek ve vláčku. A na konci Kája,kterého se bude držet Tonda..takže nuda.
P.S. Kéž by to tak nebylo

fourman (87) napsal 20.03.2011 v 12:18

Ale to říká každá značka každý rok...

desmo69 (638) napsal 20.03.2011 v 12:16

fourman, a slovy ředitele Hondy, ne mojema, bylo snad už někdy loni řečený, že Honda volí takovou cestu, že všechny jejich motorky na startu jsou skoro stejný. To ostatně včera říkal aj komentátor Svoboda při kvaldě. A v průběhu sezóny budou dostávat nový díly mnohem dřív, než bývávalo zvykem...

Nuvolari (2329) napsal 20.03.2011 v 12:03

S Akrem souhlasí Balouch - žádné překvapení - jakej šel, takovou potkal...

Nuvolari (2329) napsal 20.03.2011 v 12:02

RaceBoy: jak říkáš. A je to o to zvláštnější, že je to Anglán a ti nemají pro GP genetickou výbavu, že Pity?

RaceBoy (63) napsal 20.03.2011 v 11:46

Tak to koukám... Cal Crutchlow, chuligán, který přijde z WSBK a jede... a to zlepšení... tomu říkám PAN závodník!

s4r (52) napsal 20.03.2011 v 11:37

fourman: to s Capirexem jsou přesně má slova, ale bohužel je to jen "kdyby"...nicméně to byl v tom roce nejlepší jezdec v poli s nejlepší motorkou v poli...

fourman (87) napsal 20.03.2011 v 11:29

Melandri a Hayden byli jen dalším důkazem, jak se stejnou motorkou porážet Rossi a vůbec jezdit slušný časy, ale bez ní, nezajeli nic. Mendri moudře řekl, proč se trápit v GP na motorce, o které ví, že nikdy nezajede dobrý výsledek, a šel pryč. Hayden taky klidně mohl jít jinam, ale teď dostal krásný love jako testovač, tak je mu jednou, že bude navždy 2.

dazy (0) napsal 20.03.2011 v 11:26

Skoda Valeho :( kdyby mel vysledky tak jako letosni vzhled motorky, byl by mistrem sveta :) jeho barvy se mi zamlouvaji nejvic od dob, co zacal jezdit :)

fourman (87) napsal 20.03.2011 v 11:26

Pity to snad nemyslíš vážne??? Technika je přesně to, co je od začátku daný!!! A totožná s továrnama??? No tak větší šprým jsem snad neslyšel. Když ani Lorenzo neměl v roce 08 stejnou techniku jak Rossi (slova ředitele závodního odd. Yamahy, ne moje) ve stejném tov. týmu, tak Tonda jede tu největší... Hondu zgarb, co poskládali ze zbylých dílů ve skladě. Nebo si Vážně myslíš, že Capirex jede s Kájou, protože jsou stejní jezdci??? Nevím, jak dlouho motorky sleduješ, ale kdyby Capiho v Barceloně 06 nesejmuli, tak byl mistrem on.

JollyJoker (1004) napsal 20.03.2011 v 11:07

Co dodat. Rossimu a Ducati to zatím nejde. Honda je připravená perfektně a jak vidím vedle sebe 3 skřítky Stoner,Pedrosa, Dovi tak jim všem určitě sedí stejně. Ben by se na ní nevlezl

Balouch (275) napsal 20.03.2011 v 10:55

AKRO 4:14: Souhlasim v plném znění..
Zverzak: Taky pracuju v italský fabrice a je neuvěřitelný jak si to vystihl, evidentně na tom něco bude.. Všechno co je vyrobeno v itálii je nejvíc a ostatní jsou povl... Jsou to primitivní zvířata..

PityGPX (949) napsal 20.03.2011 v 10:51

Marex: ano, souhlasím ale ja mluvil celou dobu o tisicinkach, a ne o vteřinách takže v tom jen opakuješ to co jsem už napsal.

Marex (2571) napsal 20.03.2011 v 10:48

Pity 10:34: Tak v tomhle musím dát za pravdu Fourmanovi. Toni není žádnej blboun, kterej neví, jak za to vzít. Posaz může dělat desetinky, ne vteřiny!!! Jednoduše mu to nejede.

PityGPX (949) napsal 20.03.2011 v 10:34

No tak tady v Kataru ty motorky - hondy jsou snad všechny stjené, max. hodně podobné, takže pochybuji že by Elias, když by sedlal Repsol, byl někde ve předu. To že Tonda dvakrát v roce 06 sebral Rossimu je pravda (Jerez, Estoril) ale tak ...
Každopádně, uvidíme, ale techniku v tom nehledejte, ta byva na úvod sezony totožná s tov. motorkami, viz všechny možná prohlášení ducati, yamahy, aprilie atd.

Kryšpín (7) napsal 20.03.2011 v 10:13

kaw750: To je v pohodě, AKRA nesmíš brát úplně vážně, on to takhle zkouší, aby rozproudil diskusi. Bohužel se to pak občas zvrhne na osobní útoky a urážky, takže je sice dost příspěvků, ale diskuse je to pak o ničem.

Kryšpín (7) napsal 20.03.2011 v 10:08

fourman: To je zajímavý, že třeba Melandri, Hayden a další tvrdí, že pokud Ti motoka nesedne "do ruky", tak se nedá pořádně závodit. Takže ty rozdíly tam budou. Já třeba tvrdím, že Honda šila motku na míru Pedrosovi a Hayden byl tím pádem hodně znevýhodněn (na tu motku se tenkrát nemohl ani pořádně poskládat). Sedni si na motku, na který se nebudeš cítit pohodlně - na tom se špatně jede, natož závodí...




TOPlist