Zeelenberg: Yamaha bude bez Rossiho jednotnější

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 10.03.2011 v 19:06

Vithajek - Tak to chceš říci, že Lorenzo může za to, že je v MOTO GP jenom tři roky a Vale 12 let? Počkej si, až tam budou mít odjety stejné roky a pak to hodnoť!

vithajek (0) napsal 10.03.2011 v 18:52

AKRO: Jsem Rossista, to bez debat, ale stejne tak je pro me frajer kazdej kdo v Moto GP jezdi a ma muj plnej respekt (i Jorge Lorenzo). To mi ale nebrani rict, co si myslim i treba negativniho o nem. Ale zadny legendy me neovlivnujou - napisu ti jen jedno srovnani - cisty a bez legend. Rossi vs. Lorenzo na tituly v Moto GP 7:1 . To je pro me jasnejsi nez Tvuj psychologickej rozbor, promin, ale to neokecas

AKRO (-498) napsal 10.03.2011 v 18:51

MartenK85 - Poslouchej ty Rossisko, fandit nejlepšímu z MS umí každý, ale letos ti hodně zklapne! Budeš si muset hledat jiného koníka!

vithajek (0) napsal 10.03.2011 v 18:42

1100Virago: JJ, mas pravdu, Lorenzo ma 3 tituly, a plne mu je respektuju. Mel jsem na mysli MOTO GP.

MartenK85 (1) napsal 10.03.2011 v 18:21

Akro říkám ti napiš mi tady na konci sezóny ty antitalente

MartenK85 (1) napsal 10.03.2011 v 18:16

SoulTrain21: nejlepší je 01:06

AKRO (-498) napsal 10.03.2011 v 16:19

PacienT.cz - Tak to bys byl asi zklamaný! To pořekadlo je vynikající!

AKRO (-498) napsal 10.03.2011 v 15:35

ChenziiR1 - No spíš si ji nastavovali každý podle sebe!

PacienT.cz (687) napsal 10.03.2011 v 15:22

Akro já bych chtěl vidět nějakým odborníkem zpracovaný psychologický profil Tvé osobnosti...
Ale jeden můj bývalý šéf na to měl takové pořekladlo:
"Čert když nemůže ublížit, tak alespoň zasmrdí"
Myslím, že to sedí dost přesně.

Raduš46 (0) napsal 10.03.2011 v 14:45

AKRO - Vím, že se Jawa píše s dvojtým, ale jsem už proti W totálně zaujatá, tak to Ti poberťáci píšou, tak už si ani neuvědomuju, že ho nepíšu tam, kde by být mělo..

ChenziiR1 (158) napsal 10.03.2011 v 14:25

""že Rossi vyvinul Yamahu a Lorenzův tým ji pouze nastavoval za zdí ne různé tratě "" AKRO,ale tak to je...

AKRO (-498) napsal 10.03.2011 v 14:04

Filtr21 - Tak s absolutně nepoužitelnou Yamahou? Nebyla to v roce 2003 náhodou za Hondou druhá nejlepší značka? Nenapadlo tě, že každý rok mají továrny jiné stroje a záleží jen jak se povedou? A Burgessovi se ta Yamaha z roku 2004 zatraceně povedla, když na ní udělali titul! Kdyby byla jen o málo horší, než Honda, nevyhrál by na ni Rossi ani závod, natož titul! A Lorenzo podle tebe není schopný vyvíjet Yamahu? To myslíš podle toho co si o tom novináři vymýšlejí a ty pak ty jejich nesmysly čteš a píšeš do příspěvků? Tvůj názor, že Rossi vyvinul Yamahu a Lorenzův tým ji pouze nastavoval za zdí ne různé tratě je dost směšný! Nakonec ji asi nastavili lépe než Rossi, protože s ní loni Lorenzo vyhrál třikrát tolik závodů než Rossi! Nakonec si všimni, když nemá Rossi nejlepší motorku, ale jen vyrovnanou ostatním, kolikátý jezdí! Desáté místo v testech, mezi kroužily!

Filtr#21 (7) napsal 10.03.2011 v 13:34

Nechápu, jak tady může někdo neustále zpochybňovat Rossiho kvality. K tomu co už on dokázal, se žádný z jeho soupeřů ani nepřiblížil. Ať už vám je sympatickej nebo ne.
A jestli Lorenzo vyvíjel Yamahu ? To asi stěží, jezdil jen na tom, co mu dala Yamaha a to bylo to, co vyvinul Rossi. Lorenzův tým si tu motorku za zdí tak akorát nastavoval na jednotlivý tratě.
V letošním roce to nebude mít JL vůbec lehký, byť ho považuju za nadprůměrnýho jezdce. Vývoj bude na něm a uvidíme na konci sezony, kam tu motorku během roku posunul... Navíc Honda ten titul tak moc chce, že má čtyři tovární motorky, který navíc už teď jedou jinou ligu než zbytek. Otevřená zůstává otázka Ducati, která si Rossiho taky nekoupila jen aby jezdil pátej. Všichni si snad pamatujou, co udělal v prvním závodě s do tý doby absolutně nepoužitelnou Yamahou...
Howgh.

AKRO (-498) napsal 10.03.2011 v 13:30

Sleeper1 - Je známé, že je Rossi sólista a o nějakém týmovém duchu se u něho nedá mluvit! Je zase na druhé straně pravda, že úspěšní jezdci jsou také většinou sólisti!

AKRO (-498) napsal 10.03.2011 v 13:15

Raduš46 - No jistě! Bez Rossíka by už Yamaha nejspíš vůbec nejezdila!! A JAWA se píše s DVOJITÝM W !!!

Raduš46 (0) napsal 10.03.2011 v 12:41

Yamaha by bez Valeho byla ještě někde pod Javou..

PacienT.cz (687) napsal 10.03.2011 v 10:44

Jseš si jistej, že má Edwards nebo Hayden, kteří o tom narozdíl od Tebe můžou něco vědět, stejný názor ?

SLEEPER (1002) napsal 10.03.2011 v 10:39

Rossi znicil teamovyho ducha Yamahy, at uz ho na ni nikdy nevidim!!!

PacienT.cz (687) napsal 10.03.2011 v 10:31

Jojo, moc hezky tam Yorgay letí na tu jeho nafouklou držku

SoulTrain21 (753) napsal 10.03.2011 v 10:07

//www.gaskrank.tv/tv/halloffame/jorge-lorenzos-weg-zum-motogp--15052.htm upoutávka na Jorgeho dokument..

Hockin (65) napsal 10.03.2011 v 09:43

jen aby se nesjednotili na 16. a 17. tém místě

Olík23 (1) napsal 10.03.2011 v 09:11

Ben mu ukáže záda

Kryšpín (7) napsal 10.03.2011 v 09:11

Heh, souhlasím, že kamarádi budou jen do okamžiku, kdy na trati jeden druhýho "vymete". A je naprosto zřejmý, že Spies Lorenza nijak šetřit nebude. To, že to Lorenzo špatně snáší (že se s ním nejedná jako se šampionem v rukavičkách), je taky zřejmé. Takže si také myslím, že pokud Lorenzo pojede bednu a Spies pětku, tak bude vše O.K. Pokud ale Spies začne Lorenzovi šlapat na paty, tak asi bude po "kamarádství". Uvodíme, nechme se překvapit, třeba bude Lorenzo Spiesovi "nosit vodu" na konci sezóny (což si neumím od Lorenza představit).

Boban78 (0) napsal 10.03.2011 v 08:48

Ak by mali obaja bojovat o titul tak si urcite pomahat nebudu co je uplne normalne. Podla mna je uplne nieco ine vyvijat bike ako len si dobre navrhnuty bike nastavit.V Yamahe musia asi vediet ze Jorge na to nema ked to otvorene tvrdia.Dolezite bude ako sa vsetkym podari prechod na vacsi objem v buducej sezone. Tento rok ale zatial podla testov vyzera velmi dobre pre Hondu!

Karbec_Jikov (106) napsal 10.03.2011 v 08:39

Já těm kecům věřím, pokud budou yamahy bojovat o páté šesté místo (což možná hrozí), musí pak jezdci bušit na motorce jako tým. Pokud budou bojovat o titul, vyroste rychle zeď a budou se tajit data.

PacienT.cz (687) napsal 10.03.2011 v 08:17

AKRO cožpak by snad někdo očekával, že by Furusawa mohl být antiRossista, když po roce 2003 (ve kterém vyhrála Honda 16 závodů, Ducati 1 a Yamaha 0)vyhráli v roce 2004 titul ?? Nemluvě o těch dalších letech ? Nebo považoval by snad někdo za normální, že by byl v současném vedení týmu Yamahy nějaký "antiLorenzo" nebo "antiSpies" ? Když řekne někdo od Ducati o Stonerovi, že je geniální jezdec, podezříváte ho taky ze senility ? Vím že by si spousta lidí přála vidět Rossiho sraženého z jeho "piedestalu" výjmečného šampióna a spousta z nich se třese nedočkavostí, že by to letos mohlo konečně přijít, ale neuvědomujete si, že i kdyby na Ducati naprosto vyhořel, tak mu to, co už dosud dokázal nikdo nevezme, ani kdyby se postavil na hlavu, protože to nemá nic společného s nějakou servilitou a zaslepeným fanouškovstvím, ale jenom s fakty = výsledky.
Ale nechci se do těchto polemik pouštět, protože nemají žádný smysl. Vzpomínám si na takové heslo z vojny - "Ať Vám to vydrží...!"

AKRO (-498) napsal 10.03.2011 v 00:09

Vithajek - Ty jsi ještě příliš ovlivněný legendami, co léta pěli chválu o nepřemožitelném Valentinovi! Připadá mi totiž divné, že můžeš napsat o Lorenzovi, že si neumí připravit motorku a neumí se podílet na vývoji! Jak to, když je tak neschopný, že vyhrál titul?

1100Virago (3057) napsal 09.03.2011 v 23:25

vithajek: Technická připomínka - Lorenzo má TŘI tituly

vithajek (0) napsal 09.03.2011 v 23:01

Jinak jeste k temetu Furosawa a Rossi. Furosawa byl obrovskej priznivec hlavne Yamahy a Rossiho obdivoval proto, ze pro Yamahu tak moc udelal. Takovej chlapek s takovou historii a karierou nebude nekoho obdivovat jen kvuli jeho hezky zluty 46-stce .

vithajek (0) napsal 09.03.2011 v 22:57

Lorenzo je talent, to bez debat, ale neni komplexni jako Rossi. Kdyz mu nekdi dobre pripravi masinu , tak jede, ale neumi se podilet na vyvoji. Navic mi vadi jak ze sebe dela legendu po jednom titulu. Spies je talent a jeste k tomu sikovnej - verim, ze letos hodne prijemne prekvapi a preju mu to. Vzdycky kdyz nekam prisel jednu sezonu jezdil nekde okolo 4. 5. mista a pak jeden titul za druhym. V Moto GP to bude mit tezky, ale je to muj cernej kun. Je povahove vyrovnanej a jeden z mala, kterej mi prijde, ze se jezdenim bavi - a takovi jezdci jsou nejlepsi. Lorenzo v Yamaze jednicka dlouho nebude, tak at si uzije svych "5 minut" slavy




TOPlist